!!! DEVELOPMENT MODE !!!

Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

enaon έγραψε: 01 Μαρ 2019, 23:08
Gherschaagk έγραψε: 01 Μαρ 2019, 23:02 Έλα και βαριέμαι!!!
ίσως να ορίσει ο Σπύρος μία μέρα κυνηγιού, χωρίς δικαιολογία, έτσι. :003:


https://streamable.com/a1kp7
Πορει...
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
elchav
Δημοσιεύσεις: 8659
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 16:27

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από elchav »

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 01 Μαρ 2019, 23:07
elchav έγραψε: 01 Μαρ 2019, 23:05
Κι εσύ ότι είσαι αμόρφωτος που επιμένει ακόμα κι όταν είναι πανηγυρικά λάθος

Καληνύχτα με μια σκέψη μου :hebit:
Ευτυχως δεν μορφωθηκα
πορει να γινομουν σαν κι εσενα
Δεν έχεις κανένα λόγο να είσαι τόσο αισιόδοξος
Άγνωστος Πατέρας Χελώνων
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Να τσουλάει το πράγμα!!
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Πάνας
Δημοσιεύσεις: 13769
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:08

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πάνας »

Δεν παίζει ρόλο η μόρφωση.
the end
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

ένα Τεσλα χτυπησε σε πέτρα, βραχυκύκλωσε η μπαταρία και πήρε φωτιά σε μια λιμνη του Βερμόντ

https://www.popularmechanics.com/cars/h ... mont-lake/

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

124 μίλια αυτονομία, γρήγορη φόρτιση στο 80% σε 30 λεπτά

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Gherschaagk
Συντονίστρια
Δημοσιεύσεις: 29767
Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gherschaagk »

Γιατί είναι τόσο χάλια;;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Άβαταρ μέλους
Dwarven Blacksmith
Δημοσιεύσεις: 49563
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
Τοποθεσία: Maiore Patria

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Dwarven Blacksmith »

Gherschaagk έγραψε: 01 Μαρ 2019, 23:47 Γιατί είναι τόσο χάλια;;
Γιατί δεν σκοπεύουν να τα πουλήσουν, είναι Powerpoint cars.
🔻 There are decades where you fuck around and days where you find out🔻
TheoPhrm
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 25 Αύγ 2018, 09:56
Phorum.gr user: TheoPhrm

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από TheoPhrm »

Καλή η συζήτηση, αλλά για την Ελλάδα χωρίς πρακτικό ενδιαφέρον, προς το παρόν.
Σε ΗΠΑ, Καναδά η στροφή προς τα ηλεκτροκίνητα είναι γεγονός. Περιθώρια υπάρχουν για περαιτέρω βελτίωση στην αυτονομία με αύξηση της χωρητικότητας των συσσωρευτών και ελάττωση του βάρους.

Η τιμή του ρεύματος πάντως στην Ελλάδα είναι απαγορευτική.
Το μεγαλύτερο μέρος παράγεται θερμικά, οι πυρηνικοί σταθμοί θεωρήθηκαν θανατηφόροι μπαμπούλες και ποτέ δεν απότολμήθηκε έστω και να συζητηθούν, ας ελπίσουμε ότι κάποτε οι ανεμογεννήτριες και οι υδροηλεκτρικοί σταθμοί θα πληθυνθούν. Θα το βάζουμε απλά στη πρίζα, ή θα υπάρχει ιδιαίτερο τιμολόγιο με δημοτικά τέλη και ΕΡΤ;

Αλήθεια πόσες Kwh χρειάζονται για τη θέρμανση της καμπίνας για να πας χειμώνα στη Θεσσαλονίκη;
Το υδρογόνο πως μπορεί να συζητείται σαν καύσιμο; Χάθηκε και ο Ζωγράφος, με τις εμπνεύσεις του. Η παρασκευή του είναι αρκετά δαπανηρή και η αποθήκευσή του, αφού δεν υγροποιείται, θα απαιτούσε ρεζερβουάρ δεκάδες κιλά ατσάλι.
Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 34816
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication »

μπα, είναι πολύ κοντά στην παραγωγή στα τέλη της χρονιάς θα κυκλοφορήσει
αισθητικά έχει μια ρετρό νοσταλγία για τα πρωτα Χοντα Σιβικ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 37413
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος »

TheoPhrm έγραψε: 01 Μαρ 2019, 23:57

Η τιμή του ρεύματος πάντως στην Ελλάδα είναι απαγορευτική.
ε;

σε συγκριση με την τιμη της βενζινης;
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 9233
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA »

TheoPhrm έγραψε: 01 Μαρ 2019, 23:57 Καλή η συζήτηση, αλλά για την Ελλάδα χωρίς πρακτικό ενδιαφέρον, προς το παρόν.
Σε ΗΠΑ, Καναδά η στροφή προς τα ηλεκτροκίνητα είναι γεγονός. Περιθώρια υπάρχουν για περαιτέρω βελτίωση στην αυτονομία με αύξηση της χωρητικότητας των συσσωρευτών και ελάττωση του βάρους.

Περιθώρια;;; Μέσα στα επόμενα 10 χρόνια η χωρητικότητα θα αυξηθεί τουλάχιστον στο διπλάσιο - μετά, μέχρι το 2050, μπορεί και να 5πλασιαστεί. Μπορείτε να καταλάβετε τι πάει να πει 800 χιλιόμετρα εμβέλεια; Και θα είναι μόνο η αρχή!!! Το ίδιο και με τη φόρτιση - η εμβέλεια των 800Km θα πιάνεται μέχρι το 2050 σε κάτω από 3 λεπτά!!! Χώρια βέβαια ότι θα υπάρχουν άλλα είδη μπαταριών, τα οποία δεν θα είναι τόσο ντελικάτα όσο οι μπαταρίες λιθίου...

Η τιμή του ρεύματος πάντως στην Ελλάδα είναι απαγορευτική.
Το μεγαλύτερο μέρος παράγεται θερμικά, οι πυρηνικοί σταθμοί θεωρήθηκαν θανατηφόροι μπαμπούλες και ποτέ δεν απότολμήθηκε έστω και να συζητηθούν, ας ελπίσουμε ότι κάποτε οι ανεμογεννήτριες και οι υδροηλεκτρικοί σταθμοί θα πληθυνθούν. Θα το βάζουμε απλά στη πρίζα, ή θα υπάρχει ιδιαίτερο τιμολόγιο με δημοτικά τέλη και ΕΡΤ;

Σε σχέση με την τιμή της βενζίνης είναι πάρα πολύ χαμηλά!!! Μόνο εάν παρέμβει το κωλοκράτος και το ελληνικό τράστ του πετρελαίου θα υπάρχουν προβλήματα προμήθειας... Βέβαια τα προβλήματα είναι άλλα - π.χ. το δίκτυο δεν αντέχει και τα φορτία των οχημάτων στην Ελλάδα!!!

Αλήθεια πόσες Kwh χρειάζονται για τη θέρμανση της καμπίνας για να πας χειμώνα στη Θεσσαλονίκη;
Το υδρογόνο πως μπορεί να συζητείται σαν καύσιμο; Χάθηκε και ο Ζωγράφος, με τις εμπνεύσεις του. Η παρασκευή του είναι αρκετά δαπανηρή και η αποθήκευσή του, αφού δεν υγροποιείται, θα απαιτούσε ρεζερβουάρ δεκάδες κιλά ατσάλι.

Πόση ενέργεια χαλάς με το αυτοκίνητο; Ε περίπου τόση... Το ότι για θέρμανση το χειμώνα παίρνεις την ενέργεια που απορρίπτει ο κινητήρας, δεν σημαίνει ότι κάνει το όχημα οικονομικότερο!!! Η απόδοση του κινητήρα μαζί με το inverter είναι πάνω από τρεις φορές του συνδυασμού κινητήρα - κιβωτίου. Οπότε η ποσότητα ηλεκτρικού που θα κάψεις για να θερμάνεις το αμάξι στη διαδρομή είναι πολύ μικρή σε σχέση με την ποσότητα του καυσίμου που χάνεις λόγω μικρής απόδοσης της αρχαιολογίας που ονομάζεται "κινητήρας εσωτερικής καύσης"...
Επίσης το υδρογόνο, παρά τα τεράστια προτερήματα του, το προωθούσαν κυρίως οι εταιρείες καυσίμων - είχαν ήδη το δίκτυο διανομής για να το κάνουν. Στην πραγματικότητα το υδρογόνο ως καύσιμο είναι πιο κάτω σε απόδοση από το ηλεκτρικό ρεύμα. Πρέπει να παραχθεί από νερό και να μεταφερθεί στην κατανάλωση - περιοχές όπως π.χ. της Αλγερίας ή η έρημος Τακλαμακαν που θα βρουν νερό να το μετατρέψουν ή είναι λογικό να έχεις τεράστιες δεξαμενές ενός λίαν εκρηκτικού καυσίμου για να τροφοδοτείς συνέχεια την κατανάλωση;

Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...
Άβαταρ μέλους
Last Veteran
Δημοσιεύσεις: 789
Εγγραφή: 03 Απρ 2018, 11:30

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Last Veteran »

OANNHSEA έγραψε: 02 Μαρ 2019, 09:09
Τι κάθεσαι και ασχολείσαι με τα καγκούρια μωρέ μλκ και συ. Δεν τους βλέπεις; Ο ένας λέει για την απίστευτη τιμή των 18 σεντς η κιλοβατώρα, ο άλλος μιλάει για υδρογόνο σε ΜΕΚ. Εκεί, το χαβά τους, εσωτερική καύση με 30% αποδοση.

Ουνουνπεντιουμ να τους δώσεις, θα ψάχνουν να βρουν τρόπους να το σμπαραρουν σε κυλίνδρους.
Αλλους πάλι, τους χαλάει η μπαταρία και ονειρευονται
πυρηνικούς αντιδραστήρες. Τι πιο γαματο απο το να κυκλοφορούν 2 δις αυτοκίνητα με το ουράνιο τους μαζί;

Τα BEV's θα σβήσουν τους πάντες απ' το χάρτη και μαντέψτε ποιοι θα ωφεληθούν από αυτό.
Ναι σωστά μαντέψατε, όσες εταιρίες κατασκςυαζουν οι ΙΔΙΕΣ μπαταρίες.

Μάθετε καλά μου πουλάκια ότι μέχρι τώρα αυτό που έπαιζε ρόλο στις αυτοκινητοβιομηχανιες ήταν πρωτίστως το αμάξωμα και οι επιδόσεις (κινητήρας). Στην ηλεκτροκινηση όμως είναι πρωτίστως η μπαταρία.
Αυτή είναι η βασική πλατφόρμα που γύρω της φτιάχνεις αυτοκίνητο και όχι το ανάποδο.
Η Τεσλα δουλεύει ήδη με 500wh/κιλο και τα "θηρία" σας (sic) αγοράζουν από LG και Panasonic.
Η Τεσλα είναι αμιγώς ηλεκτρική, δεν έχει τη βαβούρα της ΜΕΚ υποδομής. Αν σε 10 χρόνια έχει πχ 2 φορές καλύτερη/φθηνοτερη μπαταρία από τον ανταγωνισμό τότε χαιρετά μου τον πλάτανο.

Όπως πχ το μέτωπο του ειρηνικού στον βππ ήταν ουσιαστικά πόλεμος αεροδρομίων (κινητών και μη) έτσι και η ηλεκτροκινηση ουσιαστικά είναι ανταγωνισμός μπαταριών. Η Τεσλα τροφοδοτεί κράτη για λόγους energy storage, έχει (με μεγάλα γράμματα να ξεστραβωθουν οι καγκουρες) ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ POWERTRAIN της αγορας κατασκευάζει αυτή τις μπαταρίες της και σεις ονειρεύεστε κατακρημνισμο της. Πόσο μπαταρόλοι είσαστε;

Η ευκαιρία σας ήταν μέχρι πέρσι που κινδύνευσε με πτώχευση. Αφού πέρασε αυτό το σκοπελο θα σας κούνα μαντήλι φουκαράδες μου. Εμένα στο παπάρι μου, φτωχός είμαι και η πιθανότητα να πάρω Τεσλα στη ζωή μου είναι 5% αλλά η αλήθεια να λέγεται. Κοιτάξτε λίγο και τους.... ηλιθιους Νορβηγούς που παρόλο το ψυχρό κλίμα (κακό για μπαταρία) τι πωλήσεις έχει η Τεσλα καθώς και άλλα ηλεκτρικά.

Αυτό που κρατά ψηλά ακόμα τις τιμές των ηλεκτρικών είναι οι μπαταρίες τους. Μόλις πέσουν περίπου στο μισό απ' ότι είναι τώρα (θα πάρει λιγότερο από 7-8 χρόνια) τότε οι MEK game over, αντε γειά, να ζήσουμε να θυμόμαστε τους ΜΑΤΡΑΚΑΔΕΣ χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39996
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x »

Last Veteran έγραψε: 02 Μαρ 2019, 16:57
OANNHSEA έγραψε: 02 Μαρ 2019, 09:09
Τι κάθεσαι και ασχολείσαι με τα καγκούρια μωρέ μλκ και συ. Δεν τους βλέπεις; Ο ένας λέει για την απίστευτη τιμή των 18 σεντς η κιλοβατώρα, ο άλλος μιλάει για υδρογόνο σε ΜΕΚ. Εκεί, το χαβά τους, εσωτερική καύση με 30% αποδοση.

Ουνουνπεντιουμ να τους δώσεις, θα ψάχνουν να βρουν τρόπους να το σμπαραρουν σε κυλίνδρους.
Αλλους πάλι, τους χαλάει η μπαταρία και ονειρευονται
πυρηνικούς αντιδραστήρες. Τι πιο γαματο απο το να κυκλοφορούν 2 δις αυτοκίνητα με το ουράνιο τους μαζί;

Τα BEV's θα σβήσουν τους πάντες απ' το χάρτη και μαντέψτε ποιοι θα ωφεληθούν από αυτό.
Ναι σωστά μαντέψατε, όσες εταιρίες κατασκςυαζουν οι ΙΔΙΕΣ μπαταρίες.

Μάθετε καλά μου πουλάκια ότι μέχρι τώρα αυτό που έπαιζε ρόλο στις αυτοκινητοβιομηχανιες ήταν πρωτίστως το αμάξωμα και οι επιδόσεις (κινητήρας). Στην ηλεκτροκινηση όμως είναι πρωτίστως η μπαταρία.
Αυτή είναι η βασική πλατφόρμα που γύρω της φτιάχνεις αυτοκίνητο και όχι το ανάποδο.
Η Τεσλα δουλεύει ήδη με 500wh/κιλο και τα "θηρία" σας (sic) αγοράζουν από LG και Panasonic.
Η Τεσλα είναι αμιγώς ηλεκτρική, δεν έχει τη βαβούρα της ΜΕΚ υποδομής. Αν σε 10 χρόνια έχει πχ 2 φορές καλύτερη/φθηνοτερη μπαταρία από τον ανταγωνισμό τότε χαιρετά μου τον πλάτανο.

Όπως πχ το μέτωπο του ειρηνικού στον βππ ήταν ουσιαστικά πόλεμος αεροδρομίων (κινητών και μη) έτσι και η ηλεκτροκινηση ουσιαστικά είναι ανταγωνισμός μπαταριών. Η Τεσλα τροφοδοτεί κράτη για λόγους energy storage, έχει (με μεγάλα γράμματα να ξεστραβωθουν οι καγκουρες) ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ POWERTRAIN της αγορας κατασκευάζει αυτή τις μπαταρίες της και σεις ονειρεύεστε κατακρημνισμο της. Πόσο μπαταρόλοι είσαστε;

Η ευκαιρία σας ήταν μέχρι πέρσι που κινδύνευσε με πτώχευση. Αφού πέρασε αυτό το σκοπελο θα σας κούνα μαντήλι φουκαράδες μου. Εμένα στο παπάρι μου, φτωχός είμαι και η πιθανότητα να πάρω Τεσλα στη ζωή μου είναι 5% αλλά η αλήθεια να λέγεται. Κοιτάξτε λίγο και τους.... ηλιθιους Νορβηγούς που παρόλο το ψυχρό κλίμα (κακό για μπαταρία) τι πωλήσεις έχει η Τεσλα καθώς και άλλα ηλεκτρικά.

Αυτό που κρατά ψηλά ακόμα τις τιμές των ηλεκτρικών είναι οι μπαταρίες τους. Μόλις πέσουν περίπου στο μισό απ' ότι είναι τώρα (θα πάρει λιγότερο από 7-8 χρόνια) τότε οι MEK game over, αντε γειά, να ζήσουμε να θυμόμαστε τους ΜΑΤΡΑΚΑΔΕΣ χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Δε νοιώθουν μαν μου, τσάμπα τα λες.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.
Άβαταρ μέλους
ST48410
Δημοσιεύσεις: 25464
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:21

Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ST48410 »

enaon έγραψε: 01 Μαρ 2019, 20:31 αυτό το βιντεάκι δείχνει το χάσμα που έχει αρχίσει να εμφανίζεται νομίζω. Αργήσαμε να δεχθούμε οτι θα συμβεί αλήθεια.

https://www.facebook.com/QuartzNewsShow ... 804945080/
Εντυπωσιακό το λιγότερο. Η Κίνα είναι μια τεράστια αγορά. Μπορεί σε απόλυτα νούμερα η αγορά των ΗΠΑ και της Ευρώπης να είναι μεγαλύτερες, η Κίνα όμως έχει ένα χαρακτηριστικό που λείπει από τις αντιπάλους της. Μπορεί να κατευθύνει ή να χειραγωγήσει (εξαρτάται πως το βλέπει κανείς) την εσωτερική της αγορά πολύ ευκολότερα, γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα προς τα εκεί που θέλει. Δηλαδή πολύ πιο εύκολα θέτει και εφαρμόζει στόχους για ηλεκτροκίνηση σε μεγάλη κλίμακα από ότι θα μπορούσε ποτέ να εφαρμοστεί και να ισχύσει στην Ευρώπη.

Είναι τεράστιο το κενό ικανών και διορατικών ηγετών στην Ευρωπαϊκή ηγεσία τις τελευταίες δεκαετίες. Αντί να δουν πως θα ανταγωνισθούν στην νέα πραγματικότητα έφαγαν 6 μήνες αν θα κρατήσουν ή θα διώξουν την Ελλάδα, άλλα 2 χρόνια για τους όρους του Brexit και έχουν χωρίσει την ήπειρο στο θέμα του μεταναστευτικού που κανονικά θα έπρεπε να μπορούσαν να βρουν μία κοινή γραμμή και να είναι τριτοτέταρτο στην ατζέντα τους.
Απάντηση
  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”