Σελίδα 7 από 11
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2023, 21:00
από stergiosbik
Feindflug έγραψε: 29 Μάιος 2023, 20:49
stergiosbik έγραψε: 29 Μάιος 2023, 20:24
Feindflug έγραψε: 29 Μάιος 2023, 20:17
Ε ναι ρε δικέ μου, δεν θα πάρεις Japan για premium κατηγορία. Θα πας για αξιοπιστία και κάβλα σε λογικές τιμές, αλλά και για τρελές μετατροπές χωρίς να βγάλει κιχ. Για τα 30κατι χιλιάρικα που έκανε το Type R σε όλη την Ευρώπη πλην Ελλάδος, μια χαρά αυτοκίνητο ήταν, για όποιον ήθελε γούστα και οικογένεια.
Ναι οκ.
Ανεβασε τρελη πιεση στο type R να δεις για ποτε θα σκορπισει.
Το αυτο ισχυει και για ολα τα τουρμπατα της κατηγοριας του.
Σε λιγα χρονια δεν θα βλεπεις κανενα απο δαυτα,ακομα και τα μαμα.
Τα WRX STI όμως, δικέ μου, δεν βγάζουν άχνα αν τους γαργαλήσεις την πίεση.
Εσυ ειπες για type R.
Γιατι πας σε αλλα αμαξια;
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2023, 21:25
από Feindflug
stergiosbik έγραψε: 29 Μάιος 2023, 21:00
Feindflug έγραψε: 29 Μάιος 2023, 20:49
stergiosbik έγραψε: 29 Μάιος 2023, 20:24
Ναι οκ.
Ανεβασε τρελη πιεση στο type R να δεις για ποτε θα σκορπισει.
Το αυτο ισχυει και για ολα τα τουρμπατα της κατηγοριας του.
Σε λιγα χρονια δεν θα βλεπεις κανενα απο δαυτα,ακομα και τα μαμα.
Τα WRX STI όμως, δικέ μου, δεν βγάζουν άχνα αν τους γαργαλήσεις την πίεση.
Εσυ ειπες για type R.
Γιατι πας σε αλλα αμαξια;
Άντε πάλι...
Ρε δικέ μου, δεν είναι το θέμα του νήματος το Type R, αλλά η γιαπωνέζικη αξιοπιστία.
Άντε να σου κάνω την χάρη να μιλήσουμε για το συγκεκριμένο. Τι θέλεις δηλαδή παραπάνω από 320 άλογα από 2.000 κ. εκ; Αν θες, άλλαξε τουρμπίνα και φτάσε 400-500 άλογα στους μπροστά τροχούς, να δω πώς θα τους κουμαντάρεις.
Αν γουστάρεις μετατροπές, κάνε το τετρακίνητο και τράβα μια ντίζα για χειρόφρενο, γιατί έχει την μαλακία το ηλεκτρονικό.
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2023, 21:32
από Ερμής
Feindflug έγραψε: 29 Μάιος 2023, 20:17
Ερμής έγραψε: 29 Μάιος 2023, 19:50
Μα νομίζω τα ίδια λεμε. Το typer το βελτίωσαν ειδικά για το λόγο αυτό, να περάσει το Ρενό.
Στο ξαναλέω πάλι, σε αυτή την κατηγορία ναι πρόσφατα είσαι μπροστά, πόσο πιο Λιάνα να στο κάνω; καλά τα πανηγύρια αλλά με σύνεση, πρώτον γιατί το ρεκόρ το έχεις ένα μήνα βαριά βαριά και δεύτερον έχεις μια κατηγορία και στις άλλες παλεύεις απλά να γραφτεί το όνομα σου κάπου.
Στην κατηγορία της Τζούλιας τι έχεις; όχι μόνο εσύ αλλά και άλλοι Ευρωπαίοι.
Στο Ράλι τι έχεις που έπρεπε να αποσυρθούν όλοι οι Ευρωπαίοι για να δεις ποντιουμ με εξαίρεση τις εποχές Μακινεν και Σελικα. Δε θα μιλήσω για γκρουπΒ, ξύπνιος είσαι δε χρειάζεται καν αναφορά. Στο μοτοτζιπι είσαι καλός και στο αναγνωρίζουν όλοι, στα σουπερμπάικς όπως είπα και στον πσι η φάση είναι όλοι σας και Μόνος μου.
Για φόρμουλα δεν αναφέρομαι καν, ενας Θεός έπρεπε να σε οδηγήσει για να πάρεις πρωταθληματα αλλά και ένας Θεός δε έφτανε για να νικήσει την εξέλιξη της Ρενό.
Για το γτρ τα είπαμε και παραπάνω, απλά έφερα αποδείξεις πως στην κατηγορία του δεν είναι το πιο γρήγορο.
Όταν βγήκε το 2007 ήταν επαναστατικό μεν και μπροστά αλλά όχι τόσο μπροστά γιατί γτ2 και γτ3 ήταν ίδιας πάνω κάτω εποχής με ένα δύο χρόνια απόκλιση(στεργιο διαφωνείς κάπου;)
Επίσης κάνεις αυτό για το οποίο κατηγορείς τους Ευρωπαίους, δλδ παρελθοντολογια. Οκ τον έβγαλες τον βτεκ και όντως ήταν μεγάλη εξέλιξη να έχεις 1600 κυβικά με 160 άλογα ατμόσφαιρα ή 2000 με 200 άλογα οπως το τότε τυπερ. Από εκεί και πέρα;
Θα ξεχάσω τα crx που στις στροφές τα πέρναγε μέχρι και μοσκοβιτς γιατί αλλιώς θα αγόραζαν οικοπεδο ευάερο;
Αν θες να μιλησουμε σοβαρά, τα είπε όλα ο τσιλ παραπάνω, πλέον όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια. Δεν υπάρχει πια αυτό που υπήρχε από το 2000 και πίσω, από εκεί και πέρα είναι η καβλαντα. Αυτό με χαρές του συνεργείο και αξιόπιστες είναι τα παλιά χρόνια που έπαιρνες μια κορολα και ξεχναγες να κοιτάς ακόμη και το νερό, την ίδια εποχή που δυστυχώς οι δεκοτζηδες του Μιλάνο αγόραζαν σοβιετικό χάλυβα με αποτέλεσμα να λιώνει το αμαξι σε 20 χρόνια. Αν το πάμε σε επιμέρους εποχές θα σε πάω από το 80 και πίσω που ήσουν χαμένος στο διάστημα.
Δεν είναι έτσι όμως. Εξελίσσεται το πράγμα. Συνολικα τα μετραμε.
Ε ναι ρε δικέ μου, δεν θα πάρεις Japan για premium κατηγορία. Θα πας για αξιοπιστία και κάβλα σε λογικές τιμές, αλλά και για τρελές μετατροπές χωρίς να βγάλει κιχ. Για τα 30κατι χιλιάρικα που έκανε το Type R σε όλη την Ευρώπη πλην Ελλάδος, μια χαρά αυτοκίνητο ήταν, για όποιον ήθελε γούστα και οικογένεια.
Δεν διαφωνώ ότι δεν πολυυπάρχουν σε λοιπές κατηγορίες. Αλλά αν το αποφασίσουν, να είσαι σίγουρος ότι θα πάλι με το στόμα ανοιχτό θα μείνουμε, όπως με τον Godzilla. Πλέον δεν τους πολυνοιάζουν τα άλογα και η ταχύτητα, αλλά η οικονομία, όπως σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά νομίζω οι ασιατικές κάπως παραπάνω.
Τώρα τα λες όμορφα.
Μετατροπές σε αμάξι δε παίζει να κανω
Η αξιοπιστία αν εξαιρέσεις βαγκ και οπελ όλα τα άλλα παίζουν λίγο πολύ το ίδιο.
Γούστα βγάζεις και με Ευρώπη με λίγα παραπάνω χρήματα
Οπότε μένει η εμφάνιση και το εσωτερικό.
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2023, 21:42
από The Rebel
Αγις έγραψε: 28 Μάιος 2023, 16:54
ναναι καλα η χοντα - απαλλαχθηκε η αγροτια απο τις φλορετες

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 02:54
από Chilloutbuddy
Δεν πουλιούνται ρε σήμερα αυτοκίνητα αν σκορπάνε έτσι που τα παρουσιάζετε. Υπάρχει ίντερνετ, στατιστικά, νόμοι υπέρ του καταναλωτή, εγγυήσεις, δε θα τα ακούμπαγε κανένας. Νομίζω διαβάζετε συγκριτικά που λένε ότι το τογιότα είναι πιό αξιόπιστο απ'το αλφα ρομέο. Οκ, ισχύει, είναι. Αλλά αυτό που δε σου λέει αυτή η σύγκριση είναι ότι και τα δύο είναι από ένα αποδεκτό επίπεδο αξιοπιστίας και πάνω.
ΥΓ η άλφαρομέο στην αυστραλια έβαλε εγγύηση 5 χρόνια με απεριόριστα χιλιόμετρα. Δεν το κάνεις αυτό αν το αμάξι σκορπάει.
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 03:01
από Chilloutbuddy
Feindflug έγραψε: 29 Μάιος 2023, 21:25
stergiosbik έγραψε: 29 Μάιος 2023, 21:00
Feindflug έγραψε: 29 Μάιος 2023, 20:49
Τα WRX STI όμως, δικέ μου, δεν βγάζουν άχνα αν τους γαργαλήσεις την πίεση.
Εσυ ειπες για type R.
Γιατι πας σε αλλα αμαξια;
Άντε πάλι...
Ρε δικέ μου, δεν είναι το θέμα του νήματος το Type R, αλλά η γιαπωνέζικη αξιοπιστία.
Άντε να σου κάνω την χάρη να μιλήσουμε για το συγκεκριμένο. Τι θέλεις δηλαδή παραπάνω από 320 άλογα από 2.000 κ. εκ; Αν θες, άλλαξε τουρμπίνα και φτάσε 400-500 άλογα στους μπροστά τροχούς, να δω πώς θα τους κουμαντάρεις.
Αν γουστάρεις μετατροπές, κάνε το τετρακίνητο και τράβα μια ντίζα για χειρόφρενο, γιατί έχει την μαλακία το ηλεκτρονικό.
Υπήρχε όντως μια ωραία εποχή που έπαιρνες μεταχειρισμένο 180sx ή mr2 με 3-4 χιλιάρικα και το έφτιαχνες μουνάρα. Πάνε αυτά, όλα τα καλά JDM έχουνε πάει στο Θεό, τώρα αν ξεκινάς πρότζεκτ καρ κοιτάς μπεμβέ για φτηνά
To typer καινούργιο έχει παει 50 χιλιάρικα, έλεος... έχουμε χάσει το νόημα νομίζω, όλη η καύλα με τα σιβικ ήταν ότι ήτανε φτηνά κάποτε και σου μένανε λεφτά να το πειράξεις
Καλοί οι γιαπωνέζοι αλλά ακριβήνανε
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 08:41
από Chilloutbuddy
χεχε

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 09:04
από wirth
Το πρώτο μου mazda ενα 121 όχι το αυγό ήταν τέρας αξιοπιστίας. Το δε Nissan Note 1.4 2006 που έχω τώρα! δεν παθαίνει τίποτα πραγματικά απίστευτη αξιοπιστία.
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 17:23
από enterprise-psi
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 18:08
από Orion22
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 18:11
από talaipwros
Απο Οπελ σασμαν ειναι δυνατον
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 18:12
από talaipwros
Αναμένω σεπουκου απο τον αντιπρόσωπο
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 18:22
από Isildur
Chilloutbuddy έγραψε: 30 Μάιος 2023, 02:54
Δεν πουλιούνται ρε σήμερα αυτοκίνητα αν σκορπάνε έτσι που τα παρουσιάζετε. Υπάρχει ίντερνετ, στατιστικά, νόμοι υπέρ του καταναλωτή, εγγυήσεις, δε θα τα ακούμπαγε κανένας. Νομίζω διαβάζετε συγκριτικά που λένε ότι το τογιότα είναι πιό αξιόπιστο απ'το αλφα ρομέο. Οκ, ισχύει, είναι. Αλλά αυτό που δε σου λέει αυτή η σύγκριση είναι ότι και τα δύο είναι από ένα αποδεκτό επίπεδο αξιοπιστίας και πάνω.
ΥΓ η άλφαρομέο στην αυστραλια έβαλε εγγύηση 5 χρόνια με απεριόριστα χιλιόμετρα. Δεν το κάνεις αυτό αν το αμάξι σκορπάει.
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Και πέρα απ' αυτά που λες, οι κατασκευαστές είναι πάντα αξιόπιστοι σε ό,τι λένε. Φαίνεται άλλωστε και από νούμερα, μετρήσεις κλπ που δημοσιεύουν (καταναλώσεις, εκπομπές ρύπων κλπ) για τα οποία ποτέ δεν ακούστηκε κανένα σκάνδαλο για κανέναν από αυτούς, να έχει άλλες ρυθμίσεις στα εργαστήρια κι άλλες στον έξω κόσμο.
Ποια σοβαρή εταιρεία που σέβεται το όνομά της και έχει τόσο φανατικούς πελάτες θα το έκανε ποτέ;
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 18:28
από Chilloutbuddy
Isildur έγραψε: 30 Μάιος 2023, 18:22
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Και πέρα απ' αυτά που λες, οι κατασκευαστές είναι πάντα αξιόπιστοι σε ό,τι λένε. Φαίνεται άλλωστε και από νούμερα, μετρήσεις κλπ που δημοσιεύουν (καταναλώσεις, εκπομπές ρύπων κλπ) για τα οποία ποτέ δεν ακούστηκε κανένα σκάνδαλο για κανέναν από αυτούς, να έχει άλλες ρυθμίσεις στα εργαστήρια κι άλλες στον έξω κόσμο.
Ποια σοβαρή εταιρεία που σέβεται το όνομά της και έχει τόσο φανατικούς πελάτες θα το έκανε ποτέ;
Aυτά όλα που είπες εσύ (και όχι εγώ), τι σχέση έχουνε με το αντικείμενο;
Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2023, 18:36
από Isildur
Chilloutbuddy έγραψε: 30 Μάιος 2023, 18:28
Isildur έγραψε: 30 Μάιος 2023, 18:22
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Και πέρα απ' αυτά που λες, οι κατασκευαστές είναι πάντα αξιόπιστοι σε ό,τι λένε. Φαίνεται άλλωστε και από νούμερα, μετρήσεις κλπ που δημοσιεύουν (καταναλώσεις, εκπομπές ρύπων κλπ) για τα οποία ποτέ δεν ακούστηκε κανένα σκάνδαλο για κανέναν από αυτούς, να έχει άλλες ρυθμίσεις στα εργαστήρια κι άλλες στον έξω κόσμο.
Ποια σοβαρή εταιρεία που σέβεται το όνομά της και έχει τόσο φανατικούς πελάτες θα το έκανε ποτέ;
Aυτά όλα που είπες εσύ (και όχι εγώ), τι σχέση έχουνε με το αντικείμενο;
Πάνε πακέτο με την αξιοπιστία ρε συ, δεν πάνε; Η αξιοπιστία δεν αφορά μόνο στο να μην σου μείνει το μοτέρι στα χέρια, αφορά και τον κατασκευαστή ως προς το τι φούμαρα (ή όχι) σου πουλάει για να σου πουλήσει.
Επίσης, μια που στο νήμα είδα αρκετές αναφορές από VW-lovers, αφορά και την κολλημάρα των κολλημένων φο(λ)κσβαγκενάκηδων που συνεχίζουν να προσκυνάνε* μια εταιρεία η οποία όχι μόνο δεν έχει προσφέρει τίποτα το ρηξικέλευθο στην αυτοκίνηση από τότε που ο Φύρερ ζήτησε ένα φθηνό τουτού για το πόπολο, αλλά λέει και ξεκάθαρα ψέματα για τις μετρήσεις της. Κι αυτοί, εκεί...
* καθόλου υπερβολή, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πώς αντιμετωπίζουν τον πελάτη που πάει να τους δώσει τα λεφτά του.