Von Mackensen έγραψε: 09 Σεπ 2019, 19:00
Σκεψου τι απατεωνες ειναι οι Ζαιοι,εγκαινιασαν ενα εργο 5 χρονια πριν ολοκληρωθει .
τέλη του 20 παραδίδονταν, ήταν μέσα σε όλες τις προθεσμίες ο,τι έπρεπε να γίνει
Ήδη ο Μπουτάρης κινείται δικαστικά απέναντι στους απατεωνες που έρχονται να χαλάσουν ο,τι έγινε γιατί ήταν έργο συριζα
Και τον γαμαω τον συριζα
Έτσι ακριβώς είναι τελικά, έχω μιλήσει με αρκετούς ανθρώπους για να επιβεβαιώσω.
Όχι απλά δεν αρχίσαμε καλά τελικά αλλά μετά από αυτό είναι πάρα μα πάρα πάρα πολύ εύκολο να εντοπίσεις ποιος είναι κανονικό μουνόπανο εφόσον γνωρίζει και ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να στηρίζει το σκατόσογο. -
Γαμώ το σύριζα, γαμώ το Πειραιά και το σκατόσογο σας μουνοπανάδες.
Σας φαίνεται υποτίμηση το περπάτημα αλλά αν απλώς θες να σύρεις το κορμί σου σε ένα γραφείο κουβαλώντας μια τσαντα για 8-10 ώρες εγώ το κάνω κάθε μέρα και Αθήνα . Και παντού βασικά .
Ανεκτική καθημερινή απόσταση περπατήματος έως 40 λεπτά .
Αθήνα ρε σεις παίρνω το αμάξι από το πάρκινγκ μου, πάω το αφήνω μπατμπιτον , μου κλέβει ο γύφτος τη βενζίνη μέχρι το μεσημέρι , περπατάω κ 7 λεπτά μέχρι τη δουλειά ( σύνολο από το απιτι μου καμία 40 λεπτά ) .
Οι εξαγγελίες του Μητσοτάκη για το Μετρό Θεσσαλονίκης, από το βήμα της ΔΕΘ, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, την μετάθεση της έναρξης λειτουργίας του από το 2021 στο 2023, την απόσπαση των αρχαίων από τον Σταθμό Βενιζέλου και τη μεταφορά τους σε ένα ανύπαρκτο, μέχρι αυτή τη στιγμή μουσείο, ενώ ανοίγει το δρόμο για εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις στους εργολάβους για τις καθυστερήσεις.
Μάλιστα οι εώς τώρα καθυστερήσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων για το συγκεκριμένο έργο, έχουν ζημιώσει κατά εκατοντάδες εκατομμύρια το ελληνικό δημόσιο.
Δεν προκαλεί εντύπωση πάντως, ότι για άλλη μια φορά, γίνονται εξαγγελίες κενές ουσίας και νοήματος, χωρίς πρόγραμμα και χωρίς μελέτες προς όφελος των ολιγαρχών.
Μητσοτάκης: Το μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει στο σύνολο του τον Απρίλιο του 2023
Κοίτα καλό θα είναι ότι σαχλαμάρα ποστάρει ο JoDi να μην την αναπαράγεις σαν θέσφατο.Ο τύπος ένας οδοντόγιατρος στην Ολλανδία είναι, ούτε καν δημοσιογράφος είναι, απλώς αναπαράγει όποια είδηση ΝΔ βρίσκει και την διαστρεβλώνει σε στυλ Αυριανής.Τώρα τι ρόλο βαράει ο συγκεκριμένος δεν ξέρω πάντως το 99% που φτιάχνει είναι παπάτζες.Το τι παπαρδέλες πόσταρε το 15 ιδιαίτερα είναι απίστευτο.
2 περιπτώσεις.
Ή έχεις κάποιου είδους νοητικής στέρησης οπότε πάω μπάσο ή είσαι μουνοπανάκος.
Και γάμα κ το τζοντί.
lyna έγραψε: 20 Οκτ 2019, 22:34
Σας φαίνεται υποτίμηση το περπάτημα αλλά αν απλώς θες να σύρεις το κορμί σου σε ένα γραφείο κουβαλώντας μια τσαντα για 8-10 ώρες εγώ το κάνω κάθε μέρα και Αθήνα . Και παντού βασικά .
Ανεκτική καθημερινή απόσταση περπατήματος έως 40 λεπτά .
Αθήνα ρε σεις παίρνω το αμάξι από το πάρκινγκ μου, πάω το αφήνω μπατμπιτον , μου κλέβει ο γύφτος τη βενζίνη μέχρι το μεσημέρι , περπατάω κ 7 λεπτά μέχρι τη δουλειά ( σύνολο από το απιτι μου καμία 40 λεπτά ) .
Αν το πάρω ποδαράτο κάνω 25 λεπτά .
Αν θες ψώνια σούπερ μάρκετ τα κανεις ονλαην .
Καλά ξηγιέσαι αλλά εδώ μιλάμε για τα ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ κ το ΓΑΜΩΣΟΓΟ.
Εμπεδοκλής έγραψε: 20 Οκτ 2019, 22:06
Εσείς οι Θεσσαλονικείς έχετε τα πιο καινούρια λεωφορεία στη χώρα και συνεχώς σκούζετε ότι είναι υπερήλικα. Είναι υπερήλικο ένα λεωφορείο του 2012; ΕΛΕΟΣ!!! Κακομαθημένοι...
Ότι είναι λίγα που κυκλοφορουν αναλογικά με τον κοσμο που τα χρησιμοποιει ,ειναι χωρίς συντήρηση,πολλές φορες δεν λειτουργει ο κλιματισμος.Αυτά κραζουνε και όχι ότι είναι παλιά.
Λίγα; Πόσοι είστε αγαπητέ μου; Ένα εκατομμύριο; Η Αθήνα με 4 φορές παραπάνω κόσμο έχει περίπου τα διπλά. Οι υπόλοιπες πόλεις έχουν αναλογικά λιγότερα. Πόσα λεωφορεία θέλετε δηλαδή; ΄
Όσο για τον κλιματισμό, είναι αστείες δικαιολογίες. Ο κλιματισμός είναι από τις πιο φθηνές επισκευές. Αν δεν δουλεύει σωστά πιθανότατα οφείλεται στην κακή του χρήση από τους επιβάτες. Γενικά, με τη συγκοινωνία είστε απαράδεκτοι ως κάτοικοι. Δεν σας φταίει ούτε το μετρό, ούτε τα λεωφορεία. Χώρια που αρκετοί από τους συμπολίτες σου είχαν βρει την χήνα με τα χρυσά αυγά στις συγκοινωνίες. Έπαιρναν τεράστιες επιδοτήσεις για αγορά και επισκευή των λεωφορείων και αυτοί τα παρατούσαν άφτιαχτα ή τα πουλούσαν σε άλλα αστικά ΚΤΕΛ. Το φαγοπότι τελείωσε και απλά σκούζουν από τα μέσα που επιρρεάζουν.
Δεν μπορεί να μου λες ότι είναι κακοσυντηρήμενα τα λεωφορεία όταν όλη η επαρχία έχει γεμίσει από λεωφορεία του ΟΑΣΘ που λειτουργούν άψογα... Κακομαθημένοι είστε. Τίποτα άλλο...
Εμπεδοκλής έγραψε: 20 Οκτ 2019, 22:06
Εσείς οι Θεσσαλονικείς έχετε τα πιο καινούρια λεωφορεία στη χώρα και συνεχώς σκούζετε ότι είναι υπερήλικα. Είναι υπερήλικο ένα λεωφορείο του 2012; ΕΛΕΟΣ!!! Κακομαθημένοι...
Ότι είναι λίγα που κυκλοφορουν αναλογικά με τον κοσμο που τα χρησιμοποιει ,ειναι χωρίς συντήρηση,πολλές φορες δεν λειτουργει ο κλιματισμος.Αυτά κραζουνε και όχι ότι είναι παλιά.
Λίγα; Πόσοι είστε αγαπητέ μου; Ένα εκατομμύριο; Η Αθήνα με 4 φορές παραπάνω κόσμο έχει περίπου τα διπλά. Οι υπόλοιπες πόλεις έχουν αναλογικά λιγότερα. Πόσα λεωφορεία θέλετε δηλαδή; ΄
Όσο για τον κλιματισμό, είναι αστείες δικαιολογίες. Ο κλιματισμός είναι από τις πιο φθηνές επισκευές. Αν δεν δουλεύει σωστά πιθανότατα οφείλεται στην κακή του χρήση από τους επιβάτες. Γενικά, με τη συγκοινωνία είστε απαράδεκτοι ως κάτοικοι. Δεν σας φταίει ούτε το μετρό, ούτε τα λεωφορεία. Χώρια που αρκετοί από τους συμπολίτες σου είχαν βρει την χήνα με τα χρυσά αυγά στις συγκοινωνίες. Έπαιρναν τεράστιες επιδοτήσεις για αγορά και επισκευή των λεωφορείων και αυτοί τα παρατούσαν άφτιαχτα ή τα πουλούσαν σε άλλα αστικά ΚΤΕΛ. Το φαγοπότι τελείωσε και απλά σκούζουν από τα μέσα που επιρρεάζουν.
Δεν μπορεί να μου λες ότι είναι κακοσυντηρήμενα τα λεωφορεία όταν όλη η επαρχία έχει γεμίσει από λεωφορεία του ΟΑΣΘ που λειτουργούν άψογα... Κακομαθημένοι είστε. Τίποτα άλλο...
Ότι είναι λίγα που κυκλοφορουν αναλογικά με τον κοσμο που τα χρησιμοποιει ,ειναι χωρίς συντήρηση,πολλές φορες δεν λειτουργει ο κλιματισμος.Αυτά κραζουνε και όχι ότι είναι παλιά.
Λίγα; Πόσοι είστε αγαπητέ μου; Ένα εκατομμύριο; Η Αθήνα με 4 φορές παραπάνω κόσμο έχει περίπου τα διπλά. Οι υπόλοιπες πόλεις έχουν αναλογικά λιγότερα. Πόσα λεωφορεία θέλετε δηλαδή; ΄
Όσο για τον κλιματισμό, είναι αστείες δικαιολογίες. Ο κλιματισμός είναι από τις πιο φθηνές επισκευές. Αν δεν δουλεύει σωστά πιθανότατα οφείλεται στην κακή του χρήση από τους επιβάτες. Γενικά, με τη συγκοινωνία είστε απαράδεκτοι ως κάτοικοι. Δεν σας φταίει ούτε το μετρό, ούτε τα λεωφορεία. Χώρια που αρκετοί από τους συμπολίτες σου είχαν βρει την χήνα με τα χρυσά αυγά στις συγκοινωνίες. Έπαιρναν τεράστιες επιδοτήσεις για αγορά και επισκευή των λεωφορείων και αυτοί τα παρατούσαν άφτιαχτα ή τα πουλούσαν σε άλλα αστικά ΚΤΕΛ. Το φαγοπότι τελείωσε και απλά σκούζουν από τα μέσα που επιρρεάζουν.
Δεν μπορεί να μου λες ότι είναι κακοσυντηρήμενα τα λεωφορεία όταν όλη η επαρχία έχει γεμίσει από λεωφορεία του ΟΑΣΘ που λειτουργούν άψογα... Κακομαθημένοι είστε. Τίποτα άλλο...
Πόσο μπούφος μπορείς να είσαι
Λεωφορεία του πρώην ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν σε άλλες πόλεις.
Ότι είναι λίγα που κυκλοφορουν αναλογικά με τον κοσμο που τα χρησιμοποιει ,ειναι χωρίς συντήρηση,πολλές φορες δεν λειτουργει ο κλιματισμος.Αυτά κραζουνε και όχι ότι είναι παλιά.
Λίγα; Πόσοι είστε αγαπητέ μου; Ένα εκατομμύριο; Η Αθήνα με 4 φορές παραπάνω κόσμο έχει περίπου τα διπλά. Οι υπόλοιπες πόλεις έχουν αναλογικά λιγότερα. Πόσα λεωφορεία θέλετε δηλαδή; ΄
Όσο για τον κλιματισμό, είναι αστείες δικαιολογίες. Ο κλιματισμός είναι από τις πιο φθηνές επισκευές. Αν δεν δουλεύει σωστά πιθανότατα οφείλεται στην κακή του χρήση από τους επιβάτες. Γενικά, με τη συγκοινωνία είστε απαράδεκτοι ως κάτοικοι. Δεν σας φταίει ούτε το μετρό, ούτε τα λεωφορεία. Χώρια που αρκετοί από τους συμπολίτες σου είχαν βρει την χήνα με τα χρυσά αυγά στις συγκοινωνίες. Έπαιρναν τεράστιες επιδοτήσεις για αγορά και επισκευή των λεωφορείων και αυτοί τα παρατούσαν άφτιαχτα ή τα πουλούσαν σε άλλα αστικά ΚΤΕΛ. Το φαγοπότι τελείωσε και απλά σκούζουν από τα μέσα που επιρρεάζουν.
Δεν μπορεί να μου λες ότι είναι κακοσυντηρήμενα τα λεωφορεία όταν όλη η επαρχία έχει γεμίσει από λεωφορεία του ΟΑΣΘ που λειτουργούν άψογα... Κακομαθημένοι είστε. Τίποτα άλλο...
Ότι είναι λίγα που κυκλοφορουν αναλογικά με τον κοσμο που τα χρησιμοποιει ,ειναι χωρίς συντήρηση,πολλές φορες δεν λειτουργει ο κλιματισμος.Αυτά κραζουνε και όχι ότι είναι παλιά.
Λίγα; Πόσοι είστε αγαπητέ μου; Ένα εκατομμύριο; Η Αθήνα με 4 φορές παραπάνω κόσμο έχει περίπου τα διπλά. Οι υπόλοιπες πόλεις έχουν αναλογικά λιγότερα. Πόσα λεωφορεία θέλετε δηλαδή; ΄
Όσο για τον κλιματισμό, είναι αστείες δικαιολογίες. Ο κλιματισμός είναι από τις πιο φθηνές επισκευές. Αν δεν δουλεύει σωστά πιθανότατα οφείλεται στην κακή του χρήση από τους επιβάτες. Γενικά, με τη συγκοινωνία είστε απαράδεκτοι ως κάτοικοι. Δεν σας φταίει ούτε το μετρό, ούτε τα λεωφορεία. Χώρια που αρκετοί από τους συμπολίτες σου είχαν βρει την χήνα με τα χρυσά αυγά στις συγκοινωνίες. Έπαιρναν τεράστιες επιδοτήσεις για αγορά και επισκευή των λεωφορείων και αυτοί τα παρατούσαν άφτιαχτα ή τα πουλούσαν σε άλλα αστικά ΚΤΕΛ. Το φαγοπότι τελείωσε και απλά σκούζουν από τα μέσα που επιρρεάζουν.
Δεν μπορεί να μου λες ότι είναι κακοσυντηρήμενα τα λεωφορεία όταν όλη η επαρχία έχει γεμίσει από λεωφορεία του ΟΑΣΘ που λειτουργούν άψογα... Κακομαθημένοι είστε. Τίποτα άλλο...
Πόσο μπούφος μπορείς να είσαι
Με πρόλαβες ρε μλκ.
έμπε, άστο ρε μαλάκα, ούτε μια λέξη μετά την άλλη σωστά δεν έβαλες, έλεος, εντάξει είπαμε εντελώς άσχετος αλλά μην το φωνάζεις κιόλα, ακούμε.
sys3x έγραψε: 20 Οκτ 2019, 23:32
Με πρόλαβες ρε μλκ.
έμπε, άστο ρε μαλάκα, ούτε μια λέξη μετά την άλλη σωστά δεν έβαλες, έλεος, εντάξει είπαμε εντελώς άσχετος αλλά μην το φωνάζεις κιόλα, ακούμε.
Μέτοχος στο ΟΑΣΘ σύντροφε; Ξεμείνατε από επιδοτήσεις;
Με τη συμπληρωματική συμφωνία των συναρμόδιων υπουργών Χρ. Σταϊκούρα και Μιχ. Παπαδόπουλου με τη διοίκηση του Οργανισμού, το συνολικό ύψος των κρατικών επιδοτήσεων προς τον ΟΑΣΘ για την περίοδο 2007-2013 εκτοξεύτηκε στα 910 εκατ. ευρώ, όταν το ίδιο διάστημα το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας πήρε 980 εκατ. ευρώ.
Η μέση ετήσια επιδότηση των «ιδιωτικών» συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης διαμορφώθηκε στα 130 εκατ. ευρώ, για να καλυφθεί η εξυπηρέτηση γραμμών συνολικού μήκους 42 εκατ. χλμ., ενώ στην ΟΣΥ για 143 εκατ. χλμ. ήταν 140 εκατ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι ο ΟΑΣΘ έλαβε σχεδόν την ίδια ενίσχυση για λιγότερο από το ένα τρίτο του συγκοινωνιακού έργου, που αναλογεί σε 50.000 ευρώ ανά εργαζόμενο στην εταιρεία, όταν στην Αττική διαμορφώνονται στα 16.000 ευρώ! https://www.news247.gr/politiki/telos-s ... 48627.html
Πάρτε το χαμπάρι, η χήνα με τα χρυσά αυγά ψόφησε...
sys3x έγραψε: 20 Οκτ 2019, 23:32
Με πρόλαβες ρε μλκ.
έμπε, άστο ρε μαλάκα, ούτε μια λέξη μετά την άλλη σωστά δεν έβαλες, έλεος, εντάξει είπαμε εντελώς άσχετος αλλά μην το φωνάζεις κιόλα, ακούμε.
Μέτοχος στο ΟΑΣΘ σύντροφε; Ξεμείνατε από επιδοτήσεις;
Με τη συμπληρωματική συμφωνία των συναρμόδιων υπουργών Χρ. Σταϊκούρα και Μιχ. Παπαδόπουλου με τη διοίκηση του Οργανισμού, το συνολικό ύψος των κρατικών επιδοτήσεων προς τον ΟΑΣΘ για την περίοδο 2007-2013 εκτοξεύτηκε στα 910 εκατ. ευρώ, όταν το ίδιο διάστημα το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας πήρε 980 εκατ. ευρώ.
Η μέση ετήσια επιδότηση των «ιδιωτικών» συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης διαμορφώθηκε στα 130 εκατ. ευρώ, για να καλυφθεί η εξυπηρέτηση γραμμών συνολικού μήκους 42 εκατ. χλμ., ενώ στην ΟΣΥ για 143 εκατ. χλμ. ήταν 140 εκατ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι ο ΟΑΣΘ έλαβε σχεδόν την ίδια ενίσχυση για λιγότερο από το ένα τρίτο του συγκοινωνιακού έργου, που αναλογεί σε 50.000 ευρώ ανά εργαζόμενο στην εταιρεία, όταν στην Αττική διαμορφώνονται στα 16.000 ευρώ! https://www.news247.gr/politiki/telos-s ... 48627.html
Πάρτε το χαμπάρι, η χήνα με τα χρυσά αυγά ψόφησε...
lyna έγραψε: 20 Οκτ 2019, 22:34
Σας φαίνεται υποτίμηση το περπάτημα αλλά αν απλώς θες να σύρεις το κορμί σου σε ένα γραφείο κουβαλώντας μια τσαντα για 8-10 ώρες εγώ το κάνω κάθε μέρα και Αθήνα . Και παντού βασικά .
Ανεκτική καθημερινή απόσταση περπατήματος έως 40 λεπτά .
Αθήνα ρε σεις παίρνω το αμάξι από το πάρκινγκ μου, πάω το αφήνω μπατμπιτον , μου κλέβει ο γύφτος τη βενζίνη μέχρι το μεσημέρι , περπατάω κ 7 λεπτά μέχρι τη δουλειά ( σύνολο από το απιτι μου καμία 40 λεπτά ) .
Αν το πάρω ποδαράτο κάνω 25 λεπτά .
Αν θες ψώνια σούπερ μάρκετ τα κανεις ονλαην .
Καλά ξηγιέσαι αλλά εδώ μιλάμε για τα ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ κ το ΓΑΜΩΣΟΓΟ.