Σελίδα 63 από 65

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2020, 19:08
από Obi Wan Iakobi
Το ειδωλο τοποθετειται για τα γεγονοτα.Καποια αντιοικολογικα κτηνη δεν τον αφησαν να παει με τη Σακοραφα στη πρεσβεια ''γιατι θεωρειται πορεια''


Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2020, 19:19
από stavmanr
Ασέβαστος έγραψε: 18 Νοέμ 2020, 12:43
stavmanr έγραψε: 17 Νοέμ 2020, 17:51
kameron έγραψε: 17 Νοέμ 2020, 17:47

Μην σε χάσουμε όμως όταν βγει η απόφαση του ΣτΕ επί του θέματος.
Σκέψου λιγάκι.
Γιατί να γίνει απαγόρευση συγκεντρώσεων 15-18 Νοέμβρη συγκεκριμένα κι όχι τις υπόλοιπες ημέρες;
Τις άλλες μέρες δεν υπάρχει κίνδυνος να κολλήσει κανείς;

Η συγκεκριμένη απαγόρευση όχι μόνο δεν έχει πραγματικό νόημα, αλλά κρύβει πίσω της επικίνδυνα σκεπτικά.
ε;
η απαγορευση ειναι για ολη την καραντινα.
Δεν έχουμε καραντίνα.
Χρησιμοποιείτε μόνιμα, εκεί στα δεξιά, εκφράσεις υπερβολικές που δεν σχετίζονται με την πραγματικότητα.
Αυτό που έχουμε είναι "περιορισμός κινήσεων". Καραντίνα είναι ο γενικός εγκλεισμός και η πλήρης απαγόρευση συμμετοχής στο δημόσιο βίο. Σε καραντίνα μπαίνουν όσοι έχουν διαγνωστεί θετικοί. Όχι όλοι οι υπόλοιποι.

Έχουμε όμως Καραντίνη. :smt047

Έτσι, ο περιορισμός κίνησης δεν σημαίνει απαγόρευση κίνησης. Σημαίνει περιορισμό στα απαραίτητα, ό,τι ακριβώς λέει η λέξη.

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2020, 23:22
από Spiros252
Η γελοιότητα Μητσοτάκη - Χρυσοχοΐδη:
(δείτε το όλο)

:fp: :fp: :fp:



Εικόνα

Ακόμα και σε περίπτωση πολέμου / πολιορκίας / έκτακτης ανάγκης, το άρθρο 62 του Συντάγματος δεν αίρεται! :

«Άρθρο 48 Παρ 7 Συντάγματος:
Σε όλη τη διάρκεια της εφαρμογής των μέτρων κατάστασης ανάγκης, τα οποία λαμβάνονται κατά το άρθρο αυτό, ισχύουν αυτοδικαίως οι διατάξεις των άρθρων 61 και 62 του Συντάγματος, ακόμη και αν διαλύθηκε η Βουλή ή έληξε η βουλευτική περίοδος.»

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2020, 23:24
από Golden Age
stavmanr έγραψε: 18 Νοέμ 2020, 19:19
Ασέβαστος έγραψε: 18 Νοέμ 2020, 12:43
stavmanr έγραψε: 17 Νοέμ 2020, 17:51

Σκέψου λιγάκι.
Γιατί να γίνει απαγόρευση συγκεντρώσεων 15-18 Νοέμβρη συγκεκριμένα κι όχι τις υπόλοιπες ημέρες;
Τις άλλες μέρες δεν υπάρχει κίνδυνος να κολλήσει κανείς;

Η συγκεκριμένη απαγόρευση όχι μόνο δεν έχει πραγματικό νόημα, αλλά κρύβει πίσω της επικίνδυνα σκεπτικά.
ε;
η απαγορευση ειναι για ολη την καραντινα.
Δεν έχουμε καραντίνα.
Χρησιμοποιείτε μόνιμα, εκεί στα δεξιά, εκφράσεις υπερβολικές που δεν σχετίζονται με την πραγματικότητα.
Αυτό που έχουμε είναι "περιορισμός κινήσεων". Καραντίνα είναι ο γενικός εγκλεισμός και η πλήρης απαγόρευση συμμετοχής στο δημόσιο βίο. Σε καραντίνα μπαίνουν όσοι έχουν διαγνωστεί θετικοί. Όχι όλοι οι υπόλοιποι.

Έχουμε όμως Καραντίνη. :smt047

Έτσι, ο περιορισμός κίνησης δεν σημαίνει απαγόρευση κίνησης. Σημαίνει περιορισμό στα απαραίτητα, ό,τι ακριβώς λέει η λέξη.
Όταν η έξοδος επιτρέπεται μόνο για συγκεκριμένους λόγους και με sms καραντίνα είναι.

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2020, 23:28
από pylothess
Αφού πέρασε η επέτειος του Πολυτεχνείου τι νόημα έχει τώρα αυτό το νήμα;
Τώρα έχει απεργία στις 26 Νοεμβρίου και στις 6Δεκεμβρίου είναι για τον Αλέξη Γρηγορόπουλο.

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2020, 00:54
από Golden Age
Αλιευμένο απο φ/β
Εικόνα

Φωτογραφία 1η: Διαδηλωτής πέφτει πάνω στον αστυνομικό με δύναμη για να τον ρίξει κάτω

Φωτογραφία 2η: Διαδηλωτής που έριξε τον αστυνομικό κάτω τον γροθοκοπεί

Φωτογραφία 3η: Άντρες της αστυνομίας συλλαμβάνουν τον ανωτέρω και τον ακινητοποιούν με λαβή συνοδείας

Quiz: Ποια από τις τρείς φωτογραφίες έπαιξε πιο πολύ στα μέσα?
Αναμενόμενη η προπαγάνδα απο την κομμούνα των ελλαδικών ΜΜΕ. Αναμενόμενη και η υιοθέτησή της απο τη ΝΔ.

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2020, 01:25
από Golden Age

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2020, 01:35
από Gewponos90
Golden Age έγραψε: 19 Νοέμ 2020, 00:54 Αλιευμένο απο φ/β
Εικόνα

Φωτογραφία 1η: Διαδηλωτής πέφτει πάνω στον αστυνομικό με δύναμη για να τον ρίξει κάτω

Φωτογραφία 2η: Διαδηλωτής που έριξε τον αστυνομικό κάτω τον γροθοκοπεί

Φωτογραφία 3η: Άντρες της αστυνομίας συλλαμβάνουν τον ανωτέρω και τον ακινητοποιούν με λαβή συνοδείας

Quiz: Ποια από τις τρείς φωτογραφίες έπαιξε πιο πολύ στα μέσα?
Αναμενόμενη η προπαγάνδα απο την κομμούνα των ελλαδικών ΜΜΕ. Αναμενόμενη και η υιοθέτησή της απο τη ΝΔ.

Όντως. Στις 2 φωτό είναι ξεκάθαρο ότι ο διαδηλωτής έριξε τον ειρηνικό αστυνομικό κάτω και στην συνέχεια τον γρονθοκόπησε

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2020, 08:37
από stavmanr
Golden Age έγραψε: 18 Νοέμ 2020, 23:24
stavmanr έγραψε: 18 Νοέμ 2020, 19:19
Ασέβαστος έγραψε: 18 Νοέμ 2020, 12:43

ε;
η απαγορευση ειναι για ολη την καραντινα.
Δεν έχουμε καραντίνα.
Χρησιμοποιείτε μόνιμα, εκεί στα δεξιά, εκφράσεις υπερβολικές που δεν σχετίζονται με την πραγματικότητα.
Αυτό που έχουμε είναι "περιορισμός κινήσεων". Καραντίνα είναι ο γενικός εγκλεισμός και η πλήρης απαγόρευση συμμετοχής στο δημόσιο βίο. Σε καραντίνα μπαίνουν όσοι έχουν διαγνωστεί θετικοί. Όχι όλοι οι υπόλοιποι.

Έχουμε όμως Καραντίνη. :smt047

Έτσι, ο περιορισμός κίνησης δεν σημαίνει απαγόρευση κίνησης. Σημαίνει περιορισμό στα απαραίτητα, ό,τι ακριβώς λέει η λέξη.
Όταν η έξοδς επιτρέπεται μόνο για συγκεκριμένους λόγους και με sms καραντίνα είναι.
Η καραντίνα αφορά τον αποκλεισμό μολυσμένων ατόμων, όχι τα προληπτικά μέτρα προστασίας του γενικού πληθυσμού.
Αυτό που έχουμε είναι "προληπτικός περιορισμός της κυκλοφορίας" και αφορά όχι τον αποκλεισμό, αλλά τον περιορισμό (ελαχιστοποίηση) της δημόσιας κίνησης των πολιτών.
Δεν υπάρχει καραντίνα που να βγάζεις βόλτα το σκυλάκι σου σε δημόσιο χώρο.
Καραντίνα είναι αυτό που εφαρμόζεται επί 15ημέρου στα επιβεβαιωμένα κρούσματα με αναγκαστικό κατ' οίκον περιορισμό άνευ εξαιρέσεων.

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2020, 08:56
από Golden Age
Gewponos90 έγραψε: 19 Νοέμ 2020, 01:35
Golden Age έγραψε: 19 Νοέμ 2020, 00:54 Αλιευμένο απο φ/β
Εικόνα

Φωτογραφία 1η: Διαδηλωτής πέφτει πάνω στον αστυνομικό με δύναμη για να τον ρίξει κάτω

Φωτογραφία 2η: Διαδηλωτής που έριξε τον αστυνομικό κάτω τον γροθοκοπεί

Φωτογραφία 3η: Άντρες της αστυνομίας συλλαμβάνουν τον ανωτέρω και τον ακινητοποιούν με λαβή συνοδείας

Quiz: Ποια από τις τρείς φωτογραφίες έπαιξε πιο πολύ στα μέσα?
Αναμενόμενη η προπαγάνδα απο την κομμούνα των ελλαδικών ΜΜΕ. Αναμενόμενη και η υιοθέτησή της απο τη ΝΔ.

Όντως. Στις 2 φωτό είναι ξεκάθαρο ότι ο διαδηλωτής έριξε τον ειρηνικό αστυνομικό κάτω και στην συνέχεια τον γρονθοκόπησε
Να ΄'σαι σίγουρος ότι εαν ήταν κάτι διαφορετικό, η κομμούνα των ελλαδικών ΜΜΕ θα είχε ανεβάσει βίντεο.

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2020, 11:52
από georgebi
:hebit: :g094: :hebit: :g094:



Ηρώ Ζιώζια, η νεαρή δικηγόρος που ακούγεται στο βίντεο :romance-hearteyes: να ζητά επίμονα από τους αστυνομικούς να εξηγήσουν το λόγο για τον οποίο χτυπούν και συλλαμβάνουν τον Ορέστη Κατή.

https://tvxs.gr/news/ellada/i-dikigoros ... ai-ekeinos

Η μαρτυρία της Ηρώς Ζιώζια στο tvxs.gr:

«Είδα όλο το περιστατικό από το πρώτο δευτερόλεπτο. Ήμασταν έξω από το σταθμό του μετρό Σεπολίων, η πορεία είχε ήδη διαλυθεί και ο κόσμος κινούνταν προς το μετρό για να αποχωρήσει. Τότε ήρθαν με το γνωστό τρόπο τα μηχανάκιa της ομάδας «Δράση», με φόρα πάνω στους διαδηλωτές. Ο κόσμος άρχισε να τρέχει για να γλιτώσει και είδα στο απέναντι πεζοδρόμιο τον Ορέστη κι άλλο ένα παιδί να φωνάζουν «φύγετε από τη γειτονιά». Τότε παρατήρησα αστυνομικούς να γυρνάνε το κεφάλι τους και να τον «λοκάρουν», με διάθεση να τον κυνηγήσουν και να τον συλλάβουν. Να είναι εκείνος το θύμα για σήμερα, χθες δηλαδή. Άλλαξαν επί τούτου την πορεία τους για να τον ακολουθήσουν στο στενό του σπιτιού του. Μάλιστα πάνω στην βιασύνη τους παραλίγο να συγκρουστούν με διερχόμενο αυτοκίνητο. Έτρεξα προς τα εκεί για να δω τί συμβαίνει και να τραβήξω βίντεο.

Όπως έχει καταγραφεί, δεκάδες αστυνομικοί να προσπαθούν να τον ακινητοποιήσουν και να τον χτυπούν. Πολύς κόσμος είχε βγει στα μπαλκόνια, όλοι φωτογράφιζαν και έβριζαν την Αστυνομία. Όμως αυτοί δεν σταμάτησαν, αντίθετα έδειχναν με κάθε τρόπο πόσο εξαγριωμένοι ήταν εναντίον μας. Έβριζαν και τη μητέρα του Ορέστη.

Στην ερώτηση αν ισχύει η κατάθεση της Αστυνομίας σύμφωνα με την οποία ο Ορέστης Κατής πετούσε πέτρες εναντίον των αστυνομικών, η κα. Ζιώζιου απαντά: «Δεν υπήρχε καν ένα δευτερόλεπτο χρόνος για να ψάξει κάποιος πέτρα ενώ έτρεχε να διαφύγει, πόσο μάλλον να την βρει και να την πετάξει. Σε όλη αυτή τη φάση του περιστατικού κατά την οποία ρωτούσα τους αστυνομικούς τί έχει συμβεί, δε μου είπαν τίποτα για πέτρες. Μόνο όταν κατέφθασαν ενισχύσεις, ξαφνικά άρχισαν να λένε όλοι μαζί ενορχηστρωμένα ότι ο Ορέστης είχε πετάξει πέτρες. Τους έλεγα «εδώ ήμουν από την πρώτη στιγμή, ξέρετε πολύ καλά ότι δεν πέταξε τίποτα» και εκείνοι γελούσαν μέσα στη μούρη μου. Ήταν φανερό ότι είχαν πάρει την οδηγία να πουν ότι πέταξε πέτρες για να δικαιολογηθεί η αστυνομική αυθαιρεσία».

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2020, 12:33
από Αρχέλαος

Περιλαμβάνεται στην δημόσια ασφάλεια και η δημόσια υγεία;
17/11/2020 by Αθ. Αναγνωστόπουλος


Ένα από τα ερωτήματα εκείνα τα οποία προσφέρει απλόχερα η επικαιρότητα, αλλά καμία νομική φαντασία δεν είχε προβλέψει είναι αν η δημόσια υγεία του άρ. 5 Σ αποτελεί αόριστη νομική έννοια που είναι υπάλληλη της δημόσιας ασφάλειας του άρ. 11 Σ. Με άλλα λόγια, αν η δημόσια υγεία συνδέεται με την δημόσια ασφάλεια με την λογική σχέση της ειδικότητας, ώστε να μπορούν να παρασταθούν με δύο ομόκεντρους κύκλους: μεγάλος κύκλος για την δημόσια ασφάλεια, μικρότερο κυκλάκι για την δημόσια υγεία.

Εν πρώτοις, δεν μπορούμε παρά να παραδεχθούμε κάποια ομοιότητα ανάμεσα στις δύο έννοιες. Στο κάτω κάτω, αναφέρονται και οι δύο στην δημόσια σφαίρα! Στον βαθμό αυτό, είναι εξίσου συγγενείς με άλλες “δημόσιες” έννοιες, όπως η δημόσια εκπαίδευση. Είναι προφανές όμως ότι αυτή η συλλογιστική δεν μας πηγαίνει και πολύ μακριά.

Η δημόσια ασφάλεια είναι μεν αόριστη νομική έννοια, ωστόσο είναι αρκετά καλά ωρισμένη στην αστυνομική νομοθεσία. Όπως έγραφα μερικούς μήνες πριν:

Τι είναι λοιπόν η δημόσια ασφάλεια; Το Σύνταγμα δεν την ορίζει, αλλά υπάρχει στην κείμενη νομοθεσία. θα καταφύγουμε λοιπόν στην κοινή νομοθεσία για να ερμηνεύσουμε ένα συνταγματικό όρο, όπως ακριβώς θα κάναμε και με όρους όπως “σύλληψη”, “έγκλημα”, “βασανιστήρια”, όρους που επίσης υπάρχουν, αλλά δεν ορίζονται στο Σύνταγμα. Ερευνώντας λοιπόν την κοινή νομοθεσία, παρατηρώ ότι το Υπουργείο Υγείας δεν διαθέτει Διεύθυνση Δημόσιας Ασφαλείας, διαθέτει όμως Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας. Για φαντάσου. Αντιθέτως, μαντέψετε ποιος διαθέτει Διεύθυνση Δημοσίας Ασφαλείας: απίστευτο, το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως. Αλλά και η κοινή των λέξεων χρήση ομιλεί υπέρ της άποψής μου: όταν λέμε ότι ο διαβήτης συνιστά μείζον πρόβλημα δημόσιας υγείας ή ότι το έννομο αγαθό του νόμου περί ναρκωτικών είναι η δημόσια υγεία, κανενός το μυαλό δεν πηγαίνει στην απαγόρευση συναθροίσεων, για τον πολύ απλό λόγο ότι η δημόσια υγεία δεν έχει καμία σχέση με το δικαίωμα του συνέρχεσθαι!

Στην κείμενη νομοθεσία μας λοιπόν καμία απολύτως σχέση δεν έχει η δημόσια ασφάλεια με την δημόσια υγεία, αλλ’ αντιθέτως πρόκειται για χωριστά κυκλάκια. Η όψιμη και σκόπιμη σύνδεσή τους είναι λοιπόν ύποπτη αντισυνταγματικότητας.
Κωνσταντίνος Μανιαδάκης, Υφυπουργός Δημοσίας Ασφαλείας (1936-1941), με αρμοδιότητες την καταπολέμηση της ελονοσίας, τον υποχρεωτικό σχολικό εμβολιασμό και την υγιεινή διατροφή.

Προβλήθηκε όμως το στην σκέψη κάποιων καταλυτικό επιχείρημα ότι η δημόσια υγεία προβλέπεται ως θεμιτός περιορισμός της ελευθερίας του συνέρχεσθαι στο άρ. 11 παρ. 2 ΕΣΔΑ. Για να δούμε τι λέει λοιπόν και αυτό:

Η άσκησις των δικαιωμάτων τούτων δεν επιτρέπεται
να υπαχθή εις ετέρους περιορισμούς πέραν των υπό του
νόμου προβλεπομένων και αποτελούντων αναγκαία μέτρα
εν δημοκρατική κοινωνία, διά την εθνικήν ασφάλειαν,
την δημοσίαν ασφάλειαν, την προάσπισιν της τάξεως και
πρόληψιν του εγκλήματος, την προστασίαν της υγείας και της
ηθικής, ή την προστασίαν των δικαιωμάτων και ελευθεριών
των τρίτων. Το παρόν άρθρον δεν απαγορεύει την επιβολήν
νομίμων περιορισμών εις την άσκησιν των δικαιωμάτων
τούτων υπό μελών των ενόπλων δυνάμεων, της αστυνομίας ή
των διοικητικών υπηρεσιών του Κράτους.

Χαίρομαι που οι υποστηρικτές της απαγόρευσης έκατσαν και διάβασαν μέχρι το άρ. 11. Κρίμα που δεν διάβασαν μέχρι το άρ. 53 ΕΣΔΑ:

Ουδεμία των διατάξεων της παρούσης Συμβάσεως δύναται
να ερμηνευθή ως περιορίζουσα ή αναιρούσα τα δικαιώματα
του ανθρώπου και θεμελιώδεις ελευθερίας τα οποία τυχόν
αναγνωρίζονται συμφώνως προς τους νόμους οιουδήποτε
των συμβαλλομένων μερών ή προς πάσαν άλλην Σύμβασιν
την οποίαν ταύτα έχουν υπογράψει.

Η ΕΣΔΑ λοιπόν (ανεξαρτήτως της τυπικής νομικής ισχύος της) περιέχει επιφύλαξη υπέρ τυχόν ανώτερου επιπέδου προστασίας της εσωτερικής εννόμου τάξεως. Η ΕΣΔΑ έχει κόφτη. Η ΕΣΔΑ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθή για την διεύρυνση των περιορισμών των ατομικών δικαιωμάτων, παρά μόνο για την περιστολή των περιορισμών, ήτοι προς την κατεύθυνση της διεύρυνσης της προστασίας του ατομικού δικαιώματος. Η επίκλησή της κατά των ατομικών δικαιωμάτων δεν συνιστά απλώς μεθοδολογικό σφάλμα, είναι πολύ απλά παράνομη, διότι παραβιάζει το άρ. 53. ΕΣΔΑ.

Αλλά, μας λένε, απλώς “φωτίζεται” (= ‘διευρύνεται”, σε κανονικά ελληνικά) η έννοια της δημόσιας ασφάλειας ως δήθεν περιέχουσας και την δημόσια υγεία μέσω της προσφυγής στο άρ. 11 παρ. 2 ΕΣΔΑ, δεν διευρύνεται ο περιορισμός. Αντί δηλαδή να προσφύγουμε στις κείμενες διατάξεις νόμων που ισχύουν επί δεκαετίες και όπου κανείς ποτέ δεν διανοήθηκε να ερμηνεύση την δημόσια ασφάλεια ως μαμά της δημόσιας υγείας, θα το πράξουμε τώρα, που έχουμε και μια επείγουσα σκοπιμότητα να εξυπηρετήσουμε. Καλώς.

Βέβαια, η ΕΣΔΑ αναφέρει δημόσια ασφάλεια και δημόσια υγεία κεχωρισμένως, φαντάσου, σαν να ήταν διαφορετικά πράγματα! (γιατί άραγε δεν αναφέρει χωριστά δημόσια ασφάλεια και καταδίωξη της ληστείας;) Με τον ίδιο τρόπο αναφέρει χωριστά δημόσια ασφάλεια και εθνική ασφάλεια ας πούμε: η μία δεν υπόκειται στην άλλη, άρα έπρεπε να αναφερθούν χωριστά. Τελικά, μάλλον η δημόσια ασφάλεια είναι ένα είδος υπερπεριέκτη στον οποίον χωρούν τα πάντα, ανεξαρτήτως ιστορικής ή γλωσσικής ερμηνείας, ανεξαρτήτως αν η εξεταζόμενη έννοια βρίσκεται στον γλωσσικό πυρήνα ή στην γλωσσική άλω. Σήμερα, 17 Νοεμβρίου 2020, τα πάντα είναι δημόσια ασφάλεια (: δηλαδή τίποτε δεν είναι).

Αλλά τώρα που ανακαλύψαμε αυτό το καινούργιο ερμηνευτικό κοσκινάκι, γιατί να το περιορίσουμε μόνο στην δημόσια υγεία; Αφού η ΕΣΔΑ τα λέει όλα και συμφέρει και οι περιορισμοί των ατομικών δικαιωμάτων μας είναι κομίσιμα χρέη που μπορούμε να τα μεταφέρουμε από δικαίωμα σε δικαίωμα, αλλαξοκωλιάζοντάς τα, γιατί να σταθούμε εδώ και να μην οδηγήσουμε την νεωτερική και καινοτόμο ερμηνευτική μας σκέψη στην λογική της κατάληξη;

Δεν λέει λοιπόν μόνο για δημόσια υγεία το άρ. 11 παρ. 2 ΕΣΔΑ. Κάτι μου φαίνεται λέει και για “προστασία της ηθικής“. Εφαρμόζοντας λοιπόν την άποψη καθ’ ην “η δημόσια ασφάλεια φωτίζεται από το υπερκόσμιο φως του άρ. 11 παρ. 2 ΕΣΔΑ” φτάνουμε στο ριζοσπαστικό νομικό συμπέρασμα ότι μπορεί νομίμως η ΕΛΑΣ να απαγορεύση τις συναθροίσεις καθ’ άπασαν την επικράτειαν για λόγους προστασίας της ηθικής.

Είμαι βέβαιος ότι κάποιοι θα το υποστήριζαν.


http://anamorfosis.net/blog/?p=14002

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2020, 12:39
από Golden Age
Αρχέλαος έγραψε: 19 Νοέμ 2020, 12:33
Περιλαμβάνεται στην δημόσια ασφάλεια και η δημόσια υγεία;
17/11/2020 by Αθ. Αναγνωστόπουλος


Ένα από τα ερωτήματα εκείνα τα οποία προσφέρει απλόχερα η επικαιρότητα, αλλά καμία νομική φαντασία δεν είχε προβλέψει είναι αν η δημόσια υγεία του άρ. 5 Σ αποτελεί αόριστη νομική έννοια που είναι υπάλληλη της δημόσιας ασφάλειας του άρ. 11 Σ. Με άλλα λόγια, αν η δημόσια υγεία συνδέεται με την δημόσια ασφάλεια με την λογική σχέση της ειδικότητας, ώστε να μπορούν να παρασταθούν με δύο ομόκεντρους κύκλους: μεγάλος κύκλος για την δημόσια ασφάλεια, μικρότερο κυκλάκι για την δημόσια υγεία.

Εν πρώτοις, δεν μπορούμε παρά να παραδεχθούμε κάποια ομοιότητα ανάμεσα στις δύο έννοιες. Στο κάτω κάτω, αναφέρονται και οι δύο στην δημόσια σφαίρα! Στον βαθμό αυτό, είναι εξίσου συγγενείς με άλλες “δημόσιες” έννοιες, όπως η δημόσια εκπαίδευση. Είναι προφανές όμως ότι αυτή η συλλογιστική δεν μας πηγαίνει και πολύ μακριά.

Η δημόσια ασφάλεια είναι μεν αόριστη νομική έννοια, ωστόσο είναι αρκετά καλά ωρισμένη στην αστυνομική νομοθεσία. Όπως έγραφα μερικούς μήνες πριν:

Τι είναι λοιπόν η δημόσια ασφάλεια; Το Σύνταγμα δεν την ορίζει, αλλά υπάρχει στην κείμενη νομοθεσία. θα καταφύγουμε λοιπόν στην κοινή νομοθεσία για να ερμηνεύσουμε ένα συνταγματικό όρο, όπως ακριβώς θα κάναμε και με όρους όπως “σύλληψη”, “έγκλημα”, “βασανιστήρια”, όρους που επίσης υπάρχουν, αλλά δεν ορίζονται στο Σύνταγμα. Ερευνώντας λοιπόν την κοινή νομοθεσία, παρατηρώ ότι το Υπουργείο Υγείας δεν διαθέτει Διεύθυνση Δημόσιας Ασφαλείας, διαθέτει όμως Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας. Για φαντάσου. Αντιθέτως, μαντέψετε ποιος διαθέτει Διεύθυνση Δημοσίας Ασφαλείας: απίστευτο, το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως. Αλλά και η κοινή των λέξεων χρήση ομιλεί υπέρ της άποψής μου: όταν λέμε ότι ο διαβήτης συνιστά μείζον πρόβλημα δημόσιας υγείας ή ότι το έννομο αγαθό του νόμου περί ναρκωτικών είναι η δημόσια υγεία, κανενός το μυαλό δεν πηγαίνει στην απαγόρευση συναθροίσεων, για τον πολύ απλό λόγο ότι η δημόσια υγεία δεν έχει καμία σχέση με το δικαίωμα του συνέρχεσθαι!

Στην κείμενη νομοθεσία μας λοιπόν καμία απολύτως σχέση δεν έχει η δημόσια ασφάλεια με την δημόσια υγεία, αλλ’ αντιθέτως πρόκειται για χωριστά κυκλάκια. Η όψιμη και σκόπιμη σύνδεσή τους είναι λοιπόν ύποπτη αντισυνταγματικότητας.
Κωνσταντίνος Μανιαδάκης, Υφυπουργός Δημοσίας Ασφαλείας (1936-1941), με αρμοδιότητες την καταπολέμηση της ελονοσίας, τον υποχρεωτικό σχολικό εμβολιασμό και την υγιεινή διατροφή.

Προβλήθηκε όμως το στην σκέψη κάποιων καταλυτικό επιχείρημα ότι η δημόσια υγεία προβλέπεται ως θεμιτός περιορισμός της ελευθερίας του συνέρχεσθαι στο άρ. 11 παρ. 2 ΕΣΔΑ. Για να δούμε τι λέει λοιπόν και αυτό:

Η άσκησις των δικαιωμάτων τούτων δεν επιτρέπεται
να υπαχθή εις ετέρους περιορισμούς πέραν των υπό του
νόμου προβλεπομένων και αποτελούντων αναγκαία μέτρα
εν δημοκρατική κοινωνία, διά την εθνικήν ασφάλειαν,
την δημοσίαν ασφάλειαν, την προάσπισιν της τάξεως και
πρόληψιν του εγκλήματος, την προστασίαν της υγείας και της
ηθικής, ή την προστασίαν των δικαιωμάτων και ελευθεριών
των τρίτων. Το παρόν άρθρον δεν απαγορεύει την επιβολήν
νομίμων περιορισμών εις την άσκησιν των δικαιωμάτων
τούτων υπό μελών των ενόπλων δυνάμεων, της αστυνομίας ή
των διοικητικών υπηρεσιών του Κράτους.

Χαίρομαι που οι υποστηρικτές της απαγόρευσης έκατσαν και διάβασαν μέχρι το άρ. 11. Κρίμα που δεν διάβασαν μέχρι το άρ. 53 ΕΣΔΑ:

Ουδεμία των διατάξεων της παρούσης Συμβάσεως δύναται
να ερμηνευθή ως περιορίζουσα ή αναιρούσα τα δικαιώματα
του ανθρώπου και θεμελιώδεις ελευθερίας τα οποία τυχόν
αναγνωρίζονται συμφώνως προς τους νόμους οιουδήποτε
των συμβαλλομένων μερών ή προς πάσαν άλλην Σύμβασιν
την οποίαν ταύτα έχουν υπογράψει.

Η ΕΣΔΑ λοιπόν (ανεξαρτήτως της τυπικής νομικής ισχύος της) περιέχει επιφύλαξη υπέρ τυχόν ανώτερου επιπέδου προστασίας της εσωτερικής εννόμου τάξεως. Η ΕΣΔΑ έχει κόφτη. Η ΕΣΔΑ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθή για την διεύρυνση των περιορισμών των ατομικών δικαιωμάτων, παρά μόνο για την περιστολή των περιορισμών, ήτοι προς την κατεύθυνση της διεύρυνσης της προστασίας του ατομικού δικαιώματος. Η επίκλησή της κατά των ατομικών δικαιωμάτων δεν συνιστά απλώς μεθοδολογικό σφάλμα, είναι πολύ απλά παράνομη, διότι παραβιάζει το άρ. 53. ΕΣΔΑ.

Αλλά, μας λένε, απλώς “φωτίζεται” (= ‘διευρύνεται”, σε κανονικά ελληνικά) η έννοια της δημόσιας ασφάλειας ως δήθεν περιέχουσας και την δημόσια υγεία μέσω της προσφυγής στο άρ. 11 παρ. 2 ΕΣΔΑ, δεν διευρύνεται ο περιορισμός. Αντί δηλαδή να προσφύγουμε στις κείμενες διατάξεις νόμων που ισχύουν επί δεκαετίες και όπου κανείς ποτέ δεν διανοήθηκε να ερμηνεύση την δημόσια ασφάλεια ως μαμά της δημόσιας υγείας, θα το πράξουμε τώρα, που έχουμε και μια επείγουσα σκοπιμότητα να εξυπηρετήσουμε. Καλώς.

Βέβαια, η ΕΣΔΑ αναφέρει δημόσια ασφάλεια και δημόσια υγεία κεχωρισμένως, φαντάσου, σαν να ήταν διαφορετικά πράγματα! (γιατί άραγε δεν αναφέρει χωριστά δημόσια ασφάλεια και καταδίωξη της ληστείας;) Με τον ίδιο τρόπο αναφέρει χωριστά δημόσια ασφάλεια και εθνική ασφάλεια ας πούμε: η μία δεν υπόκειται στην άλλη, άρα έπρεπε να αναφερθούν χωριστά. Τελικά, μάλλον η δημόσια ασφάλεια είναι ένα είδος υπερπεριέκτη στον οποίον χωρούν τα πάντα, ανεξαρτήτως ιστορικής ή γλωσσικής ερμηνείας, ανεξαρτήτως αν η εξεταζόμενη έννοια βρίσκεται στον γλωσσικό πυρήνα ή στην γλωσσική άλω. Σήμερα, 17 Νοεμβρίου 2020, τα πάντα είναι δημόσια ασφάλεια (: δηλαδή τίποτε δεν είναι).

Αλλά τώρα που ανακαλύψαμε αυτό το καινούργιο ερμηνευτικό κοσκινάκι, γιατί να το περιορίσουμε μόνο στην δημόσια υγεία; Αφού η ΕΣΔΑ τα λέει όλα και συμφέρει και οι περιορισμοί των ατομικών δικαιωμάτων μας είναι κομίσιμα χρέη που μπορούμε να τα μεταφέρουμε από δικαίωμα σε δικαίωμα, αλλαξοκωλιάζοντάς τα, γιατί να σταθούμε εδώ και να μην οδηγήσουμε την νεωτερική και καινοτόμο ερμηνευτική μας σκέψη στην λογική της κατάληξη;

Δεν λέει λοιπόν μόνο για δημόσια υγεία το άρ. 11 παρ. 2 ΕΣΔΑ. Κάτι μου φαίνεται λέει και για “προστασία της ηθικής“. Εφαρμόζοντας λοιπόν την άποψη καθ’ ην “η δημόσια ασφάλεια φωτίζεται από το υπερκόσμιο φως του άρ. 11 παρ. 2 ΕΣΔΑ” φτάνουμε στο ριζοσπαστικό νομικό συμπέρασμα ότι μπορεί νομίμως η ΕΛΑΣ να απαγορεύση τις συναθροίσεις καθ’ άπασαν την επικράτειαν για λόγους προστασίας της ηθικής.

Είμαι βέβαιος ότι κάποιοι θα το υποστήριζαν.


http://anamorfosis.net/blog/?p=14002
Και γιατί ρε μάστορα δεν είχες αυτούς τους προβληματισμούς απο πέρσυ το Μάρτιο που μπήκαμε σε λοκντάουν, παρά θυμήθηκες να γράψεις όλο αυτόανήμερα της απαγόρευσης για το Πολυτεχνείο;

Που ήσουνα όταν ο Χαρδαλιάς τόσες και τόσες φορές ανακοίνωνε τη μία απαγόρευση μετά την άλλη; Όταν η αστυνομία έκοβε πρόστιμα;

Ίσως μέχρι τις 17Ν να ήσουν κι εσύ απο αυτούς που εγκαλούσαν γιατί δεν κρατήσαμε το λοκντάουν και το καλοκαίρι.

Εικόνα

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2020, 20:53
από Golden Age

Re: Να γίνει ή όχι η πορεία για το Πολυτεχνείο;

Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2020, 20:54
από Golden Age