Re: Quiz: θα απογειωθεί ή όχι;
Δημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2024, 00:42
18.75 πρώτη δέσμη φυσική όταν οι άλλοι πάτωναν. Εσύ;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
18.75 πρώτη δέσμη φυσική όταν οι άλλοι πάτωναν. Εσύ;
Εντάξει, δεν είναι κακό να πεις ότι έκανες μαλακία. Να, δες, εγώ πιο πάνω παραδέχτηκα το λάθος μου, όταν το σκέφτηκα καλύτερα. Δοκίμασέ το καμμιά φορά, μπορεί να σού αρέσει τελικά, ποτέ δεν ξες.enaon έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:39ναι γλυκιά μου υπαρξη, αλλα τι καθεσαι και γραφεις ρε παιδί μου, ελεος. Να το σβήσουμε αυτο το νημα μετα, δεν μπορω να σας διαβάζω.Isildur έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:37 Λατρεία μου διάβαζε όλο το ποστ μου πριν απαντήσεις. Μην βιάζεσαι, δεν έχουμε χρονικό περιορισμό ξες.
τα υδροπλανα πως απογειωνονται;Airman68 έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:43 Στο έδαφος η τουρμπίνα, λόγω δράσης αντίδρασης, σπρώχνει το αεροπλάνο προς τα μπρος. Αυτό, λόγω βάρους του αεροπλάνου μεταφράζεται σε κύλιση των τροχών. Κύλιση, όχι γλυστριμα. Αν για κάθε περιφέρεια της ρόδας που κινείται μπροστά, το έδαφος -ιμαντας ουσιαστικά μεταφέρει τη ρόδα πίσω κατά την ίδια απόσταση, τότε το αεροπλάνο ως προς έναν τρίτο παρατηρητή είναι ουσιαστικά ακίνητο. Η μάζα του περιρρεωντος αέρος δεν μετακινείται ως προς την πτέρυγα (και το αντίστροφο) οπότε δεν δημιουργείται η απαραίτητη άντωση για να απογειωθεί. Κι ας γυρίσουν οι τροχοί σαν τρελοί. Ο αέρας που εισέρχεται στην τουρμπίνα δεν δημιουργεί άντωση στις πτέρυγες.
Airman68 έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:43 Αν για κάθε περιφέρεια της ρόδας που κινείται μπροστά, το έδαφος -ιμαντας ουσιαστικά μεταφέρει τη ρόδα πίσω κατά την ίδια απόσταση, τότε το αεροπλάνο ως προς έναν τρίτο παρατηρητή είναι ουσιαστικά ακίνητο.
Η επιφάνεια της θάλασσας δεν λειτουργεί ως ιμάντας που ματσαρει την κίνηση του αεροπλάνου...talaipwros έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:44τα υδροπλανα πως απογειωνονται;Airman68 έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:43 Στο έδαφος η τουρμπίνα, λόγω δράσης αντίδρασης, σπρώχνει το αεροπλάνο προς τα μπρος. Αυτό, λόγω βάρους του αεροπλάνου μεταφράζεται σε κύλιση των τροχών. Κύλιση, όχι γλυστριμα. Αν για κάθε περιφέρεια της ρόδας που κινείται μπροστά, το έδαφος -ιμαντας ουσιαστικά μεταφέρει τη ρόδα πίσω κατά την ίδια απόσταση, τότε το αεροπλάνο ως προς έναν τρίτο παρατηρητή είναι ουσιαστικά ακίνητο. Η μάζα του περιρρεωντος αέρος δεν μετακινείται ως προς την πτέρυγα (και το αντίστροφο) οπότε δεν δημιουργείται η απαραίτητη άντωση για να απογειωθεί. Κι ας γυρίσουν οι τροχοί σαν τρελοί. Ο αέρας που εισέρχεται στην τουρμπίνα δεν δημιουργεί άντωση στις πτέρυγες.
Μούσκεμα;talaipwros έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:44τα υδροπλανα πως απογειωνονται;Airman68 έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:43 Στο έδαφος η τουρμπίνα, λόγω δράσης αντίδρασης, σπρώχνει το αεροπλάνο προς τα μπρος. Αυτό, λόγω βάρους του αεροπλάνου μεταφράζεται σε κύλιση των τροχών. Κύλιση, όχι γλυστριμα. Αν για κάθε περιφέρεια της ρόδας που κινείται μπροστά, το έδαφος -ιμαντας ουσιαστικά μεταφέρει τη ρόδα πίσω κατά την ίδια απόσταση, τότε το αεροπλάνο ως προς έναν τρίτο παρατηρητή είναι ουσιαστικά ακίνητο. Η μάζα του περιρρεωντος αέρος δεν μετακινείται ως προς την πτέρυγα (και το αντίστροφο) οπότε δεν δημιουργείται η απαραίτητη άντωση για να απογειωθεί. Κι ας γυρίσουν οι τροχοί σαν τρελοί. Ο αέρας που εισέρχεται στην τουρμπίνα δεν δημιουργεί άντωση στις πτέρυγες.
δεν ματσαρει την κινηση του αεροπλανου, απλα διπλασιάζει την ταχυτητα κινησης της ροδας. Η ροδα ειναι ελευθερη, δεν εχε σχέση με την δυναμη ώθησης.Airman68 έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:46 Η επιφάνεια της θάλασσας δεν λειτουργεί ως ιμάντας που ματσαρει την κίνηση του αεροπλάνου...
Η ταχύτητα μετρημένη ως προς τι;enaon έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:46Airman68 έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:43 Αν για κάθε περιφέρεια της ρόδας που κινείται μπροστά, το έδαφος -ιμαντας ουσιαστικά μεταφέρει τη ρόδα πίσω κατά την ίδια απόσταση, τότε το αεροπλάνο ως προς έναν τρίτο παρατηρητή είναι ουσιαστικά ακίνητο.
λαθος, για τον τρίτο παρατηρητή η ρόδα κινείται με την διπλή ταχύτητα απο εκεινη που θα ειχε αν δεν υπήρχε ιμαντας, η ταχύτητα του αεροπλάνου δεν αλλαζει.
ρε συ αυτο που λες θα ισχυε αν το αεροπλανο ηταν αυτοκινητο με φτερα, δεν ειναι ομωςAirman68 έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:46Η επιφάνεια της θάλασσας δεν λειτουργεί ως ιμάντας που ματσαρει την κίνηση του αεροπλάνου...talaipwros έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:44τα υδροπλανα πως απογειωνονται;Airman68 έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:43 Στο έδαφος η τουρμπίνα, λόγω δράσης αντίδρασης, σπρώχνει το αεροπλάνο προς τα μπρος. Αυτό, λόγω βάρους του αεροπλάνου μεταφράζεται σε κύλιση των τροχών. Κύλιση, όχι γλυστριμα. Αν για κάθε περιφέρεια της ρόδας που κινείται μπροστά, το έδαφος -ιμαντας ουσιαστικά μεταφέρει τη ρόδα πίσω κατά την ίδια απόσταση, τότε το αεροπλάνο ως προς έναν τρίτο παρατηρητή είναι ουσιαστικά ακίνητο. Η μάζα του περιρρεωντος αέρος δεν μετακινείται ως προς την πτέρυγα (και το αντίστροφο) οπότε δεν δημιουργείται η απαραίτητη άντωση για να απογειωθεί. Κι ας γυρίσουν οι τροχοί σαν τρελοί. Ο αέρας που εισέρχεται στην τουρμπίνα δεν δημιουργεί άντωση στις πτέρυγες.
talaipwros έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:29μηδεν τριβη, ο ιμαντας δεν κανει τιποταmao mao έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:26H τουρμπίνα το σπρώχνει μπροστά και ο ιμάντας πίσω. αποτέλεσμα μηδέν.talaipwros έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:22 εχουν περασει κοντα 37 χρονια απο την φυσικη λυκειου, αλλα μηπως δεν λαμβανεις υποψη την τουρμπινα απο πισω;
να σου πω ενα παραδειγμα; φαντασου τους τροχους του αεροπλανου στο μηδεν, τον ιμαντα στο μηδεν και μηδενικη τριβη. Η τουρμπινα θα το συρει και εφυγε
δεν ειναι αυτοκινητο να περιμενει τις ροδες να δωσουν κινηση, η τουρμπιινα δινει
Ταχύτητα = διάστημα/ χρόνος. Ποιο διάστημα διανύει το αεροπλάνο πάνω στον ιμάντα;hellegennes έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:42mao mao έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:33το σύστημα αναφοράς είναι ο ιμάντας. Και η ταχύτητα του αεροπλάνου είναι 0. Οπότε δεν πρόκειται να απογειωθεί.hellegennes έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:29
Και ο κανονικός αεροδιάδρομος το σπρώχνει πίσω αλλά το αεροπλάνο απογειώνεται. Ο ιμάντας θα το σπρώχνει ελάχιστα παραπάνω προς τα πίσω, δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά.
Η ταχύτητα του αεροπλάνου είναι η κανονική του ταχύτητα κατά την απογείωση. Η ταχύτητα των τροχών είναι διπλάσια από την κανονική τους ταχύτητα κατά την απογείωση. Το αεροπλάνο θα απογειωθεί.
απο που προκυπτει αυτο;hellegennes έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:42Η ταχύτητα του αεροπλάνου είναι η κανονική του ταχύτητα κατά την απογείωση. Η ταχύτητα των τροχών είναι διπλάσια από την κανονική τους ταχύτητα κατά την απογείωση. Το αεροπλάνο θα απογειωθεί.mao mao έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:33το σύστημα αναφοράς είναι ο ιμάντας. Και η ταχύτητα του αεροπλάνου είναι 0. Οπότε δεν πρόκειται να απογειωθεί.hellegennes έγραψε: 07 Σεπ 2024, 00:29
Και ο κανονικός αεροδιάδρομος το σπρώχνει πίσω αλλά το αεροπλάνο απογειώνεται. Ο ιμάντας θα το σπρώχνει ελάχιστα παραπάνω προς τα πίσω, δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά.