κάνω μία περίληψη για να τα έχω και εγώ μαζεμένα.
πηγαμε πέντε παιδιά στο ραντεβού την Κυριακή. Όλοι φέραμε απο ενα ροδάκι κλπ, εκτός ενός (plouf βρήκα εκείνον που φώναζες εναον, ρεζίλι γίναμε) που έφερε τρία και μας έκανε χαρούμενους.
Έχω διαβάσει τόσα για τα ροδάκια γενικά που ήταν όπως τα περίμενα:
το Kingsong ks16s ειναι ένα νινεβοτ ονε c+ στο τέλειό του, σαν να είναι το ίδιο μηχάνημα και όλα να είναι καλύτερα. Η μπαταρία κρατούσε για πάντα, το μοτέρ έμοιαζε πολύ δυνατό, το χερουλάκι άψογο αν και έχει πάρει άλλα τέσσερα γιατί σπάνε, ωραία φώτα, παρόμοιο βάρος, ίσως λίγο πιο υψίσυχνο απο οτι ήθελα αλλά γενικά άψογο. Μπορούσα να το αλλάξω με το δικό μου και να πάω σπίτι, δεν θα υπήρχε διαφορά, ήταν σαν να το είχα καιρό.
το inmotion v10f ήταν ωραίο, τεράστιο λίγο και αρκετά βαρύ, έδινε την αίσθηση λιμουζίνας, δεν με εντυπωσίασε τόσο το μηχάνημα όσο ο αναβάτης, ούτε μήνα εμπειρία και πήγαινε αέρας, ήξερε windsurfing το παιδί βέβαια, πολύ καλός.
και το ζ10. 'Ολα τα έκανα βόλτα αλλά στο ζ10 ρίζωσαν τα παπούτσια μου και δεν έβγαιναν. Πρέπει να ήμουν πάνω του μιάμιση ώρα. Εκτός του ιδιοκτήτη του που είχε και το κσ16 και εμένα, κανείς άλλος δεν το ήθελε ακριβώς να το έχει όσο κάνουμε βόλτες, δεν έχει σχέση με τα άλλα ροδάκια, ήθελε να μας πετάξει κάτω για να χτυπήσουμε, πολύ άτιμο. Τα παιδιά είχαν μάθει να οδηγούν στο πρώτο επίπεδο σκληρότητας, εκεί που οι κινήσεις του τροχού είναι άμεσες, εγώ είμαι εδώ και 3 μήνες στο επίπεδο 7, εκεί που κάνεις τραμπάλες αν θες πάνω στην ρόδα. Το ζ10 στο επίπεδο 0 δεν είχε νόημα, σκοτωστρα, ούτε φρένα δεν ειχε, έπρεπε να ριξεις ενα αμόνι στην φτέρνα να φρενάρεις απο τα 35 χιλιόμετρα, απλά δεν σταμάταγε, ισορροπούσα στην φτέρνα και απλά έκοβε, άγχος. Όταν το έκανα μαλακό ήταν σούπερ αλλά μπορούσα να το πάω μόνο εγώ, μια χαρά δηλαδή
στην πράξη, φοβερή αίσθηση το ζ10. Στα λίγα χιλιόμετρα ειναι απίθανο, έκανα σβουρίτσες γύρω απο τα παιδιά όταν μιλούσαν, γενικά ήταν ένα ποίημα, το πήγαινα καλύτερα απο το δικό μου. Όταν έπαιρνε φόρα όλα άλλαζαν, δεν ήθελε να πλαγιάσει με την κίνησή μου, έγερνα αριστερά και πήγαινε δεξιά. Μου θύμισε το gzp που είχα κάποτε, ήθελε πάτημα να στρίψει, έμοιαζε με μηχανή απο τις παλιές που ήθελαν μάχη. Το πιο δύσκολο ήταν οτι αν έβρισκε στον δρόμο ένα μικρό αυλάκι, ανάμεσα στα πλακάκια πχ, το ακολουθούσε και ήταν πραγματικά πρόβλημα να μείνεις πάνω του. Πήγε να με πετάξει 2 φορές καλά, έμεινα πάνω αλλά ίδρωσα. Ήθελε και άλλη στάση γενικά, πιο ανοικτά τα πόδια για να μην ακουμπά το μηχάνημα στις γάμπες, πρέπει να του δίνεις αέρα να κουνιέται ανάμεσά σου και να μπορείς να το πλαγιάζεις με πάτημα, θέλει ακόμα καλύτερη ισορροπία. Έτσι νομίζω την πάτησε αυτός στο βιντεάκι που έπεσε, άρχισε να του κουνάει τα πόδια, τέλος μετά, είναι σχεδόν 25 κιλά, δεν του σταματάς την παλινδρόμηση με την μέση.
Δεν είσαι ο μάγος που είσαι με τα άλλα, δεν νιώθεις μαγγνέτο, νιώθεις οτι είσαι πάνω σε κάτι που πρέπει να το δαμάσεις, γκόμπλιν, θέλει κίνηση με όλο το σώμα, πλάγιασμα κορμού, γενικά άθλημα όχι βόλτα. Είμαι πολύ τυχερός που με ξέρω και δεν μου το αγόρασα απο την αρχή, θα με είχα σκοτώσει.
Σίγουρα θέλει κράνος και προστασία, σίγουρα εγώ δεν θα βάλω γιατί συμφωνώ με τον σε, ούτε με την μηχανή έβαζα, αλλά θέλει. Δεν ειναι πάντως η τυπική ρόδα, δεν μοιάζει με τα άλλα και αν κάποιο ήταν ο βασιλιάς την Κυριακή, ήταν το 16σ νομίζω, υπέροχο μηχάνημα. Αν βάλουμε και το κόστος/αξία μέσα, για κάποιον που δεν ξεπερνά τα 85 κιλά και δεν θέλει πάνω απο 20 χιλ αυτονομία, ίσως το ονε c+ είναι η καλύτερη επιλογή, όχι μόνο για πρώτη ρόδα. Αλλα το ζ10 μου θύμισε πόσο μου έχει λείψει η μηχανή μου, οπότε μετά το καλοκαίρι θα κάνουμε παρέα μάλλον.