Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
ST48410 έγραψε: 18 Ιουν 2020, 15:03
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Θα διαφωνήσω. Έχω φιλία με ιδιοκτήτη σχολής και τον βοήθησα λίγο στα τεχνικά οπότε τα είδα από πρώτο χέρι. Καθημερινά ερχόντουσαν εγκύκλιοι, ρυθμίσεις και επεξηγήσεις και κουνήθηκε γη και ουρανός προκειμένου να γίνουν οι τηλεδιασκέψεις. Μιλάμε και για σειρές επιμορφωτικών σεμιναρίων προς δασκάλους, διευθυντές κλπ κλπ. Και έγιναν και πολύ περισσότερα από ότι είχε προβλεφθεί αρχικά. Και έτρεξαν και οι δάσκαλοι πάρα πολύ παρότι τους βρίζουμε με κάθε ευκαιρία. Με την παράδοση που έχουμε σε ανθρώπους με πολλά μεταπτυχιακά έχει βρεθεί στο δημόσιο ΚΑΙ καταρτισμένο προσωπικό. Αυτή τη φορά χρειάστηκαν οι έξτρα γνώσεις και έπιασαν τόπο.
Πόσα από αυτά που έγιναν οφείλονται στην Κεραμέως ή στους υφισταμένους της ή στις τοπικές πρωτοβάθμιες / δευτεροβάθμιες διευθύνσεις δεν ξέρω. Ωστόσο τα πιστώνεται όπως θα χρεωνόταν τις αντίστοιχες πατάτες.
ΥΓ. Δεν είμαι φαν της Κεραμέως. Αυτά που έζησα σου γράφω.
Re: Η Κα Υπουργός ραπίζει ζαίους vol 3548
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2020, 18:40
από Υδράργυρος
Εξω τα καλλιτεχνικα, μεσα τα θρησκευτικα
Το αποτελεσμα:
ST48410 έγραψε: 18 Ιουν 2020, 15:03
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Το '70 είχαμε Καλλιτεχνικά (και Σχέδιο) σε όλο το Γυμνάσιο και το Λύκειο
Και τώρα ζητά Σχέδιο για την εισαγωγή στις Αρχιτεκτονικές σχολές, το οποίο δεν διδάσκει στο Λύκειο. Παράνοια
ST48410 έγραψε: 18 Ιουν 2020, 15:03
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Το '70 είχαμε Καλλιτεχνικά (και Σχέδιο) σε όλο το Γυμνάσιο και το Λύκειο
Και τώρα ζητά Σχέδιο για την εισαγωγή στις Αρχιτεκτονικές σχολές, το οποίο δεν διδάσκει στο Λύκειο. Παράνοια
Σου λεει κουμουνιστες καλλιτεχνες θα γινουν, εξω τα καλλιτεχνικα
Re: Η Κα Υπουργός ραπίζει ζαίους vol 3548
Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2020, 18:54
από Νon4me
Κανεις δε χρειαζεται να ραπίσει τους ζαίους . Τα καταφερνει απο μονος του ο μικρος του τζεπετο .
Τα καλλιτεχνικά μαθήματα είναι πονεμένη ιστορία. Υπάρχουν προβλήματα και παρεξηγήσεις μπερδεμένα με συμφέροντα που εδώ και ένα αιώνα επηρεάζουν αποφάσεις. Δεν είναι μόνο θέμα ενός υπουργού (που σιγά να μην έχει τις απαραίτητες γνώσεις, αλλά λέμε τώρα) να αποφασίσει ότι θέλει σοβαρή καλλιτεχνική παιδεία στο σχολείο. Ποιος θα γράψει τα βιβλία; Τι θα λένε αυτά; Ποιους "σύγχρονους" και μη προβεβλημένους από το δημοσιογραφικό και πολιτικό κατεστημένο, καλλιτέχνες - "δημιουργούς" θα λιβανίζουν;
Η Ελληνική κοινωνία δεν θα άντεχε καν μια συζήτηση σε θεωρητικό επίπεδο για το τι είναι καλλιτεχνικώς αξιόλογο ή μη. Πόσο μάλλον να γίνει προσπάθεια να εφαρμοστεί κάτι στην πράξη.
Όταν αναφερόταν ο Γιαννόπουλος (όχι ο δικός μας) στα νυχτερινά μαγαζιά ως πολιτιστικά κέντρα, δεν ήταν απλώς μια χιουμοριστική ατάκα ενός γέρου που τα 'χει χαμένα. Ήταν το επιστέγασμα μιας στρεβλής πορείας παρανοήσεων, παρεξηγήσεων και αισχρής μορφής λαϊκισμού αρκετών δεκαετιών. Δεν αλλάζουν αυτά έτσι εύκολα.
Δεν κατάλαβα τα ερωτήματα, πιστεύεις οτι δεν θα βρεθούν άνθρωποι να γράψουν σχολικά βιβλία; Τα βιβλία του γυμνασίου που έχω δει εγω μια χαρά είναι.
Ας διδαχθούν τα παιδιά τα βασικά απο ιστορία της τέχνης, που άλλωστε είναι συνυφασμένη και με την ιστορία γενικότερα, ας έρθουν σε επαφή με το σχέδιο που άλλωστε είναι και ειδικό μάθημα στις εξετάσεις πολλών σχολών και όταν φτάσουνε στην σύγχρονη τέχνη βλέπουμε ποιους καλλιτέχνες θα μελετήσουν.
Και γιατί πρέπει να συζητήσει όλη η κοινωνία για το περιεχόμενο ενός μαθήματος;
Ας μην κάνουμε Φυσική, αλλά "ιστορία της Φυσικής" αντίστοιχα.
Η ιστορία της τέχνης είναι υπαρκτό αντικείμενο σπουδων.
Αλλά για να σου πω την αλήθεια πιστεύω οτι θα έπρεπε και στην φυσική να στέκονται λιγάκι (δεν ξέρω αν γίνεται) και στις αρχές της επιστήμης, τους πρωτεργάτες, τις διαδικασίες κτλ ετσι ωστε και αυτοί που δεν θα μάθουν όντως φυσική
(δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία) να μην καταλήγουν μετά να πιστεύουν σε ζώδια και ξεματιάσματα.
ST48410 έγραψε: 18 Ιουν 2020, 15:03
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Έχοντας ανηψιό στο δημοτικό εχω να πω οτι μια χαρά γίνανε μαθήματα εξ αποστάσεως και μάλιστα με δασκάλα που ήταν παντελώς άσχετη. Αν συνεχιστεί η προσπάθεια τώρα που δεν πιέζει τόσο ο χρόνος η τεχνολογία θα παιξει πολυ σημαντικό (επικουρικό) ρόλο.
ST48410 έγραψε: 18 Ιουν 2020, 15:03
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Έχοντας ανηψιό στο δημοτικό εχω να πω οτι μια χαρά γίνανε μαθήματα εξ αποστάσεως και μάλιστα με δασκάλα που ήταν παντελώς άσχετη. Αν συνεχιστεί η προσπάθεια τώρα που δεν πιέζει τόσο ο χρόνος η τεχνολογία θα παιξει πολυ σημαντικό (επικουρικό) ρόλο.
Εχω και γω. Οντως μια χαρα γινοντουσαν με πρωτοβουλια των δασκαλων, ναι αυτων που βριζουν οι φιλελεδες.
Αυτο που δεν εγινε ηταν τα λαιβ ον καμερα μαθηματα που σκυλιασμενα κυνηγουσε η κεραμεως
ST48410 έγραψε: 18 Ιουν 2020, 15:03
Να πω και μερικά επί του θέματος. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις πολιτικές της υπουργού για να δω αν υπάρχει όραμα και σωστοί στόχοι. Η διαχείριση της κρίσης όμως της πιστώνεται. Έγιναν πράγματα σε πολύ σύντομο χρόνο που ούτε εμείς δεν τα πιστεύαμε. Δείτε τις αντιδράσεις εδώ όταν σας είχα πρωτογράψει στα μέσα Μαρτίου για μαθήματα μέσω τηλεδιασκέψεων. Φαινόντουσαν αδύνατα αυτά που τελικά έγιναν.
Τιποτα δεν εγινε. Ατην αρχη ηταν το φιασκομε τα ταμπλετ, μετα τα μαθηματα μεσω τηλεδιασκεψης που δεν εγιναν, τελος ενα νομοσχεδιο που γυριζει τα προγραμματα στη δεκαετια του 70.
Το '70 είχαμε Καλλιτεχνικά (και Σχέδιο) σε όλο το Γυμνάσιο και το Λύκειο
Και τώρα ζητά Σχέδιο για την εισαγωγή στις Αρχιτεκτονικές σχολές, το οποίο δεν διδάσκει στο Λύκειο. Παράνοια
Τελείως.
Να σκεφτείς ότι το μάθημα "Γραμμικό Σχέδιο" υπάρχει στο Λύκειο, αλλά δεν διδάσκεται...
Ευτυχώς πρόλαβε η κυρία Κεραμέως να κόψει όλες αυτές τις μαλακιες πριν καταντησουν τα παιδιά ζαιους.
Re: Η Κα Υπουργός ραπίζει ζαίους vol 3548
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2020, 09:29
από Naranjita
και που υπηρχαν τα μαθηματα αυτα, το αποτελεσμα ποιο ηταν? τα σκυλαδικα σε κάθε γωνια? η σκουπιδοτηλεοραση? τα θεατρα του κωλου?
ποσα αξιολογα βιβλια εχουν γραφτει? τραγουδια?
ποιο χρησιμο θα ηταν ενα μαθημα οικιακης οικονομιας και κατασκευων στο σπιτι οπου θα διδασκεται με σοβαροτητα.
Re: Η Κα Υπουργός ραπίζει ζαίους vol 3548
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2020, 09:32
από Beria
Naranjita έγραψε: 19 Ιουν 2020, 09:29
και που υπηρχαν τα μαθηματα αυτα, το αποτελεσμα ποιο ηταν? τα σκυλαδικα σε κάθε γωνια? η σκουπιδοτηλεοραση? τα θεατρα του κωλου?
ποσα αξιολογα βιβλια εχουν γραφτει? τραγουδια? ποιο χρησιμο θα ηταν ενα μαθημα οικιακης οικονομιας και κατασκευων στο σπιτι οπου θα διδασκεται με σοβαροτητα.
Ακόμα πιο χρήσιμη είναι η ορθογραφία
Re: Η Κα Υπουργός ραπίζει ζαίους vol 3548
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2020, 09:33
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
ωστόσο απ'ότι διαβάζω η φωτό είναι από την κηδεία της Δημουλά