Re: Κίτρινα γιλέκα: Πεδίο μάχης το Παρίσι
Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2018, 21:01
Ναι, θα κάνω κουβέντα σοβαρά με ένα αποτυχημένο τρολ που υποστηρίζει πως αυτό είναι ομιχλη 
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Τον Οκτώβριο λήφθηκε απόφαση των υπουργών περιβάλλοντος της εε για μείωση των εκπομπών ρύπων από οχήματα κατά ποσοστό 35 % μέχρι το 2030. Προφανώς η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα, μαζί με άλλες δράσεις, είναι απαραίτητη. Το που πάνε τα χρήματα δεν έχει μεγάλη σημασία, το βασικό είναι να αποθαρρυνθεί η χρήση ΙΧ.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 02 Δεκ 2018, 20:53Le Canard Enchaîné.«Απο τα 3,9 δις που θα αποφέρει η αύξηση της φορολογίας των καυσίμων το 2019, μόνο 80 εκατομμύρια, δηλαδή το 0,2%, θα διατεθούν για το περιβάλλον και την οικολογία»
Η επιβολή νέων φόρων στα καύσιμα έγινε με την δικαιολογία προστασίας του περιβάλλοντος
Τοτε φιλε μου με αυτο το σκεπτικο γιατι δεν επιτρεπουμε τον λαικισμο να επικρατησει στην Ευρωπη αφου αυτη δεν ειναι ολος ο κοσμος; Ποιο λοιπον ειναι το προβλημα σου αν αλλου στο κοσμο πανε περιφημα;elchav έγραψε: 02 Δεκ 2018, 20:57 Η απάντηση στην ερώτηση σου είναι ότι δεν είναι όλος ο κόσμος η Ευρώπη, όπως νομίζαμε.
Πολιτικά η κίνηση είναι μαλακία, μπορούν να επιδοτήσουνPerp έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:07Τον Οκτώβριο λήφθηκε απόφαση των υπουργών περιβάλλοντος της εε για μείωση των εκπομπών ρύπων από οχήματα κατά ποσοστό 35 % μέχρι το 2030. Προφανώς η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα, μαζί με άλλες δράσεις, είναι απαραίτητη. Το που πάνε τα χρήματα δεν έχει μεγάλη σημασία, το βασικό είναι να αποθαρρυνθεί η χρήση ΙΧ.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 02 Δεκ 2018, 20:53Le Canard Enchaîné.«Απο τα 3,9 δις που θα αποφέρει η αύξηση της φορολογίας των καυσίμων το 2019, μόνο 80 εκατομμύρια, δηλαδή το 0,2%, θα διατεθούν για το περιβάλλον και την οικολογία»
Η επιβολή νέων φόρων στα καύσιμα έγινε με την δικαιολογία προστασίας του περιβάλλοντος
Perp έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:07Τον Οκτώβριο λήφθηκε απόφαση των υπουργών περιβάλλοντος της εε για μείωση των εκπομπών ρύπων από οχήματα κατά ποσοστό 35 % μέχρι το 2030. Προφανώς η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα, μαζί με άλλες δράσεις, είναι απαραίτητη. Το που πάνε τα χρήματα δεν έχει μεγάλη σημασία, το βασικό είναι να αποθαρρυνθεί η χρήση ΙΧ.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 02 Δεκ 2018, 20:53Le Canard Enchaîné.«Απο τα 3,9 δις που θα αποφέρει η αύξηση της φορολογίας των καυσίμων το 2019, μόνο 80 εκατομμύρια, δηλαδή το 0,2%, θα διατεθούν για το περιβάλλον και την οικολογία»
Η επιβολή νέων φόρων στα καύσιμα έγινε με την δικαιολογία προστασίας του περιβάλλοντος
Με μπουκωσε λέγοντας μου ότι η φωτό είναι ομίχλη;Βινόσαυρος έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:07 συνεχισε το, είσαι καλός
απλά μια ερώτηση, πάντα όποτε σε στριμωχνουν
το γυρνάς σε adhominem επιθέσεις ή αποτελώ
εξαίρεση και σε μπουκωσε ένα αποτυχημένο τρολ;
επειδή απαντάς επι προσωπικού, καλέ μου συντροφε. <3elchav έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:11Με μπουκωσε λέγοντας μου ότι η φωτό είναι ομίχλη;Βινόσαυρος έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:07 συνεχισε το, είσαι καλός
απλά μια ερώτηση, πάντα όποτε σε στριμωχνουν
το γυρνάς σε adhominem επιθέσεις ή αποτελώ
εξαίρεση και σε μπουκωσε ένα αποτυχημένο τρολ;
Αγνοώντας φυσική Γ' γυμνασίου; Λέγοντας πως δεν τρέχει κάτι με ρύπανση στην Κίνα;
Όπως νομίζεις τρελέ μου, ίσως να ψάχνεις προσοχή για αυτό προσπαθείς να φανείς όσο πιο ηλίθιος γίνεται![]()
Και για να έχουμε καλό ερώτημα, γιατί θεωρείς τις απαντήσεις μου αντχομινιες;
Πιστεύεις πως δεν είσαι βλάκας ή έστω προβληματικός; Από πότε η περιγραφή της πραγματικότητας εγινε προσβολή;
Αυτό που μάλλον χάνεις είναι ότι κανείς δεν κόβει από εσένα για να μεταφερθούν αλλού.paul25 έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:09Τοτε φιλε μου με αυτο το σκεπτικο γιατι δεν επιτρεπουμε τον λαικισμο να επικρατησει στην Ευρωπη αφου αυτη δεν ειναι ολος ο κοσμος; Ποιο λοιπον ειναι το προβλημα σου αν αλλου στο κοσμο πανε περιφημα με την κατασταση που αναδυεται;elchav έγραψε: 02 Δεκ 2018, 20:57 Η απάντηση στην ερώτηση σου είναι ότι δεν είναι όλος ο κόσμος η Ευρώπη, όπως νομίζαμε.
Τωρα μου θυμισες μια διαλεξη του Αριστειδη Χατζη αλλου "πεφωτισμενου" ο οποιος εδειχνε διαγραμμα αναπτυξης της Κινας και σε παραπονα του κοινου για το οικονομικο συστημα, το δειχνει και λεει "πως λετε οτι το φιλελευθερο παγκοσμιο οικονομικο συστημα δεν ειναι αποδοτικο; ο τριτος κοσμος αναπτυσσεται για πρωτη φορα στην ιστορια και η φτωχεια καταπολεμιεται". Εγω ηθελα να του απαντησω " Αν μου κοβουν απο εμενα για να μεταφερθουν στη Κινα, φιλε κ. Χατζη στα τριχωτα μου για τους Κινεζους."
Εσυ θα δεχοσουν απο εκει που δουλευες με 1400 ευρω το μηνα να φτασεις στα 500 το μηνα και η διαφορα να μεταφερθει στους Κινεζους που εγιναν πιο ανταγωνιστικοι; Ποιος νοιαζεται σε αυτη τη περιπτωση για την παγκοσμια αποδοση; Ο ανθρωπος ηταν και ειναι εγωιστικο ον.
Γιατί πολύ απλά το πρόβλημα δεν θα λυθεί με λαϊκισμό.paul25 έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:09Τοτε φιλε μου με αυτο το σκεπτικο γιατι δεν επιτρεπουμε τον λαικισμο να επικρατησει στην Ευρωπη αφου αυτη δεν ειναι ολος ο κοσμος; Ποιο λοιπον ειναι το προβλημα σου αν αλλου στο κοσμο πανε περιφημα;elchav έγραψε: 02 Δεκ 2018, 20:57 Η απάντηση στην ερώτηση σου είναι ότι δεν είναι όλος ο κόσμος η Ευρώπη, όπως νομίζαμε.
Τωρα μου θυμισες μια διαλεξη του Αριστειδη Χατζη, αλλου "πεφωτισμενου", ο οποιος εδειχνε διαγραμμα αναπτυξης της Κινας ως απαντηση σε παραπονα του κοινου για το οικονομικο συστημα, το δειχνει και λεει "πως λετε οτι το φιλελευθερο παγκοσμιο οικονομικο συστημα δεν ειναι αποδοτικο; ο τριτος κοσμος αναπτυσσεται για πρωτη φορα στην ιστορια και η φτωχεια καταπολεμιεται". Εγω ηθελα να του απαντησω " Αν μου κοβουν απο εμενα για να μεταφερθουν στη Κινα, φιλε κ. Χατζη στα τριχωτα μου για τους Κινεζους."
Εσυ θα δεχοσουν απο εκει που δουλευες με 1400 ευρω το μηνα να φτασεις στα 500 το μηνα και η διαφορα να μεταφερθει στους Κινεζους που εγιναν πιο ανταγωνιστικοι; Ποιος νοιαζεται σε αυτη τη περιπτωση για την παγκοσμια αποδοση; Ο ανθρωπος ηταν και ειναι εγωιστικο ον.
Δεν υπάρχουν πολιτικά εύκολες κινήσεις, το να διατηρηθεί το ίδιο επίπεδο/τρόπος διαβίωσης στις δυτικές κοινωνίες και να προχωρήσουν οι πολιτικές για το κλίμα είναι πρακτικά αδύνατον. Εν προκειμένω κατά πάσα πιθανότητα το ιχ αυτοκίνητο δεν θα είναι προσβάσιμο στον ίδιο αριθμό ανθρώπων όπως σήμερα καθώς θα συνεπάγεται αυξημένο κόστος.Βινόσαυρος έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:10Πολιτικά η κίνηση είναι μαλακία, μπορούν να επιδοτήσουνPerp έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:07Τον Οκτώβριο λήφθηκε απόφαση των υπουργών περιβάλλοντος της εε για μείωση των εκπομπών ρύπων από οχήματα κατά ποσοστό 35 % μέχρι το 2030. Προφανώς η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα, μαζί με άλλες δράσεις, είναι απαραίτητη. Το που πάνε τα χρήματα δεν έχει μεγάλη σημασία, το βασικό είναι να αποθαρρυνθεί η χρήση ΙΧ.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 02 Δεκ 2018, 20:53
Le Canard Enchaîné.
Η επιβολή νέων φόρων στα καύσιμα έγινε με την δικαιολογία προστασίας του περιβάλλοντος
τους πελάτες οικολογικών κινητήρων.
Είμαι καλός σε κάθε είδους διάλογο, απλά προσαρμοζομαι ανάλογα με το συνομιλητή.Βινόσαυρος έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:14 επειδή απαντάς επι προσωπικού, καλέ μου συντροφε. <3
και φαίνεται να είσαι πολύ καλός σαυτό
Νομιζεις! Εργαζομαι σε βιομηχανικη μοναδα, τα κινεζικα πουλιουνται σα ζεστα ψωμακια, τα δικα μας οχι. Μειωσαμε παραγωγη και απολυσαμε κοσμο πρωτα στην επαρχιακη μας μοναδα, σιγα-σιγα μετατρεπομαστε σε μεσαζοντες Κινεζικων οπως κανουν ολοι.Ενω πολλοι πελατες του εξωτερικου αγορασαν κινεζικα που αντιγραφαν τα δικα μας.Μου το τρωνε το ψωμι μου....Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:15
Αυτό που μάλλον χάνεις είναι ότι κανείς δεν κόβει από εσένα για να μεταφερθούν αλλού.
Όσοι όμως έχουν αυτό τον τρόπο σκέψης (του παιχνιδιού μηδενικού αθροίσματος), θα γίνουν ο αυριανός τρίτος κόσμος, αυτό είναι σίγουρο.
Γι αυτό και έχει σημασία να μην συμβεί αυτό.
φυσικά και δεν έχει εύκολες κινήσεις, παρόλα αυτά έχει σημασία ηPerp έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:18Δεν υπάρχουν πολιτικά εύκολες κινήσεις, το να διατηρηθεί το ίδιο επίπεδο/τρόπος διαβίωσης στις δυτικές κοινωνίες και να προχωρήσουν οι πολιτικές για το κλίμα είναι πρακτικά αδύνατον. Εν προκειμένω κατά πάσα πιθανότητα το ιχ αυτοκίνητο δεν θα είναι προσβάσιμο στον ίδιο αριθμό ανθρώπων όπως σήμερα καθώς θα συνεπάγεται αυξημένο κόστος.Βινόσαυρος έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:10Πολιτικά η κίνηση είναι μαλακία, μπορούν να επιδοτήσουνPerp έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:07
Τον Οκτώβριο λήφθηκε απόφαση των υπουργών περιβάλλοντος της εε για μείωση των εκπομπών ρύπων από οχήματα κατά ποσοστό 35 % μέχρι το 2030. Προφανώς η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα, μαζί με άλλες δράσεις, είναι απαραίτητη. Το που πάνε τα χρήματα δεν έχει μεγάλη σημασία, το βασικό είναι να αποθαρρυνθεί η χρήση ΙΧ.
τους πελάτες οικολογικών κινητήρων.
Δε "σου τρώνε το ψωμί", η εταιρεία προφανώς βρίσκεται πίσω ως προς τον ανταγωνισμό.paul25 έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:22Νομιζεις! Εργαζομαι σε βιομηχανικη μοναδα, τα κινεζικα πουλιουνται σα ζεστα ψωμακια, τα δικα μας οχι. Μειωσαμε παραγωγη και απολυσαμε κοσμο πρωτα στην επαρχιακη μας μοναδα, σιγα-σιγα μετατρεπομαστε σε μεσαζοντες Κινεζικων οπως κανουν ολοι.Ενω πολλοι πελατες του εξωτερικου αγορασαν κινεζικα που αντιγραφαν τα δικα μας.Μου το τρωνε το ψωμι μου....Dwarven Blacksmith έγραψε: 02 Δεκ 2018, 21:15
Αυτό που μάλλον χάνεις είναι ότι κανείς δεν κόβει από εσένα για να μεταφερθούν αλλού.
Όσοι όμως έχουν αυτό τον τρόπο σκέψης (του παιχνιδιού μηδενικού αθροίσματος), θα γίνουν ο αυριανός τρίτος κόσμος, αυτό είναι σίγουρο.
Γι αυτό και έχει σημασία να μην συμβεί αυτό.