Σελίδα 7 από 10

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:33
από vagabondo
Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:29
Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:18
Αν μια περίπτωση είναι τέσσερις παραγγελίες την ώρα και στην άλλη 8 τότε για να είναι βιώσιμο το delivery θα πρέπει να γλιτώσουν όσα περισσότερα μπορούν ώστε οι 4 την ώρα να γίνουν 5 την ώρα ή και 6 την ώρα. Που σημαίνει ξεχνάμε φανάρια, μονόδρομους, πεζοδρόμια κλπ.
Το ανώτατο όριο ταχύτητας των 25km/h που έχουν τα e-scooter για όσο χρησιμοποιείται η ηλεκτρονική υποβοήθηση κάνουν ανέφικτη την τόσο μεγάλη αύξηση των παραδόσεων ανά ώρα για το παράδειγμά σου ακόμα κι αν καταφύγει κάποιος στην παραβίαση όλου του κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Και επειδή το μέτρο θα έχει γενική εφαρμογή, η αγορά θα βρει γρήγορα μια ισορροπία. Ίσως και με κάποια μόνιμη ή περιστασιακή αύξηση του προσωπικού.
:o

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:39
από Maspoli
OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:27 Τρίτον, το ηλεκτρικό ποδήλατο έχει μικρότερη αυτονομία από το scooter. Το ξέρω γιατί το έψαχνα πριν από 8 μήνες... Ουσιαστικά όπως έλεγε ένας κατασκευαστής, είναι μόνο για να σου δώσει βοηθητική δύναμη σε κάποιες δύσκολες καταστάσεις π.χ. άνοδος σε κάποιο λόφο.
Δεν ξερω τι ηλεκτρικό ποδήλατο κοιτούσες αλλά ένα ηλεκτρικό ποδήλατο ανάλογα με την μπαταρία που έχει, μπορεί αρκετά εύκολα να έχει αυτονομία άνω των 80 km η δε μπαταρία είναι αποσπώμενη. Μπορεί δηλαδή μια να είναι στο ποδήλατο και άλλη να φορτίζει. Και σου παρέχει υποβοήθηση στα πετάλια, είτε σε ίσιωμα είτε στον ανήφορο, μέχρι να πιάσεις τα 25km/h οπότε και η υποβοήθηση κόβεται.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:41
από Λίνο Βεντούρα
OANNHSEA έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:27 Ουσιαστικά όπως έλεγε ένας κατασκευαστής, είναι μόνο για να σου δώσει βοηθητική δύναμη σε κάποιες δύσκολες καταστάσεις π.χ. άνοδος σε κάποιο λόφο.

.
Ναι, ρε φίλε, ηλεκτρικό ποδήλατο είναι, όχι ηλεκτρικό μηχανάκι.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 12:42
από Maspoli
vagabondo έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:33
Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:29
Awesomatic έγραψε: 11 Οκτ 2020, 12:18
Αν μια περίπτωση είναι τέσσερις παραγγελίες την ώρα και στην άλλη 8 τότε για να είναι βιώσιμο το delivery θα πρέπει να γλιτώσουν όσα περισσότερα μπορούν ώστε οι 4 την ώρα να γίνουν 5 την ώρα ή και 6 την ώρα. Που σημαίνει ξεχνάμε φανάρια, μονόδρομους, πεζοδρόμια κλπ.
Το ανώτατο όριο ταχύτητας των 25km/h που έχουν τα e-scooter για όσο χρησιμοποιείται η ηλεκτρονική υποβοήθηση κάνουν ανέφικτη την τόσο μεγάλη αύξηση των παραδόσεων ανά ώρα για το παράδειγμά σου ακόμα κι αν καταφύγει κάποιος στην παραβίαση όλου του κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Και επειδή το μέτρο θα έχει γενική εφαρμογή, η αγορά θα βρει γρήγορα μια ισορροπία. Ίσως και με κάποια μόνιμη ή περιστασιακή αύξηση του προσωπικού.
:o
Λάθος από κεκτημένη ταχύτητα. E-bikes ήθελα να γράψω και είναι το σωστό. Τα e-scooter δεν έχουν ανώτατο όριο.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 14:15
από - Casper -
Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 00:00
- Casper - έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:54
Maspoli έγραψε: 10 Οκτ 2020, 23:44
Έχεις κάποια παραπομπή ότι σε δρόμο με ανώτατο όριο τα 50km/h αν πας με 30 τρως κλήση; Έχεις κάποια παραπομπή ότι στους δρόμους μιας πόλης της Ελλάδος τα ποδήλατα πρέπει να κινούνται μόνο σε ποδηλατοδρομο ακόμα κι όταν δεν υπάρχει τέτοιος;
Εχεις την ιδέα ότι ο νόμος δεν καθιστά υποχρεωτικό το κράνος στους ποδηλάτες επειδή η οδήγηση ποδηλάτου στην πόλη είναι πιο επικίνδυνη από το να οδηγείς μηχανάκι;
Α χρειάζεσαι και παραπομπή :lol:
Δεν έχεις μάθει στα μαθήματα οδήγησης δηλαδή ότι εκτός από το ανώτατο όριο υπάρχει και κατώτατο. Δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του 2ου ε; Ρε θα με τρελάνετε; :lol:

Όταν τρέχεις με 120 με ανώτατο οριο τα 100, θα έχεις πρόστιμο όπως και όταν τρέχεις με 50 σε δρόμο με κατώτατο τα 65. Σου ακούγεται καινούριο;

https://www.hydrainsurance.com/index.ph ... or-drivers

https://www.glavopoulos.com/kok-020/

"Σε αυτόν που οδηγεί με ταχύτητα κατώτερη του ελάχιστου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας, καθώς και σε αυτόν που παραβαίνει τη διάταξη της παραγράφου 9 του άρθρου αυτού, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ."

Και ναι για μένα είναι απαράδεκτο αυτό που γίνεται με τα ποδήλατα. Όχι για μένα και για την καθυστέρηση, σκασίλα μου. Κυρίως για εκείνους και την τριπλάσια προσοχή που πρέπει να δίνουμε.
Μάλιστα. Στην Πατησίων, τη Δροσοπούλου, την Κερκύρας, την Αχαρνών, την Γ Σεπτεμβρίου, την Αγ Μελετίου, υπάρχει κατώτατο όριο; Αναφέρεσαι στους πολλούς ντελιβεραδες που θα κάνουν δρομολογια στην Αθηνών-Λαμίας και την Αττική Οδό;
Δεν ξέρω τους δρόμους της Αθήνας και αν είναι εφικτό ένας ντελιβεράς να κυκλοφορεί μόνο σε γειτονιούλες και όχι μέχρι πολύ αργά. Ακόμα και στην πόλη μου (που είναι μικρή) θα βγει αναγκαστικά και εκτός κατοικημένων περιοχών για να φτάσει στον προορισμό του.

Εσύ θα ήσουν διατεθειμένος να το κάνεις; Γιατί όλα εύκολα είναι στην θεωρία.

Όποιου η δουλειά του είναι να βρίσκεται συνεχώς στους δρόμους, διατρέχει κίνδυνο σε σχέση με κάποιον που βρίσκεται στο γραφείο, πόσο μάλλον με μηχανάκια και...ποδήλατα!

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 14:33
από zoltan
Όταν ήμουν στην Ολλανδία ψάχνοντας δουλειά δούλεψα (μαύρα) κάποιο καιρό σε εστιατόριο κάνοντας λάντζα και ντελίβερυ. Ντελίβερυ έκανα με ηλεκτρικό ποδήλατο. Επειδή είχαμε μία μπαταρία κάναμε οικονομία στη χρήση του ηλεκρικού μοτέρ για να μας βγάλει όλη την μέρα. Μου 'χε τύχει να μην έχω μπαταρία και να συνεχίζουμε να κάνουμε ντελίβερυ μέχρι να κλείσουμε. Το γαμήδι το ηλεκτρικό ποδήλατο ζύγιζε καμιά 20ριά κιλά και στο τέλος της ημέρας, με τα πόδια εξαντλημένα ήταν βάσανο να το οδηγάς χωρίς υποβοήθηση.
Μια πλήρης μέρα έβγαζε 40-45 χλμ στο ποδήλατο (είχαμε και σκούτερ που δεν το παιρνα). Έχω κάνει αρκετές 12ωρες βάρδιες (12 το μεσημέρι με 12 το βράδυ). Πολλή κούραση αλλά βγαίνει, και δεν ήμουν ούτε παιδί ούτε πολύ φιτ.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 14:34
από alekhine
δεν μπορει να γινει συγκριση με flat χωρες του εξωτερικου οπως ολλανδια και αγγλια λογω αναγλυφου

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 14:34
από - Casper -
alekhine έγραψε: 11 Οκτ 2020, 14:34 δεν μπορει να γινει συγκριση με flat χωρες του εξωτερικου οπως ολλανδια και αγγλια λογω αναγλυφου
Από το στόμα μου το πήρες.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 14:41
από zoltan
alekhine έγραψε: 11 Οκτ 2020, 14:34 δεν μπορει να γινει συγκριση με flat χωρες του εξωτερικου οπως ολλανδια και αγγλια λογω αναγλυφου
Ω ναι, δεν διαφωνώ καθόλου

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 14:51
από Maspoli
alekhine έγραψε: 11 Οκτ 2020, 14:34 δεν μπορει να γινει συγκριση με flat χωρες του εξωτερικου οπως ολλανδια και αγγλια λογω αναγλυφου
Για το απλό ποδήλατο έχεις δίκιο ως προς το ανάγλυφο, για το ηλεκτρικό ποδήλατο όμως, όχι. Η υποβοήθηση από τον κινητήρα κάνει πολύ πιο απλή υπόθεση την ανηφόρα.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 14:52
από Maspoli
- Casper - έγραψε: 11 Οκτ 2020, 14:34
alekhine έγραψε: 11 Οκτ 2020, 14:34 δεν μπορει να γινει συγκριση με flat χωρες του εξωτερικου οπως ολλανδια και αγγλια λογω αναγλυφου
Από το στόμα μου το πήρες.
Αυτό ξαναλέω, αφορά τα συμβατικά ποδήλατα. Με τα ηλεκτρικά ποδήλατα ο παράγοντας αυτός ουσιαστικά εξαλείφεται.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 14:57
από Maspoli
zoltan έγραψε: 11 Οκτ 2020, 14:33Μου 'χε τύχει να μην έχω μπαταρία και να συνεχίζουμε να κάνουμε ντελίβερυ μέχρι να κλείσουμε. Το γαμήδι το ηλεκτρικό ποδήλατο ζύγιζε καμιά 20ριά κιλά και στο τέλος της ημέρας, με τα πόδια εξαντλημένα ήταν βάσανο να το οδηγάς χωρίς υποβοήθηση.
Μια πλήρης μέρα έβγαζε 40-45 χλμ στο ποδήλατο (είχαμε και σκούτερ που δεν το παιρνα). Έχω κάνει αρκετές 12ωρες βάρδιες (12 το μεσημέρι με 12 το βράδυ). Πολλή κούραση αλλά βγαίνει, και δεν ήμουν ούτε παιδί ούτε πολύ φιτ.
Το βασικό πρόβλημα ήταν ότι είχατε μια μόνο μπαταρία και πηγαίνατε για αρκετή ώρα με μικρή ή και καθόλου υποβοήθηση ένα ποδήλατο που είναι πιο βαρύ από τα συμβατικά. Αν υπήρχε η μπαταρία πάνω στο ποδήλατο και μια εφεδρική που θα φορτίζονταν στο μαγαζί, η κατάσταση, από πλευράς κούρασης, θα ήταν πολύ καλύτερη.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 15:01
από zoltan
Maspoli έγραψε: 11 Οκτ 2020, 14:57
zoltan έγραψε: 11 Οκτ 2020, 14:33Μου 'χε τύχει να μην έχω μπαταρία και να συνεχίζουμε να κάνουμε ντελίβερυ μέχρι να κλείσουμε. Το γαμήδι το ηλεκτρικό ποδήλατο ζύγιζε καμιά 20ριά κιλά και στο τέλος της ημέρας, με τα πόδια εξαντλημένα ήταν βάσανο να το οδηγάς χωρίς υποβοήθηση.
Μια πλήρης μέρα έβγαζε 40-45 χλμ στο ποδήλατο (είχαμε και σκούτερ που δεν το παιρνα). Έχω κάνει αρκετές 12ωρες βάρδιες (12 το μεσημέρι με 12 το βράδυ). Πολλή κούραση αλλά βγαίνει, και δεν ήμουν ούτε παιδί ούτε πολύ φιτ.
Το βασικό πρόβλημα ήταν ότι είχατε μια μόνο μπαταρία και πηγαίνατε για αρκετή ώρα με μικρή ή και καθόλου υποβοήθηση ένα ποδήλατο που είναι πιο βαρύ από τα συμβατικά. Αν υπήρχε η μπαταρία πάνω στο ποδήλατο και μια εφεδρική που θα φορτίζονταν στο μαγαζί, η κατάσταση, από πλευράς κούρασης, θα ήταν πολύ καλύτερη.
Ναι. Δεν κατάλαβα γιατί το αφεντικό τσιγκουνεύτηκε να πάρει ακόμα μία. Ίσως να πήραν αφού έφυγα από εκεί. Επίσης, επειδή είχαν αγορασμένο σκούτερ θεωρούσαν το ποδήλατο ως εφεδρικό. Στην πράξη όμως όλοι μας όσοι κάναμε ντελίβερι -εγώ, ένας Μαροκινός στην ηλικία μου και κάτι πιτσιρίκια Ολλανδοί- παίρναμε το ποδήλατο.

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 15:02
από EKPLIKTIKOS
Δεν υπάρχουν οι υποδομές και η παιδεία για αυτά τα οχήματα στην Αθήνα τουλάχιστον. Το τι θα γινόταν αν ολοι οι ντελιβεραδες υποχρεώνονταν να εχουν ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια το ξέρουμε. Αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στο τι γίνεται με τα ηλεκτρικά πατίνια σήμερα. Αν θυμάμαι καλα το νομικό πλαίσιο τώρα φτιάχνεται γι αυτα, τα οποία θα διαχωρίζονται βάσει επιδόσεων. Όσα κινούνται με χαμηλές ταχύτητες θα εμπίπτουν στις κατηγορίες των πεζών, τα άλλα στο δρομο. Θα ζήσουμε στιγμές απείρου κάλλους με ντελιβεραδες με ποδήλατα κ πατίνια να κόβουν δρομο απο τα διαζωματα της Θησέως κ της Αμφιθεας, να κινούνται εξίσου σε δρόμους κ πεζοδρομια κατά πως τους βολεύει, κάτι που ήδη γίνεται με τα παπάκια στον βαθμό που είναι εφικτό.

Είναι λάθος να νομίζεις OP οτι οι ντελιβεραδες δε χρησιμοποιούν δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Αν ανοίξεις google maps κ δεις εδώ γύρω τι γίνεται (Φάληρο, Καλλιθέα,.Ν. Σμύρνη κτλ) θα διαπιστώσεις ότι είναι πάρα πολλοί αυτοί οι δρόμοι, δεν ειναι απλα η Συγγρού και η Ποσειδώνος. Επίσης θα διαπιστώσεις ότι πολλα απο τα φαγάδικα βρίσκονται επί αυτών των δρόμων κ όχι απαραίτητα σε στενά..

Re: Θα στηρίζατε να γίνεται το delivery μόνο με ποδήλατα ή e-bikes;

Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2020, 15:06
από Maspoli
Τα πατίνια ειναι εκτός θέματος.