!!! DEVELOPMENT MODE !!!
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Νήμα για το μετρό Θεσσαλονίκης είναι εδώ;
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
follow your leader όπως κατέληξε το Βερολίνο το 45 έτσι θα καταλήξει και το κιεβοik_90 έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 17:10Manolis έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 17:09 δε σας χάλασε ορφανά του Χίτλερ που σας τσάκισε ο κόκκινος στρατός το 45 και σας ξανά τσακίζει τώραμαζί με τους νατοΝαζι και τους ευρωΝαζι
[img]https://i.postimg.cc/FHnDX5LG/Mess ... .jpg[/img]
Μπορείτε να με βρείτε και εδώ: https://www.forums.gr/member/63826-manolis-7
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ορθά μίλησε εδώ ο Τζημερόβλακας. Αν και σε άτομα που καταστρέφουν τη δημόσια περιουσία (γενικότερο αυτό) θα έπρεπε να επιβάλλεται θανατική ποινή. Είναι καιρός να ανοίξει ξανά η συζήτηση για επαναφορά της σε παιδοβιαστές, δολοφόνους, εθνοπροδότες και λοιπούς λεκέδες. Κανένας δεν θέλει να ταϊζουμε τα κοπρόσκυλα-παράσιτα σε «σωφρονιστικά» ιδρύματα και μετά να βγαίνουν ακόμα χειρότεροι στην κοινωνία. Επαναφορά της θανατικής ποινής και είσαι μια χαρά.Ναύτης έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 20:34 Μια ψύχραιμη τοποθέτηση από τον κυρ Θάνο.
https://twitter.com/ThanosTzimeros/stat ... ">November
“No idea is as absurd as the idea of progress.”
― Julius Evola, Revolt Against the Modern World
― Julius Evola, Revolt Against the Modern World
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πάρε βαθιές ανάσες, εισπνοή απ' τη μύτη-εκπνοή απ' το στόμα. Σε 2-3 λεπτάκια θα είσαι ΟΚ.ik_90 έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 20:43Ορθά μίλησε εδώ ο Τζημερόβλακας. Αν και σε άτομα που καταστρέφουν τη δημόσια περιουσία (γενικότερο αυτό) θα έπρεπε να επιβάλλεται θανατική ποινή. Είναι καιρός να ανοίξει ξανά η συζήτηση για επαναφορά της σε παιδοβιαστές, δολοφόνους, εθνοπροδότες και λοιπούς λεκέδες. Κανένας δεν θέλει να ταϊζουμε τα κοπρόσκυλα-παράσιτα σε «σωφρονιστικά» ιδρύματα και μετά να βγαίνουν ακόμα χειρότεροι στην κοινωνία. Επαναφορά της θανατικής ποινής και είσαι μια χαρά.Ναύτης έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 20:34 Μια ψύχραιμη τοποθέτηση από τον κυρ Θάνο.
https://twitter.com/ThanosTzimeros/stat ... ">November
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
https://www.athensvoice.gr/epikairotita ... Z8JzMtcy3Q
εκαοκτώ ολόκληρα χρόνια πάλευαν στη Θεσσαλονίκη να φτιάξουν ένα μικρό metro. Να πηγαινοέρχονται, βρε αδερφέ, οι άνθρωποι στην πόλη τους γρήγορα και με ασφάλεια. Και μέσα σε αυτά τα χρόνια αυγάτισε αναπόφευκτα και ο προϋπολογισμός του Μετρό Θεσσαλονίκης. Από 1,15 δισεκατομμύρια έφτασε στα 1,64 δισεκατομμύρια και υπολείπονται ακόμα μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια, μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο με την επέκταση ως την Καλαμαριά. Διότι όσο έμπαιναν πλαστά εμπόδια αυξάνονταν και οι αποζημιώσεις προς τον ανάδοχο. Πλήρωνε Έλληνα πολίτη για να κάνουν κάποιοι «προοδευτικοί» την πλάκα τους. Χώρια βεβαίως τα 177,5 εκατομμύρια για τις αρχαιολογικές παρεμβάσεις. Που όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος είναι σπουδαίες και άξιζαν τον κόπο. Μπορεί να περίμεναν τα καρντάσια 18 χρόνια αλλά τουλάχιστον έχουν ένα ακόμα στολίδι στην πόλη τους. Που είναι και χρηστικό. 250.000 νοματαίοι θα κυκλοφορούν καθημερινά στους 13 σταθμούς του.
Είδες η Μενδώνη; Πάλι τα κατάφερε. Παρόλα τα πυρά σύσσωμης της αντιπολίτευσης προς το πρόσωπό της. Η χαλκέντερη υπουργός Πολιτισμού παρουσίασε κυριολεκτικά μια αρχαία πόλη κάτω από την πόλη, τελειώνοντας με επιτυχία μια δικαστική και μικροπολιτική διαμάχη 10 χρόνων σχετικά με τον αρχαιολογικό θησαυρό που βρέθηκε κατά την εκσκαφή στον σταθμό της Βενιζέλου. Αρχαιολόγοι και μηχανικοί ανέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο το αρχαίο πολεοδομικό σύνολο, ενσωματωμένο και αδιατάρακτο σε έναν υπερσύγχρονο υπόγειο σταθμό. Ένα τμήμα της ρωμαϊκής Μέσης Οδού που περπατούσαν οι Ρωμαίοι και Βυζαντινοί κάτοικοι της πόλης και από σήμερα θα περνούν καθημερινά και οι σύγχρονοι Θεσσαλονικείς. Όχι μόνο για να θαυμάζουν τα έργα των αρχαίων και των σύγχρονων Ελλήνων. Αλλά και για να θυμούνται την «βλαχοβαλκάνια» αντίληψη που στοίχησε τόσο ακριβά στην πατρίδα. Σε χρόνο και σε χρήμα.
Γιατί όλες αυτές οι δικαστικές διαμάχες με πρόσχημα την τύχη των αρχαίων; Για τον ίδιο λόγο που καθυστερούσε τόσα χρόνια η ανάπλαση του Ελληνικού. Μόνο που εδώ υπήρχαν αρχαία. Και τόσο ο Δήμος Θεσσαλονίκης όσο και η αρχαιολογική κοινότητα έκαναν ότι ήταν δικαστικώς δυνατόν για να μην ολοκληρωθεί το έργο. Γιατί δεν ήθελαν την πρόοδο. Και πέτυχαν 18 χρόνια καθυστέρησης. Διότι δήθεν η απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων μέσα στο σταθμό θα στερούσε από το εύρημα την αυθεντικότητά του. Ωστόσο όλα στην Ελλάδα είναι ζήτημα πολιτικής απόφασης. Και μετά το 2019, και με την κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη, το ΚΑΣ εγκρίνει την απόσπαση τους και σήμερα η Θεσσαλονίκη έχει, όχι μόνο το metro, αλλά και τις αρχαιότητες στον υπέροχο σταθμό της Βενιζέλου.
Η «λαϊκή» αντίδραση στα μεγάλα κοινωφελή έργα είναι διαχρονική. Από τους λεγόμενους προοδευτικούς και εναλλακτικούς που την υποκινούν. Με δικαιολογία τη διαπλοκή και τα κέρδη των εταιριών που ασχολούνται με αυτά. Ή την υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Ή την καταστροφή παραδοσιακών οικισμών και αρχαιολογικών χώρων. Διότι εκτός των άλλων είναι και οικολόγοι, αλλά και αρχαιολάτρες. Αρκεί να μην υπάρχει πρόοδος. Διότι αν πηγαίναμε ακόμα με τον αραμπά θα ήταν καλύτερα. Και σε ποιο μεγάλο έργο δεν έχουν αντισταθεί; Στον περιφερειακό του Υμηττού γιατί θα τραυμάτιζε το βουνό, στο Τραμ γιατί θα χάλαγε την Αθηναϊκή Ριβιέρα, στο μετρό της Αθήνας γιατί θα κόβονταν δένδρα, στην Αττική οδό γιατί θα έσκιζε την Αττική στα δύο, στο αεροδρόμιο των Σπάτων γιατί θα ξεριζώνονταν τα αμπέλια, στην Ολυμπιάδα 2004 γιατί προωθούσε την εμπορευματοποίηση του αθλητισμού. Ακόμα και στη σύνδεση της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας με την παραλιακή.
Advertisement
Διότι το «βλαχοβαλκάνιο» σύνδρομο δεν θέλει την Ελλάδα μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα. Και όπου βρίσκει ευκαιρία το παλεύει. Στο Ελληνικό ήθελε να γίνει όλη η έκταση του παλιού αεροδρομίου, ένας απέραντος λαχανόκηπος να τρέχουμε ξέγνοιαστοι και ημίγυμνοι με ξέπλεκα μαλλιά. Στη Θεσσαλονίκη ήθελε απλώς να μην γίνει το metro και οι αρχαιότητας που βρέθηκαν της έκατσαν γάντι. Και ποιοι διακατέχονται από το «βλαχοβαλκάνιο» σύνδρομο; Μα οι γνωστοί, οι αριστεροί της προόδου, οι επαναστάτες της φακής, οι αυθεντικοί, που θέλουν την Ελλάδα να μένει πάντα πίσω, φτωχή, ανάπηρη και ανήμπορη για να μπορούν να τη διαχειρίζονται. Οι έμποροι της προόδου. Με κάθε πρόσχημα, δήθεν οικολογικό, δήθεν αρχαιολογικό. Ξαφνικά η Αριστερά αγάπησε τις αρχαιότητες, ένα ακόμα σύντομο ανέκδοτο. Εδώ δεν θέλουν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μισούν και φοβούνται τις ανεμογεννήτριες ωσάν τον Δον Κιχώτη τους ανεμόμυλους, στο metro θα κωλώσουν;
Διότι όλο το κόλπο είναι να ταλαιπωρείται ο πολίτης. Να υποβαθμίζεται η καθημερινότητά του. Να αγανακτεί, να γεμίζει πλατείες και να ψηφίζει εναλλακτικά, δηλαδή ανορθολογικά κόμματα που του υπόσχονται μια δήθεν αντισυστημική Ελλάδα, έρμαιο της Ανατολής. Ανεβασμένη στο άρμα της Ρωσίας. Που φυσικά είναι η αγαπημένη τόσο της αριστεράς όσο και της ακροδεξιάς. Μόνο που δεν μας βοήθησε να τυπώσουμε νέες δραχμές στη μεγάλη κρίση, πάνω που ήμασταν έτοιμοι για το μεγάλο άλμα προς τον ουρανό. Πού ξέρεις, ίσως στο μέλλον μας βοηθήσουν σε μια ανάλογη περίπτωση οι Ιρανοί αγιατολάδες. Αυτοί κι αν είναι της προόδου!!!
εκαοκτώ ολόκληρα χρόνια πάλευαν στη Θεσσαλονίκη να φτιάξουν ένα μικρό metro. Να πηγαινοέρχονται, βρε αδερφέ, οι άνθρωποι στην πόλη τους γρήγορα και με ασφάλεια. Και μέσα σε αυτά τα χρόνια αυγάτισε αναπόφευκτα και ο προϋπολογισμός του Μετρό Θεσσαλονίκης. Από 1,15 δισεκατομμύρια έφτασε στα 1,64 δισεκατομμύρια και υπολείπονται ακόμα μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια, μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο με την επέκταση ως την Καλαμαριά. Διότι όσο έμπαιναν πλαστά εμπόδια αυξάνονταν και οι αποζημιώσεις προς τον ανάδοχο. Πλήρωνε Έλληνα πολίτη για να κάνουν κάποιοι «προοδευτικοί» την πλάκα τους. Χώρια βεβαίως τα 177,5 εκατομμύρια για τις αρχαιολογικές παρεμβάσεις. Που όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος είναι σπουδαίες και άξιζαν τον κόπο. Μπορεί να περίμεναν τα καρντάσια 18 χρόνια αλλά τουλάχιστον έχουν ένα ακόμα στολίδι στην πόλη τους. Που είναι και χρηστικό. 250.000 νοματαίοι θα κυκλοφορούν καθημερινά στους 13 σταθμούς του.
Είδες η Μενδώνη; Πάλι τα κατάφερε. Παρόλα τα πυρά σύσσωμης της αντιπολίτευσης προς το πρόσωπό της. Η χαλκέντερη υπουργός Πολιτισμού παρουσίασε κυριολεκτικά μια αρχαία πόλη κάτω από την πόλη, τελειώνοντας με επιτυχία μια δικαστική και μικροπολιτική διαμάχη 10 χρόνων σχετικά με τον αρχαιολογικό θησαυρό που βρέθηκε κατά την εκσκαφή στον σταθμό της Βενιζέλου. Αρχαιολόγοι και μηχανικοί ανέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο το αρχαίο πολεοδομικό σύνολο, ενσωματωμένο και αδιατάρακτο σε έναν υπερσύγχρονο υπόγειο σταθμό. Ένα τμήμα της ρωμαϊκής Μέσης Οδού που περπατούσαν οι Ρωμαίοι και Βυζαντινοί κάτοικοι της πόλης και από σήμερα θα περνούν καθημερινά και οι σύγχρονοι Θεσσαλονικείς. Όχι μόνο για να θαυμάζουν τα έργα των αρχαίων και των σύγχρονων Ελλήνων. Αλλά και για να θυμούνται την «βλαχοβαλκάνια» αντίληψη που στοίχησε τόσο ακριβά στην πατρίδα. Σε χρόνο και σε χρήμα.
Γιατί όλες αυτές οι δικαστικές διαμάχες με πρόσχημα την τύχη των αρχαίων; Για τον ίδιο λόγο που καθυστερούσε τόσα χρόνια η ανάπλαση του Ελληνικού. Μόνο που εδώ υπήρχαν αρχαία. Και τόσο ο Δήμος Θεσσαλονίκης όσο και η αρχαιολογική κοινότητα έκαναν ότι ήταν δικαστικώς δυνατόν για να μην ολοκληρωθεί το έργο. Γιατί δεν ήθελαν την πρόοδο. Και πέτυχαν 18 χρόνια καθυστέρησης. Διότι δήθεν η απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων μέσα στο σταθμό θα στερούσε από το εύρημα την αυθεντικότητά του. Ωστόσο όλα στην Ελλάδα είναι ζήτημα πολιτικής απόφασης. Και μετά το 2019, και με την κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη, το ΚΑΣ εγκρίνει την απόσπαση τους και σήμερα η Θεσσαλονίκη έχει, όχι μόνο το metro, αλλά και τις αρχαιότητες στον υπέροχο σταθμό της Βενιζέλου.
Η «λαϊκή» αντίδραση στα μεγάλα κοινωφελή έργα είναι διαχρονική. Από τους λεγόμενους προοδευτικούς και εναλλακτικούς που την υποκινούν. Με δικαιολογία τη διαπλοκή και τα κέρδη των εταιριών που ασχολούνται με αυτά. Ή την υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Ή την καταστροφή παραδοσιακών οικισμών και αρχαιολογικών χώρων. Διότι εκτός των άλλων είναι και οικολόγοι, αλλά και αρχαιολάτρες. Αρκεί να μην υπάρχει πρόοδος. Διότι αν πηγαίναμε ακόμα με τον αραμπά θα ήταν καλύτερα. Και σε ποιο μεγάλο έργο δεν έχουν αντισταθεί; Στον περιφερειακό του Υμηττού γιατί θα τραυμάτιζε το βουνό, στο Τραμ γιατί θα χάλαγε την Αθηναϊκή Ριβιέρα, στο μετρό της Αθήνας γιατί θα κόβονταν δένδρα, στην Αττική οδό γιατί θα έσκιζε την Αττική στα δύο, στο αεροδρόμιο των Σπάτων γιατί θα ξεριζώνονταν τα αμπέλια, στην Ολυμπιάδα 2004 γιατί προωθούσε την εμπορευματοποίηση του αθλητισμού. Ακόμα και στη σύνδεση της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας με την παραλιακή.
Advertisement
Διότι το «βλαχοβαλκάνιο» σύνδρομο δεν θέλει την Ελλάδα μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα. Και όπου βρίσκει ευκαιρία το παλεύει. Στο Ελληνικό ήθελε να γίνει όλη η έκταση του παλιού αεροδρομίου, ένας απέραντος λαχανόκηπος να τρέχουμε ξέγνοιαστοι και ημίγυμνοι με ξέπλεκα μαλλιά. Στη Θεσσαλονίκη ήθελε απλώς να μην γίνει το metro και οι αρχαιότητας που βρέθηκαν της έκατσαν γάντι. Και ποιοι διακατέχονται από το «βλαχοβαλκάνιο» σύνδρομο; Μα οι γνωστοί, οι αριστεροί της προόδου, οι επαναστάτες της φακής, οι αυθεντικοί, που θέλουν την Ελλάδα να μένει πάντα πίσω, φτωχή, ανάπηρη και ανήμπορη για να μπορούν να τη διαχειρίζονται. Οι έμποροι της προόδου. Με κάθε πρόσχημα, δήθεν οικολογικό, δήθεν αρχαιολογικό. Ξαφνικά η Αριστερά αγάπησε τις αρχαιότητες, ένα ακόμα σύντομο ανέκδοτο. Εδώ δεν θέλουν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μισούν και φοβούνται τις ανεμογεννήτριες ωσάν τον Δον Κιχώτη τους ανεμόμυλους, στο metro θα κωλώσουν;
Διότι όλο το κόλπο είναι να ταλαιπωρείται ο πολίτης. Να υποβαθμίζεται η καθημερινότητά του. Να αγανακτεί, να γεμίζει πλατείες και να ψηφίζει εναλλακτικά, δηλαδή ανορθολογικά κόμματα που του υπόσχονται μια δήθεν αντισυστημική Ελλάδα, έρμαιο της Ανατολής. Ανεβασμένη στο άρμα της Ρωσίας. Που φυσικά είναι η αγαπημένη τόσο της αριστεράς όσο και της ακροδεξιάς. Μόνο που δεν μας βοήθησε να τυπώσουμε νέες δραχμές στη μεγάλη κρίση, πάνω που ήμασταν έτοιμοι για το μεγάλο άλμα προς τον ουρανό. Πού ξέρεις, ίσως στο μέλλον μας βοηθήσουν σε μια ανάλογη περίπτωση οι Ιρανοί αγιατολάδες. Αυτοί κι αν είναι της προόδου!!!
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εἶναι γεγονὸς ὅτι ἡ πολιτικὴ Ἀριστερὰ βρῆκε ἰδεολογικὴ διέξοδο στὴν προστασία τοῦ περιβάλλοντος καὶ τῶν μνημείων - τῶν ἀρχαίων καὶ λοιπῶν προβιομηχανικῶν κοινοτήτων τῆς Ἑλλάδας - ἐνῷ, ὅπως καὶ οἱ ἀντίπαλοί της, δὲν ἔχει οὔτε τὸν πολιτισμό τους, οὔτε τὴν καλαισθησία τους, ὅλα εἶναι κομματοϊδεολογικὴ ἐκμετάλλευση. Ὁπότε τὸ κείμενο καλῶς ρίχνει τὰ καρφιά του πρὸς ἐκείνη τὴν κατεύθυνση. Μὲ ἐκνευρίζουν ὅσο τίποτα οἱ τσιρίδες τῆς φράξιας ἐκείνης ποὺ πιστεύει στὰ σοβαρὰ καὶ ἀποσκοπεῖ πράγματι σὲ λαχανόκηπους καὶ ξέπλεκα μαλλιά. Ὡστόσο οἱ τελευταῖες παράγραφοι τοῦ κειμένου εἶναι παραπλάνηση. Χρησιμοποιεῖ τὶς πιὸ ἠλίθιες ἰδεοληψίες των μέν, γιὰ νὰ καλύψει τὴν ἀθλιότητα τῶν δέ, στὴν ἄλλη τάχα ἄκρη, στὴν δεξιὰ καὶ τεχνοκρατικὴ δῆθεν παράταξη, ἐξ ἴσου ἠλίθια.πατησιωτης έγραψε: 30 Νοέμ 2024, 22:30 Η «λαϊκή» αντίδραση στα μεγάλα κοινωφελή έργα είναι διαχρονική. Από τους λεγόμενους προοδευτικούς και εναλλακτικούς που την υποκινούν. Με δικαιολογία τη διαπλοκή και τα κέρδη των εταιριών που ασχολούνται με αυτά. Ή την υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Ή την καταστροφή παραδοσιακών οικισμών και αρχαιολογικών χώρων. Διότι εκτός των άλλων είναι και οικολόγοι, αλλά και αρχαιολάτρες. Αρκεί να μην υπάρχει πρόοδος. Διότι αν πηγαίναμε ακόμα με τον αραμπά θα ήταν καλύτερα. Και σε ποιο μεγάλο έργο δεν έχουν αντισταθεί; Στον περιφερειακό του Υμηττού γιατί θα τραυμάτιζε το βουνό, στο Τραμ γιατί θα χάλαγε την Αθηναϊκή Ριβιέρα, στο μετρό της Αθήνας γιατί θα κόβονταν δένδρα, στην Αττική οδό γιατί θα έσκιζε την Αττική στα δύο, στο αεροδρόμιο των Σπάτων γιατί θα ξεριζώνονταν τα αμπέλια, στην Ολυμπιάδα 2004 γιατί προωθούσε την εμπορευματοποίηση του αθλητισμού. Ακόμα και στη σύνδεση της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας με την παραλιακή.
Advertisement
Διότι το «βλαχοβαλκάνιο» σύνδρομο δεν θέλει την Ελλάδα μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα. Και όπου βρίσκει ευκαιρία το παλεύει. Στο Ελληνικό ήθελε να γίνει όλη η έκταση του παλιού αεροδρομίου, ένας απέραντος λαχανόκηπος να τρέχουμε ξέγνοιαστοι και ημίγυμνοι με ξέπλεκα μαλλιά. Στη Θεσσαλονίκη ήθελε απλώς να μην γίνει το metro και οι αρχαιότητας που βρέθηκαν της έκατσαν γάντι. Και ποιοι διακατέχονται από το «βλαχοβαλκάνιο» σύνδρομο; Μα οι γνωστοί, οι αριστεροί της προόδου, οι επαναστάτες της φακής, οι αυθεντικοί, που θέλουν την Ελλάδα να μένει πάντα πίσω, φτωχή, ανάπηρη και ανήμπορη για να μπορούν να τη διαχειρίζονται. Οι έμποροι της προόδου. Με κάθε πρόσχημα, δήθεν οικολογικό, δήθεν αρχαιολογικό. Ξαφνικά η Αριστερά αγάπησε τις αρχαιότητες, ένα ακόμα σύντομο ανέκδοτο. Εδώ δεν θέλουν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μισούν και φοβούνται τις ανεμογεννήτριες ωσάν τον Δον Κιχώτη τους ανεμόμυλους, στο metro θα κωλώσουν;
Διότι όλο το κόλπο είναι να ταλαιπωρείται ο πολίτης. Να υποβαθμίζεται η καθημερινότητά του. Να αγανακτεί, να γεμίζει πλατείες και να ψηφίζει εναλλακτικά, δηλαδή ανορθολογικά κόμματα που του υπόσχονται μια δήθεν αντισυστημική Ελλάδα, έρμαιο της Ανατολής. Ανεβασμένη στο άρμα της Ρωσίας. Που φυσικά είναι η αγαπημένη τόσο της αριστεράς όσο και της ακροδεξιάς. Μόνο που δεν μας βοήθησε να τυπώσουμε νέες δραχμές στη μεγάλη κρίση, πάνω που ήμασταν έτοιμοι για το μεγάλο άλμα προς τον ουρανό. Πού ξέρεις, ίσως στο μέλλον μας βοηθήσουν σε μια ανάλογη περίπτωση οι Ιρανοί αγιατολάδες. Αυτοί κι αν είναι της προόδου!!!
Ἡ πρόοδος δὲν συντελεῖται μόνο στὴν κατασκευὴ ἔργων ὅπως τὸ μετρό, ἀλλὰ καὶ τῆς γρήγορης ἀποπεράτωσης προκειμένου νὰ ἀποδώσουν ἔγκαιρα ἕναν ἀναπτυξιακὸ οἰκονομικὸ ἀντίκτυπο. Οἱ μητροπολιτικοὶ σιδηρόδρομοι δὲν εἶναι μνημεῖα, εἶναι ὑποδομὲς τῆς πόλης, τρόπον τινὰ ἐργαλεῖα της. Συμβαίνει στὶς πόλεις τῆς Ἀθήνας καὶ τῆς Θεσσαλονίκης νὰ περιλαμβάνουν καὶ μνημεῖα. Προφανῶς ἡ ἀνάδειξη μνημείων εἶναι παράγοντας ἀνάπτυξης προσελκύοντας ἐπισκέπτες, ἀλλὰ δὲν κατασκευάζονται γιὰ νὰ γίνουν μουσεῖα καθ' ἑαυτά.
Πρόοδος γίνεται πρῶτα σὲ ἐπίπεδο νοητικῆς ἀντίληψης, ὅπου διαβλέπεις τὸ μέλλον, ἂν ὄχι τὸ ὁσονούπω παρόν. Καταλαβαίνεις ἐκ τῶν προτέρων τὰ προβλήματα μέσα στὴν ἐξέλιξη τῶν πραγμάτων καὶ τὰ προλαμβάνεις, ἀντὶ νὰ ἐκμεταλλευτεῖς τὰ ἀδιέξοδα ποὺ θὰ φέρουν. Τὸ νὰ δώσεις μιὰ τεχνικὴ λύση, εἰδικὰ σὲ ἕνα πρόβλημα συσσωρευμένο, ὅπως αὐτὸ τῶν συγκοινωνιῶν τῆς Θεσσαλονίκης, εἶναι στὰ περιθώρια μιᾶς προόδου. Τὸ μετρὸ χρειάστηκε στὴ Θεσσαλονίκη, ὅπως τὸ κατέστησε ἡ πέρα ἀπὸ κάθε ἀξιοσέβαστο σχεδιασμὸ δόμηση τῆς πόλης, ἡ ὁποία στὰ χρόνια της ἀποκαλεῖτο ἐπίσης "πρόοδος" καὶ ὁδήγησε στήν ταλαιπωρία τοῦ πολίτη.
Τὸ πῶς γίνεται ἀντιληπτὴ ἡ "πρόοδος" στὴν Ἑλλάδα, ἔχει νὰ κάνει μὲ ποιές τσέπες γεμίζουν ἐπάνω στήν ταλαιπωρία. Σοῦ πουλᾶνε πρῶτα τὸ πρόβλημα, γιὰ νὰ ἀγοράσεις μετὰ καὶ τὴ λύση, πληρώνοντας δυὸ φορές. Δυὸ βήματα μπρός, ἑνάμιση μὲ δυόμιση πρὸς τὰ πίσω, στὸ τέλος τὸ κορόϊδο τὰ πληρώνει ὅλα.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
https://www.protagon.gr/apopseis/as-min ... 4343050604
«Ας μην ήταν η Μενδώνη και θα σου έλεγα αν θα καμαρώναμε Μετρό στη Θεσσαλονίκη…» ξεφύσηξε ένας άνθρωπος που εμπιστεύομαι απόλυτα τα λόγια και την κρίση του. Η Λίνα Μενδώνη, υπουργός Πολιτισμού διαρκείας ή αδιατάραχτα κραυγών και συκοφαντιών, ήτοι από το 2019. Μια ιδιαίτερη περίπτωση πολιτικού. Τόσο χαρακτηριστική φιγούρα ενός άλλου κόσμου.
Παρακολουθώντας τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, που επί των ημερών του ολοκληρώθηκε ένα από τα πιο σπουδαία έργα για την Θεσσαλονίκη, να ξεναγείται από την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, που κατάφερε να φέρει και αυτό το έργο πολιτισμού εις πέρας, σκέφτηκα ότι σε τούτον τον τόπο… μόνο ο καθείς και η ψυχή του! Τι να μας πουν; Αν δεν φτύσεις αίμα για το καλό, αν δεν αναθεματίσεις την ώρα και τη στιγμή… Τι να μας πουν;
Το Μουσείο της Ακρόπολης έχει το ρεκόρ: 109 προσφυγές! Για να μη γίνει. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης έρχεται δεύτερο: 90! Τώρα καμαρώνουμε όλοι μαζί. Και κυρίως όσοι πολεμούσαν το έργο. Πες μας, κυρία Μενδώνη με τη στέκα, πώς υπερπηδάς αυτά όλα! Πώς κάθε γόρδιος δεσμός λύνεται;
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
- Υδράργυρος
- Δημοσιεύσεις: 26265
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 17:47
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αυτο που θα μεινει απο τον πολιτισμο του κουλη και της μενδωνη θα ειναι η καθεστωτικη φιεστα με τις στρατιες κλακαδωρων ταιζομενων με δημοσιο χρημα
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
georgebi έγραψε: 01 Δεκ 2024, 12:12 Πες μας, κυρία Μενδώνη με τη στέκα, πώς υπερπηδάς αυτά όλα! Πώς κάθε γόρδιος δεσμός λύνεται;
To πιθανότερο είναι ότι έχει άκρες στους αρχαιολόγους,σε άλλους δίνει θέσεις που θέλουν,άλλους εκβιάζει και έτσι το ΚΑΣ εγκρίνει έργα που άλλοι υπουργοί δεν μπορούν να περάσουν.
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Στρατιές κλακαδόρων του Κουλη παντούΥδράργυρος έγραψε: 01 Δεκ 2024, 13:53 Αυτο που θα μεινει απο τον πολιτισμο του κουλη και της μενδωνη θα ειναι η καθεστωτικη φιεστα με τις στρατιες κλακαδωρων ταιζομενων με δημοσιο χρημα




看起来和闻起来像狗屎的东西,您无需舔以确保它是狗屎.....
Spoiler
Ότι φαίνεται σκατά και μυρίζει σαν σκατά δεν χρειάζεται να το γλείψεις για να βεβαιωθείς ότι είναι σκατά..
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31010
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
- ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 31010
- Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 21:47
Re: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ο χρήστης που γκρέμισε τον εθνολαϊκισμό
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 1038 Απαντήσεις
- 20719 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
-
- 199 Απαντήσεις
- 5252 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
-
- 11 Απαντήσεις
- 1194 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από mao mao
-
- 101 Απαντήσεις
- 2955 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Lord Brum


