πατησιωτης έγραψε: 03 Απρ 2024, 01:13
Εσύ νομίζεις ότι το ιστορικό ΠΑΣΟΚ έκανε άλλου τύπου αντιπολίτευση για να ανέβει στην κυβέρνηση;όσοι τα έζησαν δεν βλέπουν καμμία διαφορά.Κλασικός αυριανισμός είναι.Αυτά τα μυαλά έχουν και αυτό ξέρουν να κάνουν,δεν μπορεί να αλλάξει αυτό.
Σωστα.
Στην νδ καποιοι νομιζαν οτι τους συμφερει λιγοτερο η Αχτσιογλου στην αρχηγια και οτι με τον Κασσελακη θα ειναι ευκολα τα πραγματα για αυτους,τωρα εχεις και την στροφη των μμε με την υπερπροβολη του Κασσελακη. Μπορει να μην εχει καποια δυναμικη το κομμα του (μαλλον υπαρχει μια επανασυσπειρωση,κερδιζει αυτους που ειχε πριν ο Συριζα επι Τσιπρα το 23, βλεπε την υποστηριξη που εχει και απο εκεινους τους συριζοαυριανιστες των κοινωνικων μεσων δικτυωσης που ειχαν ψηφισει Τσιπρα το 2023) αλλα με τον Κασσελακη επανηλθε η τοξικοτητα στην πολιτικη σκηνη,νεοαυριανισμος,αυτα που υποτιθεται οτι θα τελειωναν με την ηττα Τσιπρα(οπως υποτιθεται οτι θα τελειωνε την περιοδο μετα τον ανδρεοπαπανδρεισμο) ,η επαναφορα ενος πρωτογονισμου στον δημοσιο λογο και γενικοτερα η πολωση στην πολιτικη σκηνη,το κλιμα που υπηρξε δηλαδη επι Τσιπρα κυριως την περιοδο 2012-2015. μια προσπαθεια για επιστροφη σε πλατειες αγανακτισμενων,μικροπολιτικη εκμεταλλευση διαφορων γεγονοτων,θεωριες συνωμοσιας,ολα αυτα που εφεραν δημαγωγους απο αριστερα και δεξια στην βουλη.
Σημερα εκανε δηλωσεις ο Κασσελακης για την ρωσια και το Πουτιν,αυτα για τα οποια ενοχλουνται αρκετοι ψηφοφοροι του Συριζα και των λαικων δεξιων κομματων οταν τα ακουν ομως απο την νδ. Στο Συριζα υπαρχει χωρος για ολα,μπολικος σανος.
Το αστειο εδω ειναι οτι τα ρωσοφιλα λαικοδεξια σαιτ και οι λεγομενοι λαικοδεξιοι ρωσοφιλοι πατριωτες πρωην υποστηρικτες της κυβενησης ΚαμμενουΤσιπρα δεν εχουν σχολιασει αυτα που ειπε ο Κασσελακης και ουτε προκειται.
Μηπως ειδες να γινεται κριτικη στον Κασσελακη για αυτα που ειπε για την Ρωσια και τον πουτιν η για αυτα που ειπε ο Αρβανιτης στην Ευρωβουλη για το μεταναστευτικο, στα κυρια αρθρα και πρωτοσελιδα στην εφημεριδα δημοκρατια,το προνιους και το νιους μπρεικ δεν βρισκεις κατι.
ο Κασσελακης και ο σημερινος Συριζα ειναι μια συνεχεια αυτου που υπηρξε επι ΑΠ-ΓΑΠ-Τσιπρα
Πιο κοντα ιδεολογικα ειναι στον ΓΑΠ.
Παντελής Σαββίδης: Όχι μόνο η Μεταπολίτευση, αλλά ούτε ο Εμφύλιος δεν τελείωσε
29 Μαΐου 2017
Ζούμε σε ένα είδος διαδικτυακής δημοκρατίας. Ο καθένας εκφράζεται όχι απλώς ελεύθερα, αλλά παραβιάζοντας αρχετυπικά στοιχεία του ανθρώπινου είδους, όπως είναι ο σεβασμός στη ζωή. Η ιερότητα της ζωής και της ύπαρξης.
Τις τελευταίες ημέρες υπήρξαμε μάρτυρες αυτής της παραβίασης. Της επαναφοράς ενός πρωτογονισμού στον δημόσιο λόγο. Και το ερώτημα είναι αυτό το μίσος που εκδηλώθηκε με αφορμή την τρομοκρατική επίθεση κατά του Λουκά Παπαδήμου ήταν καταχωνιασμένο στα έγκατα της ψυχής μας και βγήκε στην επιφάνεια με καταλύτη το διαδίκτυο, ή είναι η πίεση που δημιούργησε η τεράστια κρίση που μαστίζει την ελληνική κοινωνία εδώ και επτά χρόνια;
Έχει σημασία η απάντηση στο ερώτημα. Διότι αν πρόκειται για εκδήλωση ενός καταπιεστικού φαινομένου που προκάλεσε η τελευταία κρίση, είναι διαχειρίσιμο. Αν όμως η φύση μας, ο χαρακτήρας μας ως ελληνικής κοινωνίας, διαμορφώνει πολίτες με αυτά τα διαχρονικά χαρακτηριστικά, τότε κάτι ουσιαστικότερο συμβαίνει και έχει δίκαιο ο Στέλιος Ράμφος με την κριτική που ασκεί στην κοινωνική και ατομική μας συμπεριφορά. Τότε, αυτή η ελληνική πρόταση ως τρίτου δρόμου όχι μόνο δεν υπάρχει αλλά και αν υπάρχει θα είναι προβληματική.
Όλος ο πολιτικός λόγος της Μεταπολίτευσης ήταν διχαστικός, στη βάση της ταξικής πάλης (και κατά συνέπεια του ταξικού μίσους), και κομματικός. Όσοι δεν είναι λάτρεις κάποιου αναρχικού ρεύματος θεωρούν απαραίτητη την ύπαρξη μιας υγιούς κρατικής δομής. Στην Ελλάδα κρατική δομή δεν αναπτύχθηκε. Αναπτύχθηκαν, και συντηρούνται μέχρι σήμερα, κομματικοί θύλακες. Παλαιότερα της Δεξιάς, μετά του ΠΑΣΟΚ, και τώρα του ΣΥΡΙΖΑ.
Αν ως αιτία του πελατειακού κράτους θεωρηθεί η δύσκολη οικονομική κατάσταση μιας κοινωνίας που αναγκάζει τους ανθρώπους να συρρέουν στα γραφεία βουλευτών και άλλων εκμαυλιστών του δημόσιου βίου, η εποχή μετά την ένταξη στην ΕΟΚ και η σχετική ευμάρεια που την ακολούθησε έδωσε την ευκαιρία για την αποσύνθεση αυτής της αντίληψης. Δεν έγινε όμως θεσμικά τίποτε προς αυτήν την κατάσταση, πλην του γνωστού «νόμου Πεπονή» τον οποίο γίνεται επίμονη προσπάθεια να ακυρώσουν.
Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν το σοκ που υπέστησαν όσοι διαπίστωσαν έναν βαθύ διχασμό της ελληνικής κοινωνίας στο θέμα των ορίων αντίδρασης εναντίον ανθρώπων όπως ο Λ. Παπαδήμος, που θεωρούνται «στηρίγματα των “ξένων”».
Το διαδίκτυο απελευθέρωσε τα καταπιεσμένα ένστικτα. Ένας καταπιεσμένος ψυχικός κόσμος εκδηλώνεται με βίαιο και ακραίο τρόπο εν είδει αυτοψυχανάλυσης. Και όλα κρύβονται πίσω από κάποιο ψευδώνυμο. Και εκτονώνουμε την καταπίεση και τον πρωτογονισμό μας, και δεν εκτιθέμεθα.
Και με τις ενέργειες της 17 Νοέμβρη γνωρίζαμε πως υπήρχε ένα μέρος της κοινωνίας που συμφωνούσε, αλλά απέφευγε να εκφράσει δημοσίως την ευχαρίστησή του. Υποθέταμε δε ότι επρόκειτο για ένα μικρό ποσοστό της κοινωνίας. Μάλλον λάθος κάναμε.
Πηγη
https://infognomonpolitics.gr/2017/05/blog-post_220-6/