!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Τσακαλίας για Παΐσιο
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
Δλ τώρα αυτά τα λέτε μόνοι βασιζόμενοι σε γραπτά;
Ποτέ χωρίς καθοδήγηση πνευματικού και κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή
Απλά. Όταν ο απόγονος συναινεί με τον γόνο, τότε φυσικά και πληρώνει
Όταν δε συναινεί πάει να πει κατάλαβε και τότε πρέπει να μετανιώσει για αλλουνου βλακείες
Όπως τιμωρεί αυτή η ενέργεια που ονομάζεται Θεός, έτσι και συγχωρεί εφόσον το ψυλλιαστει ο απόγονος και πάει και το πει σε πνευματικό
Ποτέ χωρίς καθοδήγηση πνευματικού και κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή
Απλά. Όταν ο απόγονος συναινεί με τον γόνο, τότε φυσικά και πληρώνει
Όταν δε συναινεί πάει να πει κατάλαβε και τότε πρέπει να μετανιώσει για αλλουνου βλακείες
Όπως τιμωρεί αυτή η ενέργεια που ονομάζεται Θεός, έτσι και συγχωρεί εφόσον το ψυλλιαστει ο απόγονος και πάει και το πει σε πνευματικό
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
Σπάνιες περιπτώσεις τιμωρούνται χωρίς να έχουν χρόνο μετανοήσης.
Σπάνιες δίνει έφεση αμαρτιών
Σπάνιες δίνει έφεση αμαρτιών
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
Πάνος Σκουρλέτης
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
Οι σπάνιες πρώτες περιπτώσεις έχουν ήδη κερδίσει το παράδεισο, αθώες ψυχές βρέφη εως τα 12 νομίζω. Μετά ότι κανεις έχεις ευθύνη γιατί όλο και κάτι κάνουμε η σκεφτόμαστε (ζήλια πχ)
Όλοι έχουμε την ευκαιρία μας πάντως, αλλά δε θα σωθούμε όλοι
Οι πνευματικοί είναι συνοδοιπόροι, δεν νοείται χριστιανική ζωή χωρίς υπακοή, μετάνοια κι αυτά μέσω πνευματικού γίνονται
Δε βγάζει κάστανα....ο Θεός είναι φύση αγαθός, αν δεν είναι κι ο άλλος δεν υπάρχει επαφή
Όσες αντιφάσεις η σωστά σου λέει ο πνευματικός που κατά κανόνα βοηθάει στο πρακτικό κομμάτι δεν σου αλλάζει χαρακτήρα. Έστω κι αυτό
Όλοι έχουμε την ευκαιρία μας πάντως, αλλά δε θα σωθούμε όλοι
Οι πνευματικοί είναι συνοδοιπόροι, δεν νοείται χριστιανική ζωή χωρίς υπακοή, μετάνοια κι αυτά μέσω πνευματικού γίνονται
Δε βγάζει κάστανα....ο Θεός είναι φύση αγαθός, αν δεν είναι κι ο άλλος δεν υπάρχει επαφή
Όσες αντιφάσεις η σωστά σου λέει ο πνευματικός που κατά κανόνα βοηθάει στο πρακτικό κομμάτι δεν σου αλλάζει χαρακτήρα. Έστω κι αυτό
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
Αγαθός δε σημαίνει βλάκας
Ο άνθρωπος που έχει πλήρη ταπείνοτητα να κάτσει να κάνει μετάνοιες επειδή του το είπε ο πνευματικός, κάνει υπακοή
Χωρίς υπακοή δεν ακούγεται κι η προσευχή και ψαχνομαστε μετά με γιατί
Η Βασιλική Πλεξίδα, πήρε ευχή πριν πετάξει από το πνευματικό της,ψτο αναφέρει στο βίντεο της
Εάν μπεις σε αυτή την οδό πλέον έτσι πρέπει. Αρχίζοντας να καταλαβαίνεις πλέον και το λόγο που υποφέρεις
Η έγινε κάτι
Κι ως τα κακαρωσουμε ακόμη πληρώνουμε. Αλλο αυτοί που από νέοι είναι μες τη θρησκεία και πόσο θα ηθελα
Ο άνθρωπος που έχει πλήρη ταπείνοτητα να κάτσει να κάνει μετάνοιες επειδή του το είπε ο πνευματικός, κάνει υπακοή
Χωρίς υπακοή δεν ακούγεται κι η προσευχή και ψαχνομαστε μετά με γιατί
Η Βασιλική Πλεξίδα, πήρε ευχή πριν πετάξει από το πνευματικό της,ψτο αναφέρει στο βίντεο της
Εάν μπεις σε αυτή την οδό πλέον έτσι πρέπει. Αρχίζοντας να καταλαβαίνεις πλέον και το λόγο που υποφέρεις
Η έγινε κάτι
Κι ως τα κακαρωσουμε ακόμη πληρώνουμε. Αλλο αυτοί που από νέοι είναι μες τη θρησκεία και πόσο θα ηθελα
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
Ο Αργύρης Τσακαλίας…δεν μένει πια εδώ!!!

Μια από τις πιο ισχυρές, πολυσυζητημένες και αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του νησιού μας, ο Αργύρης Τσακαλίας από την Ακαμάτρα “έφυγε” γι άλλες πολιτείες.
Αυτός ο ιδιόρρυθμος “φιλόσοφος” του νησιού μας, με τον εκρηκτικό χαρακτήρα, που πολύ δύσκολα τα “έβγαζες καλά” μαζί του, αν δεν ήσουν πολύ καλά διαβασμένος, για να του αντιπαραθέσεις τεκμηριωμένα επιχειρήματα στον διάλογο μαζί του, μας άφησε τη θέση του κενή.
Έτσι άξαφνα, όπως έμπαινε στη ζωή μας με την έντονη προσωπικότητα του, έτσι άξαφνα εξαφανίστηκε, αφήνοντας μας την εικόνα του “αιώνιου νεαρού επαναστάτη’. Γιατί στις αντιλήψεις του ήταν κοντά στη νέα γενιά, πάντα δυναμικός, αιρετικός, είρωνας της κάθε μορφής εξουσίας, “που καταδυνάστευε τον λαό” όπως έλεγε.
Όλη του η ζωή, όσο ξέρω, ήταν μια διαρκής επανάσταση. Επανάσταση στη δομή της κοινωνίας, επανάσταση στις κοινωνικές προεκτάσεις της μεγάλης καθοδηγούμενης ταξικής κοινωνίας, επανάσταση ενάντια στα ήδη υπάρχοντα πολιτικά σχήματα και της δεξιάς και της αριστεράς και τις προεκτάσεις τους και επιρροές στην ελληνική κοινωνία, επανάσταση στο κατεστημένο κράτος (κυβέρνηση, αντιπολίτευση, αστυνομία κλπ.)
Πολλές φορές τον καλούσαν οι δημοσιογράφοι σε συνέντευξη στα μέσα τους (είτε τηλεόραση, είτε ραδιόφωνο), με στόχο να ανεβάσουν την θέαση ή την ακρόαση τους ανάλογα, αλλά ο Αργύρης τους χάλαγε το στημένο σκηνικό που του είχαν ετοιμάσει, με τις κουβέντες του, όλες τεκμηριωμένες.
Σε μένα αρκεί πάντα η εικόνα του φίλου και συμπατριώτη, που παρ’ όλο που στις κουβέντες μας πολλές φορές διαφωνούσαμε έντονα, πάντως τον παραδεχόμουνα πάντα σαν ένα πανέξυπνο, πολύ μορφωμένο και πάντα κατάλληλα ενημερωμένο άνθρωπο. Ας υπήρχε αυτή η ανατρεπτική του εικόνα, κατά βάθος ήταν ένας ευαίσθητος άνθρωπος, πολυγραφότατος, με καρδιά ενός μικρού παιδιού, που δεν του άρεσε η αδικία στην οποία ζούσε η κοινωνία μας. Ήταν σε θέση να μοιράσει την τροφή του και την παρέα του μαζί σου, αρκεί να σε έβλεπε πραγματικά ότι άξιζες αυτής της μεταχείρισης. Διαφορετικά αν καταλάβαινε ότι πήγαινες να τον κοροϊδέψεις….”μαύρο φίδι που σ’ έφαγε”.
Άφησε λοιπόν ο Αργύρης έντονο το στίγμα του όχι μόνο στην Ικαριακή κοινωνία αλλά και όπου πέρασε και δίδαξε σαν καθηγητής θεολογίας ή και αργότερα όταν ίδρυσε το “Κίνημα Αειζωίας”.
Ένα σύντομο βιογραφικό του Αργύρη Τσακαλία, αλλά και η βιβλιογραφία του, όπως δημοσιεύεται από τους βιβλιογραφικά σάιτ:
Ο Αργύρης Τσακαλίας γεννήθηκε στην Ικαρία και ζει στην Αθήνα. Έχει τρία παιδιά τον Γιώργο, τον Ερνέστο και την Ηλέκτρα. Σπούδασε θεολογία στην Πάτμο και στην Χάλκη και την δίδαξε σε διάφορα σχολεία. Έχει εκδώσει συνολικά 18 βιβλία, τα περισσότερα από τα οποία έχουν εξαντληθεί. Ίδρυσε και λειτούργησε για ένα διάστημα τον εκδοτικό οίκο “Θερσίτης”. Είναι πασίγνωστος ως ερευνητής και εισηγητής της διδασκαλίας της Αειζωίας. Στο πλαίσιο της Νέας Σχολής Αειζωίας, διοργανώνει σεμινάρια όπου διδάσκονται φιλοσοφία και διάφορα θέματα υγείας. Και, φυσικά, συνεχίζει να γράφει βιβλία.
Μερικοί τίτλοι βιβλίων του:
(2006) Ο δρόμος προς την αειζωία, Εκδόσεις Βερέττας
(2005) Βίβλος ακατάλληλη δι’ ενηλίκους, Εκδόσεις Βερέττας
(2004) Αειζωία, Έσοπτρον
(2003) Βίος και πολιτεία Χριστόδουλου του Ξηρού, του εν Ακαμάτρα Ικαρίας και των συν αυτώ, Εκδόσεις Βερέττας
(2001) Από τις ζούγκλες της γης στη γαλαξιακή αγαποκοινωνία, Καλυψώ
(1999) Ο τρόπος για την αειζωία, Εκδόσεις Βερέττας
(1996) Τα μεγάλα μυστικά της υγείας ανανέωσης μακροβιότητας, Ανέλιξη
Η πολιτική του κηδεία θα γίνει στο νεκροταφείο, στο Στελί Ικαρίας, το Σάββατο 17 Δεκέμβρη στις 12 το μεσημέρι.
Σωτήρης Πολίτης
για την Ικαριακή Ραδιοφωνία

Μια από τις πιο ισχυρές, πολυσυζητημένες και αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του νησιού μας, ο Αργύρης Τσακαλίας από την Ακαμάτρα “έφυγε” γι άλλες πολιτείες.
Αυτός ο ιδιόρρυθμος “φιλόσοφος” του νησιού μας, με τον εκρηκτικό χαρακτήρα, που πολύ δύσκολα τα “έβγαζες καλά” μαζί του, αν δεν ήσουν πολύ καλά διαβασμένος, για να του αντιπαραθέσεις τεκμηριωμένα επιχειρήματα στον διάλογο μαζί του, μας άφησε τη θέση του κενή.
Έτσι άξαφνα, όπως έμπαινε στη ζωή μας με την έντονη προσωπικότητα του, έτσι άξαφνα εξαφανίστηκε, αφήνοντας μας την εικόνα του “αιώνιου νεαρού επαναστάτη’. Γιατί στις αντιλήψεις του ήταν κοντά στη νέα γενιά, πάντα δυναμικός, αιρετικός, είρωνας της κάθε μορφής εξουσίας, “που καταδυνάστευε τον λαό” όπως έλεγε.
Όλη του η ζωή, όσο ξέρω, ήταν μια διαρκής επανάσταση. Επανάσταση στη δομή της κοινωνίας, επανάσταση στις κοινωνικές προεκτάσεις της μεγάλης καθοδηγούμενης ταξικής κοινωνίας, επανάσταση ενάντια στα ήδη υπάρχοντα πολιτικά σχήματα και της δεξιάς και της αριστεράς και τις προεκτάσεις τους και επιρροές στην ελληνική κοινωνία, επανάσταση στο κατεστημένο κράτος (κυβέρνηση, αντιπολίτευση, αστυνομία κλπ.)
Πολλές φορές τον καλούσαν οι δημοσιογράφοι σε συνέντευξη στα μέσα τους (είτε τηλεόραση, είτε ραδιόφωνο), με στόχο να ανεβάσουν την θέαση ή την ακρόαση τους ανάλογα, αλλά ο Αργύρης τους χάλαγε το στημένο σκηνικό που του είχαν ετοιμάσει, με τις κουβέντες του, όλες τεκμηριωμένες.
Σε μένα αρκεί πάντα η εικόνα του φίλου και συμπατριώτη, που παρ’ όλο που στις κουβέντες μας πολλές φορές διαφωνούσαμε έντονα, πάντως τον παραδεχόμουνα πάντα σαν ένα πανέξυπνο, πολύ μορφωμένο και πάντα κατάλληλα ενημερωμένο άνθρωπο. Ας υπήρχε αυτή η ανατρεπτική του εικόνα, κατά βάθος ήταν ένας ευαίσθητος άνθρωπος, πολυγραφότατος, με καρδιά ενός μικρού παιδιού, που δεν του άρεσε η αδικία στην οποία ζούσε η κοινωνία μας. Ήταν σε θέση να μοιράσει την τροφή του και την παρέα του μαζί σου, αρκεί να σε έβλεπε πραγματικά ότι άξιζες αυτής της μεταχείρισης. Διαφορετικά αν καταλάβαινε ότι πήγαινες να τον κοροϊδέψεις….”μαύρο φίδι που σ’ έφαγε”.
Άφησε λοιπόν ο Αργύρης έντονο το στίγμα του όχι μόνο στην Ικαριακή κοινωνία αλλά και όπου πέρασε και δίδαξε σαν καθηγητής θεολογίας ή και αργότερα όταν ίδρυσε το “Κίνημα Αειζωίας”.
Ένα σύντομο βιογραφικό του Αργύρη Τσακαλία, αλλά και η βιβλιογραφία του, όπως δημοσιεύεται από τους βιβλιογραφικά σάιτ:
Ο Αργύρης Τσακαλίας γεννήθηκε στην Ικαρία και ζει στην Αθήνα. Έχει τρία παιδιά τον Γιώργο, τον Ερνέστο και την Ηλέκτρα. Σπούδασε θεολογία στην Πάτμο και στην Χάλκη και την δίδαξε σε διάφορα σχολεία. Έχει εκδώσει συνολικά 18 βιβλία, τα περισσότερα από τα οποία έχουν εξαντληθεί. Ίδρυσε και λειτούργησε για ένα διάστημα τον εκδοτικό οίκο “Θερσίτης”. Είναι πασίγνωστος ως ερευνητής και εισηγητής της διδασκαλίας της Αειζωίας. Στο πλαίσιο της Νέας Σχολής Αειζωίας, διοργανώνει σεμινάρια όπου διδάσκονται φιλοσοφία και διάφορα θέματα υγείας. Και, φυσικά, συνεχίζει να γράφει βιβλία.
Μερικοί τίτλοι βιβλίων του:
(2006) Ο δρόμος προς την αειζωία, Εκδόσεις Βερέττας
(2005) Βίβλος ακατάλληλη δι’ ενηλίκους, Εκδόσεις Βερέττας
(2004) Αειζωία, Έσοπτρον
(2003) Βίος και πολιτεία Χριστόδουλου του Ξηρού, του εν Ακαμάτρα Ικαρίας και των συν αυτώ, Εκδόσεις Βερέττας
(2001) Από τις ζούγκλες της γης στη γαλαξιακή αγαποκοινωνία, Καλυψώ
(1999) Ο τρόπος για την αειζωία, Εκδόσεις Βερέττας
(1996) Τα μεγάλα μυστικά της υγείας ανανέωσης μακροβιότητας, Ανέλιξη
Η πολιτική του κηδεία θα γίνει στο νεκροταφείο, στο Στελί Ικαρίας, το Σάββατο 17 Δεκέμβρη στις 12 το μεσημέρι.
Σωτήρης Πολίτης
για την Ικαριακή Ραδιοφωνία
Με λογισμό και μ' όνειρο τσακίζουμε το ημιπρολεταριάτο!
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
ΜάαααλισταDrexler έγραψε: 04 Δεκ 2018, 20:39 (2003) Βίος και πολιτεία Χριστόδουλου του Ξηρού, του εν Ακαμάτρα Ικαρίας και των συν αυτώ, Εκδόσεις Βερέττας
Πάνος Σκουρλέτης
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
(2006) Ο δρόμος προς την αειζωία, Εκδόσεις Βερέττας
Τελικα δεν τον βρηκε τον δρομο.
Τελικα δεν τον βρηκε τον δρομο.
Με λογισμό και μ' όνειρο τσακίζουμε το ημιπρολεταριάτο!
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
Φαινεται και στο 1.03μίστερ μαξ έγραψε: 19 Οκτ 2018, 04:02 Ο ηρεμος και τεκμηριωμένος λόγος του Τσακαλία σπέρνει πανικό οποως φαίνεται. Στηρίζω Τσακαλία.
viewtopic.php?f=29&t=10314
Με λογισμό και μ' όνειρο τσακίζουμε το ημιπρολεταριάτο!
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
Ο τύπος πρέπει να ήταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ προσωποποιημένη.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir
Ab jetzt gehörst du nur mir
-
Jolly Roger
- Δημοσιεύσεις: 8524
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2018, 00:21
- Phorum.gr user: Jolly Roger
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
Ποιος κάνει καλύτερο Τσακαλία, ο Τσακαλίας ή ο Μητσικώστας;
- Golden Age
- Δημοσιεύσεις: 35786
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:24
Re: Τσακαλίας για Παΐσιο
Αυτός ο Τσακαλίας είχε ξεπεράσει και την "θεολογία της απελευθέρωσης". Αν και τελικά ήταν άθεος.
Ο Πάτερ Βασίλειος…
Ο Πάτερ Βασίλειος της Πάτμου, ήταν μια ισχυρή προσωπικότητα. Καθηγητής, μορφωμένος με πύρινα κηρύγματα, ψηλός, σεμνός και καλοκάκαγαθος. Μαγνήτιζε τo χριστεπώνυμο πλήρωμα της νήσου Πάτμου με την συμπεριφορά του. Λιτή η ζωή του και φτωχική. Στηλίτευε με θάρρος και πυγμή καυτηρίαζε κάθε εκκλησιαστική παρεκτροπή, κυρίως των Αρχιερέων.
Ανέπτυξε τεράστια φιλανθρωπική δράση. ΄Ίδρυσε την οργάνωση «Επτάφωτος Λυχνία» με δικό της εντευκτήριο, δανειστική βιβλιοθήκη, σεμινάρια και πλήθος άλλες δραστηριότητες! Στην «Επτάφωτο Λυχνία» κάθε μέλος είχε και μια συγκεκριμένη αποστολή, κυρίως φιλανθρωπικού χαρακτήρα. Μέχρι και θεατρικό θίασο είχε ιδρύσει ο πάτερ Βασίλειος!
Αρχηγός της οργάνωσης στο τμήμα θηλέων, ήταν μια δασκάλα που τώρα είναι μοναχή…
Αρχηγός της οργάνωσης στο τμήμα αρρένων, ήταν ο μαθητής της Πατμιάδας, Θεόφιλος Μανωλάκης. ΄Ηταν οι στυλοβάτες της «Επτάφωτης Λυχνίας»!
Λίγο πρίν το 1965 ο πάτερ Βασίλειος ίδρυσε μια νέα οργάνωση με τον ισχυρό πυρήνα της «Επτάφωτης Λυχνίας». Την «Δικαιοκρατία»!
Ψυχή της «Δικαιοκρατίας» ήταν ο Θεόφιλος Μανωλάκης!
Τα μέλη της «Δικαιοκρατίας» είχαν και δικό τους ιδιαίτερο χαιρετισμό…ύψωναν την γροθιά τους στο μέτωπο και έκαναν μια κίνηση σαν να σκούπιζαν τον ιδρώτα τους…
Πολύ περίεργος χαιρετισμός για χριστιανική οργάνωση, όπως και η επωνυμία της…
Η «Δικαιοκρατία» άρχισε να πολιτικοποιείται και έτσι έφερε σε ρήξη τον πάτερ Βασίλειο με το Μοναστήρι της Πάτμου. Η ρήξη προκάλεσε την μετάθεση του πάτερ Βασίλειου από την Πάτμο. Τα ίχνη του χάθηκαν…
Πήγε στην Θεσσαλονίκη. Ετοιμάζονταν για ιεραπόστολος στην Καλκούτα της Ινδίας μετά από συμφωνία με το Υπουργείο Εξωτερικών. Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, γοητευμένος από το σθένος και την δράση του Αρχιμανδρίτη Βασίλειου, τον προήγαγε σε ιεροκήρυκα της Μητρόπολης . Ο Ιεροκήρυκας πλέον πάτερ Βασίλειος, έλαβε εντολή να κηρύττει μεταξύ των 15 χιλιάδων φοιτητών του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης!
Ο πάτερ Βασίλειος, αγόρασε έναν πολύγραφο και δούλευε ασταμάτητα τυπώνοντας κείμενά του. Τα κείμενα του πάτερ Βασίλειου δεν είχαν θρησκευτικό χαρακτήρα…ήταν κείμενα κοινωνικού προβληματισμού, με ιδιαίτερο παλμό και ένταση! Τα κείμενα του πάτερ Βασίλειου εντυπωσίασαν την πανεπιστημιακή νεολαία, η οποία πύκνωσε το πολυάριθμο κοινό του!
Εξέδωσε το «Εγκόλπιον» του «συνδουλευτή» ή του «ψαρά» με το ψευδώνυμο Παύλος!
Κατά χιλιάδες αντίτυπα μοιράζονταν στους ενθουσιώδεις φοιτητές της Θεσσαλονίκης!
Να τι έγραφε το Μανιφέστο του πάτερ Βασίλειου ή «Παύλου»..
« Αν η εξουσία θεληματικά παραμείνει στην θέση των σάπιων εμείς δεν θα την περιμένουμε θα προχωρήσουμε…Ο αντίπαλός μας, μας πολεμάει με πυραύλους εμείς δεν είμαστε βόδια να αμυνόμαστε με κοντάρια και τόξα..»!
Σε ένα άλλο σημείο του «Εγκολπίου» ο πάτερ Βασίλειος, έχει μια ενότητα με τίτλο «συνθήματα». ΄Εχει ένα άλλο σημείο με ονόματα…Ο πάτερ Βασίλειος «βάπτιζε» τα μέλη της οργάνωσής του με ονόματα από την Αγία Γραφή, ανάλογα με την αρμοδιότητα του κάθε μέλους. Παύλος, Αντύπας, Μανόλης, Λουκάς κλπ.
Η δράση της οργάνωσης επεκτάθηκε και πέραν του πανεπιστημίου. Άρχισε να εκδίδεται η εφημερίδα «ΕΠΤΑΦΩΤΟΣ»! Την ίδια εποχή ο πάτερ Βασίλειος τύπωσε ένα βιβλίο με το όνομα του αδερφού του, με τίτλο «Κυνηγημένοι».
Ο πάτερ Βασίλειος, ζήτησε από φίλους του Σοσιαλιστές της Θεσσαλονίκης και κατάφερε να κλείσει συνάντηση με τον ίδιο τον Ανδρέα Παπανδρέου, λίγο πρίν μεταβεί στην Καλκούτα της Ινδίας ως Ιεραπόστολος, από όπου όμως επέστρεψε σχεδόν αμέσως.
Δύο φορές επισκέφθηκε τον Ανδρέα Παπανδρέου ο πάτερ Βασίλειος όταν επέστρεψε από την Ινδία. Λίγο καιρό αργότερα ο πάτερ Βασίλειος καθαιρέθηκε από την Εκκλησία, καθώς η δράση του είχε ξεφύγει πλέον εντελώς από τις δράσεις και το ύφος της Ορθοδοξίας. Αμέσως μετά την καθαίρεσή του δήλωσε άθεος δημόσια! Αυτό δεν εμπόδισε τον Ανδρέα Παπανδρέου να τον χρίση υποψήφιο βουλευτή στην Σάμο το 1974!
Στις επιστολές του προς τα μέλη της «Δικαιοκρατίας» ο πάτερ Βασίλειος έγραφε,
« Ξέρουμε ότι το κίνημά μας μυρίζει φωτιά και πόλεμο. Δεν μαχόμαστε ότι εμείς κάναμε την αρχή. ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ. Κανένας μας δεν βαυκαλίζεται για εύκολες ΝΙΚΕΣ και ρόδινους ανθόσπαρτους δρόμους..»!
«Θα αντιμετωπίσουμε εκτός από το μέτωπο του εχθρού και την ΠΕΜΠΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ
που θα θελήσει να εξαρθρώσει και να διαιρέσει τις δυνάμεις μας»!
«Οργανωμένη και συστηματική προπαγάνδα σημαίνει μισός κόπος και διπλάσια απόδοση»!
https://www.anixneuseis.gr/%CE%B5-%CE%B ... F%84%CE%B1
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 7 Απαντήσεις
- 346 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Έκτωρ Φοίνιξ
-
- 3 Απαντήσεις
- 256 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Νατάσα