Re: Ο άλλος Μπαχ
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2025, 22:47
Πάει η συνέντευξη. Έμεινε όλο το νήμα στον αέρα.
Άραγε να υπάρχει σε κάποιο online αρχείο της ΕΡΤ;
Άραγε να υπάρχει σε κάποιο online αρχείο της ΕΡΤ;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Επί του θέματος έχεις να γράψεις τίποτε γιατί έχεις ξεπεράσει τα 10 μηνύματα με σαχλαμαρίτσες περί προσωπικών, τα ίδια και τα ίδια δηλαδή.enaon έγραψε: 06 Ιαν 2025, 22:43 δεν εχω ιδεα τι εννοει με τα ποτα κλπ, το έγραψε και πιο πρίν, μερικές φορές δεν ρωτάω γιατι θα τον κοροϊδεύω μετα και θα μου θυμώσει.
πλάκα κανω σαρπ, μην σε πιάσουν τα κλάματα παλι.
Ποιο νέο ξενίζει; Πάνε 100 χρόνια από τον Βέμπερν, έχει λησμονηθεί πλήρως. Βλέπεις να παίζεται σε καμμία συναυλία; Και πρόκειται για τον πιο προικισμένο από τους πρώτους σειραϊστές που πήγε στράφι λόγω καθεστώτος. Για άλλους δεν συζητάω, ούτε η μάνα τους δεν τους ξέρει πια. Μεσουρανούσαν στα Ντάρμσταντ κάποτε με παχυλές κρατικές επιχορηγήσεις. Ήταν κι αυτά επιπτώσεις του πολέμου φυσικά.ST48410 έγραψε: 06 Ιαν 2025, 22:39Ας λένε. Η ιστορία διδάσκει ότι το νέο ξενίζει τον πρώτο καιρό. Έγινε και ξανάγινε και υπήρξε τεράστια αντίδραση και είναι άκρως φυσιολογικό να υπάρχει και τώρα. Ειδικά από αυτούς που έχουν παρελθόν ιδεολογικών κολλημάτων και έβαζαν κομματικούς εγκάθετους να λογοκρίνουν ανθρώπους που μπορεί να ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους.sharp έγραψε: 06 Ιαν 2025, 22:30Ποια ροή ρε συ, κανείς δεν ασχολείται πλέον με αυτά τα πειράματα στον κόσμο, (για την Ελλάδα δεν ξέρω).ST48410 έγραψε: 06 Ιαν 2025, 22:16 Σε ευχαριστώ. Θα το ακούσω. Από Σνίτκε έχω ακούσει ενδιαφέροντα πράγματα αλλά τίποτα που να διαμόρφωσε την ροή των πραγμάτων. Ως όψονται οι βλακείες των κομμουνιστών της ΕΣΣΔ που χαντάκωσαν 2-3 γενιές δημιουργών.
Αν και κατακρίνω το καθεστώς των Ανατολικών κρατών για πολλά πράγματα, σε αυτό ευτυχώς, έστω κι από αντίδραση, αντιτάθηκε στην μουσική δικτατορία της άλλης πλευράς.
Αυτά όμως τα έχουμε όντως ξαναπεί, τα έχουν αναφέρει και καταξιωμένοι μουσικοί.
Η Ρωσία αυτή τη στιγμή στην σοβαρή μουσική σχεδόν δεν έχει να δείξει τίποτα. Ας ελπίσουμε ότι κάπου κάποιοι προσπαθούν κάτι και απλά δεν φτάνει σε μας.
Μπορεί. Αλλά δίνει συνεντεύξεις δεξιά κι αριστερά. Αν θυμάμαι καλά κι αυτός δεν ήταν πάρα πολύ προσεκτικός στις εκφράσεις του, όπως η συντριπτική πλειοψηφία καλλιτεχνών. Δεν το 'χουν οι περισσότεροι με τους ορισμούς και με την συνεπή χρήση των όρων. Ωστόσο ο Καβάκος σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε πως είναι άσχετος.
Γιατί τον λες ταξιάρχη; Απλώς τους δυσκολεύεις την αναζήτησηenaon έγραψε: 06 Ιαν 2025, 22:49 ηταν στου ταξιάρχη το κανάλι, ειμαι σχεδόν σιγουρος, περίεργο που του το εκλεισαν, τι να εκανε;
το μηνυμα γραφει οτι εχει κλεισει το καναλι, και το καναλι ηταν του ταξιαρχου σχεδόν σίγουρα, το θυμαμαι γιατι δεν τον ηξερα οταν ειδα την συνέντευξη, και μου ειχε κανει εντυπωση που ειχε δικο του καναλι και οχι της ερτ.
Ταγματάρχης, σορυST48410 έγραψε: 06 Ιαν 2025, 22:55 Γιατί τον λες ταξιάρχη; Απλώς τους δυσκολεύεις την αναζήτηση
https://www.ertnews.gr/ert-protaseis/ka ... gmatarchi/
ποιος Webern έχει λησμονηθεί; Νομίζω ζεις στο εξωτερικό ή κάνω λάθος; Εδώ έχουμε Μενδώνη και δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα. Αν και όταν αλλάξει μπορεί να γίνει καμιά συναυλία του. Μέχρι τότε θα πληρώνουμε τύπους σαν τον Ιταλό απατεώνα για να έρχεται στο φεστιβάλ Αθηνών.sharp έγραψε: 06 Ιαν 2025, 22:51 Ποιο νέο ξενίζει; Πάνε 100 χρόνια από τον Βέμπερν, έχει λησμονηθεί πλήρως. Βλέπεις να παίζεται σε καμμία συναυλία; Και πρόκειται για τον πιο προικισμένο από τους πρώτους σειραϊστές που πήγε στράφι λόγω καθεστώτος. Για άλλους δεν συζητάω, ούτε η μάνα τους δεν τους ξέρει πια. Μεσουρανούσαν στα Ντάρμσταντ κάποτε με παχυλές κρατικές επιχορηγήσεις. Ήταν κι αυτά επιπτώσεις του πολέμου φυσικά.
Ασχετος μουσικος εννοεις; Ή μουσικοφιλοσοφος;ST48410 έγραψε: 06 Ιαν 2025, 22:53Μπορεί. Αλλά δίνει συνεντεύξεις δεξιά κι αριστερά. Αν θυμάμαι καλά κι αυτός δεν ήταν πάρα πολύ προσεκτικός στις εκφράσεις του, όπως η συντριπτική πλειοψηφία καλλιτεχνών. Δεν το 'χουν οι περισσότεροι με τους ορισμούς και με την συνεπή χρήση των όρων. Ωστόσο ο Καβάκος σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε πως είναι άσχετος.
Η χρήση των όρων θα πρέπει να γίνεται με την συνέπεια και την σχολαστικότητα που το κάνει κάποιος στα μαθηματικά. Αν είναι δηλαδή να θέλει να καταλήξει μια συζήτηση σε συμπεράσματα και να μην καταλαβαίνει ο καθένας κάτι διαφορετικό.
Δεν είναι άσχετος μουσικός. Δεν είναι απλά κάποιος με μπόλικο ταλέντο. Καταλαβαίνει τι ερμηνεύει και πως λειτουργούν τα στοιχεία στα έργα. Και όλοι στο επίπεδό του μελετούν πολύ. Δεν γίνεται αλλιώς όταν προσπαθείς να κάνεις ερμηνεία έργων που έχουν παίξει και ξαναπαίξει τόσοι και τόσοι σπουδαίοι πριν από σένα.Bazoomba έγραψε: 06 Ιαν 2025, 23:02Ασχετος μουσικος εννοεις; Ή μουσικοφιλοσοφος;ST48410 έγραψε: 06 Ιαν 2025, 22:53Μπορεί. Αλλά δίνει συνεντεύξεις δεξιά κι αριστερά. Αν θυμάμαι καλά κι αυτός δεν ήταν πάρα πολύ προσεκτικός στις εκφράσεις του, όπως η συντριπτική πλειοψηφία καλλιτεχνών. Δεν το 'χουν οι περισσότεροι με τους ορισμούς και με την συνεπή χρήση των όρων. Ωστόσο ο Καβάκος σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε πως είναι άσχετος.
Η χρήση των όρων θα πρέπει να γίνεται με την συνέπεια και την σχολαστικότητα που το κάνει κάποιος στα μαθηματικά. Αν είναι δηλαδή να θέλει να καταλήξει μια συζήτηση σε συμπεράσματα και να μην καταλαβαίνει ο καθένας κάτι διαφορετικό.
https://www.media.mit.edu/articles/boul ... hatgpt.comIn the postwar years, the composer, conductor, and avant-garde firebrand Pierre Boulez weaponized this sentiment through his own outré brand of polemics: Blow up the opera houses! Destroy the Mona Lisa! The Paris Opera is “full of dust and crap”!