Ο Καραμανλής υπέγραψε συμπλήρωματικές συμβάσεις φυσικά με πρόσθετο τίμημα και για αυτό τον κατηγορεί η Ευρωπαία εισαγγελέας ότι έδωσε πρόσθετα λεφτά.Έτσι γίνεται πάντα όταν υπάρχουν οι ελλείψεις,πληρώνεις παραπάνω για να τελειώσει το έργο.Αλλά δεν πρόλαβε το ατύχημα.esu έγραψε: 12 Μαρ 2024, 16:31και πως τα καταφερατε ρε θυρια και μεχρι τον σεπτέμβρη υλοποιήθηκε τελικά η σύμβαση; 5 μήνες χρειάστηκανπατησιωτης έγραψε: 12 Μαρ 2024, 16:27That's politics.![]()
H Eυρωπαία εισαγγελέας παρεμπιπτόντως που ζητάει ευθύνες από Σπίρτζη και Καραμανλή ζητάει ευθύνες γιατί δεν δαπανήθηκαν σωστά τα χρήματα της ΕΕ και όχι για το ατύχημα φυσικά.Και καλά ο Καραμανλής ένας δικηγόρος είναι.Ο Σπίρτζης που είναι όχι απλώς μηχανικός αλλά πρόεδρος του ΤΕΕ γιατί δεν κατάφερε να τη βγάλει τη σύμβαση,αναρωτιέται κανείς με γνωριμίες προσωπικές με όλες τις μεγάλες τεχνικές εταιρίες στην Ελλάδα;
Γιατί δεν έβγαινε είναι η προφανής απάντηση.Ο Σπίρτζης βέβαια ήταν ΠΑΣΟΚ και πήγε στον ΣΥΡΙΖΑ όταν κατέρρευσε το ΠΑΣΟΚ λόγω του μνημονίου για να επωφεληθεί και να γίνει υπουργός.Η εκδίκηση του Ανδρουλάκη.![]()
!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Ο Καραμανλής δεν φταίει σε τίποτε απολύτως.
Ιδιωτικές δομές παιδιών. Πως είναι δυνατόν;
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Κοινοβουλευτισμός είναι η εκπροσώπηση των φεουδαρχών απέναντι στον βασιλιά.
Azzurra Carnelos
Εθνικισμός είναι η βούληση για την επιβίωση του έθνους.
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Για να μην ξεχνιόμαστε, λίγες ημέρες πριν... το δυστύχημα
Εικονική Πραγματικότητα, όπως όλα στην Ελλάδα 2.0

Ο Μητσοτάκης είχε προγραμματίσει επίσκεψη σε… ανύπαρκτο κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης
Εικονική Πραγματικότητα, όπως όλα στην Ελλάδα 2.0

Ο Μητσοτάκης είχε προγραμματίσει επίσκεψη σε… ανύπαρκτο κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Περνάν στα ψιλά, ενώ σε κανονική χώρα θα περνάγαν πίσω από τα σίδεραΓαληνός έγραψε: 12 Μαρ 2024, 19:34 Για να μην ξεχνιόμαστε, λίγες ημέρες πριν... το δυστύχημα
Εικονική Πραγματικότητα, όπως όλα στην Ελλάδα 2.0
Ο Μητσοτάκης είχε προγραμματίσει επίσκεψη σε… ανύπαρκτο κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Ή ακόμα και στην χώρα μας, αν οι Ζαιοι της ΝΔ ήταν αντιπολίτευση... Μόνο τότε, με τα ΜΜΕ τους...nyxtovios έγραψε: 12 Μαρ 2024, 19:39
Περνάν στα ψιλά, ενώ σε κανονική χώρα θα περνάγαν πίσω από τα σίδερα
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Γαληνός έγραψε: 12 Μαρ 2024, 19:34 Για να μην ξεχνιόμαστε, λίγες ημέρες πριν... το δυστύχημα
Εικονική Πραγματικότητα, όπως όλα στην Ελλάδα 2.0
Ο Μητσοτάκης είχε προγραμματίσει επίσκεψη σε… ανύπαρκτο κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης
Επίσης το εξώδικο δεν έλεγε ότι το μέσο ήταν ανασφαλες. Απλά υπήρχαν ζητήματα ασφάλειας. Κλαιν
Juno έγραψε: 15 Μάιος 2024, 23:50 Τελικά όλο δεξιούς πολιτικούς δολοφονούν παγκοσμίως. Έχουν δολοφονήσει κανέναν αριστερό;
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
hrwasπατησιωτης έγραψε: 12 Μαρ 2024, 16:34Ο Καραμανλής υπέγραψε συμπλήρωματικές συμβάσεις φυσικά με πρόσθετο τίμημα και για αυτό τον κατηγορεί η Ευρωπαία εισαγγελέας ότι έδωσε πρόσθετα λεφτά.Έτσι γίνεται πάντα όταν υπάρχουν οι ελλείψεις,πληρώνεις παραπάνω για να τελειώσει το έργο.Αλλά δεν πρόλαβε το ατύχημα.esu έγραψε: 12 Μαρ 2024, 16:31και πως τα καταφερατε ρε θυρια και μεχρι τον σεπτέμβρη υλοποιήθηκε τελικά η σύμβαση; 5 μήνες χρειάστηκανπατησιωτης έγραψε: 12 Μαρ 2024, 16:27
That's politics.![]()
H Eυρωπαία εισαγγελέας παρεμπιπτόντως που ζητάει ευθύνες από Σπίρτζη και Καραμανλή ζητάει ευθύνες γιατί δεν δαπανήθηκαν σωστά τα χρήματα της ΕΕ και όχι για το ατύχημα φυσικά.Και καλά ο Καραμανλής ένας δικηγόρος είναι.Ο Σπίρτζης που είναι όχι απλώς μηχανικός αλλά πρόεδρος του ΤΕΕ γιατί δεν κατάφερε να τη βγάλει τη σύμβαση,αναρωτιέται κανείς με γνωριμίες προσωπικές με όλες τις μεγάλες τεχνικές εταιρίες στην Ελλάδα;
Γιατί δεν έβγαινε είναι η προφανής απάντηση.Ο Σπίρτζης βέβαια ήταν ΠΑΣΟΚ και πήγε στον ΣΥΡΙΖΑ όταν κατέρρευσε το ΠΑΣΟΚ λόγω του μνημονίου για να επωφεληθεί και να γίνει υπουργός.Η εκδίκηση του Ανδρουλάκη.![]()
Nandros έγραψε: 09 Ιουν 2024, 15:48 Αυτή την στιγμή το Ισραήλ μειώνει το πλήθος των ισλαμιστών. Κάτι καλό είναι αυτό.
.
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Κουλ..
Juno έγραψε: 15 Μάιος 2024, 23:50 Τελικά όλο δεξιούς πολιτικούς δολοφονούν παγκοσμίως. Έχουν δολοφονήσει κανέναν αριστερό;
-
Alex Amsterdam
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: 06 Φεβ 2024, 22:25
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Δεν χρειαστηκαν 5 μηνες.Ετσι νομιζεις εσυ.esu έγραψε: 12 Μαρ 2024, 16:31
και πως τα καταφερατε ρε θυρια και μεχρι τον σεπτέμβρη υλοποιήθηκε τελικά η σύμβαση; 5 μήνες χρειάστηκαν
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
αυτό το έκανε πριν παραιτηθεί; δεν πρόλαβε δηλαδή από το 2019 να τις κάνει αυτές τις "συμπληρωματικές" και έγιναν μέσα σε 5 μήνες μετά το δυστύχημα
Nandros έγραψε: 09 Ιουν 2024, 15:48 Αυτή την στιγμή το Ισραήλ μειώνει το πλήθος των ισλαμιστών. Κάτι καλό είναι αυτό.
.
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
πατησιωτης έγραψε: 12 Μαρ 2024, 16:34Ο Καραμανλής υπέγραψε συμπλήρωματικές συμβάσεις φυσικά με πρόσθετο τίμημα και για αυτό τον κατηγορεί η Ευρωπαία εισαγγελέας ότι έδωσε πρόσθετα λεφτά.Έτσι γίνεται πάντα όταν υπάρχουν οι ελλείψεις,πληρώνεις παραπάνω για να τελειώσει το έργο.Αλλά δεν πρόλαβε το ατύχημα.esu έγραψε: 12 Μαρ 2024, 16:31και πως τα καταφερατε ρε θυρια και μεχρι τον σεπτέμβρη υλοποιήθηκε τελικά η σύμβαση; 5 μήνες χρειάστηκανπατησιωτης έγραψε: 12 Μαρ 2024, 16:27
That's politics.![]()
H Eυρωπαία εισαγγελέας παρεμπιπτόντως που ζητάει ευθύνες από Σπίρτζη και Καραμανλή ζητάει ευθύνες γιατί δεν δαπανήθηκαν σωστά τα χρήματα της ΕΕ και όχι για το ατύχημα φυσικά.Και καλά ο Καραμανλής ένας δικηγόρος είναι.Ο Σπίρτζης που είναι όχι απλώς μηχανικός αλλά πρόεδρος του ΤΕΕ γιατί δεν κατάφερε να τη βγάλει τη σύμβαση,αναρωτιέται κανείς με γνωριμίες προσωπικές με όλες τις μεγάλες τεχνικές εταιρίες στην Ελλάδα;
Γιατί δεν έβγαινε είναι η προφανής απάντηση.Ο Σπίρτζης βέβαια ήταν ΠΑΣΟΚ και πήγε στον ΣΥΡΙΖΑ όταν κατέρρευσε το ΠΑΣΟΚ λόγω του μνημονίου για να επωφεληθεί και να γίνει υπουργός.Η εκδίκηση του Ανδρουλάκη.![]()
Ο Καραμανλής δεν ξέρει να μιλήσει, και η μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη έχει αποβάλει τον καραμανλισμο. (Νόμιζα)
Juno έγραψε: 15 Μάιος 2024, 23:50 Τελικά όλο δεξιούς πολιτικούς δολοφονούν παγκοσμίως. Έχουν δολοφονήσει κανέναν αριστερό;
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Nandros έγραψε: 09 Ιουν 2024, 15:48 Αυτή την στιγμή το Ισραήλ μειώνει το πλήθος των ισλαμιστών. Κάτι καλό είναι αυτό.
.
-
Alex Amsterdam
- Δημοσιεύσεις: 2381
- Εγγραφή: 06 Φεβ 2024, 22:25
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
Ποσο καιρο θα το διακινειτε αυτο το hoax θα θελα να ξερωΓαληνός έγραψε: 12 Μαρ 2024, 19:34
Ο Μητσοτάκης είχε προγραμματίσει επίσκεψη σε… ανύπαρκτο κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 6997
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Poll:Eιναι δυνατον να καταδικαστει ο Καραμανλης για κατα συρροη ανθρωποκτονια με ενδεχομενο δολο;
https://www.news247.gr/magazine/reporta ... i-spirtzi/Konstantinos Tsakalidis / SOOC
REPORTAGE
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΛΙΤΣΑΡΔΑΚΗΣ
23 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025
ΤΕΜΠΗ: ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΣΠΙΡΤΖΗ
Το NEWS24/7 παρουσιάζει τις πράξεις και τις παραλείψεις των δύο Υπουργών, σύμφωνα με τη μήνυση συγγενών των θυμάτων.
Οι γονείς των θυμάτων στα Τέμπη εμπιστεύτηκαν εκείνη τη νύχτα τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Σήμερα, μέσα από μήνυση που καταθέτουν, κατηγορούν δυο Υπουργούς ότι διαφήμιζαν την ασφάλεια του σιδηρόδρομου, ενώ γνώριζαν και είχαν αποδεχτεί την μεγάλη πιθανότητα επέλευσης ενός θανατηφόρου δυστυχήματος.
Το νομικό κείμενο, που είδε το NEWS247, κατατέθηκε στην εισαγγελία Λάρισας και περιγράφει τις ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες του Κώστα Καραμανλή και του Χρήστου Σπίρτζη. Οι συγγενείς τους κατηγορούν ότι είχαν συμβιβαστεί με το ενδεχόμενο να υπάρξει ατύχημα, γιατί είχαν απώτερο σκοπό να μη διακοπεί η κυκλοφορία των τρένων.
Μελετήσαμε τα νομικά επιχειρήματα των συγγενών και θέσαμε σχετικά ερωτήματα στους δύο μηνυόμενους. Μέχρι και τη στιγμή της δημοσίευσης, οι δύο πρώην Υπουργοί δεν έχουν απαντήσει σχετικά.
ΣΥΜΒΑΣΗ 717: ΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ;
Σταθμός τηλεδιοίκησης ΤΧ-1 του ΟΣΕ, Θεσσαλονίκη. Konstantinos Tsakalidis / SOOC
Την ημέρα της σύγκρουσης, στο επίμαχο σιδηροδρομικό σημείο των Τεμπών, απουσίαζαν όλα τα τεχνολογικά συστήματα που εξασφαλίζουν μια ασφαλή διαδρομή. Μέχρι και σήμερα, ορισμένα από αυτά, παραμένουν ζητούμενο ως αντικείμενο της ανολοκλήρωτης σύμβασης 717.
Οι συγγενείς κατηγορούν τους δυο Υπουργούς, ότι θα μπορούσαν να είχαν ενεργήσει διαφορετικά, αναφορικά με την πρόοδο της σύμβασης. Από τη μήνυση προκύπτει ότι οι μηνυόμενοι είχαν δύο επιλογές:
Είτε να επιβάλουν τις προβλεπόμενες ποινικές ρήτρες, στην ανάδοχο κοινοπραξία για να συμμορφωθεί και να εκτελέσει το αντικείμενο της σύμβασης. Είτε, αποδεχόμενοι ότι το έργο δεν προχωρά, να κήρυτταν έκπτωτη την ανάδοχο, βάσει της διάταξης του άρθρου 61 παρ. 13 του Ν. 3669/2008, και να προσκαλούνταν οι επόμενοι μειοδότες.
Αμφότεροι οι δυο μηνυόμενοι συναίνεσαν μη νόμιμα, σύμφωνα με τους συγγενείς, στην παράταση της προθεσμίας παράδοσης. Ο Χρήστος Σπίρτζης 6 φορές από το 2016 μέχρι το 2019, και ο Κώστας Καραμανλής 5 φορές, μέχρι το δυστύχημα.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ: ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ;
Επαναλειτουργία της γραμμής Intercity. Nick Paleologos / SOOC
Με δεδομένη την απουσία οποιουδήποτε τεχνικού συστήματος ασφάλειας, το μόνο που θα μπορούσε να αποτρέψει το δυστύχημα, ήταν ένα καλά στελεχωμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό. Μέσα από ενέργειες και παραλείψεις τους, που τεκμηριώνονται από 24 σχετικά έγγραφα της μήνυσης, φαίνεται ότι οι δυο Υπουργοί δεν ενήργησαν προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ο Χρήστος Σπίρτζης υπέγραφε τον Μάρτιο του 2019, την τροποποίηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας. Μέσα στις αλλαγές ήταν και η κατάργηση της αρμοδιότητας ελέγχου του Προϊσταμένου Αμαξοστοιχίας. Η θέση αυτή, με αντικείμενο ακριβώς τον έλεγχο που δε μπορούσαν να πραγματοποιούν τα ανύπαρκτα τεχνικά συστήματα, θα μπορούσε να είχε εντοπίσει ότι το IC62 εισήλθε σε λάθος γραμμή καθόδου.
Από τον Ιούλιο του 2019 η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα έπαψε να λειτουργεί, λόγω πυρκαγιάς στο κέντρο ελέγχου. Ο Κώστας Καραμανλής, παρά την κατάσταση που επικρατούσε, προέβη σε μια επιπλέον περικοπή στο προσωπικό ασφαλείας. Το 2020 κατήργησε το εποπτικό όργανο ελέγχου της κυκλοφορίας, που βρισκόταν στην Αθήνα, στελεχωμένο με 3 έμπειρους σταθμάρχες και μηχανοδηγούς που παρακολουθούσαν την ομαλή λειτουργία. Το Υπουργείο αντικατέστησε το τριμελές όργανο με έναν ανήμπορο, επιχειρησιακά, ρυθμιστή κυκλοφορίας, όπως προκύπτει από το πόρισμα Γεραπετρίτη.
Πέραν από τις επιμέρους επιλογές τους, σύμφωνα με τους συγγενείς, αμφότεροι οι δυο μηνυόμενοι δεν φρόντισαν για την επαρκή στελέχωση του ΟΣΕ. Παρατηρούσαν τον Οργανισμό, ως πολιτικοί προϊστάμενοι, να χάνει εργαζόμενους, αν και γνώριζαν ότι το εναπομείναν προσωπικό ήταν, είτε σε ηλικία συνταξιοδότησης, είτε άπειρο και σε κάθε περίπτωση αριθμητικά λιγότερο από το ½ αυτού που θα έπρεπε να είναι.
Αριθμός εργαζομένων 2014-2022
Μάλιστα αμφότεροι, σύμφωνα με τη μήνυση, επέτρεψαν να στελεχώνονται κρίσιμες θέσεις σταθμαρχών, με νεοπροσληφθέντες εργαζόμενους, χωρίς εμπειρία και με συμβάσεις έργου ορισμένου χρόνου, δηλαδή με μπλοκάκι. Τέτοια ήταν η περίπτωση και του μοιραίου σταθμάρχη στη Λάρισα.
Η επιλογή των δύο Υπουργών να προσλαμβάνουν προσωπικό με μπλοκάκι, είχε επισημανθεί από την ΡΑΣ ως εξαιρετικά επικίνδυνη. Ωστόσο, όπως επισημαίνει η μήνυση, οι Υπουργοί δεν απαγόρευσαν νομοθετικά τέτοιες πρακτικές, παρόλο που ως εποπτεύοντες τον ΟΣΕ είχαν δικαιοδοσία για την έγκριση, εποπτεία και θέσπιση διατάξεων που αφορούν τη σιδηροδρομική ασφάλεια.
ΟΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Οι μηχανοδηγοί είχαν αποστείλει, από 09.07.2015 έως και 04.02.2023, 93 εξώδικα και επιστολές προς το Υπουργείο και τον ΟΣΕ. Σε αυτά προειδοποιούν για την βέβαιη επέλευση μεγάλου δυστυχήματος εάν δεν προβούν σε ενέργειες οι αρμόδιοι. Αξίζει να σημειωθεί πως η πλειοψηφία των εξωδίκων και των επιστολών αφορούν την περίοδο μετά το 2019.
Στις 27 Απριλίου 2022, παραιτείται από την ΕΡΓΟΣΕ ο Χρήστος Κατσιούλης, πρόεδρος ETCS Σ.10005, διαμαρτυρόμενος για τη μη τήρηση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης 717. Το στέλεχος αυτό ήταν αρμόδιο για την ολοκλήρωση της σύμβασης 717, αλλά η παραίτησή του δεν ταρακούνησε του πολιτικούς και φυσικούς του προϊσταμένους. Σχεδόν ένα χρόνο αργότερα επήλθε το δυστύχημα, το οποίο θα είχε αποφευχθεί αν η σύμβαση είχε ολοκληρωθεί ή τα τρένα είχαν σταματήσει μέχρι την ολοκλήρωσή της.
Ο Κατσιούλης δεν ήταν ο μόνος που προειδοποίησε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου επί Κώστα Καραμανλή. Ο Δημήτρης Νικολάου, προϊστάμενος της Επιθεώρησης στη Λάρισας, γνωστοποιεί με επιστολή του, στις 6 Απριλίου του 2020, τη μεγάλη έλλειψη προσωπικού και προειδοποιεί ότι ενόψει συνταξιοδοτήσεων η λειτουργία θα είναι ακόμη πιο δύσκολη.
Ο Κώστας Γενιδούνιας, υπάλληλος της Hellenic Train και Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, καταθέτει στον ανακριτή, πως τα έργα υποδομής και ηλεκτροκίνησης τον Φλεβάρη 2019 ολοκληρώθηκαν στο τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Έτσι μειώθηκε ο χρόνος διαδρομής λόγω της αύξησης της ταχύτητας σε πολλά σημεία του δικτύου.
Ωστόσο, οι εργαζόμενοι παρατηρούσαν ότι δεν ολοκληρώνονται και τα αντίστοιχα συστήματα ασφαλείας, δηλαδή η τηλεδιοίκηση, τα φωτοσήματα και το ETCS.
«Απέναντι στις πολλές επιστολές δεν είχαμε απάντηση-απόκριση σε αυτές παρά μόνο τον δημόσιο διάλογο, όπου ερχόταν ο εργοδότης και μας έλεγε ότι θα ζητήσει άμεση ενημέρωση από τον ΟΣΕ για το χρονοδιάγραμμα εργασιών», αναφέρει ο Κώστας Γενιδούνιας στην κατάθεση του στον ανακριτή.
Με επιστολή τον Οκτώβριο του 2021, κοινοποιημένη προς τον Γ.Γ. Μεταφορών κ. Ξιφαρά και τον Υπουργό Κώστα Καραμανλή, οι εργαζόμενοι ανέφεραν 8 συμβάντα εκτροχιασμών.
Το σωματείο τους, μόνο τα τελευταία 2 χρόνια (2021-2023) κατέθεσε τρία εξώδικα για την μη ολοκλήρωση της σύμβασης 717. Το τελευταίο ήταν μόλις 24 ημέρες πριν την πολύνεκρη εγκληματική σύγκρουση.
ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΑ ΧΕΙΛΗ
Επαναλειτουργία της γραμμής Intercity. Nick Paleologos / SOOC
Οι συγγενείς που καταθέτουν τη μήνυση, δεν ήταν δέκτες των παραπάνω επιστολών, ούτε είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για αυτές, από αμέλεια του Τύπου. Ως εκ τούτου, φαίνεται πως εμπιστεύονταν τον σιδηρόδρομο, ειδικά όταν άκουγαν τους Υπουργούς να διαβεβαιώνουν για την ασφάλειά του.
Στη μήνυση τους σημειώνουν ότι ο Χρήστος Σπίρτζης διαφήμιζε την αύξηση της ταχύτητας και τη μείωση του χρόνου μετακίνησης, αποκρύπτοντας τα κενά ασφαλείας, ενώ ο Κώστας Καραμανλής, διαβεβαίωνε ψευδώς για την «διασφάλιση της ασφάλειας», επισημαίνοντας εμφατικά από το βήμα της Βουλής ότι ντρέπεται για όσους θέτουν ζητήματα ασφάλειας.
Με αυτές τις δηλώσεις, σημειώνουν οι συγγενείς, τους δημιούργησαν την πεποίθηση που επεδίωκαν, ενώ γνώριζαν ότι ήταν ψευδής, ότι δηλαδή η μετακίνηση με το τρένο είναι ο πιο ασφαλής και σύντομος τρόπος για τη μετάβαση από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη.
Οι ανωτέρω ψευδείς διαβεβαιώσεις έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για την επιλογή του σιδηροδρόμου ως μέσου μετακίνησης για χιλιάδες επιβάτες. Την κρίσιμη νύχτα, κάποιοι επιβιβάστηκαν στο τρένο εμπιστευόμενοι τα υπουργικά χείλη, και έχασαν τη ζωή τους.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 3 Απαντήσεις
- 510 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από runner
-
- 25 Απαντήσεις
- 912 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Orion22
-
- 39 Απαντήσεις
- 1802 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Mel
-
- 43 Απαντήσεις
- 1106 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Δημοκράτης