Re: Οι πολιτικοί μηχανικοί ξέχασαν να βιδώσουν τις κατασκευές στο έδαφος!
Δημοσιεύτηκε: 08 Μάιος 2019, 16:42
ΜΟΧΛΟΒΡΑΧΙΟΝΑΣ ΤΟΙΧΩΜΑΤΟΣ
Τα κάθετα φέροντα επιμήκη στοιχεία, από την βάση έως το δώμα, αποτελούν τεράστιους ισχυρούς μοχλοβραχίονες, με υπομόχλιο που εμφανίζετε μεταξύ της ελαστικής και άκαμπτης περιοχής του κορμού του υποστυλώματος και άρθρωση, η οποία επιτρέπει την στροφή, ευρισκόμενη στην παρειά του πέλματος θεμελίωσης, που θλίβεται. Η μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος της συνάφειας, σε άψογη συνεργασία με τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα και την άρθρωση, κατεβάζουν μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες είναι αδύνατον να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής της πεδιλοδοκού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την συγκέντρωση υπερεντατικών μεγεθών σε μία συγκεκριμένη περιοχή, λόγος ή η κύρια αφορμή για ψαθυρή αστοχία. Ζητούμενο έρευνας. Μία μέθοδος να καταργεί τον μοχλοβραχίονα των τοιχωμάτων και την συγκέντρωση υπερεντατικών μεγεθών.
Λύση
Η ΛΥΣΗ
Η νέα μέθοδος σχεδιασμού καταργεί την διατμητική αστοχία. Χρησιμοποιεί λιγότερο οπλισμό μειώνοντας το κόστος. Ο τένοντας δέχεται μόνο εφελκυσμό και το σκυρόδεμα μόνο θλίψη στις αντικριστές παρειές του τοιχώματος πάνω κάτω.. Αφενός ουδεμία διαφορά δυναμικού των εντάσεων υπάρχει διότι ο τένοντας πακτώνεται στα άκρα και αφετέρου ουδεμία διατμητική αστοχία υφίσταται διότι δεν υπάρχει ουδεμία συνάφεια σκυροδέματος και χάλυβα. Με αυτόν τον μηχανισμό δεν δημιουργούμε συγκέντρωση εντατικών μεγεθών εφελκυσμού στην παρειά του τοιχώματος. Αυτή η μέθοδος καταργεί τον μοχλοβραχίονα και τον πολλαπλασιασμό των εντάσεων στον κορμό του τοιχώματος διότι δεν κατεβάζει πια ροπές στην βάση αφού αυτές παραλαμβάνονται από το ανώτατο άκρο του.
Πείραμα.
Εφαρμόζοντας έρευνα έκανα ένα μικρό πείραμα για να εξακριβώσω και άλλα προβλήματα της συνάφειας και περισσότερα πλεονεκτήματα της ελεύθερης πάκτωσης των άνω άκρων της κατασκευής με το έδαφος θεμελίωσης. Θέλησα να διαπιστώσω αν η αρχική πάκτωση που κάνω πάνω στο έδαφος δέχεται περισσότερα, λιγότερα, ή τα ίδια φορτία έλξης όταν εφαρμόζετε α) πάκτωση βάσης θεμελίωσης - και εδάφους ή β) όταν η μέθοδος σχεδιασμού εφαρμόζει την πάκτωση των ανώτατων άκρων του τοιχώματος και του εδάφους. Τα αποτελέσματα του πειράματος ήταν ότι η πάκτωση θεμελίωσης με το έδαφος πετυχαίνει εύκολη εξόλκευση του μηχανισμού από το έδαφος, ενώ η πάκτωση των ανώτατων άκρων του τοιχώματος και του εδάφους χρειάζεται πολλαπλάσια δύναμη έλξης για την εξόλκευση του μηχανισμού της πάκτωσης. Αν μπορεί κάποιος πολιτικός μηχανικός ας μου εξηγήσει πως συμβαίνει αυτό? Είναι θέμα μοχλοβραχίονα?
Βασικά αυτό το πείραμα που έκανα περιελάμβανε έναν λοστό όπως είναι αυτός του σχήματος. Κάρφωσα μία πρόκα σε ένα ξύλο της οποίας η εξόλκευση ήταν εύκολη υπόθεση όταν χρησιμοποίησα το κάτω μέρος του λοστού σχήματος V. Όταν ξανά κάρφωσα την πρόκα και ένωσα με ένα σύρμα το κεφάλι της πρόκας με το άνω μέρος σχήματος V του λοστού, χρειάστηκα πολλαπλάσια δύναμη για την εξόλκευση της πρόκας. Αν αυτό ισχύει τότε και η πάκτωση που εφαρμόζω εγώ με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας θα έχει την δυνατότητα να παραλαμβάνει από το ανώτατο άκρο πάκτωσης περισσότερη έλξη από το αν γίνει η πάκτωση στο κάτω μέρος της βάσης. Φυσικά για να ισχύει αυτό πρέπει η διέλευση του τένοντα να είναι ελεύθερη χωρίς πρόσφυση με το σκυρόδεμα.
Τα κάθετα φέροντα επιμήκη στοιχεία, από την βάση έως το δώμα, αποτελούν τεράστιους ισχυρούς μοχλοβραχίονες, με υπομόχλιο που εμφανίζετε μεταξύ της ελαστικής και άκαμπτης περιοχής του κορμού του υποστυλώματος και άρθρωση, η οποία επιτρέπει την στροφή, ευρισκόμενη στην παρειά του πέλματος θεμελίωσης, που θλίβεται. Η μέθοδος όπλισης του σκυροδέματος της συνάφειας, σε άψογη συνεργασία με τον μηχανισμό του μοχλοβραχίονα και την άρθρωση, κατεβάζουν μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες είναι αδύνατον να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής της πεδιλοδοκού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την συγκέντρωση υπερεντατικών μεγεθών σε μία συγκεκριμένη περιοχή, λόγος ή η κύρια αφορμή για ψαθυρή αστοχία. Ζητούμενο έρευνας. Μία μέθοδος να καταργεί τον μοχλοβραχίονα των τοιχωμάτων και την συγκέντρωση υπερεντατικών μεγεθών.
Λύση
Η ΛΥΣΗ
Η νέα μέθοδος σχεδιασμού καταργεί την διατμητική αστοχία. Χρησιμοποιεί λιγότερο οπλισμό μειώνοντας το κόστος. Ο τένοντας δέχεται μόνο εφελκυσμό και το σκυρόδεμα μόνο θλίψη στις αντικριστές παρειές του τοιχώματος πάνω κάτω.. Αφενός ουδεμία διαφορά δυναμικού των εντάσεων υπάρχει διότι ο τένοντας πακτώνεται στα άκρα και αφετέρου ουδεμία διατμητική αστοχία υφίσταται διότι δεν υπάρχει ουδεμία συνάφεια σκυροδέματος και χάλυβα. Με αυτόν τον μηχανισμό δεν δημιουργούμε συγκέντρωση εντατικών μεγεθών εφελκυσμού στην παρειά του τοιχώματος. Αυτή η μέθοδος καταργεί τον μοχλοβραχίονα και τον πολλαπλασιασμό των εντάσεων στον κορμό του τοιχώματος διότι δεν κατεβάζει πια ροπές στην βάση αφού αυτές παραλαμβάνονται από το ανώτατο άκρο του.
Πείραμα.
Εφαρμόζοντας έρευνα έκανα ένα μικρό πείραμα για να εξακριβώσω και άλλα προβλήματα της συνάφειας και περισσότερα πλεονεκτήματα της ελεύθερης πάκτωσης των άνω άκρων της κατασκευής με το έδαφος θεμελίωσης. Θέλησα να διαπιστώσω αν η αρχική πάκτωση που κάνω πάνω στο έδαφος δέχεται περισσότερα, λιγότερα, ή τα ίδια φορτία έλξης όταν εφαρμόζετε α) πάκτωση βάσης θεμελίωσης - και εδάφους ή β) όταν η μέθοδος σχεδιασμού εφαρμόζει την πάκτωση των ανώτατων άκρων του τοιχώματος και του εδάφους. Τα αποτελέσματα του πειράματος ήταν ότι η πάκτωση θεμελίωσης με το έδαφος πετυχαίνει εύκολη εξόλκευση του μηχανισμού από το έδαφος, ενώ η πάκτωση των ανώτατων άκρων του τοιχώματος και του εδάφους χρειάζεται πολλαπλάσια δύναμη έλξης για την εξόλκευση του μηχανισμού της πάκτωσης. Αν μπορεί κάποιος πολιτικός μηχανικός ας μου εξηγήσει πως συμβαίνει αυτό? Είναι θέμα μοχλοβραχίονα?
Βασικά αυτό το πείραμα που έκανα περιελάμβανε έναν λοστό όπως είναι αυτός του σχήματος. Κάρφωσα μία πρόκα σε ένα ξύλο της οποίας η εξόλκευση ήταν εύκολη υπόθεση όταν χρησιμοποίησα το κάτω μέρος του λοστού σχήματος V. Όταν ξανά κάρφωσα την πρόκα και ένωσα με ένα σύρμα το κεφάλι της πρόκας με το άνω μέρος σχήματος V του λοστού, χρειάστηκα πολλαπλάσια δύναμη για την εξόλκευση της πρόκας. Αν αυτό ισχύει τότε και η πάκτωση που εφαρμόζω εγώ με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας θα έχει την δυνατότητα να παραλαμβάνει από το ανώτατο άκρο πάκτωσης περισσότερη έλξη από το αν γίνει η πάκτωση στο κάτω μέρος της βάσης. Φυσικά για να ισχύει αυτό πρέπει η διέλευση του τένοντα να είναι ελεύθερη χωρίς πρόσφυση με το σκυρόδεμα.

