Re: Ήταν το Βυζάντιο Εβραϊκό;
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2024, 15:43
Ηταν το Βυζάντιο εβραϊκό, αλβανικό, τουρκικό, ιταλικό, ρωσικό, ρωσοποντιακό, βουλγαρικό, σκοπιανικό, σλαβικό, ρουμανικό, βλαχικό, βλαχαδερό, πελασγικό, θρακικό; Ε;Α;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Τι είδους ειλικρινή απάντηση θες; Αν θα πέθαιναν για την ήδη πεθαμένη αντίληψη περί θεών που είχε πεθάνει ήδη μέσα τους, την οποία αντικατέστησαν με τον Χριστόν αντ' αυτής; Τον Μέγα Βασίλειο τον έφερα ως ζωντανό παράδειγμα ότι δεν απέρριπτε την εθνική του ταυτότητα αλλά την αρχαία θρησκεία. Δε νομίζω να τίθεται αμφιβολία επ' αυτού. Ποιο είναι το επιχείρημα ότι αυτή τους η αποδοχή και αντίληψη τους κατέστησε μη Έλληνες, είναι το ζητούμενο από σένα. Οι ίδιοι στην εποχή τους άλλαξαν γνώμη περί θεού. Όχι περί εθνότητας/γλώσσης κλπ. Ήταν και δήλωναν Έλληνες όπως πριν αλλάξουν πεποίθηση περί θρησκείας.Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 15:23Ο.Ι. οι «Βυζαντινοί» έκτοτε παρόλο που η ελληνική γραμματεία συμπεριλαμβανόταν στην κοσμική τους παιδεία θα συνεχίζει να λέγεται ελληνική(=των [αρχαίων] Ελλήνων/μη χριστιανική)/έξω/θύραθεν/έξωθεν και θα αντιπραβάλλεται στην ημετέρα (= χριστιανική + τυπικά πολιτισμικά στοιχεία ενός μέσου «Βυζαντινού»). Συνεπώς, η ονομασία δεν αναφέρεται μόνο σε θρησκευτικό/φιλοσοφικό επίπεδο αλλά ιδιότυπα και σε εθνοτικό. Η χριστιανική συνιστώσα της «Βυζαντινής» ταυτότητας που παρήγαγε την αυτοαντίληψή τους πως ήταν ο Νέος Ισραήλ ήταν πανίσχυρη και επηρέαζε σημαντικά το πώς θα εκτιμείτο η ελληνική γραμματεία (δεν υπονοώ επ' ουδενί λόγω ότι οι Βυζαντινοί« ήταν «σκοταδιστές»). Βέβαια και σε όλο το φάσμα της η ιστορικοπολιτισμική «Βυζαντινή» εθνοτική ταυτότητα περιελάμβανε και την ελληνική γραμματεία αλλά πρέπει πάντα να θυμόμαστε χωρίς υπερβολές ποιό ήταν το κοινωνικό βάθος ενασχόλησης με αυτή. Η ελληνική γραμματεία δεν μπορεί να είχε εθνικό χαρακτήρα για τους «Βυζαντινούς» καθώς δεν ήταν γραμμένη στην εθνική γλώσσα των «Βυζαντινών»: Τη ρωμαϊκή/τα ρωμαίικα.O I έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 14:20Και αυτό τον κάνει ξένο από τα πανεπιστήμια της εποχής του όπου σπούδασε; Όπου γεννήθηκε και διδάχθηκε την αρχαία Ελληνική γραμματεία και τον Χριστιανισμό;Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 06:49
Διάβασε ξανά σε παρακαλώ τι έγραψα στη Γαλή και μετά έλα να μου παίξεις τον έξυπνο. Ο Μέγας Βασίλειος δεν ονόμασε την ελληνική γραμματεία «θύραθεν»/«έξω»(=ξένη) παιδεία;
Εξάλου το θύραθεν σημαίνει: που έχει κοσμικό κι όχι εκκλησιαστικό χαρακτήρα και όχι εθνικό
Στα δια ταύτα. Αφού μιλάμε για εθνοσυμβολισμό:
Ένας μέσος «Βυζαντινός» θα πέθαινε για το ρωμαϊκό όνομα, τη Νέα Ρώμη/Κωνσταντινούπολη, τη Ρωμανία/Ρώμη/Ρωμαίων Αρχή, τα ρωμαϊκά ήθη, τον Μεγάλο Κωσνταντίνο και τον Ιουστινιανό, τον Χριστιανισμό και την Αγία Σοφία ή για:Δηλαδή για το ελληνικό όνομα, την Ελλάδα, την [αρχαία] ελληνική γλώσσα, τα [παγανιστικά] μαντεία και θυσίες και τα [αρχαία και παγανιστικά] ελληνικά ήθη; Βάλε αν θέλεις και την [αρχαία] ελληνική γραμματεία μέσα.[...]τὸ Ἑλληνικὸν, ἐὸν ὅμαιμόν τε καὶ ὁμὀγλωσσον, καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι ἤθεα τε ὁμότροπα,[...]
Θέλω μια ειλικρινή απάντηση.
Πόσες φορές πρέπει να το πούμε βρε Σέλευκα;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 15:43 Ηταν το Βυζάντιο εβραϊκό, αλβανικό, τουρκικό, ιταλικό, ρωσικό, ρωσοποντιακό, βουλγαρικό, σκοπιανικό, σλαβικό, ρουμανικό, βλαχικό, βλαχαδερό, πελασγικό, θρακικό; Ε;Α;
Μα προφανώς δεν με απασχολεί η θρησκεία. Θυμάσαι που σου είπα ότι δεν είμαι αρχαιόπληκτος; Οι ελληνόφωνοι δεν έπαυσαν να είναι εθνοτικοί Έλληνες (ή με μεγαλύτερη ακρίβεια εθνοπολιτισμικά Έλληνες όπως ήταν κατά τη ρωμαϊκή κλασική περίοδο εδώ αλλάζει η πρόταση που έγραψα εδώ αλλά αυτό είνια άλλου παπά Ευαγγέλιο) επειδή έγιναν Χριστιανοί! Δεν ανέφερα μόνο την ειδωλολατρία. Διάβασε καλά. Έφερα στο παιχνίδι μνήμες και σύμβολα. Οι «Βυζαντινοί» θα πέθαιναν και για τον Περικλή ή μόνο για τον πάλαι Ρωμαίο Φλάβιο Βαλέριο Κωνσταντίνο; Παρεμπιπτόντως, έβαλες αυτογκόλ με τον Μεγάλο Βασίλειο γιατί ο ίδιος θεωρούσε ότι τα χρόνια που σπούδασε στην Αθήνα ήταν τα αχρηστότερα της ζωής του. Σε κάθε περίπτωση το κέιμενο που ανέβασες δεν έχει εθνολογική αξία. Αποδεικνύει μόνο πολιτισμικό χάσμα (όχι κατ' ανάγκη αρνητικό) αλλά και γλωσσογραμματειακή συνέχεια.O I έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 15:50Τι είδους ειλικρινή απάντηση θες; Αν θα πέθαιναν για την ήδη πεθαμένη αντίληψη περί θεών που είχε πεθάνει ήδη μέσα τους, την οποία αντικατέστησαν με τον Χριστόν αντ' αυτής; Τον Μέγα Βασίλειο τον έφερα ως ζωντανό παράδειγμα ότι δεν απέρριπτε την εθνική του ταυτότητα αλλά την αρχαία θρησκεία. Δε νομίζω να τίθεται αμφιβολία επ' αυτού. Ποιο είναι το επιχείρημα ότι αυτή τους η αποδοχή και αντίληψη τους κατέστησε μη Έλληνες, είναι το ζητούμενο από σένα. Οι ίδιοι στην εποχή τους άλλαξαν γνώμη περί θεού. Όχι περί εθνότητας/γλώσσης κλπ. Ήταν και δήλωναν Έλληνες όπως πριν αλλάξουν πεποίθηση περί θρησκείας.Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 15:23Ο.Ι. οι «Βυζαντινοί» έκτοτε παρόλο που η ελληνική γραμματεία συμπεριλαμβανόταν στην κοσμική τους παιδεία θα συνεχίζει να λέγεται ελληνική(=των [αρχαίων] Ελλήνων/μη χριστιανική)/έξω/θύραθεν/έξωθεν και θα αντιπραβάλλεται στην ημετέρα (= χριστιανική + τυπικά πολιτισμικά στοιχεία ενός μέσου «Βυζαντινού»). Συνεπώς, η ονομασία δεν αναφέρεται μόνο σε θρησκευτικό/φιλοσοφικό επίπεδο αλλά ιδιότυπα και σε εθνοτικό. Η χριστιανική συνιστώσα της «Βυζαντινής» ταυτότητας που παρήγαγε την αυτοαντίληψή τους πως ήταν ο Νέος Ισραήλ ήταν πανίσχυρη και επηρέαζε σημαντικά το πώς θα εκτιμείτο η ελληνική γραμματεία (δεν υπονοώ επ' ουδενί λόγω ότι οι Βυζαντινοί« ήταν «σκοταδιστές»). Βέβαια και σε όλο το φάσμα της η ιστορικοπολιτισμική «Βυζαντινή» εθνοτική ταυτότητα περιελάμβανε και την ελληνική γραμματεία αλλά πρέπει πάντα να θυμόμαστε χωρίς υπερβολές ποιό ήταν το κοινωνικό βάθος ενασχόλησης με αυτή. Η ελληνική γραμματεία δεν μπορεί να είχε εθνικό χαρακτήρα για τους «Βυζαντινούς» καθώς δεν ήταν γραμμένη στην εθνική γλώσσα των «Βυζαντινών»: Τη ρωμαϊκή/τα ρωμαίικα.O I έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 14:20
Και αυτό τον κάνει ξένο από τα πανεπιστήμια της εποχής του όπου σπούδασε; Όπου γεννήθηκε και διδάχθηκε την αρχαία Ελληνική γραμματεία και τον Χριστιανισμό;
Εξάλου το θύραθεν σημαίνει: που έχει κοσμικό κι όχι εκκλησιαστικό χαρακτήρα και όχι εθνικό
Στα δια ταύτα. Αφού μιλάμε για εθνοσυμβολισμό:
Ένας μέσος «Βυζαντινός» θα πέθαινε για το ρωμαϊκό όνομα, τη Νέα Ρώμη/Κωνσταντινούπολη, τη Ρωμανία/Ρώμη/Ρωμαίων Αρχή, τα ρωμαϊκά ήθη, τον Μεγάλο Κωσνταντίνο και τον Ιουστινιανό, τον Χριστιανισμό και την Αγία Σοφία ή για:Δηλαδή για το ελληνικό όνομα, την Ελλάδα, την [αρχαία] ελληνική γλώσσα, τα [παγανιστικά] μαντεία και θυσίες και τα [αρχαία και παγανιστικά] ελληνικά ήθη; Βάλε αν θέλεις και την [αρχαία] ελληνική γραμματεία μέσα.[...]τὸ Ἑλληνικὸν, ἐὸν ὅμαιμόν τε καὶ ὁμὀγλωσσον, καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι ἤθεα τε ὁμότροπα,[...]
Θέλω μια ειλικρινή απάντηση.
Spoiler
Ειλικρινά βλέπω κάτι άλλο να σε απασχολεί και όχι τα εθνικά χαρακτηριστικά αμιγώς θρησκείαςπου επεσήμανα αρχικά
Για μένα το βυζάντιο είναι ελληνικό. Ετσι μου τα έμαθε τα γράμματα ο δασκαλός μου, όλα τα άλλα είναι ιστορικοί αναθεωρητισμοί .Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 15:55Πόσες φορές πρέπει να το πούμε βρε Σέλευκα;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 15:43 Ηταν το Βυζάντιο εβραϊκό, αλβανικό, τουρκικό, ιταλικό, ρωσικό, ρωσοποντιακό, βουλγαρικό, σκοπιανικό, σλαβικό, ρουμανικό, βλαχικό, βλαχαδερό, πελασγικό, θρακικό; Ε;Α;
Το «Βυζάντιο» ήταν ρωμαϊκό ως υπόσταση, ως όνομα, ως ήθη, ως έθιμα, ως κοσμική μουσική, ως πολίτευμα, ως νόμοι, ως θεσμοί, ως κουζίνα (όπου «ρωμαϊκός/ή/ό» νοείται τα αντίστοιχα που είχαν οι αρχαίοι Ρωμαίοι της Ιταλίας κατά την κλασική ρωμαϊκή περίοδο + στοιχεία που απορροφήθηακν αργότερα από διάφορους πολιτισμούς υπό πρώην ρωμαϊκή κυριαρχία π.χ. τα κόλλυβα προέρχονται από την Αίγυπτο)
Ήταν ελληνικό ως προς τη γλώσσα και τη γραμματεία (στοιχεία στα οποία οι αρχαίοι Ρωμαίοι είχαν αδυναμία)
Ήταν χριστιανικό στη θρησκεία (όπου Χριστιανισμός νοείται η θρησκεία που αναπτύχθηκε από την Αγία Γραφή, εξέφρασε το δόγμα της μέσω της ελληνικής γλώσσας και της ελληνικής φιλοσοφικής ορολογίας και έφερε πολλά εβραϊκά στοιχεία π.χ. Εκκλησιαστική μουσική, εβραϊκές έννοιες π.χ. αμαρτία, εβραϊκά ήθη και έθιμα στα άλλα δύο (ελληνικό και ρωμαίκό) που ανέφερα πιο πάνω)
Ως προς την ταυτότητα ήταν ρωμαϊκό (Νέοι Ρωμαίοι) και Χριστιανικό (Νέος Ισραήλ). Η τυπική συλλογική απώτερη καταγωγή που επικαλούνταιν οι «Βυζαντινοί» ήταν η αρχαία Ρωμαϊκή (με ελάχιστες εξαιρέσεις και υπό ειδικές περιστάσεις να επικαλούνται συλλογική απώτερη ελληνική καταγωγή).
Ε τότε τι ρωτάς βρε Σέλευκα αν δεν μπορείς να ακούσεις την «οικτρή» αλήθεια; Αν με την ταμπέλα «ελληνικό» εννοείς δικό μας τότε βέβαια συμφωνώ. Αλλά μέχρι εκεί. Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν συνέχεια της πόλης-κράτους που ίδρυσε ο μυθικός Ρωμύλος στις όχθες του Τίβερη. Το «Βυζάντιο» εντάσσεται σε μια ρωμαϊκή σειρά συνολικά και σε μια ελληνική σειρά γλωσσικά και γραμματειακά. Το «Βυζάντιο» μπορεί να είναι και δικό μας χωρίς να είναι «ελληνικό» (σε επίπεδο πολιτισμού ή/και ταυτότητας π.χ.) όπως η αρχαία Ελλάδα ή η Νέα Ελλάδα. ΟΚ;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:32Για μένα το βυζάντιο είναι ελληνικό. Ετσι μου τα έμαθε τα γράμματα ο δασκαλός μου, όλα τα άλλα είναι ιστορικοί αναθεωρητισμοί .Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 15:55Πόσες φορές πρέπει να το πούμε βρε Σέλευκα;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 15:43 Ηταν το Βυζάντιο εβραϊκό, αλβανικό, τουρκικό, ιταλικό, ρωσικό, ρωσοποντιακό, βουλγαρικό, σκοπιανικό, σλαβικό, ρουμανικό, βλαχικό, βλαχαδερό, πελασγικό, θρακικό; Ε;Α;
Το «Βυζάντιο» ήταν ρωμαϊκό ως υπόσταση, ως όνομα, ως ήθη, ως έθιμα, ως κοσμική μουσική, ως πολίτευμα, ως νόμοι, ως θεσμοί, ως κουζίνα (όπου «ρωμαϊκός/ή/ό» νοείται τα αντίστοιχα που είχαν οι αρχαίοι Ρωμαίοι της Ιταλίας κατά την κλασική ρωμαϊκή περίοδο + στοιχεία που απορροφήθηακν αργότερα από διάφορους πολιτισμούς υπό πρώην ρωμαϊκή κυριαρχία π.χ. τα κόλλυβα προέρχονται από την Αίγυπτο)
Ήταν ελληνικό ως προς τη γλώσσα και τη γραμματεία (στοιχεία στα οποία οι αρχαίοι Ρωμαίοι είχαν αδυναμία)
Ήταν χριστιανικό στη θρησκεία (όπου Χριστιανισμός νοείται η θρησκεία που αναπτύχθηκε από την Αγία Γραφή, εξέφρασε το δόγμα της μέσω της ελληνικής γλώσσας και της ελληνικής φιλοσοφικής ορολογίας και έφερε πολλά εβραϊκά στοιχεία π.χ. Εκκλησιαστική μουσική, εβραϊκές έννοιες π.χ. αμαρτία, εβραϊκά ήθη και έθιμα στα άλλα δύο (ελληνικό και ρωμαίκό) που ανέφερα πιο πάνω)
Ως προς την ταυτότητα ήταν ρωμαϊκό (Νέοι Ρωμαίοι) και Χριστιανικό (Νέος Ισραήλ). Η τυπική συλλογική απώτερη καταγωγή που επικαλούνταιν οι «Βυζαντινοί» ήταν η αρχαία Ρωμαϊκή (με ελάχιστες εξαιρέσεις και υπό ειδικές περιστάσεις να επικαλούνται συλλογική απώτερη ελληνική καταγωγή).
Συμφωνώ οτι «η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ήταν συνέχεια της πόλης-κράτους που ίδρυσε ο μυθικός Ρωμύλος στις όχθες του Τίβερη». Πάγια αντίληψη οσων ξέρουν λιγο ιστορία είναι οτι η μοναδική αυθεντική συνέχεια της Ρώμης είναι το ακα Βυζάντιο. Αυτό μόνο ηλίθιος και αιρετικός αρρωστημένος δεν το καταλαβαίνει δηλαδή κάτι Πάπες και κάτι δυτικοί Φράγκοι και Αλβανοί.Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:44Ε τότε τι ρωτάς βρε Σέλευκα αν δεν μπορείς να ακούσεις την «οικτρή» αλήθεια; Αν με την ταμπέλα «ελληνικό» εννοείς δικό μας τότε βέβαια συμφωνώ. Αλλά μέχρι εκεί. Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν συνέχεια της πόλης-κράτους που ίδρυσε ο μυθικός Ρωμύλος στις όχθες του Τίβερη. Το «Βυζάντιο» εντάσσεται σε μια ρωμαϊκή σειρά συνολικά και σε μια ελληνική σειρά γλωσσικά και γραμματειακά. Το «Βυζάντιο» μπορεί να είναι και δικό μας χωρίς να είναι «ελληνικό» (σε επίπεδο πολιτισμού ή/και ταυτότητας π.χ.) όπως η αρχαία Ελλάδα ή η Νέα Ελλάδα. ΟΚ;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:32Για μένα το βυζάντιο είναι ελληνικό. Ετσι μου τα έμαθε τα γράμματα ο δασκαλός μου, όλα τα άλλα είναι ιστορικοί αναθεωρητισμοί .Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 15:55
Πόσες φορές πρέπει να το πούμε βρε Σέλευκα;
Το «Βυζάντιο» ήταν ρωμαϊκό ως υπόσταση, ως όνομα, ως ήθη, ως έθιμα, ως κοσμική μουσική, ως πολίτευμα, ως νόμοι, ως θεσμοί, ως κουζίνα (όπου «ρωμαϊκός/ή/ό» νοείται τα αντίστοιχα που είχαν οι αρχαίοι Ρωμαίοι της Ιταλίας κατά την κλασική ρωμαϊκή περίοδο + στοιχεία που απορροφήθηακν αργότερα από διάφορους πολιτισμούς υπό πρώην ρωμαϊκή κυριαρχία π.χ. τα κόλλυβα προέρχονται από την Αίγυπτο)
Ήταν ελληνικό ως προς τη γλώσσα και τη γραμματεία (στοιχεία στα οποία οι αρχαίοι Ρωμαίοι είχαν αδυναμία)
Ήταν χριστιανικό στη θρησκεία (όπου Χριστιανισμός νοείται η θρησκεία που αναπτύχθηκε από την Αγία Γραφή, εξέφρασε το δόγμα της μέσω της ελληνικής γλώσσας και της ελληνικής φιλοσοφικής ορολογίας και έφερε πολλά εβραϊκά στοιχεία π.χ. Εκκλησιαστική μουσική, εβραϊκές έννοιες π.χ. αμαρτία, εβραϊκά ήθη και έθιμα στα άλλα δύο (ελληνικό και ρωμαίκό) που ανέφερα πιο πάνω)
Ως προς την ταυτότητα ήταν ρωμαϊκό (Νέοι Ρωμαίοι) και Χριστιανικό (Νέος Ισραήλ). Η τυπική συλλογική απώτερη καταγωγή που επικαλούνταιν οι «Βυζαντινοί» ήταν η αρχαία Ρωμαϊκή (με ελάχιστες εξαιρέσεις και υπό ειδικές περιστάσεις να επικαλούνται συλλογική απώτερη ελληνική καταγωγή).
Διαφωνείς στο ότι ήταν Χριστιανικό το «Βυζάντιο»;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:58Συμφωνώ οτι «η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ήταν συνέχεια της πόλης-κράτους που ίδρυσε ο μυθικός Ρωμύλος στις όχθες του Τίβερη». Πάγια αντίληψη οσων ξέρουν λιγο ιστορία είναι οτι η μοναδική αυθεντική συνέχεια της αυθεντικής Ρώμης είναι το ακα Βυζάντιο. Αυτό μόνο ηλίθιος και αιρετικός αρρωστημένος δεν το καταλαβαίνει δηλαδή κάτι Πάπες και κάτι δυτικοί Φράγκοι και Αλβανοί.Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:44Ε τότε τι ρωτάς βρε Σέλευκα αν δεν μπορείς να ακούσεις την «οικτρή» αλήθεια; Αν με την ταμπέλα «ελληνικό» εννοείς δικό μας τότε βέβαια συμφωνώ. Αλλά μέχρι εκεί. Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν συνέχεια της πόλης-κράτους που ίδρυσε ο μυθικός Ρωμύλος στις όχθες του Τίβερη. Το «Βυζάντιο» εντάσσεται σε μια ρωμαϊκή σειρά συνολικά και σε μια ελληνική σειρά γλωσσικά και γραμματειακά. Το «Βυζάντιο» μπορεί να είναι και δικό μας χωρίς να είναι «ελληνικό» (σε επίπεδο πολιτισμού ή/και ταυτότητας π.χ.) όπως η αρχαία Ελλάδα ή η Νέα Ελλάδα. ΟΚ;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:32
Για μένα το βυζάντιο είναι ελληνικό. Ετσι μου τα έμαθε τα γράμματα ο δασκαλός μου, όλα τα άλλα είναι ιστορικοί αναθεωρητισμοί .
Αλλού είναι η διαφωνία μας προφανώς.
καταρχήν διαφωνώ στο τί είναι σημαντικό ως προς την ταυτότητα του πολιτισμού . Ο χριστιανισμός είναιΣαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:07Διαφωνείς στο ότι ήταν Χριστιανικό το «Βυζάντιο»;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:58Συμφωνώ οτι «η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ήταν συνέχεια της πόλης-κράτους που ίδρυσε ο μυθικός Ρωμύλος στις όχθες του Τίβερη». Πάγια αντίληψη οσων ξέρουν λιγο ιστορία είναι οτι η μοναδική αυθεντική συνέχεια της αυθεντικής Ρώμης είναι το ακα Βυζάντιο. Αυτό μόνο ηλίθιος και αιρετικός αρρωστημένος δεν το καταλαβαίνει δηλαδή κάτι Πάπες και κάτι δυτικοί Φράγκοι και Αλβανοί.Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:44
Ε τότε τι ρωτάς βρε Σέλευκα αν δεν μπορείς να ακούσεις την «οικτρή» αλήθεια; Αν με την ταμπέλα «ελληνικό» εννοείς δικό μας τότε βέβαια συμφωνώ. Αλλά μέχρι εκεί. Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν συνέχεια της πόλης-κράτους που ίδρυσε ο μυθικός Ρωμύλος στις όχθες του Τίβερη. Το «Βυζάντιο» εντάσσεται σε μια ρωμαϊκή σειρά συνολικά και σε μια ελληνική σειρά γλωσσικά και γραμματειακά. Το «Βυζάντιο» μπορεί να είναι και δικό μας χωρίς να είναι «ελληνικό» (σε επίπεδο πολιτισμού ή/και ταυτότητας π.χ.) όπως η αρχαία Ελλάδα ή η Νέα Ελλάδα. ΟΚ;
Αλλού είναι η διαφωνία μας προφανώς.
Διαφωνείς ότι τα κάλαντα, ο νόμος, οι βράκες, ο δεκαπεντασύλλαβος, ο Ιππόδρομος, η παντομίμα, οι ταβέρνες, η subula, η tabula (τάβλη-τάβλι) κλπ είναι αρχαιορρομαϊκής προέλευσης;
Διαφωνείς στο ότι οι «Βυζαντινοί» πίστευαν ότι ήταν ο Νέος Ισραήλ;
Διαφωνείς στο ότι οι «Βυζαντινοί» ήταν ελληνόφωνοι και διάβαζαν ελληνική γραμματεία;
Πού διαφωνείς;
Πάλι τις ίδιες μαλακίες γράφεις;Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:07Διαφωνείς στο ότι ήταν Χριστιανικό το «Βυζάντιο»;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:58Συμφωνώ οτι «η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ήταν συνέχεια της πόλης-κράτους που ίδρυσε ο μυθικός Ρωμύλος στις όχθες του Τίβερη». Πάγια αντίληψη οσων ξέρουν λιγο ιστορία είναι οτι η μοναδική αυθεντική συνέχεια της αυθεντικής Ρώμης είναι το ακα Βυζάντιο. Αυτό μόνο ηλίθιος και αιρετικός αρρωστημένος δεν το καταλαβαίνει δηλαδή κάτι Πάπες και κάτι δυτικοί Φράγκοι και Αλβανοί.Σαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:44
Ε τότε τι ρωτάς βρε Σέλευκα αν δεν μπορείς να ακούσεις την «οικτρή» αλήθεια; Αν με την ταμπέλα «ελληνικό» εννοείς δικό μας τότε βέβαια συμφωνώ. Αλλά μέχρι εκεί. Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν συνέχεια της πόλης-κράτους που ίδρυσε ο μυθικός Ρωμύλος στις όχθες του Τίβερη. Το «Βυζάντιο» εντάσσεται σε μια ρωμαϊκή σειρά συνολικά και σε μια ελληνική σειρά γλωσσικά και γραμματειακά. Το «Βυζάντιο» μπορεί να είναι και δικό μας χωρίς να είναι «ελληνικό» (σε επίπεδο πολιτισμού ή/και ταυτότητας π.χ.) όπως η αρχαία Ελλάδα ή η Νέα Ελλάδα. ΟΚ;
Αλλού είναι η διαφωνία μας προφανώς.
Διαφωνείς ότι τα κάλαντα, ο νόμος, οι βράκες, ο δεκαπεντασύλλαβος, ο
Σέλευκα σε ποιούς έστειλε την επιστολή «προς Ρωμαίους» ο Απόστολος Παύλος;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:14καταρχήν διαφωνώ στο τί είναι σημαντικό ως προς την ταυτότητα του πολιτισμού . Ο χριστιανισμός είναιΣαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:07Διαφωνείς στο ότι ήταν Χριστιανικό το «Βυζάντιο»;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 16:58
Συμφωνώ οτι «η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ήταν συνέχεια της πόλης-κράτους που ίδρυσε ο μυθικός Ρωμύλος στις όχθες του Τίβερη». Πάγια αντίληψη οσων ξέρουν λιγο ιστορία είναι οτι η μοναδική αυθεντική συνέχεια της αυθεντικής Ρώμης είναι το ακα Βυζάντιο. Αυτό μόνο ηλίθιος και αιρετικός αρρωστημένος δεν το καταλαβαίνει δηλαδή κάτι Πάπες και κάτι δυτικοί Φράγκοι και Αλβανοί.
Αλλού είναι η διαφωνία μας προφανώς.
Διαφωνείς ότι τα κάλαντα, ο νόμος, οι βράκες, ο δεκαπεντασύλλαβος, ο Ιππόδρομος, η παντομίμα, οι ταβέρνες, η subula, η tabula (τάβλη-τάβλι) κλπ είναι αρχαιορρομαϊκής προέλευσης;
Διαφωνείς στο ότι οι «Βυζαντινοί» πίστευαν ότι ήταν ο Νέος Ισραήλ;
Διαφωνείς στο ότι οι «Βυζαντινοί» ήταν ελληνόφωνοι και διάβαζαν ελληνική γραμματεία;
Πού διαφωνείς;
το κλειδί και είναι ένα γέννημα του ελληνικού κόσμου για να ξεφύγει απο το σκοτάδι της Ρώμης . Ολες οι σύνοδοι έγιναν στη Μικρά Ασία, η Ιταλία δεν συμμετείχε στον χριστιανισμό. Νέα Ρώμη είναι ο χριστιανισμός και η ορθοδοξία.
Σταμάτα να αυτογελοιοποιείσαι με την προβολή της άγνοιάς σου. Φιλική συμβουλή.Νετο Γκουερινο έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:18 Έλεος με τον κάθε άσχετο εδώ μέσα
Όχι τον Γολιάθ τον έλεγαν Έλληνα γιατί ήταν δυνατος![]()
![]()
,όχι οι βράκες ήταν ρωμαϊκές όχι ο δεκαπεντασύλλαβος ήταν ρωμαϊκος
Φτάνει ρε μλκες πόσο ρεζίλικι αντέχετε;
για να μην αερολογούμεΣαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:23Σέλευκα σε ποιούς έστειλε την επιστολή «προς Ρωμαίους» ο Απόστολος Παύλος;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:14καταρχήν διαφωνώ στο τί είναι σημαντικό ως προς την ταυτότητα του πολιτισμού . Ο χριστιανισμός είναιΣαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:07
Διαφωνείς στο ότι ήταν Χριστιανικό το «Βυζάντιο»;
Διαφωνείς ότι τα κάλαντα, ο νόμος, οι βράκες, ο δεκαπεντασύλλαβος, ο Ιππόδρομος, η παντομίμα, οι ταβέρνες, η subula, η tabula (τάβλη-τάβλι) κλπ είναι αρχαιορρομαϊκής προέλευσης;
Διαφωνείς στο ότι οι «Βυζαντινοί» πίστευαν ότι ήταν ο Νέος Ισραήλ;
Διαφωνείς στο ότι οι «Βυζαντινοί» ήταν ελληνόφωνοι και διάβαζαν ελληνική γραμματεία;
Πού διαφωνείς;
το κλειδί και είναι ένα γέννημα του ελληνικού κόσμου για να ξεφύγει απο το σκοτάδι της Ρώμης . Ολες οι σύνοδοι έγιναν στη Μικρά Ασία, η Ιταλία δεν συμμετείχε στον χριστιανισμό. Νέα Ρώμη είναι ο χριστιανισμός και η ορθοδοξία.
Δεν ήταν αρχαίοι λατινόφωνοι Ρωμαίοι που συγκάλεσαν τις Συνόδους και επέβαλαν «δια της βίας» τις αποφάσεις τους;
Οι πρακτικές του Χριστιανισμού ανεξάρτητα από το αν σου αρέσει ή όχι είναι κυρίως εβραιογενείς και ρωμαιογενείς. Οι περιφορές, τα απολυτίκια, το καλενδάριο, τα ράσα, τα άμφια, η βασιλική, το διοικητικό σύστημα, η ιδέα λειτουργίας των Οικουμενικών Συνόδων, τα Ψυχοσσάβατα, ο Επιτάφιος, τα μνημόσυνα, ο Μεγάλος Αγιασμός όλα έχουν άμεση ή έμμεση αρχαιορρωμαϊκή προέλευση. Αυτό είναι δεδομένο. Δεν είναι προς συζήτηση. Όσο «σκότος» είχε η Ρώμη πριν τον Χριστιανισμό τόσο «σκότος» είχε και ο «ελληνικός κόσμος». Να σου θυμίσω ότι οι αρχαίοι Ρωμαίοι είχαν δανειστεί πολλά σκοτεινά στοιχεία από τους αρχαίου Έλληνες; Το Πάνθεό τους δεν ήταν εν τέλει και εν πολλοίς το αρχαίο ελληνικό Πάνθεο; Δεν μιλάμε απλώς για να μιλάμε.
Σέλευκα είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως.Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:31για να μην αερολογούμεΣαββάτιος έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:23Σέλευκα σε ποιούς έστειλε την επιστολή «προς Ρωμαίους» ο Απόστολος Παύλος;Σέλευκας έγραψε: 30 Ιούλ 2024, 17:14
καταρχήν διαφωνώ στο τί είναι σημαντικό ως προς την ταυτότητα του πολιτισμού . Ο χριστιανισμός είναι
το κλειδί και είναι ένα γέννημα του ελληνικού κόσμου για να ξεφύγει απο το σκοτάδι της Ρώμης . Ολες οι σύνοδοι έγιναν στη Μικρά Ασία, η Ιταλία δεν συμμετείχε στον χριστιανισμό. Νέα Ρώμη είναι ο χριστιανισμός και η ορθοδοξία.
Δεν ήταν αρχαίοι λατινόφωνοι Ρωμαίοι που συγκάλεσαν τις Συνόδους και επέβαλαν «δια της βίας» τις αποφάσεις τους;
Οι πρακτικές του Χριστιανισμού ανεξάρτητα από το αν σου αρέσει ή όχι είναι κυρίως εβραιογενείς και ρωμαιογενείς. Οι περιφορές, τα απολυτίκια, το καλενδάριο, τα ράσα, τα άμφια, η βασιλική, το διοικητικό σύστημα, η ιδέα λειτουργίας των Οικουμενικών Συνόδων, τα Ψυχοσσάβατα, ο Επιτάφιος, τα μνημόσυνα, ο Μεγάλος Αγιασμός όλα έχουν άμεση ή έμμεση αρχαιορρωμαϊκή προέλευση. Αυτό είναι δεδομένο. Δεν είναι προς συζήτηση. Όσο «σκότος» είχε η Ρώμη πριν τον Χριστιανισμό τόσο «σκότος» είχε και ο «ελληνικός κόσμος». Να σου θυμίσω ότι οι αρχαίοι Ρωμαίοι είχαν δανειστεί πολλά σκοτεινά στοιχεία από τους αρχαίου Έλληνες; Το Πάνθεό τους δεν ήταν εν τέλει και εν πολλοίς το αρχαίο ελληνικό Πάνθεο; Δεν μιλάμε απλώς για να μιλάμε.
πρέπει να επικεντρωθούμε στην ουσία και οχι σε λεπτομέρειες.
Οι σύνοδοι έγιναν σε ελληνικές πόλεις γιατί εκεί ήταν οι χριστιανοί, εκεί είχε γίνει η επεξεργασία των ιδεών, ο Βασίλειος ο Γρηγόριος και ολοι σχεδόν είχαν φοιτήσει σε ελληνικές φιλοσοφικές σχολές. Ολοι οι πρώτοι χριστιανοι με μόρφωση τους οποίους και μνημονεύουμε ηταν μαθητές Ελλήνων φιλοσόφων. Μη κυνηγάς φαντάσματα.
Ο χριστιανισμός επισημοποιηθηκε επειδη ο Κωνσταντίνοος είχε μάνα απο τη Μικρά Ασία δηλαδή σχετίζεται ο χριστιανισμος με τη μεταφορά της πρωτευουσας στο ελληνικό και χριστιανικό περιβάλλον.