Σελίδα 7 από 22

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 01:30
από Antigeist
stavmanr έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 00:44
Antigeist έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 23:16 Σου λέω ότι δεν θέλω να προκαλέσω (...)
Κακώς.
Το πιο σωστό που έχει το θέμα σου είναι ότι προκαλεί.
Εγώ πάντως το μόνο που νιώθω ότι με προκαλεί είναι το μουνί. Οι απόψεις των άλλων δεν μπορούν να με "προκαλέσουν" γιατί τις έχω λίγο ή πολύ χεσμένες εκ των προτέρων. Προτείνω την ίδια στάση ζωής.

"Σωστή" στάση όσον αφορά το φορούμ είναι κατ' εμέ να το βλέπεις μόνο ως πλατφόρμα για να μοιραστείς στοχασμούς, εμπειρίες, γνώσεις και ενδιαφέροντα. Για εκτόνωση είναι πολύ καλύτερο το γήπεδο ή το μπουρδέλο και για ψυχαγωγία το χαζοκούτι.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 01:51
από hellegennes
Null έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 01:14
Gherschaagk έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 15:48
panos291 έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 15:44

Οι δάσκαλοι έχουν συγκεκριμένα βιβλία να διδάξουν.


Το μόνο άχρηστο μάθημα είναι τα θρησκευτικά. Τι νιώθεις για τον Χριστό που είναι φίλος σου και κάτι τετοια.
Δεν μπορούν όμως να πάρουν απαλλαγή από τα θρησκευτικά; :smt017
Η απαλλαγή έχει νόημα μόνο αν τα θρησκευτικά είναι πάντα τελευταία ώρα και όσοι παίρνουν απαλλαγή μπορούν να πάνε σπίτι τους και απαλλαγή μπορούν να πάρουν όλοι. Αλλιώς δεν είναι απαλλαγή, είναι μαλακία.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 05:50
από ST48410
Antigeist έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 22:05 Πολλά στελέχη των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ δεν υπέβαλαν αίτηση. Ήρθαν κάποια στελέχη στα κολέγια που σπούδαζαν, στάμπαραν ορισμένους και τους έκαναν πρόταση να μπουν. Το ίδιο θα μπορούσε να συμβαίνει και με τους γιατρούς για παράδειγμα. Θα μπορούσε το κράτος να βρίσκει κάποια ταλαντούχα 17χρονα να τα μπάζει σε μια σχολή με έμφαση στην πρακτική εκπαίδευση και μέχρι τα 24 τους το πολύ να είναι εξειδικευμένοι και έτοιμοι για δουλειά στα δημόσια νοσοκομεία.
Δεν ξέρω αν φτάνει μια επταετία για να εξειδικεύσεις κάποιον σε υψηλό επίπεδο όταν του λείπουν βασικές γνώσεις. Μου φαίνεται πως όχι. Επίσης εσύ αναφέρεσαι σε επιλεγμένα ταλαντούχα άτομα με σπάνιες ικανότητες. Πόσοι είναι αυτοί; Είναι αρκετοί για να έχεις τους γιατρούς που χρειάζεσαι;
Antigeist έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 22:05 Σχετικά με τους στρατιωτικούς, δεν υπάρχει κανένας πειθαναγκαστικός λόγος να είναι ιδιαίτερα μορφωμένοι για να είναι καλοί στην δουλειά τους ούτε έχει κάποιο ιστορικό στήριγμα αυτή η άποψη. Η ιστορία δείχνει ότι οι καλύτεροι στρατιωτικοί ήταν ολιγοεγγράματοι ή αμόρφωτοι. Οι Ρωμαίοι στρατιωτικοί που έσωσαν την αυτοκρατορία κατά την κρίση του 3ου αιώνα ήταν βοσκοί και βουκόλοι από τα Βαλκάνια. Και γιατί να μην μπορούν να βγάλουν μια αναφορά αν δεν πάνε γυμνάσιο; Δεν θα γίνει καθυστερημένος κανείς αν δεν υποστεί την καθημερινή ταπείνωση του σχολείου.
Ο αξιωματικός σήμερα θα χρειαστεί να χειριστεί σύγχρονα όπλα αύριο, μεθαύριο. Σκέψου το ακραίο παράδειγμα ενός πιλότου μαχητικού. Θα μπορέσεις να το εκπαιδεύσεις κατάλληλα αν έχει βασικά κενά σε αριθμητική ή φυσική; Ξένη γλώσσα για να διαβάσει ένα τεχνικό εγχειρίδιο ή να συνομιλήσει με άλλους πιλότους σε μια διεθνή άσκηση; Ένας που ρίχνει όλμους δεν θα πρέπει να κατανοεί κάποια στοιχειώδη στην γεωμετρία; Θα πάρεις λοιπόν τον ενήλικα και θα αρχίσεις να του τα μαθαίνεις από την αρχή;
Antigeist έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 22:05 Ο μέσος σημερινός εργαζόμενος δεν κάνει τίποτα που να δικαιολογεί την σχολική ύλη για την οποία έφαγε τα λεφτά του και τα χρόνια του στα φροντιστήρια. Ένας άνθρωπος πρέπει να ξέρει να γράφει, να διαβάζει και να αριθμεί. Τα άλλα του πνευματικά ενδιαφέροντα είναι ένα θέμα που δεν αφορά και δεν πρέπει να αφορά το κράτος. Ξέρεις πόσα εκατομμύρια πληρώνουμε κάθε χρόνο για βιβλία, στελέχωση και συντήρηση υποδομών; Χώρια τα ιδιωτικά έξοδα κάθε οικογένειας.
Ζούμε μια εποχή μεγάλης απαξίωσης των πτυχίων και των σπουδών, στην χώρα μας όμως. Δεν είναι παντού έτσι.
Antigeist έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 22:05 Επίσης κάποια επαγγέλματα δεν δικαιολογούν τις πολυετείς σπουδές τους. Για ποιο λόγο ένας φαρμακοποιός για παράδειγμα πρέπει να έχει σπουδάσει φαρμακολογία; Είναι απλά ένας επιχειρηματίας που δεν κάνει ουσιαστικά κάτι άλλο από το να κάθεται σε έναν πάγκο και να πουλάει επώνυμα προϊόντα που συνήθως γράφουν οι γιατροί.
Γιατί θα τρέξεις στις 2 τη νύχτα να ζητήσεις μια συμβουλή ή στις διακοπές σου όταν δεν μπορείς να βρεις γιατρό. Γιατί θα γίνει ένας δεύτερος έλεγχος σε κάτι που δεν κατάλαβες στην δόση ή την λήψη του φαρμάκου που σου έχει συνταγογραφήσει ο γιατρός. Τι κακό κάνει ένας μορφωμένος φαρμακοποιός;
Antigeist έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 22:05 Άλλα επαγγέλματα είναι αντικειμενικά λίγο πολύ άχρηστα. Για ποιο λόγο πρέπει να υπάρχουν ψυχολόγοι;
Υπάρχουν παιδοψυχολόγοι που παρακολουθούν τα παιδιά ήδη από τους παιδικούς σταθμούς. Πολλές μαθησιακές δυσκολίες αναγνωρίζονται και αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αρκετά παιδιά θα έχουν πιο φυσιολογική ζωή σε σχέση με αυτή που θα είχαν αν γεννιόντουσαν πριν 40-50 χρόνια. Τότε θα ήταν δακτυλοδεικτούμενα ως χαζά και περιθωριοποιημένα.

Γενικές παρατηρήσεις.
1. Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση. Η ανάγκη για υψηλή εξειδίκευση έχει δημιουργήσει ενήλικες που στέκονται επαρκώς στο επαγγελματικό τους πεδίο και είναι εντελώς ανίκανοι να σκεφτούν ορθολογικά σε άλλους τομείς της καθημερινής τους ζωής. Συναντάς νέους επιστήμονες και γελάς με αυτά που ακούς σε συζήτηση έξω από το αντικείμενό τους.
2. Προσωπικά αγαπώ την τέχνη και θα ήθελα ας πούμε το σχολείο εκείνο που θα αναδείκνυε καλλιτέχνες ανάλογου μεγέθους ενός Φειδία, ενός Θεοτοκόπουλου και Καβάφη. Μερικές τέτοιες προσωπικότητες αρκούν για να πορεύεται η Ελλάδα τους επόμενους αιώνες. Ακόμα όμως και αν είχαμε την συνταγή δεν ξέρω αν θα ήταν καλό να την εφαρμόζαμε. Η υποχρεωτική εκπαίδευση είναι μία από τις συστηματικότερες μορφές κοινωνικοποίησης του νέου ανθρώπου. Θα εντάξει και αυτόν που έχει καλό οικογενειακό περιβάλλον αλλά κυρίως θα βοηθήσει αυτόν που δεν έχει πάρει τα απαραίτητα εφόδια από το σπίτι. Εδώ στρατό πας με ενήλικα άτομα και βλέπεις τον άλλο να κοιμάται με τα παπούτσια και γενικώς να μην έχει συναίσθηση του πως να φέρεται όταν μοιράζεται κάποιο χώρο με άλλους. Φαντάζεσαι αυτούς που γνώρισες στην θητεία σου πως θα φέρονταν αν δεν είχαν πάει σχολείο;
3. Υπάρχει σοβαρή κριτική για τον τρόπο που λειτουργεί το σχολείο, για την ύλη, για τον χρόνο που αφιερώνεται σε αυτό και σε εκείνο, για το πόσο καλλιεργεί την κριτική σκέψη στο παιδί ή για το πόσο καταστέλλει ατομικές ικανότητες και δημιουργικότητα βάζοντας όλους σε ένα καλούπι. Γίνεται έρευνα και προτάσεις και τα πράγματα αλλάζουν αλλά όχι τόσο δραστικά όσο προτείνεις.
4. Καταλαβαίνεις ότι η όποια λύση εφαρμόζεται λαμβάνει υπόψη της τους διαθέσιμους πόρους. Αν έβλεπα ένα εξαιρετικά προικισμένο παιδί δεν θα ήθελα να ακολουθήσει το ωρολόγιο πρόγραμμα μαζί με τα υπόλοιπα. Αφού αυτό μπορεί να κατανοήσει την ύλη του δημοτικού σε 3 χρόνια γιατί να πρέπει να χάσει 6; Που θα βρεις τα χρήματα για ειδικό σχολείο για αυτά τα παιδιά; Και πόσα τέτοια ειδικά σχολεία μπορείς να στήσεις σε όλη τη χώρα; Δεν ξέρω καν αν το νομοθετικό πλαίσιο θα επέτρεπε κάτι τέτοιο σε επίπεδο ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου. Αν γνωρίζει κάτι ο Στύγιος ας πει.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 06:20
από panos291
ST48410 έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 05:50
Εξήγησε μου για ποιο λόγο ο μαθητής λυκείου χρειάζεται να μαθαινει αυτά.

Εικόνα

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 07:09
από ST48410
panos291 έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 06:20
ST48410 έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 05:50
Εξήγησε μου για ποιο λόγο ο μαθητής λυκείου χρειάζεται να μαθαινει αυτά.

Εικόνα
Γιατί έχεις ένα σύστημα όπου το λύκειο κατέληξε να είναι προπαρασκευαστικό των πανεπιστημιακών σπουδών. Πολλά μπορεί να πει κανείς για την ύλη αλλά εγώ δεν συζήτησα για αυτό. Μου έκανε εντύπωση η πρόταση του νηματοθέτη να αφήνονται οι νέοι να ενηλικιωθούν και μετά να ακολουθούν επαγγελματική κατάρτιση. Θεωρώ πως κάτι τέτοιο θα ήταν μεγαλύτερο χάσιμο χρόνου.

Για να απαντήσουμε σοβαρά στην ερώτησή σου χρειάζονται να συζητήσουμε τα παρακάτω:

1. Στόχος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Θέλουμε συγκροτημένες προσωπικότητες με γενική παιδεία και κοινωνικές δεξιότητες ή έναν άνθρωπο που θα έχεις τις περισσότερες πιθανότητες να βρει ικανοποιητική εργασία;
2. Τι θέσεις εργασίας και σε ποιους τομείς αναμένεται να προσφέρει η εγχώρια αγορά μεσομακροπόθεσμα;
3. Ποιους θα ανταγωνιστεί ο Έλληνα; Αν δηλαδή ο έφηβος σήμερα θα ανταγωνιστεί τον Βαλκάνιο, τον Ευρωπαίο ή τον Ασιάτη εργαζόμενο, τότε αναγκαστικά θα πρέπει να δεις τι εφόδια έχουν αυτοί και να πορευθείς κατάλληλα. Πριν 20+ χρόνια για παράδειγμα οι φοιτητές που συνέχιζαν στο εξωτερικό έβλεπαν τους συμμαθητές τους να έχουν μεγαλύτερη εξοικείωση στην χρήση του υπολογιστή.
4. Πως θα είναι ο κόσμος σε 20-30 χρόνια και πως θα ετοιμάσουμε το νέο για αυτές τις αλλαγές.

Σε αυτό το πλαίσιο, αν όλοι οι ανταγωνιστές σου ας πούμε μαθαίνουν ολοκληρώματα σε μικρότερες τάξεις, θα τα εισάγεις στο σύστημά σου και εσύ. Αν επίσης αρκετά πανεπιστημιακά προγράμματα απαιτούν την γνώση τους ως προαπαιτούμενο, επίσης έχει νόημα.
Προσωπικά και ενώ επαγγελματικά δεν μου χρειάζονται, τρώω τα μούτρα μου κάθε φορά που θέλω να διαβάσω ένα επιστημονικό paper για κάτι που με ενδιαφέρει. Πχ την δική μου εποχή δεν κάναμε καθόλου στατιστική. Τώρα ό,τι και να διαβάσεις θα την βρεις μπροστά σου.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 07:51
από parafrwn
panos291 έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 06:20
ST48410 έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 05:50
Εξήγησε μου για ποιο λόγο ο μαθητής λυκείου χρειάζεται να μαθαινει αυτά.

Εικόνα
Για να μάθει να αντέχει τον πόνο. Και να εξασκήσει την επιμονή και υπομονή του. Και πολλά άλλα.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 08:42
από σούπερ δημήτριος
Antigeist έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 22:05 Πολλά στελέχη των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ δεν υπέβαλαν αίτηση. Ήρθαν κάποια στελέχη στα κολέγια που σπούδαζαν, στάμπαραν ορισμένους και τους έκαναν πρόταση να μπουν. Το ίδιο θα μπορούσε να συμβαίνει και με τους γιατρούς για παράδειγμα. Θα μπορούσε το κράτος να βρίσκει κάποια ταλαντούχα 17χρονα να τα μπάζει σε μια σχολή με έμφαση στην πρακτική εκπαίδευση και μέχρι τα 24 τους το πολύ να είναι εξειδικευμένοι και έτοιμοι για δουλειά στα δημόσια νοσοκομεία.
τα κολέγια τι είναι ρε τρολάκο?

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 08:55
από User_601
Ο φωστηρ Antigeist εννοει οτι δεν χρειαζεται να πας σχολειο,πας κατευθειαν στο κολλεγιο καταλαβατε;Το ιδιο και οι γιατροι.Παιδια μεχρι τα 17 , θα ειναι κουμπουρες,κουτσουρα και ξαφνικα θα μπουνε ιατρικη και θα διαπρεψουν.
Τα πραγματα ειναι απλα.Εναν νεαντερνταλ τον βαζεις ιατρικη και αυτος θα τα μαθει αμεσως.

Και Τρολλινγκ και ηλιθιο τρολλινγκ,δεν λεει φιλαρακο,αστο.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 08:57
από Υπερκουλτουριάρης
Πολύ καλό νήμα. Αν και θεωρώ πως καλύτερα να πας σχολείο,από τα να μην πας καθόλου.
Πέρα από το να γράφεις, να διαβάζεις και πρακτική αριθμητική, δεν χρειάζεται να σου μάθουν καμία άλλη "γνώση". Όσο πιο πολλές ανουσιότητες σε γεμίσουν, τόσο πιο πειθήνιος και βλάκας θα καταντήσεις. Θα ήταν καλή φάση να επιλέγει το παιδί ή αργότερα και ο ενήλικας, ενδιαφέροντα ή επαγγέλματα και να τα μαθαίνει πρακτικά σε βάθος.

Αποτέλεσμα της κατάντιας της εκπαίδευσης και της νέκρωσης του ενστίκτου, είναι πως η πιο μορφωμένη γενιά Ελλήνων παραδίδει την χώρα σε γατόνια της επιβίωσης ισλαμιστές και εκπαιδευμένη να μην σκέφτεται ψυχρά και λογικά,αλλά με κλισέ σκέψη στυλ Εκφραση- Εκθεση δεν καταλαβαίνει τι γίνεται.
Την εποχή των αμόρφωτων χωριάταρων μοναρχοφασιστών/εαμοβουλγαρων παππούδων μας, ότι και να τους έλεγε το κράτος, θα τους έπαιρναν το σκάλπ,γιατί το απλοικό μυαλό τους, δεν ήταν τόσο αποβλακωμένο.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 09:49
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 15:43 Μην υπερβάλλουμε. Οι δάσκαλοι φταίνε, όχι το σύστημα.
και τα 2.

εκτος αν εννοεις οτι οι δασκαλοι φτιαχνουν το συστημα.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 10:33
από Πορφύριος Εξαρχίδης
Antigeist έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 15:32
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 09:50
Antigeist έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 00:19 Για ποιο λόγο υπάρχει ο θεσμός του σχολείου; Τι εξυπηρετεί το να παίρνεις ένα σκατομόμολο (μέχρι 20 χρόνων μόμολο ουσιαστικά είναι κανείς στην χαζοεποχή μας) που δεν μπορεί καλά καλά να βάλει τα ρούχα του σε μια σειρά η να πάψει για δύο γαμημένα λεπτά να βλακίζει και να του μαθαίνεις τι είναι το μάγμα (ύλη δημοτικού!), πως να αναλύει αρχαίες τραγωδίες ή να λύνει εξισώσεις φυσικής και άλγεβρας; Και επιπλέον σε τι βοηθάνε αυτά τα πράγματα στη ζωή σου; Άμα θες να μάθεις φυσική, ωρίμασε καλά καλά και μετά πάρε ένα εγχειρίδιο και κάτσε μελέτησε το με την ησυχία σου.

Και για ποιο λόγο δεν πρέπει τα παιδιά να δουλεύουν επί πληρωμή για να μάθουν από νεαρή ηλικία κάτι πρακτικό και χρήσιμο, χώρια ότι τα αγαθά κόποις κτώνται; Τόσο πολύ κακό θα τους έκανε να μάθουν ξέρω εγώ να φροντίζουν έναν κήπο ή να σερβίρουν; Τα περισσότερα παιδιά μεγαλώνουν και δεν μπορούν να κάνουν ένα ζυμαρικό. Έλεος.

Επίσης δεν θα υπήρχε μπούλινγκ στο βαθμό που μπορεί και ανθεί στα σχολείο αν δεν ανάγκαζες τόσους πολλούς ανώριμους ανθρώπους που προφανώς δεν ταιριάζουν όλοι τους, να συνυπάρχουν τόσες ώρες.

Θυμίζω επίσης ότι στην αρχαία Ελλάδα και την Ρώμη δεν υπήρχε υποχρεωτικό, επαναλαμβάνω υποχρεωτικό και σοβαρό σχολείο, ούτε βαθμίδες εκπαίδευσης.
Το σχολείο είναι απαραίτητο αλλά όχι με τον στεγνό τρόπο που εφαρμόζεται στην ελλάδα. Σε άλλες ανεπτυγμένες χώρες όπως η Ολλανδία το παιδί ή οι γονείς επιλέγουν τον τρόπο διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους έχοντας να διαλέξουν από ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών προσεγγίσεων. Γνωστότερο για τις γήινες πρακτικές του είναι το σύστημα Μοντεσόρι. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα κατά το οποίο δεν δίνεται βαρύτητα στην ιστορία ή στη γεωγραφία αλλά σε πράγματα όπως: Η οσμή μιας παπαρούνας, δείτε το σύμπαν μέσα από τα μάτια του Πικάσο και βέβαια το γνωστό σε όλους Memento Mori όπου οι μαθητές περνούν μεγάλο μέρος του μαθήματος μέσα σε φέρετρα για να αντιληφθούν τη θνητότητά τους. Θυμάστε όταν είμαστε πιτσιρικάδες και νομίζαμε ότι δεν θα πεθάνουμε ποτέ; Δεν ισχύει.
Το σύστημα επίσης συμπεριλαμβάνει πληθώρα δράσεων που αφορούν τη γη. Ζωγραφίζουν, παίζουν μουσική, ακουμπούν το αυτάκι τους στο έδαφος για να νιώσουν το χορτάρι και περπατούν.
Δεν υπάρχει αξιολόγηση. Όταν ο μαθητής ρωτάει: Πως τα πήγα; Ο δάσκαλος απαντά: Εσύ πως νομίζεις ότι τα πήγες;
Βορειοευρωπαϊκές αυτιστικίλες δηλαδή.
Οκ. Η πραγματικότητα είναι, κι αυτό ισχύει φαντάζομαι για όλο τον ανεπτυγμένο κόσμο, ότι το σχολείο λειτουργεί ως προθάλαμος της ένταξης του ατόμου στην κοινωνία θέτοντας κανόνες συμπεριφοράς και σμιλεύοντας τον χαρακτήρα με τρόπο που θα προσαρμόσει το άτομο στην μετέπειτα πορεία του, όποιος κι αν είναι ο τομέας εξειδίκευσής του. Δρα με λίγα λόγια με σαφή κατεύθυνση, πολλές φορές ανασταλτικά, προσφέροντας μεν γνώση αλλά κυρίως αμβλύνοντας τις κοφτερές γωνίες.

Σε μια ιδανική κοινωνία, το σχολείο θα αναγνώριζε σε κάθε μαθητή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και ανάλογα θα καλλιεργούσε συγκεκριμένα ταλέντα και δεξιότητες.

Το δικό μας εκπαιδευτικό σύστημα είναι γενικώς για τον μπούτσο. Δασκάλους και καθηγητές με δημοσιουπαλληλική νοοτροπία που δεν ενδιαφέρονται για τους μαθητές. Δεν έχουν παιδαγωγικές γνώσεις. Δεν διαθέτουν μεταδοτικότητα. Η ακριβής απομνημόνευση είναι η μόνη ιδιότητα που ζητείται. Δεν υπάρχει περιθώριο δημιουργικής ή κριτικής σκέψης.

Κατά τη γνώμη μου, το εκπαιδευτικό σύστημα ξεκινά από τους εκπαιδευτικούς κυρίως και μετά από την ύλη που διδάσκεται. Στην περίπτωση μας, επειδή δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα που βάλλεται συνεχώς από εσωτερικές και εξωτερικές απειλές, η παιδεία θα πρέπει να είναι άμεσα συνυφασμένη με σκληραγώγηση, έντονη γυμναστική, επιβολή πεποίθησης στα εθνικά ιδεώδη και εξάσκηση πολεμικών τεχνών όπως αζίου ζίτσου και Τάε κβον ντο. Θα πρέπει να οργανώνονται πορείες στα χνάρια της περιπατητικής του Αριστοτέλους. Ο κάθε έλληνας θα πρέπει να εμποτιστεί με εθνική υπερηφάνεια και να εξαφανιστεί κάθε περιττό γραμμάριο από τα κορμιά των νέων μας. Με γεμίζει αηδία ένα παιδί δημοτικού, χοντρό αρτζούμπαλο, κακομαθημένο. Με γεμίζει αηδία ένα παιδί κολλημένο στην οθόνη να παίζει ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Τα σχολεία θα πρέπει να είναι ολοήμερα κι ο ρόλος των γονιών περιορισμένος. Τα παιδιά θα πρέπει να ανεξαρτητοποιούνται από μικρά ενώ παράλληλα θα λαμβάνουν μέρος σε διάφορες δράσεις κοινωνικού περιεχομένου. Συσσίτια, δενδροφύτευση, καθαρισμός δρόμων και παραλιών.

Κυρίως, πρέπει να κοιτάζουμε το κορμί κάθε νέου και νέας μας και να γεμίζουμε υπερηφάνεια. Όχι άλλους μπουχέσες και τσουλάκια. Θέλουμε νέους όμορφους και ετοιμοπόλεμους και καρπερούς.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 10:59
από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Εσθήρ έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 08:55 Ο φωστηρ Antigeist εννοει οτι δεν χρειαζεται να πας σχολειο,πας κατευθειαν στο κολλεγιο καταλαβατε;Το ιδιο και οι γιατροι.Παιδια μεχρι τα 17 , θα ειναι κουμπουρες,κουτσουρα και ξαφνικα θα μπουνε ιατρικη και θα διαπρεψουν.
Τα πραγματα ειναι απλα.Εναν νεαντερνταλ τον βαζεις ιατρικη και αυτος θα τα μαθει αμεσως.

Και Τρολλινγκ και ηλιθιο τρολλινγκ,δεν λεει φιλαρακο,αστο.
.

Ολοι πρίν απο τις γενιές μας ήταν κουμπούρες καί κούτσουρα δηλαδή....

Ακούω νά τρίζουν κόκκαλα πάλι....


ΥΓ
Ηξερα νά διαβάζω εφημερίδα πρίν πάω σχολείο....

.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 11:01
από stavmanr
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 01:51
Null έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 01:14
Gherschaagk έγραψε: 13 Νοέμ 2019, 15:48



Το μόνο άχρηστο μάθημα είναι τα θρησκευτικά. Τι νιώθεις για τον Χριστό που είναι φίλος σου και κάτι τετοια.
Δεν μπορούν όμως να πάρουν απαλλαγή από τα θρησκευτικά; :smt017
Η απαλλαγή έχει νόημα μόνο αν τα θρησκευτικά είναι πάντα τελευταία ώρα και όσοι παίρνουν απαλλαγή μπορούν να πάνε σπίτι τους και απαλλαγή μπορούν να πάρουν όλοι. Αλλιώς δεν είναι απαλλαγή, είναι μαλακία.
Η απαλλαγή δεν έχει κανένα νόημα δεδομένου ότι καταστρατηγεί τη σημασία του ωραρίου και των ωρών διδασκαλίας.
Ήταν μία μεσοβέζικη λύση που βρήκαν οι ευφυείς πολιτικοί μας κι έχει πλέον καταπέσει ακόμα και στο ΣτΕ.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 11:05
από stavmanr
panos291 έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 06:20
ST48410 έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 05:50
Εξήγησε μου για ποιο λόγο ο μαθητής λυκείου χρειάζεται να μαθαινει αυτά.

Εικόνα
Ενώ έπρεπε να διδάσκεται πώς να σπάει πέτρες, πώς να κουβαλάει όπλα, πώς να χειρίζεται τα βαμποράκια κλπ. Χρήσιμα πράγματα και πρακτικά δηλαδή...

Προφανώς, σκοπός της μέσης εκπαίδευσης είναι να παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους του μαθητές να έχουν πρόσβαση στην ίδια ύλη και να πάρουν τα εφόδια για να εισαχθούν σε ανώτατες σχολές.

Re: Το σχολείο είναι σκέτο χάσιμο χρόνου από τη ζωή ενός ανθρώπου

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2019, 11:06
από σύντροφος διαβάτης
panos291 έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 06:20
ST48410 έγραψε: 14 Νοέμ 2019, 05:50
Εξήγησε μου για ποιο λόγο ο μαθητής λυκείου χρειάζεται να μαθαινει αυτά.

Εικόνα
για να νοιώσει πνευματική ικανοποίηση από την κατανόηση του.

Οταν όμως πρέπει να το διαβάσεις για να περάσεις τις εξετάσεις, για να πάρεις το πτυχίο, για να βρεις δουλειά κλπ , τότε χάνεται η χαρά της γνώσης, η διαδικασία γίνεται καταναγκαστική, και τα παιδιά καταλήγουν να αντιπαθήσουν το γνωστικό αντικείμενο.

Ενα ιδανικό σχολείο θα είχε σαν πρώτιστο σκοπό την χαρά της γνώσης. Επίσης μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία θα καλλιεργούσε την συνεργασία και το ομαδικό πνεύμα μεταξύ των μαθητών. Και θα πετούσε από το παράθυρο την αριστεία, όπως αυτή συμβολίζεται απο τον σπασίκλα σημαιοφόρο.