Πραγματικά, όταν διαβάζω κείμενα-σκουπίδια όπως αυτό του Τσίκα, καλή ώρα, αγανακτώ με τον εαυτό μου που δεν έχω προσπαθήσει (ακόμα) να δημοσιεύσω κάποια από τις μελέτες μου.
Πραγματικά, όταν διαβάζω κείμενα-σκουπίδια όπως αυτό του Τσίκα, καλή ώρα, αγανακτώ με τον εαυτό μου που δεν έχω προσπαθήσει (ακόμα) να δημοσιεύσω κάποια από τις μελέτες μου.
Πραγματικά, όταν διαβάζω κείμενα-σκουπίδια όπως αυτό του Τσίκα, καλή ώρα, αγανακτώ με τον εαυτό μου που δεν έχω προσπαθήσει (ακόμα) να δημοσιεύσω κάποια από τις μελέτες μου.
Πραγματικά, όταν διαβάζω κείμενα-σκουπίδια όπως αυτό του Τσίκα, καλή ώρα, αγανακτώ με τον εαυτό μου που δεν έχω προσπαθήσει (ακόμα) να δημοσιεύσω κάποια από τις μελέτες μου.
Από την άλλη πλευρά ο Chris Woodhouse, επικεφαλής της στρατιωτικής αποστολής των
Συμμαχικών δυνάμεων κατά τη διάρκεια της Κατοχής που ήταν παρών στην περιοχή την
εξεταζόμενη περίοδο, ανέλαβε πλήρως την ευθύνη για την απόφαση να εκδιωχθούν οι
Τσάμηδες, επικρίνοντας ωστόσο τη βιαιότητα με την οποία αυτή πραγματοποιήθηκε. Πιο
συγκεκριμένα, στην αναφορά του με τίτλο «Σχετικά με τους Τσάμηδες» της 16ης Οκτωβρίου
του 1945 αναφέρει χαρακτηριστικά:
«[b]Οι Τσάμηδες ανήκουν φυλετικά εν μέρει στην
τουρκική, στην αλβανική και στην ελληνική φυλή.[/b] Τη χρονική περίοδο μεταξύ του 1941 και
του 1943, συνεργάστηκαν με τους Ιταλούς κατακτητές, δυσκολεύοντας τη δράση των
αντιστασιακών οργανώσεων στην περιοχή. Ο Ζέρβας, έχοντας τη στήριξη των Συμμαχικών
δυνάμεων, εκδίωξε τους Τσάμηδες από την περιοχή το 1944. Οι περισσότεροι από αυτούς
κατέφυγαν στην Αλβανία, όπου επίσης δεν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλείς. Η εκδίωξη τους από
την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε με πρωτοφανή αγριότητα από τους ντόπιους Έλληνες, ως
αντίποινα για τις θηριωδίες που διέπραξαν εις βάρος τους οι Τσάμηδες σε συνεργασία με
τους Ιταλούς κατακτητές. Το έργο του Ζέρβα ολοκληρώθηκε με μία τεράστια σφαγή
Τσάμηδων στην Παραμυθιά το Μάρτιο του 1945. Οι Τσάμηδες άξιζαν ό, τι έπαθαν, όμως οι
μέθοδοι του Ζέρβα ήταν φρικιαστικές, ενώ και αρκετοί υποτελείς αξιωματικοί του έδρασαν
σε μεγάλο βαθμό ανεξέλεγκτα. Το αποτέλεσμα των ανωτέρω ήταν η άμεση εκτόπιση αυτής
της ανεπιθύμητης μειονότητας από το ελληνικό έδαφος96»
Οι Τσάμηδες υπάρχουν μέσα στα ελληνικά εδάφη απο προδοσία του Πάγκαλου.
Οι Τσάμηδες περιλαμβάνονταν στους μουσουλμανικούς πληθυσμούς της Ελλάδας της ανταλλαγής πληθυσμών με τους Τούρκους.
Η ανταλλαγή δεν είχε σχέση με γλώσσες αλλά μόνο με τη θρησκεία. Οποιος ηταν Μουσουλμάνος είτε μιλούσε ελληνικά είτε αλβανικά είτε βουλγαρικά έπρεπε να φύγει στην Τουρκία.
Ομως για κακή τύχη της Ελλάδας το 25 κυβέρνησε ο Πάγκαλος ο οποίος ίσως ήθελε να σώσει την Αλβανική φυλή.
Ισως βέβαια να ενέδωσε στις ιταλικές πιέσεις. Ελληνες βουλευτές της περιοχής χρηματίστηκαν απο την Ιταλία για τον ίδιο λόγο.
Το πρόβλημα με τις περιουσίες ήταν αναπόφευκτο. Οι Τσάμηδες ήταν οι Οθωμανοί κυρίαρχοι και ως εκ τούτου οι περιουσίες τους προέρχονταν ακριβώς απο αυτό, δηλαδή απο την τουρκική κατάκτηση. Οταν λοιπόν η Τουρκοκρατία έπεσε, νομοτελειακά έπαψαν και τα δικαιώματα των οργάνων της και όλη η ακίνητη περιουσία ανήκε πλέον στο ελληνικό κράτος.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.