Σελίδα 7 από 70
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 01:05
από Λίνο Βεντούρα
Μπεκρής έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 00:51
SeaHawk έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 00:34
Θα γινει η συνδεση του μετρο με το αεροδρομιο.
Το fly over παει τρενο
Αυτο που δεν υπαρχει καν στα σκαρια ειναι η καθετη συνδεση της Εγνατιας οδου με το αεροδρομιο.
Αυτο ειναι το σημαντικο εργο που πρεπει να προχωρησει
Το πιο σημαντικό έργο είναι ο δυτικός προαστιακός, που θα συνδέει τον σταθμό του ΟΣΕ με τη Σίνδο.
Πρέπει να γίνει γρήγορα, για να πηγαίνει ο κόσμος από τα ανατολικά με μέτρο και προαστιακό στη δουλειά του στη Σίνδο.
ποια δουλειά στην Σίνδο; δεν έμεινε τίποτα. Α, και πού 'σαι; ο σιδηρόδρομος ήδη περνάει και κάνει στάση στην Σίνδο εδώ και 100 χρόνια. Δεν υπάρχει κάποιο έργο εδώ, πέρα από το να βάλουνε δρομολόγιο.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 01:55
από jason0
Θεσσαλονίκη: Αυτές οι γραμμές λεωφορείων αλλάζουν με τη λειτουργία του Μετρό - Οι στάσεις και τα δρομολόγια
Θεσσαλονίκη: Αυτές οι γραμμές λεωφορείων αλλάζουν με τη λειτουργία του Μετρό - Οι στάσεις και τα δρομολόγια
Δείτε τους χάρτες
Πώς αλλάζουν οι συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, μετά τη λειτουργία του Μετρό
Ο συγκοινωνιακός χάρτης αλλάζει στην συμπρωτεύουσα με την λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, που εγκαινιάζεται αύριο (30/11), επιφέροντας τροποποιήσεις στα δρομολόγια των αστικών και υπεραστικών λεωφορείων.
Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, έχοντας ως προτεραιότητα τη διασύνδεση των αστικών και περιαστικών λεωφορειακών γραμμών με τη βασική γραμμή του Μετρό και την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών σε στάσεις αστικής συγκοινωνίας σε σταθμούς του Μετρό, δημοσιεύσει έναν πλήρη οδηγό για τους κατοίκους της συμπρωτεύουσας για τις αλλαγές στα δρομολόγια.
Ο ΟΣΕΘ, σχεδίασε τον Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Θεσσαλονίκης και έλαβε απόφαση για την ίδρυση τριών νέων λεωφορειακών γραμμών και την τροποποίηση άλλων δέκα, δημιουργώντας νέες διαδρομές για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
Η εφαρμογή ξεκινά από την 1η Δεκεμβρίου.
Πρόκειται για την πρώτη φάση αναδιάρθρωσης του δικτύου των Λεωφορειακών Γραμμών – Α’ Φάση Τροποποιήσεων – Ίδρυση Νέων Λεωφορειακών Γραμμών Χ2, 44, 79Χ και την τροποποίηση δέκα υφιστάμενων (Νο 10, 11, 17, 20, 21, 35, 36, 57, 58) καθώς και την ένταξη νέων ή υφιστάμενων στάσεων στις λεωφορειακές γραμμές.
Θεσσαλονίκη: Ίδρυση των νέων λεωφορειακών γραμμών
Νο Χ2 «Νέα Ελβετία – Αεροδρόμιο Μακεδονία» (δρομολόγιο)
Δρομολόγιο Μετάβασης: Τ.Σ. Χαριλάου, αριστερά Παπαναστασίου, Υψηλάντου, αριστερά παράπλευρη Ε.Ο. Μουδανίων, αριστερά Μιχ. Ψελλού έως τον Σταθμό Μετεπιβίβασης Ν. Ελβετίας, διαδρομή εντός του Σ.Μ. Νέας Ελβετίας, Μιχ. Ψελλού, αριστερά παράπλευρη Ε.Ο. Μουδανίων, Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Μουδανίων, δεξιά Ε.Ο. Αεροδρομίου, Τ.Σ. Αναχωρήσεων Αεροδρομίου.
Δρομολόγιο Επιστροφής
Από Τ.Σ. Αναχωρήσεων Αεροδρομίου, σε Τ.Σ. Αφίξεων Αεροδρομίου, Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Αεροδρομίου, έξοδος προς Ε.Ο. Μουδανίων με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, έξοδος προς Κανελοπούλου/Μιχ. Ψελλού, δεξιά Μιχ. Ψελλού έως τον Σταθμό Μετεπιβίβασης Ν. Ελβετίας, διαδρομή εντός του Σ.Μ.
Νέας Ελβετίας, δεξιά παράπλευρη έξοδος προς Κ. Καραμανλή στο ρεύμα προς Βούλγαρη, δεξιά Βούλγαρη, δεξιά Αλ. Παπαναστασίου, Τ.Σ. Χαριλάου.
Στάσεις:
Στη μετάβαση της γραμμής εντάσσονται οι στάσεις Σ.M. Ν. Ελβετίας, Αστυνομία, Αεροδρόμιο Μακεδονία Αναχωρήσεις
Στην επιστροφή εντάσσονται οι στάσεις Αεροδρόμιο Μακεδονία Αφίξεις, Αστυνομία, Σ.M. Ν. Ελβετίας, Βούλγαρη, Τ.Σ. Χαριλάου
Θέλετε και μετρό μέχρι το αεροδρόμιο
Πάρτε εκεί μια γραμμή λεωφορείου μέχρι την αφετηρία και πολυ σας είναι
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 01:59
από mao mao
jason0 έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 01:55
Θέλετε και μετρό μέχρι το αεροδρόμιο
Πάρτε εκεί μια γραμμή λεωφορείου μέχρι την αφετηρία και πολυ σας είναι
οι ξεφτίλες ακόμη και ένα κωλολεοφορείο που έχουν από αεροδρόμιο, δεν το βάζουν να ξεκινάει κάθε 5-10 λεπτά. Βαράει κάτι 20 λεπτα αναμονής, είναι πίτα με βαλίτσες και κόσμο, και αναγκάζεσαι να πάρεις ταξί. Να δούμε μπας και το κάνουν πιο συχνό τώρα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 02:34
από dna replication
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 02:39
από mao mao
Το πιο σύγχρονο μετρό της ευρώπης δεν έχει ιστοσελίδα που να σου δείχνει έστω το ωράριο τον δρομολογίων.
Το μηχάνημα με κερματοδέκτη που δοκίμασε ο Σταικούρας μπροστά στις κάμερες δε λειτούργησε. Κερματοδέκτη όταν παντού στην ευρώπη χρησιοποιούν ανέπαφες κάρτες και QR codes.
Δεν θα έχει ούτε ίντερνετ το πιο σύγχρονο μετρό της ευρώπης.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 03:14
από Κόκκορας
η δικαιολογια για το οτι θα αργησει η επεκταση προς αεροδρομιο ειναι οτι οι περισσοτεροι παιρνουν τα αυτοκινητα τους....
για τον λογο που γινεται αυτο δεν φαινεται να τους απασχολει
βεβαια και η επεκταση να γινει πρωτα,πρεπει καπου να καταληγει
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 03:26
από hellegennes
Δημοκράτης έγραψε: 29 Νοέμ 2024, 13:47
Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
"Μόνο η αρχή" και "20 χρόνια" δεν είναι προτάσεις που ταιριάζουν μεταξύ τους.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 03:31
από Κόκκορας
εδω λεμε η προταση για τις επεκτασεις ξεκιναει με το "2040 το μετρο θα εχει.."
αλαλα τα πληθη

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 11:23
από Beria
mao mao έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 02:39
Το πιο σύγχρονο μετρό της ευρώπης δεν έχει ιστοσελίδα που να σου δείχνει έστω το ωράριο τον δρομολογίων.
Το μηχάνημα με κερματοδέκτη που δοκίμασε ο Σταικούρας μπροστά στις κάμερες δε λειτούργησε. Κερματοδέκτη όταν παντού στην ευρώπη χρησιοποιούν ανέπαφες κάρτες και QR codes.
Δεν θα έχει ούτε ίντερνετ το πιο σύγχρονο μετρό της ευρώπης.
Ούτε της Αθήνας έχει
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 11:28
από ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
γράφτε μας πόσο πονάτε. είμαστε εδώ για σας
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 11:36
από Στύξ
Beria έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 11:23
mao mao έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 02:39
Το πιο σύγχρονο μετρό της ευρώπης δεν έχει ιστοσελίδα που να σου δείχνει έστω το ωράριο τον δρομολογίων.
Το μηχάνημα με κερματοδέκτη που δοκίμασε ο Σταικούρας μπροστά στις κάμερες δε λειτούργησε. Κερματοδέκτη όταν παντού στην ευρώπη χρησιοποιούν ανέπαφες κάρτες και QR codes.
Δεν θα έχει ούτε ίντερνετ το πιο σύγχρονο μετρό της ευρώπης.
Ούτε της Αθήνας έχει
Σήμα wi-fi υπόγεια; Δε νομίζω.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 11:37
από Beria
Στύξ έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 11:36
Beria έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 11:23
mao mao έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 02:39
Το πιο σύγχρονο μετρό της ευρώπης δεν έχει ιστοσελίδα που να σου δείχνει έστω το ωράριο τον δρομολογίων.
Το μηχάνημα με κερματοδέκτη που δοκίμασε ο Σταικούρας μπροστά στις κάμερες δε λειτούργησε. Κερματοδέκτη όταν παντού στην ευρώπη χρησιοποιούν ανέπαφες κάρτες και QR codes.
Δεν θα έχει ούτε ίντερνετ το πιο σύγχρονο μετρό της ευρώπης.
Ούτε της Αθήνας έχει
Σήμα wi-fi υπόγεια; Δε νομίζω.
Σιγά την φοβερή τεχνολογία!
Όλα τα μετρό στην Ευρώπη εχουν
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 11:39
από Αλιόσα
Σιγά το μετρό.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 11:44
από Μαδουραίος
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2024, 11:46
από Στύξ
Beria έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 11:37
Στύξ έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 11:36
Beria έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 11:23
Ούτε της Αθήνας έχει
Σήμα wi-fi υπόγεια; Δε νομίζω.
Σιγά την φοβερή τεχνολογία!
Όλα τα μετρό στην Ευρώπη εχουν
Δεν ξέρω,γι' αυτό ρωτάω.
Στην αίθουσα εκδηλώσεων στο σχολείο πάντως δεν πιάνει.Κατά τα άλλα έχουμε και.. διαδραστικό,ευτυχώς που τα προφορτώνουμε σε φλασάκι.
