Σελίδα 7 από 27

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 16:19
από Πάνας
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:14
argouen έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 14:19 Εικόνα
:romance-hearteyes:
Τι το αγαπησιάρικο υπάρχει;

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 16:23
από μίστερ μαξ
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:19
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:14
argouen έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 14:19 Εικόνα
:romance-hearteyes:
Τι το αγαπησιάρικο υπάρχει;
Όποτε κάποιος πάει κόντρα στην εξουσία και τον βούρκο, αισθάνομαι αγαπησιάρικα.

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 16:26
από Πάνας
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:23
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:19
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:14

:romance-hearteyes:
Τι το αγαπησιάρικο υπάρχει;
Όποτε κάποιος πάει κόντρα στην εξουσία και τον βούρκο, αισθάνομαι αγαπησιάρικα.
Έχεις σκεφτεί ποτέ πως αν δεν υπάρχει κράτος δεν θα μπορούν να υποστηριχθούν αυτοί που έχουν ανάγκη;

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 16:31
από μίστερ μαξ
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:26
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:23
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:19

Τι το αγαπησιάρικο υπάρχει;
Όποτε κάποιος πάει κόντρα στην εξουσία και τον βούρκο, αισθάνομαι αγαπησιάρικα.
Έχεις σκεφτεί ποτέ πως αν δεν υπάρχει κράτος δεν θα μπορούν να υποστηριχθούν αυτοί που έχουν ανάγκη;
Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι το κράτος συνολικά είναι εργαλείο των δυνατών και αυτό που αφήνει τους αδύναμους να είναι αδύναμοι αυτοί και τα παιδιά τους;

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 16:32
από Πάνας
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:31
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:26
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:23

Όποτε κάποιος πάει κόντρα στην εξουσία και τον βούρκο, αισθάνομαι αγαπησιάρικα.
Έχεις σκεφτεί ποτέ πως αν δεν υπάρχει κράτος δεν θα μπορούν να υποστηριχθούν αυτοί που έχουν ανάγκη;
Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι το κράτος συνολικά είναι εργαλείο των δυνατών και αυτό που αφήνει τους αδύναμους να είναι αδύναμοι αυτοί και τα παιδιά τους;
Εγώ αυτό που έχω σκεφτεί είναι ότι τα παίρνει από τους νοικοκυραίους για να υποστηρίξει και τις ευπαθείς ομάδες όπως πχ οι οροθετικοί.

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 16:34
από blackpaint
ST48410 έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 15:23 ... για τα "παραβιαστικά βλεμματα"
https://migada71.files.wordpress.com/20 ... -edito.pdf

διαβασε τι λενε οι ιδιες για το ζητημα

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 16:36
από μίστερ μαξ
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:32
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:31
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:26

Έχεις σκεφτεί ποτέ πως αν δεν υπάρχει κράτος δεν θα μπορούν να υποστηριχθούν αυτοί που έχουν ανάγκη;
Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι το κράτος συνολικά είναι εργαλείο των δυνατών και αυτό που αφήνει τους αδύναμους να είναι αδύναμοι αυτοί και τα παιδιά τους;
Εγώ αυτό που έχω σκεφτεί είναι ότι τα παίρνει από τους νοικοκυραίους για να υποστηρίξει και τις ευπαθείς ομάδες όπως πχ οι οροθετικοί.
Εγω εχω σκεφτει πως το κράτος δημιουργει τους νόμους για να συγκεντρώνει το 1% του πληθυσμου το 75% του συνολικού πλούτου.

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 16:39
από Πάνας
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:36
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:32
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:31

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι το κράτος συνολικά είναι εργαλείο των δυνατών και αυτό που αφήνει τους αδύναμους να είναι αδύναμοι αυτοί και τα παιδιά τους;
Εγώ αυτό που έχω σκεφτεί είναι ότι τα παίρνει από τους νοικοκυραίους για να υποστηρίξει και τις ευπαθείς ομάδες όπως πχ οι οροθετικοί.
Εγω εχω σκεφτει πως το κράτος δημιουργει τους νόμους για να συγκεντρώνει το 1% του πληθυσμου το 75% του συνολικού πλούτου.
Άλλο να μιλήσεις για βελτίωση του κράτους και άλλο για κατάργηση.
Αν καταργηθεί θα πεθάνουν πολλοί στους δρόμους. Το να σκεφτείς πως αν καταργηθεί το κράτος και όλοι θα βοηθήσουν τις ευπαθείς ομάδες είναι αθεράπευτα ρομανικό ( για να μην το χαρακτηρίσω διαφορετικά), τότε θα ισχύσει ο νόμος του δυνατού ακόμα περισσότερο.

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 16:51
από Πάνας
Τι θέλω να πω και πως το προεκτείνω...

Οι ΛΟΤΑΚΙ διαδηλώνουν για καλύτερη μεταχείριση και νόμους από το κράτος. Αν δεν υπήρχε κράτος για να επιβάλει τους νόμους δεν θα διαμαρτυρώταν κανείς (σε ποιον να διαμαρτυρηθει;) και η αυτοδικία σε περίπτωση βίας θα ήταν η μόνη λύση.

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 16:58
από Rakomelofronas
Δεν Είμαι Φασίστας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:09
Rakomelofronas έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 14:29Για κάποιον λόγο φαίνεται να πιστεύεις ότι, εφόσον βρίσκω γελοίο το παπάκι και το ακρωνύμιου ανοιχτού τύπου, βρίσκω γελοία και τα άτομα που κάποια ακαδημαϊκά - ακτιβιστικά προσπαθούν με γελοίο τρόπο να περιγράψουν ή μάλλον να "συμπεριλάβουν" και να "κάνουν ορατά".
Κοντά είσαι. Εγώ θα το έθετα έτσι: Θεωρείς ότι τέτοια άτομα έχουν κάποια "μανία καταδίωξης" και όλα τα άλλα που έγραψες. Εξ' ού και η απάντηση μου.
Rakomelofronas έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 14:29Δεν έχω ούτε ένα φιλικό που να ξέρω και ταυτόχρονα να ξέρει ότι ξέρω ότι είναι αλλοσεξουαλικό ή αλλοφυλικό. Επίσης, δεν έχω πάει ποτέ στην Ιαπωνία αλλά μιλάω γι' αυτήν. Επίσης, εμείς οι δύο δεν γνωριζόμαστε αλλά μιλάμε το ένα για το άλλο. Τα "δεν ξέρεις επειδή διαφέρεις" της ταυτοτικής πολιτικής ήδη χρησιμοποιούνται και από φασιστικά.
Γενικά πιστεύω στο ρητό "αμα δεν ξες μη μιλάς". Μόνο κακό κάνεις έτσι.

Τις πιο πολλές φορές, αυτά πο συζητάτε απλά δεν υπάρχουν. Ή μάλλον, υπάρχουν μόνο στη φαντασία ορισμένων.

Μιλάω για τον διαχρονικό τρόμο των νοικοκυραίων μπροστά σε έναν κόσμο που αλλάζει. Το βλέπεις και σε αυτό το νήμα. Και όλα βασίζονται σε ανύπαρκτα δεδομένα (ξεκινώντας από ακτιβισμό που δεν υπάρχει και φτάνοντας σε παρανοϊκές θεωρίες συνομωσίας τύπου "πολιτισμικού μαρξισμού") οπότε και εγώ αναφέρομαι στο παραπάνω ρητό.

Παρ' όλη την γραφικότητα τους, οι ΛΟΑΤΚΙ(.*) δεν έκαναν κακό σε κάποιον. Και ειναι καλύτεροι από τους νοικοκυραίους που χαίρονται για την δολοφονία του "ναρκωμανή πούστη".
Αυτό με τη μανία καταδίωξης αναφερόταν ειδικά σε άτομα με τη δική σου συμπεριφορά. Δες λίγο πώς ξεκίνησες κουβέντα μαζί μου και μάλιστα με αφορμή ένα μήνυμα για την ορολογία, με το οποίο ακόμα δεν ασχολήθηκες επί της ουσίας. Μιλάς λες κι έχεις απέναντί σου καθεμιά άποψη που έχεις διαχρονικά βρει λανθασμένη ή και αποκρουστική. Να υποθέσω ότι συμφωνείς με αυτά που λέω αλλά διαφωνείς μόνο και μόνο για να διαφωνείς; Σε ξένισε το ουδέτερο γένος; Το θεώρησες ειρωνικό; Δεν είδα τίποτα σχετικό και δεν φαίνεσαι σεσημασμένο τρολ, που το νοιάζει απλά να τσατίσει τα άλλα μέλη, αλλιώς δεν θα απαντούσα καν.

Ούτε εσύ ούτε κανένα δεν μπορεί να κρίνει για τι "κάνει κακό" να μιλάμε. Βγάλε από το μυαλό σου την ιδέα ότι η λογοκρισία και η εσωτερίκευσή της (αυτολογοκρισία) έχει και καλή χρήση, όχι επειδή στο λέω εγώ αλλά επειδή ήδη διαπιστώνεις ότι και άλλοι μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν: υπάρχουν πολλές ταυτότητες σε μια κοινωνία και θα είναι ένα πολύ καλό βήμα προς τον ολοκληρωτισμό αν πάψουμε να λογιζόμαστε ανεξάρτητα άτομα αλλά μαριονέτες των κοινωνικών ρόλων μας και θεωρείται ότι δεν έχουμε δικές μας λέξεις και σκέψεις αλλά απλώς εκπροσωπούμε το φύλο μας, το έθνος μας, τη θρησκεία μας κτλ. . Η μεταμοντέρνα αφήγηση ότι... όλες οι αφηγήσεις είναι ίσες και κανένα αφηγηματικό δεν μπορεί να μπει στη θέση του άλλου δεν πατάει στη λογική, αγνοεί τη διαπιστωμένη δυνατότητα ενσυναίσθησης των ατόμων και μπορεί να είναι η βάση για ένα νέο κοινωνικό απαρτχάιντ. Σε κάθε περίπτωση, το ξαναλέω, έκανα λόγο μόνο για ορολογία, όχι για το "δέον". Έχεις να προσφέρεις κάτι παραπάνω σε αυτό εκτός από αμφίβολης αξίας καταγγελτικό λόγο;

Ο κόσμος φυσικά και αλλάζει. Προσπαθούμε να αποκτήσουμε περισσότερες επιλογές ως όντα, περισσότερη ελευθερία, να ελέγξουμε τον κίνδυνο και την ανάγκη. Η δυνατότητα ανεκτής ή και αποδεκτής απόκλισης από το παραδοσιακό, πλειοψηφικό cis hetero σχήμα είναι κομμάτι αυτής της διαδικασίας (ενδοφυλικό/ ενδοεμφυλικό / αυτοφυλικό - ετεροφυλοφιλικό ίσως; ούτε μεταφράσεις της προκοπής δεν υπάρχουν). Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι πχ τα βιολογικά φύλα είναι δύο ούτε φυσικά δικαιολογεί την προκατάληψη. Οι απόψεις στο θέμα αυτό αλλάζουν, δες πχ ειδικά την περίπτωση της ομοφυλοφιλίας. Δεν υπάρχει "εδώ και τώρα", υπάρχει όμως η επόμενη γενιά. Τα αλλοσεξουαλικά και αλλοφυλικά άτομα σταδιακά ενσωματώνουν και εμφανίζουν και αυτό το κομμάτι της προσωπικότητάς τους στην κοινωνική εικόνα τους. Το σύμφωνο συμβίωσης ήταν η αρχή, η συζήτηση περί της αναγραφής φύλου σε δημόσια έγγραφα και η έμμεση δυνατότητα να γίνουν ανάδοχα είναι η συνέχεια.

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 17:54
από μίστερ μαξ
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:39
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:36
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 16:32
Εγώ αυτό που έχω σκεφτεί είναι ότι τα παίρνει από τους νοικοκυραίους για να υποστηρίξει και τις ευπαθείς ομάδες όπως πχ οι οροθετικοί.
Εγω εχω σκεφτει πως το κράτος δημιουργει τους νόμους για να συγκεντρώνει το 1% του πληθυσμου το 75% του συνολικού πλούτου.
Άλλο να μιλήσεις για βελτίωση του κράτους και άλλο για κατάργηση.
Αν καταργηθεί θα πεθάνουν πολλοί στους δρόμους. Το να σκεφτείς πως αν καταργηθεί το κράτος και όλοι θα βοηθήσουν τις ευπαθείς ομάδες είναι αθεράπευτα ρομανικό ( για να μην το χαρακτηρίσω διαφορετικά), τότε θα ισχύσει ο νόμος του δυνατού ακόμα περισσότερο.
Οσο καταργείται, τόσο βελτιώνεται.
Αν καταργηθεί θα ζήσουν πολλοί περισσότεροι. Η υπαρξη του κράτους συντηρει την εκμετάλλευτη των πολλών απο τους πολύ λίγους.

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 17:57
από Πάνας
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 17:54 Οσο καταργείται, τόσο βελτιώνεται.
Αν καταργηθεί θα ζήσουν πολλοί περισσότεροι. Η υπαρξη του κράτους συντηρει την εκμετάλλευτη των πολλών απο τους πολύ λίγους.
Θα ζήσουν αυτοί που θα μπορούν να επιβιώσουν. Γιατί δεν γυρίζουμε στις σπηλιές;

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 17:58
από μίστερ μαξ
Rakomelofronas έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 14:29Ο κόσμος φυσικά και αλλάζει. Προσπαθούμε να αποκτήσουμε περισσότερες επιλογές ως όντα, περισσότερη ελευθερία, να ελέγξουμε τον κίνδυνο και την ανάγκη. Η δυνατότητα ανεκτής ή και αποδεκτής απόκλισης από το παραδοσιακό, πλειοψηφικό cis hetero σχήμα είναι κομμάτι αυτής της διαδικασίας (ενδοφυλικό/ ενδοεμφυλικό / αυτοφυλικό - ετεροφυλοφιλικό ίσως; ούτε μεταφράσεις της προκοπής δεν υπάρχουν).
Παιδιά, σίγουρα είμαι στο πχόρουμ; δεν περίμενα να διαβάσω τέτοια πρόταση.
Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι πχ τα βιολογικά φύλα είναι δύο
Ναι μεν, αλλά αυτό που καθορίζει το φύλο σου, δεν ειναι ανάμεσα στα σκέλια σου, αλλά ανάμεσα στα αυτιά σου (συμφωνα με τους ειδικούς)

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 17:59
από μίστερ μαξ
Πάνας έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 17:57
μίστερ μαξ έγραψε: 25 Νοέμ 2018, 17:54 Οσο καταργείται, τόσο βελτιώνεται.
Αν καταργηθεί θα ζήσουν πολλοί περισσότεροι. Η υπαρξη του κράτους συντηρει την εκμετάλλευτη των πολλών απο τους πολύ λίγους.
Θα ζήσουν αυτοί που θα μπορούν να επιβιώσουν. Γιατί δεν γυρίζουμε στις σπηλιές;
Σε μια αναρχική μετακρατική κοινωνία, τα δυάρια που μένει ο πολύς λαος στο γκύζι, θα μοιάζουν με σπηλιές. Και οι ουκέλλες που ζει το 1% με χρυσελεφάντινους ναους του παρελθόντος.

Re: Oι θηλυκότητες, οι προσφύγισσες και τα λοατκι@+ υποκείμενα απέναντι στην έμφυλη βία.

Δημοσιεύτηκε: 25 Νοέμ 2018, 18:01
από blackpaint
ουκέλλες;