Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
αγορασμενα καινουρια
μια 730d , την κρατησα 3 χρονια, εκανε 120 χιλιαδες χιλιομετρα, μηδεν βλαβες, την εδωσα στην αντιπροσωπεια και πηρα μια 740d xdrive που χρησιμοποιω ακομα, εχει κανει 175.000 χιλιομετρα, ουτε κλικ. Αν γυρισεις το οδομετρο νομιζεις οτι εινια καινουργια
επισης για τη συζυγο ενα 225xe active tourer, 72000 χιλιομετρα, επισης μηδεν βλαβες ( μονο παραπονο οτι το cruise control καμια φορα δεν πιανει οταν εχει πολυ ηλιο απεναντι, αλλα αυτο το παθαινουν και αλλα αυτοκινητα - αν και οχι η 7αρα)
το 225 επι της ουσιας στηριζεται στην σειρα 1 ή μαλλον στο X1.
Το εσωτερικο τους καμια σχεση με κορεατικα βεβαια (οκ, υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα στο 2 και το 7, αλλα αναλογικα μιλωντας), μονο μεγαλα lexus ειναι καλυτερα, ουτε η mercedes τοσο καλα
Εχουμε διαφορετικα γουστα στα μοντελα, ψαχνω κατι πιο μικρο, πιο σπορ, με 2 πορτες και κατα προτιμηση βενζινη.
panos291 έγραψε: 22 Μάιος 2022, 09:11
50 vw 65 audi 82 skoda?
δεν βγαίνει νοημα γιατι λογικα ειναι και το ιδιο συνεργειο. Και το audi στη μεση?
Σε αυτά τα συνεργεία (αντιπροσωπείες) πολλές φορές έχει άλλη τιμή ή εργατοωρα του σέρβις ανάλογα τη μάρκα. Δηλαδή για Skoda μπορεί να χρεώνει 50 ευρώ την εργατοωρα και για vw 60, ακόμα κ αν πρακτικα είναι το ίδιο αμάξι
Ναι ρε συ αυτο το καταλαβα. Αλλα τα audi που ειναι η premium μαρκα του γκρουπ, που κολλανε στη μεση?
panos291 έγραψε: 22 Μάιος 2022, 09:11
50 vw 65 audi 82 skoda?
δεν βγαίνει νοημα γιατι λογικα ειναι και το ιδιο συνεργειο. Και το audi στη μεση?
Σε αυτά τα συνεργεία (αντιπροσωπείες) πολλές φορές έχει άλλη τιμή ή εργατοωρα του σέρβις ανάλογα τη μάρκα. Δηλαδή για Skoda μπορεί να χρεώνει 50 ευρώ την εργατοωρα και για vw 60, ακόμα κ αν πρακτικα είναι το ίδιο αμάξι
Ναι ρε συ αυτο το καταλαβα. Αλλα τα audi που ειναι η premium μαρκα του γκρουπ, που κολλανε στη μεση?
μην ξεχνατε οτι τα αουντι εχουν περισσοτερα ηλεκτρονικα απο τα σκοντα συνηθως, οποτε και περισσοτερες βλαβες
talaipwros έγραψε: 22 Μάιος 2022, 12:38
παντως φτου φτου παρα την κακη φημη, μεχρι τωρα η εμπειρια μου απο bmw ειναι εξαιρετικη, μηδεν βλαβες .
Τι bmw ειναι φιλε μου και ποσο καιρο το εχεις;
Γιατι μου αρεσουν και το σκεφτομαι, αλλα ακουω οτι χαλανε καθε 10 μετρα.
αγορασμενα καινουρια
μια 730d , την κρατησα 3 χρονια, εκανε 120 χιλιαδες χιλιομετρα, μηδεν βλαβες, την εδωσα στην αντιπροσωπεια και πηρα μια 740d xdrive που χρησιμοποιω ακομα, εχει κανει 175.000 χιλιομετρα, ουτε κλικ. Αν γυρισεις το οδομετρο νομιζεις οτι εινια καινουργια
επισης για τη συζυγο ενα 225xe active tourer, 72000 χιλιομετρα, επισης μηδεν βλαβες ( μονο παραπονο οτι το cruise control καμια φορα δεν πιανει οταν εχει πολυ ηλιο απεναντι, αλλα αυτο το παθαινουν και αλλα αυτοκινητα - αν και οχι η 7αρα)
το 225 επι της ουσιας στηριζεται στην σειρα 1 ή μαλλον στο X1.
Το εσωτερικο τους καμια σχεση με κορεατικα βεβαια (οκ, υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα στο 2 και το 7, αλλα αναλογικα μιλωντας), μονο μεγαλα lexus ειναι καλυτερα, ουτε η mercedes τοσο καλα
760, την ειχα ευχαριστηθει για μερικους μηνες, πολυ δυνατο αμαξι, αρκετα καλο κρατημα παρα το μεγεθος και το βαρος του. Συνεχεια κατι εβγαζε, μετα απο μερικα καλα πατηματα, κατι εβγαζε. Στο τελος βαρεθηκα το δωσα και πηρα αλλο κουμπαρα χωρις πατο, amg!
760, την ειχα ευχαριστηθει για μερικους μηνες, πολυ δυνατο αμαξι, αρκετα καλο κρατημα παρα το μεγεθος και το βαρος του. Συνεχεια κατι εβγαζε, μετα απο μερικα καλα πατηματα, κατι εβγαζε. Στο τελος βαρεθηκα το δωσα και πηρα αλλο κουμπαρα χωρις πατο, amg!
το πηρες καινουργιο και λιγους μηνες μετα εβγαζε προβληματα;
760, την ειχα ευχαριστηθει για μερικους μηνες, πολυ δυνατο αμαξι, αρκετα καλο κρατημα παρα το μεγεθος και το βαρος του. Συνεχεια κατι εβγαζε, μετα απο μερικα καλα πατηματα, κατι εβγαζε. Στο τελος βαρεθηκα το δωσα και πηρα αλλο κουμπαρα χωρις πατο, amg!
το πηρες καινουργιο και λιγους μηνες μετα εβγαζε προβληματα;
Τη μπεμπα οχι, μεταχειρισμενη. Αλλα και γνωστοι μου που ειχαν παρει διαφορα μοντελα καινουρια, οι πιο πολλοι στο μεταξυ μας (ποτε δημοσιως σε συζητησεις μπροστα σε αλλους) το παραδεχτηκαν οτι ναι μεν αλλα....
Re: Τι ειναι η Hyundai
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2022, 18:21
από enterprise-psi
Και ένας φίλος, καινούριο το πήρε το GS 1250 r και σκουριασε ο άξονας σε 10 μήνες , 25κ μηχανάκι
Re: Τι ειναι η Hyundai
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2022, 18:21
από Volk
enterprise-psi έγραψε: 22 Μάιος 2022, 18:21
Και ένας φίλος, καινούριο το πήρε το GS 1250 r και σκουριασε ο άξονας σε 10 μήνες , 25κ μηχανάκι
panos291 έγραψε: 22 Μάιος 2022, 09:11
50 vw 65 audi 82 skoda?
δεν βγαίνει νοημα γιατι λογικα ειναι και το ιδιο συνεργειο. Και το audi στη μεση?
Σε αυτά τα συνεργεία (αντιπροσωπείες) πολλές φορές έχει άλλη τιμή ή εργατοωρα του σέρβις ανάλογα τη μάρκα. Δηλαδή για Skoda μπορεί να χρεώνει 50 ευρώ την εργατοωρα και για vw 60, ακόμα κ αν πρακτικα είναι το ίδιο αμάξι
Ναι ρε συ αυτο το καταλαβα. Αλλα τα audi που ειναι η premium μαρκα του γκρουπ, που κολλανε στη μεση?
Ίσως ο κάτοχος αουντι είναι διατεθειμένος (ή τουλάχιστον το περιμένει/θεωρεί φυσιολογικό) να πληρώσει premium
Σε αυτά τα συνεργεία (αντιπροσωπείες) πολλές φορές έχει άλλη τιμή ή εργατοωρα του σέρβις ανάλογα τη μάρκα. Δηλαδή για Skoda μπορεί να χρεώνει 50 ευρώ την εργατοωρα και για vw 60, ακόμα κ αν πρακτικα είναι το ίδιο αμάξι
Ναι ρε συ αυτο το καταλαβα. Αλλα τα audi που ειναι η premium μαρκα του γκρουπ, που κολλανε στη μεση?
Ίσως ο κάτοχος αουντι είναι διατεθειμένος (ή τουλάχιστον το περιμένει/θεωρεί φυσιολογικό) να πληρώσει premium
Προφανως, αν δεν ειναι premium το μανικι που θα φαει στο ταμειο δεν θα το ευχαριστηθει
Re: Τι ειναι η Hyundai
Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2022, 08:19
από Chilloutbuddy
BigChiefWahoo έγραψε: 22 Μάιος 2022, 00:26
Δεν είπε κανείς ότι το Χιουντάι θα τα βάλει με Μερσέντες,Μπέμπα,Χόντα,Βόλβο κλπ πολυτελείς φίρμες.
Δεν είναι Ιάπωνες.αλλά δεν είναι και Κινέζοι.
Μην ψαρώνεις, αν το βάλουνε στόχο σου βγάζουνε μερσεντές-χόντα-βόλβο, υποβρύχιο, αεροπλανοφόρο, και διαστημόπλοιο. Είναι απλά θέμα χρόνου και κυρίως επένδυσης, αν θεωρούν δηλαδή ότι αξίζει ή όχι. Για κάποιο λόγο θεώρησαν ότι αξίζει και αποφάσισαν να μπούνε στα πολυετελείας με το τζένεσις, πρώτη απόπειρα ντάξει μακριά, δεύτερη πιό κοντά, τρίτη ακόμα πιό κοντά. Είναι θέμα χρόνου, τίποτα άλλο.
Αυτά τα κολλήματα με τις μάρκες και τις χώρες είναι στερεότυπα, μέχρι να χαμπαριάσει ο κόσμος τι παίζεται και να αλλάξει το στερεότυπο περνάνε δεκαετίες. Κάποτε γελάγανε ΟΛΟΙ με την τογιότα, τώρα οι ίδιοι άνθρωποι μαζεύουνε δεκάρα-δεκάρα για landcruiser. Σήμερα στα αυτοκίνητα η χιουντάι είναι η τογιότα, απλά θα περάσει καμμιά δεκαετία ακόμα μεχρι να το καταλάβει η αγορά, και μόλις το καταλάβει η πλειοψηφία θα βάλουν και οι κορεάτες τις τιμές πολύ ψηλά (ήδη έχουν ανέβει), και τότε θα το καταλάβουν μια χαρά όλοι.
Ερμής έγραψε: 21 Μάιος 2022, 15:33
Αυτός είναι ο λόγος που μπήκα μια και μοναδική φορά στη ζωή μου σε χιουνται. Ένα scoupe κάπου στα τέλη των 90's που είχε όση ασφάλεια έχει να οδηγάει παπι στο καρατσι.
Λίγο αργότερα είχα παρόμοια εμπειρία με αξεντ. Νομίζω πάντως ότι έχουν ανεβάσει πολύ την ποιότητα (δυστυχώς κ τις τιμές)
επαθα οτι κι ο ερμης. πρωτης γενιας σκουπε. αληθεια σας λεω, λαστιχαριζε το πλαισιο. καμμια 10ετια μετα, μπηκα παλι σε σκουπε, και ηταν ενα σωστο, τιμιο αυτοκινητο.
τελη των 90ς αρχες 2000 λιγα ηταν τα καρα που καθοταν σωστα και ηταν ΠΟΛΥ ακριβοτερα της πλέμπας . ( audi - bmw - μερτσεντε )
εεεε! μας βλεπουνε.
οσο κι αν θελω να τους τρολλαρω, οι ιταλοι παντα καθονταν σωστα (αλφα-λαντσια) οταν ηταν εκτος συνεργειου. οπως φυσικα και οι καλοι γιαπωνεζοι, (χοντα τογιοτα σουμπαρου μιτσουμπισι)
απο αυτους που ανεφερες, μονο αουντι.