Σελίδα 63 από 325
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 21:55
από πήζον bot
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:50
Sol έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:48
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:42
δεν προκειται να σε ακολουθησω στην κατρακυλα σου ερμη
συνεχισε να τους καλυπτεις
εδω πήγε και είπε πως οι εργαζόμενοι δεν ήθελαν συστήματα ασφαλείας ενω προ λιγων βδομαδων ανακοινωση των σωματείων ζητούσε αυτό ακριβώς. Αμα ενημερώνεται από χρυσαυγίτες και αρδακια τύπου πορτοσάλτε εύλογο.
ναι αλλα και ο ηγερπης τι ελεγε το 2017?
Αλ. Τσίπρας: Με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η χώρα γλίτωσε ένα μεγάλο βάρος
https://www.naftemporiki.gr/politics/78 ... alo-varos/
ισχυει
eμπαινε μεσα εκατομμυρια καθε μερα.
δεν ειχαμε και λεφτα. τι να καναμε?
αφου οι ακριδες αυτο κανουν μια ζωη, διαλυουν τη χωρα.
ηταν και μνημονιακη υποχρεωση.
κοιτα ομως μετα

Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 21:56
από Frappezitis
Στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης οι φοιτητές κλαίνε τους νεκρούς τους.
Η κυβέρνηση της Δεξιας στέλνει τα ΜΑΤ.

Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 21:57
από Arisvilla
https://www.ieidiseis.gr/politiki/18731 ... bsvOU4JpNw
Κυβέρνηση και ΟΣΕ τους «πάτησε το τρένο»: Σήμερα (!) προσέλαβαν 73 σταθμάρχες με μπλοκάκι
Ομολογία διάλυσης κυβέρνησης και ΟΣΕ. Δεν έχουν ούτε την ευθιξία να μην ανακοινώνουν προσλήψεις την ώρα που είναι σε εξέλιξη η τραγωδία των Τεμπών.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 21:57
από vantono
Πριν λίγο θυμήθηκα ένα περιστατικό με τη μάνα μου και ψιλοανατριχιασα:
Πριν λίγο καιρό, με το σεισμό στην Τουρκία, ήταν πέραν του δεόντως στεναχωρημένη, σαν να συνέβη κοντά στο σπίτι της αυτό.
Όταν τη ρώτησα γιατί το έχει πάρει τόσο βαριά, μου είπε πως όταν συμβαίνει κάτι κακό στην Τουρκία, λίγο καιρό μετά συμβαίνει και σε εμάς.
Να δεις που κάτι κακό θα συμβεί και σε εμας, μου έλεγε.
Πες στη δουλειά να σας κάνουν και καμία πρόσφατη άσκηση σεισμού, να προσέχεις όταν είσαι στο δρόμο και να μην ταξιδεύεις για λίγο καιρό.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 21:57
από taliban
lonelyrider έγραψε: 01 Μαρ 2023, 01:23
Δεν μπορω να καταλαβω πως εν ετει 2023 συγκρουονται τραινα. Δεν ειναι αυτοματοποιημενα ολα πλεον στους σιδηροδρομους?
υπάρχουν πολλές "παραλειψεις" εγκληματικές...που μας φτάνουν σε αυτές τις καταστάσεις.
τα περί "ποτέ ξανά " τα έχουμε ξαναακουσει 600 φορές.
Ο κόσμος που χάθηκε δεν γυρνάει πίσω.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 21:58
από Maspoli
Lugozzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:44
Ποιος είναι υπεύθυνος για όλα αυτά?
Ο οσε ή χελκενικ τρέιν?
Και οι Ιταλοί (στους οποίους επιδιώχθηκε να δοθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να μην επενδύσουν Κινέζοι ή Ρώσοι) τα έχουν ικανοί εντελώς σκατά, και ο ΟΣΕ/ΕΡΓΟΣΕ το ίδιο. Και μπορεί να είναι ανεξάρτητες εταιρείες αλλά υπάρχει εμφανής ώσμωση μεταξύ τους.
Ενάμιση μήνα πριν, η διορισμενη πρόεδρος της ΡΑΣ (ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων) παραδέχονταν τα ακόλουθα στο φιλοκυβερνητικο mononews.
Γεράσιμος Σεραφειμίδης
16 Ιανουαρίου 2023 00:00
«Για τα προβλήματα ευθύνονται ΟΣΕ και Hellenic Train»
Ποιες λύσεις προτείνει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Τα πρόστιμα
Στην ανάγκη για επιπλέον πιέσεις και ελέγχους προς την Hellenic Train και τον ΟΣΕ αναφέρεται η Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), Ιωάννα Τσιαπαρίκου, μιλώντας στο mononews. Μέσω αυτών θα αντιμετωπιστούν προβλήματα που αφορούν τόσο τα δικαιώματα των επιβατών όσο και τα πιστοποιητικά ορισμένων μηχανοδηγών.
Τονίζει πως υπάρχουν αρκετά ζητήματα που χρήζουν επίλυσης, για τα οποία ευθύνονται ο ΟΣΕ και η Hellenic Train, ενώ καθιστά σαφές ότι η περίοδος χάριτος για τις δύο εταιρείες έχει λήξει. Γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από τα πρόστιμα συνολικής αξίας 333.000 ευρώ που έχουν επιβληθεί το τελευταίο διάστημα στη Hellenic Train, αλλά και σε μηχανοδηγούς.
Επιπλέον,
επισημαίνει πως ένας ιδιώτης όπως η Hellenic Train, έχει ως στόχο το κέρδος, αλλά ξεκαθαρίζει πως αυτό δεν πρέπει να προκύπτει σε βάρος των επιβατών, ενώ είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν ελλείψεις και αστοχίες όταν μιλάμε για μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων.
«Για τα προβλήματα ευθύνονται ΟΣΕ και Hellenic Train»
Η Πρόεδρος της ΡΑΣ περιγράφει την κατάσταση που επικρατεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο και φέρνει προ των ευθυνών τους τόσο την ΟΣΕ όσο και τη Hellenic Train, καθώς δηλώνει:
«Πρόκειται για ένα γενικότερο ζήτημα που αφορά τον ΟΣΕ που είναι ο διαχειριστής του σιδηροδρομικού δικτύου και τη Hellenic Train που έχει αναλάβει τη συντήρησή του».
Σύμφωνα με την Ιωάννα Τσιαπαρίκου τα προβλήματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι τα εξής:
Το δίκτυο δεν είναι ορθώς συντηρημένο και το τροχαίο υλικό (δηλαδή τα τρένα και οι μηχανές) είναι πεπαλαιωμένο. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν βλάβες και σημειώνονται σημαντικές καθυστερήσεις.
Παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό και κυρίως σε κλειδούχους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες σε σταθμούς με αποτέλεσμα να υπάρχουν σταθμοί χωρίς προσωπικό. Επίσης, υπάρχει έλλειψη σε καλά εκπαιδευμένους φύλακες, καθώς έχει αναλάβει τη φύλαξη των σταθμών πρόσφατα νέα εταιρεία security.
Άξιο αναφοράς είναι, επίσης, και το ζήτημα της πληροφόρησης του επιβατικού κοινού σχετικά με την πορεία των δρομολογίων. Παρά το γεγονός ότι η Hellenic Train έχει κάνει κάποια βήματα με την εφαρμογή Telegram, η ενημέρωση αυτή δε γίνεται έγκαιρα.
Ποιες λύσεις προτείνει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Η Ιωάννα Τσιαπαρίκου δηλώνει πως η ΡΑΣ, ακόμα και αν είναι υποστελεχωμένη καθώς το προσωπικό της αριθμεί μόλις 14 άτομα, κάνει ό,τι μπορεί για να εξακριβώσει τις αδυναμίες του σιδηροδρομικού δικτύου με συνεχείς ελέγχους και να δώσει λύσεις.
Προτείνει, δε, μία δέσμη μέτρων που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στα προβλήματα και τις ελλείψεις. Αυτά είναι τα έργα για τη συντήρηση του Σιδηροδρομικού Δικτύου θα δημοπρατήσει ο ΟΣΕ, η ανανέωση του τροχαίου υλικού και του στόλου των τρένων, καθώς και η άσκηση πιέσεων προς τη Hellenic Train για να εφαρμόσει ορθά το έργο που έχει αναλάβει.
Τα πρόστιμα
Το πρώτο περιστατικό, το οποίο είναι και το πιο «ακριβό» όσον αφορά το ύψος του προστίμου που επέβαλε η Αρχή (300.000 ρυρώ) στα τέλη του 2022. Πιο συγκεκριμένα, επεβλήθη λόγω της ταλαιπωρίας που υπέστησαν 820 επιβάτες, οι οποίοι εγκλωβίστηκαν στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίδα», αλλά και της έλλειψης έγκαιρης ενημέρωσης για την εκτέλεση των δρομολογίων.
Το δεύτερο πρόστιμο αξίας 33.000 επεβλήθη την περασμένη εβδομάδα, όταν κατά τη διάρκεια αιφνίδιου ελέγχου σε πέντε αμαξοστοιχίες της Hellenic Train διαπιστώθηκαν παραβάσεις όσον αφορά τους μηχανοδηγούς.
Πιο συγκεκριμένα, η Ιωάννα Τσιαπαρίκου δηλώνει πως το πρόστιμο που επεβλήθη στη Hellenic Train ανήλθε στα 30.000 ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα 3.000 ευρώ αφορούν σε πρόστιμο που επιβαρύνουν μηχανοδηγό που «πιάστηκε» χωρίς επικαιροποιημένα πιστοποιητικά.
https://www.mononews.gr/business/ioanna ... enic-train
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 21:58
από Γάταρος
Golden Age έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:53
Ισχύει ότι τα φανάρια δεν λειτουργούσαν λόγω κλοπής των καλοδίων;
Δεν ξέρω ποιο είναι το τεχνικό πρόβλημα που προκάλεσαν οι κλοπές αλλά ενώ έκανα ζάπινγκ στα κανάλια κάπου αναφέρθηκε ότι έχουν κλαπεί καλώδια επειδή είναι από χαλκό.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 21:59
από Ερμής
Για να λέμε κ του στραβού το δίκιο αυτό είναι ψιλοαπαραδεκτο
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:00
από Eθνικοκοινωνιστης
πήζον bot έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:55
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:50
Sol έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:48
εδω πήγε και είπε πως οι εργαζόμενοι δεν ήθελαν συστήματα ασφαλείας ενω προ λιγων βδομαδων ανακοινωση των σωματείων ζητούσε αυτό ακριβώς. Αμα ενημερώνεται από χρυσαυγίτες και αρδακια τύπου πορτοσάλτε εύλογο.
ναι αλλα και ο ηγερπης τι ελεγε το 2017?
Αλ. Τσίπρας: Με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η χώρα γλίτωσε ένα μεγάλο βάρος
https://www.naftemporiki.gr/politics/78 ... alo-varos/
ισχυει
eμπαινε μεσα εκατομμυρια καθε μερα.
δεν ειχαμε και λεφτα. τι να καναμε?
αφου οι ακριδες αυτο κανουν μια ζωη, διαλυουν τη χωρα.
ηταν και μνημονιακη υποχρεωση.
κοιτα ομως μετα
[img]https://i.postimg.cc/RhcgxSTp/Fq-J ... .jpg[/img]
τοτε γιατι σκουζετε τα ετερα μποτακια του ηγερπη αφου συμφωνειτε με τα νδουλικα για την αποκρατικοποιηση?

Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:00
από zteo
Lugozzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:53
zteo έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:49
Lugozzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:42
Τι μισθούς ρε παιρνανε στον οσε ξέρεις?
Και βάζανε εσάς τους χρήσιμους ηλιθιους να φωνάζουν για να μη χάσουν τα προνόμια τους.
Πιο ελίτ δεν είχε.
1 εκατομ. τη μέρα μας εβαζαν μέσα.
Κυδωνια
Για βάλε την
μισθοδοσία του ΟΣΕ να την δούμε. Εγώ ξέρω ότι η Τρενοσε ιδιωτικοποιήθηκε στους Ιταλούς για 45 μύρια και αυτοί επιδοτούνται κάθε χρόνο με 50 μύρια από το κράτος.
Αυτά γίνανε μετά τη χρεοκοπία του οσε
Επειδή μίλησες για δεκαετία 80
Α, επίσης αυτοί που τον αγόρασαν, κρατική εταιρεία είναι
Μάθε ότι τα 14 δις χρέη του ΟΣΕ πήγαν στο κράτος για να ιδιωτικοποιηθεί.
Αλήθεια ποιος περίμενες να αγοράσει την Τραινοσε λάμας εμίρης.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:01
από πήζον bot
Arisvilla έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:57
https://www.ieidiseis.gr/politiki/18731 ... bsvOU4JpNw
Κυβέρνηση και ΟΣΕ τους «πάτησε το τρένο»: Σήμερα (!) προσέλαβαν 73 σταθμάρχες με μπλοκάκι
Ομολογία διάλυσης κυβέρνησης και ΟΣΕ. Δεν έχουν ούτε την ευθιξία να μην ανακοινώνουν προσλήψεις την ώρα που είναι σε εξέλιξη η τραγωδία των Τεμπών.
μεσα στον χαμο τωρα θα περασει στο ντουκου. αυριο θα εχει τραγικοτατες ανακοινωσεις απ οτι λενε..
αν το καναν σε κανα μηνα και το βγαζε κανας πολακης θα τρωγανε χοντρο κραξιμο ως προεκλογικο και με την τραγωδια στην πλατη
ολα τα χει υπολογισμενα η μαφια
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:01
από Eθνικοκοινωνιστης
zteo έγραψε: 01 Μαρ 2023, 22:00
Lugozzi έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:53
zteo έγραψε: 01 Μαρ 2023, 21:49
Για βάλε την
μισθοδοσία του ΟΣΕ να την δούμε. Εγώ ξέρω ότι η Τρενοσε ιδιωτικοποιήθηκε στους Ιταλούς για 45 μύρια και αυτοί επιδοτούνται κάθε χρόνο με 50 μύρια από το κράτος.
Αυτά γίνανε μετά τη χρεοκοπία του οσε
Επειδή μίλησες για δεκαετία 80
Α, επίσης αυτοί που τον αγόρασαν, κρατική εταιρεία είναι
Μάθε ότι τα 14 δις χρέη του ΟΣΕ πήγαν στο κράτος για να ιδιωτικοποιηθεί.
Αλήθεια ποιος περίμενες να αγοράσει την Τραινοσε λάμας εμίρης.
Διέγραψαν νύχτα χρέη 10,4 δισεκατομμυρίων ευρώ του ΟΣΕ!
https://www.newsbreak.gr/ellada/433238/ ... o-toy-ose/

Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:02
από Frappezitis
πράγματι
the road to hell

Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:04
από Orion22


Α
πό τη δεκαετία του '90 ως σήμερα κάποιες από τις σημαντικότερες συμβάσεις μεταξύ Siemens Ελλάς και ελληνικού δημοσίου είναι οι παρακάτω:
ντιζελάμαξες και τροχαίο υλικό ΟΣΕ και ΗΣΑΠ**
το τρίτο τμήμα του Προαστιακού (μαζί με τις Τέρνα και Άκτωρ)***
**
€ 235 εκατ.
Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ εταιρεία Ζίμενς μετείχε το 1997 σε κοινοπραξία με τα Ελληνικά Ναυπηγεία για την προμήθεια μέσω προγραμματικών συμφωνιών υπερσύγχρονων ολοκαίνουργιων ηλεκτραμαξών του ΟΣΕ. Πρόκειται για μια προμήθεια περίπου 100 ηλεκτροκίνητων βαγονιών και 30 ηλεκτροκίνητων μηχανών έλξεως, αξίας 235 εκατ. ευρώ, τα οποία παρέμεναν ακινητοποιημένα για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα στις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη, καθώς τα έργα ηλεκτροκίνησης του δικτύου έχουν καθυστερήσει σημαντικά. Για τις προγραμματικές συμφωνίες του ΟΣΕ, ο πρώην ισχυρός άνδρας της Ζίμενς Μάρτιν Σίκατσεκ παραδέχεται στις καταθέσεις του ότι έδωσε χρήματα από τα μαύρα ταμεία της εταιρείας. Σημειώνει χαρακτηριστικά ότι οι μίζες δόθηκαν αρχικά από τον τομέα των τηλεπικοινωνιών και όχι από τον τομέα των τρένων, τριάμισι χρόνια πριν η Ελλάδα μπει στην τελική ευθεία των Ολυμπιακών Αγώνων, δηλαδή περίπου στα τέλη του 1999 με αρχές του 2000. Οι συνολικά οκτώ προγραμματικές συμφωνίες (στις 4 συμμετείχε και η Ζίμενς) ενεργοποιήθηκαν τον Δεκέμβριο του 1999, επί εποχής Τάσου Μαντέλη.
-.-
Τον Ιανουάριο του 1996 αναλαμβάνοντας καθήκοντα πρωθυπουργού ο Κώστας Σημίτης τον διόρισε γενικό γραμματέα του Υπουργικού Συμβουλίου. Μάλιστα στις εκλογές του 1996 ο πρώην πρωθυπουργός τον ενέταξε στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ και ο κ. Μαντέλης εξελέγη βουλευτής. Ο κ. Μαντέλης τοποθετήθηκε αρχικώς υφυπουργός Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και στη συνέχεια τον Σεπτέμβριο 1997 ορκίστηκε υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών διαδεχόμενος τον παραιτηθέντα Χάρη Καστανίδη. Στις εθνικές εκλογές του 2000 ο κ. Μαντέλης εξελέγη βουλευτής της Β΄ περιφέρειας Αθηνών. Πάντως, τη δεύτερη τετραετία της κυβέρνησης Σημίτη ο κ. Μαντέλης απομακρύνθηκε από τον στενό εκσυγχρονιστικό πυρήνα και δεν κατείχε δημόσια αξιώματα.
σε αυτες τις συμφωνίες περιλαμβάνονται και άλλα υλικά πλέον αμαξών /τροχαίου
Με το έργο κατασκευής του τρίτου τμήματος του προαστιακού σιδηροδρόμου αλλά και με τις συμβάσεις προμηθειών του ΟΣΕ ασχολήθηκε η Εξεταστική Επιτροπή που ερευνά το σκάνδαλο των μαύρων ταμείων της Siemens. Καταθέτοντας στην Εξεταστική Επιτροπή ο διευθυντής στρατηγικού σχεδιασμού του ΟΣΕ, Στάθης Τσέγκος, ο οποίος ήταν και πρόεδρος της επιτροπής στον διαγωνισμό για το τρίτο τμήμα του προαστιακού σιδηροδρόμου ανέφερε ότι το συγκεκριμένο έργο που είχε ενταχθεί στον φάκελο υποψηφιότητας της Αθήνας για τους Ολυμπιακούς του 2004 ξεκίνησε τρία χρόνια μετά την Ολυμπιάδα, το 2007 και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί. Ερωτηθείς ο κ. Τσέγκος ανέφερε ότι το έργο που έχει αναλάβει η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΟΡ -Siemens θα κοστίσει 160 εκατομμύρια ευρώ.
Καταθέσεις Τσέγκου και Κουμάντου
Η Εξεταστική Επιτροπή για τη Siemens ασχολήθηκε σήμερα με το έργο κατασκευής του πραστιακού σιδηροδρόμου και με τις συμβάσεις προμηθειών του ΟΣΕ. Στην κατάθεσή του ο Στάθης Τσέγκος, διευθυντής στρατηγικού σχεδιασμού του ΟΣΕ, ο οποίος ήταν και πρόεδρος της επιτροπής στο διαγωνισμό για το τρίτο τμήμα του προαστιακού, τόνισε ότι το έργο αν και είχε ενταχθεί στο φάκελο υποψηφιότητας της Αθήνας για τους Ολυμπιακούς του 2004 ξεκίνησε το 2007 και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί.
Όπως είπε επίσης, ενώ το έργο αρχικά ήταν ενταγμένο σε αυτά που θα χρηματοδοτούνταν από κοινοτικούς πόρους, τελικά απεντάχθηκε και χρηματοδοτήθηκε από εθνικούς πόρους λόγω της πίεσης χρόνου ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων.
Ο κ. Τσέγκος ανέφερε ότι το έργο που έχει αναλάβει η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΟΡ-Siemens θα κοστίσει 160 εκατομμύρια ευρώ.
Η κατακύρωση του έργου στην κοινοπραξία έγινε επί των ημερών του Χρήστου Βερελή στο Υπουργείο Μεταφορών, ενώ η σύνδεση ανάθεσης υπογράφηκε το 2007 επί υπουργίας του Μιχάλη Λιάπη.
Η Siemens έχει συμμετοχή στο έργο 25% και έχει αναλάβει τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση.(***)
Στην εξεταστική κατέθεσε επίσης, ο γενικός διευθυντής διοίκησης του ΟΣΕ την περίοδο 2002-06 Παναγιώτης Κουμάντος ενημερώνοντας για τις προγραμματικές συμφωνίες προμήθειας, κυρίως τροχαίου υλικού που υπεγράφησαν το 1997 ανάμεσα στον ΟΣΕ και σε κοινοπραξίες στις οποίες συμμετείχε η Siemens.
Η ΝΔ ζήτησε να διακοπεί η συνεδρίαση και να προσέλθει εκ νέου ο μάρτυρας, προκειμένου να προσκομίσει έγγραφα και στοιχεία που αφορούν τις προγραμματικές συμφωνίες, καθώς με επικαιροποιημένες μελέτες οι προγραμματικές αυτές συμβάσεις έχουν κοστίσει περί τα 800 εκατομμύρια ευρώ.
Επιστρέφει ο κουμάντος μετα από μερικές μέρες στην εξεταστική χωρίς τα στοιχεία με την δικαιολογία πως είχε φύγει από τον οργανισμό και δεν τα είχε πάρει μαζί του
ακολουθούν επικες στιχομυθιες τόσο με τον "θα μου κλασει τα @@ το λιμενικό" βαληράκη - προεδρο της επιτροπής (συγκάλυψης) της ζίμενς, όσο και με Τζαβάρα.
https://dexiextrem.blogspot.com/2010/06 ... -1006.html
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2023, 22:05
από Ερμής
Κοιτάζοντας το χάρτη βλέπω πως το σημείο που έγινε το δυστύχημα είναι λίγες εκατοντάδες μέτρα από εκεί που έχασαν τη ζωή τους τα παιδια του ΠΑΟΚ.
