Σελίδα 7 από 8

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 16:59
από Highlander
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:57
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:53
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:48

Δεν θα πάψουν ποτέ να υπάρχουν έθνη και έθνεα, ακόμη και στην περίπτωση που εκλείψει οποιοδήποτε εθνικό αφήγημα. Πάντα, ομάδες ανθρώπων που ανήκουν σε κοντινές περιοχές και τις ενώνουν κάποια κοινά στοιχεία, θα αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους, ως μέλη κάποιου διακριτού συνόλου.

Δεν διαφωνώ ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ψεκιών προέρχεται από τους εθνικιστές. Απλώς δεν βρίσκω κάποιο όφελος στην αντίθετη πλευρά να φτάνει στο σημείο να επικαλείται ακόμη και ψεκιές (έστω και λιγότερες) για να εξυπηρετήσει ένα καπρίτσιο.
Αυτό εξαρτάται πώς το εννοείς και έχει διαφορά από την οργανωμένη εθνική προπαγάνδα και τα εθνικά αφηγήματα. Λόγω διαδικτύου και επικοινωνιών οι διαφορές που δημιουργήθηκαν λόγω της γεωγραφικής απομόνωσης μειώνονται.
Δηλαδή εσύ βλέπεις το δέντρο και όχι το δάσος ; Και σου εξήγησα ότι δεν είναι "καπρίτσιο" , αλλά ότι υπάρχει πολύ συγκεκριμένη ωφέλεια.
Μα, εδώ γίνεται απόπειρα (και μάλιστα νοείται ως επιτακτική ανάγκη) να καεί το "δάσος" (δηλαδή η έννοια του έθνους), προκειμένου να μηδενιστεί ένα "δέντρο" (δηλαδή το εθνικό αφήγημα).

Πώς γίνεται να καεί η έννοια του έθνους, από τη στιγμή που πάντα θα υπάρχουν έθνη (με την έννοια των ομάδων που έχουν κοινά χαρακτηριστικά).
Μα η ίδια η έννοια του "έθνους" βασίζεται σε ψευδή και τεχνητά εθνικά αφηγήματα
Δεν έχει γίνει φανερό αυτό με την Ουκρανία και τη Ρωσία;

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 17:05
από AlienWay
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:59
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:57
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:53

Αυτό εξαρτάται πώς το εννοείς και έχει διαφορά από την οργανωμένη εθνική προπαγάνδα και τα εθνικά αφηγήματα. Λόγω διαδικτύου και επικοινωνιών οι διαφορές που δημιουργήθηκαν λόγω της γεωγραφικής απομόνωσης μειώνονται.
Δηλαδή εσύ βλέπεις το δέντρο και όχι το δάσος ; Και σου εξήγησα ότι δεν είναι "καπρίτσιο" , αλλά ότι υπάρχει πολύ συγκεκριμένη ωφέλεια.
Μα, εδώ γίνεται απόπειρα (και μάλιστα νοείται ως επιτακτική ανάγκη) να καεί το "δάσος" (δηλαδή η έννοια του έθνους), προκειμένου να μηδενιστεί ένα "δέντρο" (δηλαδή το εθνικό αφήγημα).

Πώς γίνεται να καεί η έννοια του έθνους, από τη στιγμή που πάντα θα υπάρχουν έθνη (με την έννοια των ομάδων που έχουν κοινά χαρακτηριστικά).
Μα η ίδια η έννοια του "έθνους" βασίζεται σε ψευδή και τεχνητά εθνικά αφηγήματα
Δεν έχει γίνει φανερό αυτό με την Ουκρανία και τη Ρωσία;
Οχι. Πάντα θα έχεις ομάδες ανθρώπων που ζούνε σε μία περιοχή και μοιράζονται κάποια κοινά στοιχεία. Αν συμπεριλάβεις στη διαπίστωση αυτή και την έννοια του κράτους, τότε δεν γίνεται να καταργηθεί η πραγματικότητα αυτή με τίποτα. Πώς να εκμηδενίσεις την ομαδοποίηση ενός πληθυσμού, τη στιγμή που είναι υποτελής σε μια ενιαία εξουσία (αυτή που αποτελεί το κράτος);

Οι ομάδες που μοιράζονται τα κοινά στοιχεία, μπορεί να βρίσκονται σε διαμάχη με άλλες ομάδες που έχουν κοινά στοιχεία, με αποτέλεσμα να γίνονται οι πόλεμοι. Τότε είναι που δημιουργούνται συνήθως αφηγήματα εθνικιστικού τύπου προκειμένου να δικαιολογηθεί η σύγκρουση. Αρα το έθνος είναι μια ευρύτερη έννοια από το εθνικό αφήγημα, το οποίο μπορεί να δημιουργείται προκειμένου να καλύπτει άλλες σκοπιμότητες.

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 17:10
από Highlander
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:05
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:59
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:57

Μα, εδώ γίνεται απόπειρα (και μάλιστα νοείται ως επιτακτική ανάγκη) να καεί το "δάσος" (δηλαδή η έννοια του έθνους), προκειμένου να μηδενιστεί ένα "δέντρο" (δηλαδή το εθνικό αφήγημα).

Πώς γίνεται να καεί η έννοια του έθνους, από τη στιγμή που πάντα θα υπάρχουν έθνη (με την έννοια των ομάδων που έχουν κοινά χαρακτηριστικά).
Μα η ίδια η έννοια του "έθνους" βασίζεται σε ψευδή και τεχνητά εθνικά αφηγήματα
Δεν έχει γίνει φανερό αυτό με την Ουκρανία και τη Ρωσία;
Οχι. Πάντα θα έχεις ομάδες ανθρώπων που ζούνε σε μία περιοχή και μοιράζονται κάποια κοινά στοιχεία. Αν συμπεριλάβεις στη διαπίστωση αυτή και την έννοια του κράτους, τότε δεν γίνεται να καταργηθεί η πραγματικότητα αυτή με τίποτα. Πώς να εκμηδενίσεις την ομαδοποίηση ενός πληθυσμού, τη στιγμή που είναι υποτελής σε μια ενιαία εξουσία (αυτή που αποτελεί το κράτος);

Οι ομάδες που μοιράζονται τα κοινά στοιχεία, μπορεί να βρίσκονται σε διαμάχη με άλλες ομάδες που έχουν κοινά στοιχεία, με αποτέλεσμα να γίνονται οι πόλεμοι. Τότε είναι που δημιουργούνται συνήθως αφηγήματα εθνικιστικού τύπου προκειμένου να δικαιολογηθεί η σύγκρουση. Αρα το έθνος είναι μια ευρύτερη έννοια από το εθνικό αφήγημα, το οποίο μπορεί να δημιουργείται προκειμένου να καλύπτει άλλες σκοπιμότητες.
Δηλαδή οι υπαγόμενοι στην εξουσία της περιφέρειας Αττικής αισθάνονται ότι αποτελούν κανένα "έθνος"; Όπως είναι η περιφέρεια Αττικής σήμερα, μπορεί να είναι η περιφέρεια Βαλκανίων ή η περιφέρεια Ευρασίας

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 17:16
από Ζαποτέκος
zteo έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:22 Το κρυφό σχολειό είναι ένας από τους πιο παράλογους μύθους.
Σκέφτητε λίγο.
Η Οθωμανική αυτοκρατορία δεν έδινε δεκάρα τσακιστη εάν θα ξέραν οι κάτοικοι τις γραφή και ανάγνωση.
Τα περισσότερα παιδιά μπαίναν από νωρίς στην βιοπάλη και δεν είχαν χρόνο να πάνε σε σχολείο.
Και όταν μιλάμε για σχολείο μιλάμε για κανέναν Μόναχο που θα μάθαινε στο κελί του κανένα παιδί γραφή και ανάγνωση.Αυτο ουδέποτε το απαγόρευσαν οι Οθωμανοί.
Σουλτανικό φιρμάνι του 1675.

Λίγο πριν το 1675, οι χριστιανοί κάτοικοι της Κασταμονής του Πόντου έστειλαν στην Υψηλή Πύλη μια διαμαρτυρία σχετικά με μια αυθαιρεσία των Τούρκων αξιωματούχων της περιοχής τους. Πιο συγκεκριμένα, οι χριστιανοί της Κασταμονής έφερναν στα σπίτια τους δασκάλους για να μαθαίνουν στα παιδιά γράμματα. Όμως, οι τοπικοί Τούρκοι διοικητές για να συνεχίσουν να επιτρέπουν αυτά τα κατ’ οίκον μαθήματα στα σπίτια των χριστιανών απαιτούσαν να τους δοθούν μεγάλα χρηματικά ποσά, πράγμα που προκάλεσε και την αποστολή της έγγραφης διαμαρτυρίας των χριστιανών της περιοχής στον σουλτάνο. Ο σουλτάνος δικαίωσε τους χριστιανούς στο αίτημά τους και εξέδωσε γι’ αυτούς ειδικό φιρμάνι.

Το κείμενο αυτού του φιρμανιού είναι άκρως αποκαλυπτικό, όπως και όλο το περιστατικό, για το πόσο ελεύθερη ήταν τελικά η παιδεία των Ελλήνων στα χρόνια της δεινής δουλείας, αναφέροντας σχετικά με την ανεξέλεγκτη αυθαιρεσία των τοπικών αξιωματούχων τα εξής:

«Μολονότι δεν υπήρχε λόγος να ταλαιπωρούν (τους χριστιανούς της Κασταμονής) επειδή διδάσκουν στα σπίτια τους σύμφωνα με τα ήθη τους το Ευαγγέλιο στα αρσενικά χριστιανόπουλα, κάποιοι απ’ την τάξη των ανθρώπων της εξουσίας, μόνο και μόνο για να τους αποσπάσουν χρήματα, τους παίρνουν χωρίς λόγο και αιτία, και ενάντια στον ιερό νόμο, όλα τους τα χρήματα. Η καταπίεση και η αυθαιρεσία τους δεν έχει τελειωμό(!!). […] Επειδή αιτήθηκαν να αναληφθούν ενέργειες […] και να εκδοθεί αυτοκρατορικό διάταγμα που να απαγορεύει και να αποτρέπει την καταπίεση και την αυθαιρεσία τους, όπως την εξέθεσαν, συντάχτηκε διαταγή μου, για να πάψουν να καταπιέζονται.»

Πραγματικά πολύ εντυπωσιακό κείμενο για την απίστευτη βαρβαρότητα των τοπικών Τούρκων διοικητών εναντίον της παιδείας των Ελλήνων. Με όσα αναφέρει αυτό το φιρμάνι αποδομεί πλήρως τον βασικό κορμό της επιχειρηματολογίας των αναθεωρητών ιστορικών για την απόρριψη της ύπαρξης του κρυφού σχολειού. Σύμφωνα με αυτούς, οι Τούρκοι «δεν είχαν» κανέναν «λόγο να εμποδίσουν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση» «γιατί αδιαφορούσαν εντελώς για τις εσωτερικές υποθέσεις των ραγιάδων», αλλά και για την ίδια «τη μόρφωση», δείχνοντας έτσι μια «σχετική ανεκτικότητα έναντι των υποδούλων». Όπως όμως αντιλαμβανόμαστε από τα παραπάνω, συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο. Οι Τούρκοι ενδιαφέρονταν και μάλιστα πάρα πολύ για τις ιδιωτικές υποθέσεις των Ελλήνων. Και ειδικά αν αυτές είχαν σχέση με την παιδεία και την μόρφωση, μιας και είχαν έναν πολύ καλό λόγο για να «εμποδίσουν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση» των υπόδουλων Ελλήνων: Το χρήμα.

Οι τοπικοί Τούρκοι διοικητές απαιτούσαν τεράστια χρηματικά ποσά όχι μόνον για να δώσουν άδεια ίδρυσης και λειτουργίας ενός σχολείου, αλλά ακόμη και για να επιτρέπουν στους Έλληνες να μαθαίνουν γράμματα στο σπίτι. Όπως λέει ο ίδιος ο σουλτάνος στο φιρμάνι του, οι Τούρκοι διοικητές προκειμένου να επι τρέψουν κάτι τέτοιο στους δύστυχους ραγιάδες του, τους έπαιρναν «όλα τους τα χρήματα». Και είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό να βλέπουμε τον ίδιο τον σουλτάνο να ομολογεί πως «η καταπίεση και η αυθαιρεσίες» που ασκούσαν οι Τούρκοι αξιωματούχοι στους Έλληνες «δεν είχαν τελειωμό».
http://www.kryfosxoleio.com/post/49#_ftnref170

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 17:17
από AlienWay
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:10
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:05
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:59

Μα η ίδια η έννοια του "έθνους" βασίζεται σε ψευδή και τεχνητά εθνικά αφηγήματα
Δεν έχει γίνει φανερό αυτό με την Ουκρανία και τη Ρωσία;
Οχι. Πάντα θα έχεις ομάδες ανθρώπων που ζούνε σε μία περιοχή και μοιράζονται κάποια κοινά στοιχεία. Αν συμπεριλάβεις στη διαπίστωση αυτή και την έννοια του κράτους, τότε δεν γίνεται να καταργηθεί η πραγματικότητα αυτή με τίποτα. Πώς να εκμηδενίσεις την ομαδοποίηση ενός πληθυσμού, τη στιγμή που είναι υποτελής σε μια ενιαία εξουσία (αυτή που αποτελεί το κράτος);

Οι ομάδες που μοιράζονται τα κοινά στοιχεία, μπορεί να βρίσκονται σε διαμάχη με άλλες ομάδες που έχουν κοινά στοιχεία, με αποτέλεσμα να γίνονται οι πόλεμοι. Τότε είναι που δημιουργούνται συνήθως αφηγήματα εθνικιστικού τύπου προκειμένου να δικαιολογηθεί η σύγκρουση. Αρα το έθνος είναι μια ευρύτερη έννοια από το εθνικό αφήγημα, το οποίο μπορεί να δημιουργείται προκειμένου να καλύπτει άλλες σκοπιμότητες.
Δηλαδή οι υπαγόμενοι στην εξουσία της περιφέρειας Αττικής αισθάνονται ότι αποτελούν κανένα "έθνος"; Όπως είναι η περιφέρεια Αττικής σήμερα, μπορεί να είναι η περιφέρεια Βαλκανίων ή η περιφέρεια Ευρασίας
Κουμάντο στην περιφέρεια Αττικής κάνει ο περιφερειάρχης, αλλά κι αυτός ακόμη είναι υποτελής στο ΚΡΑΤΟΣ. Του οποίου η νομοθεσία, το σύνταγμα, η διακυβέρνηση είναι συγκεκριμένη. Ασκείται από ένα συγκεκριμένο κέντρο. Τι θα πετύχεις δηλαδή αν πείσεις ότι η έννοια του έθνους είναι φανταστική; Πάλι όλοι από κοινού θα εκλέγουμε κυβέρνηση, από κοινού θα πληρώνουμε φόρους, από κοινού θα ακολουθούμε την ίδια νομοθεσία.

Αρα θα αποτελούμε ένα σύνολο με κοινά χαρακτηριστικά, που διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα.

Καλή τύχη λοιπόν στην "αποδόμηση" αυτού του συνόλου.

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 17:20
από Highlander
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:17
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:10
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:05

Οχι. Πάντα θα έχεις ομάδες ανθρώπων που ζούνε σε μία περιοχή και μοιράζονται κάποια κοινά στοιχεία. Αν συμπεριλάβεις στη διαπίστωση αυτή και την έννοια του κράτους, τότε δεν γίνεται να καταργηθεί η πραγματικότητα αυτή με τίποτα. Πώς να εκμηδενίσεις την ομαδοποίηση ενός πληθυσμού, τη στιγμή που είναι υποτελής σε μια ενιαία εξουσία (αυτή που αποτελεί το κράτος);

Οι ομάδες που μοιράζονται τα κοινά στοιχεία, μπορεί να βρίσκονται σε διαμάχη με άλλες ομάδες που έχουν κοινά στοιχεία, με αποτέλεσμα να γίνονται οι πόλεμοι. Τότε είναι που δημιουργούνται συνήθως αφηγήματα εθνικιστικού τύπου προκειμένου να δικαιολογηθεί η σύγκρουση. Αρα το έθνος είναι μια ευρύτερη έννοια από το εθνικό αφήγημα, το οποίο μπορεί να δημιουργείται προκειμένου να καλύπτει άλλες σκοπιμότητες.
Δηλαδή οι υπαγόμενοι στην εξουσία της περιφέρειας Αττικής αισθάνονται ότι αποτελούν κανένα "έθνος"; Όπως είναι η περιφέρεια Αττικής σήμερα, μπορεί να είναι η περιφέρεια Βαλκανίων ή η περιφέρεια Ευρασίας
Κουμάντο στην περιφέρεια Αττικής κάνει ο περιφερειάρχης, αλλά κι αυτός ακόμη είναι υποτελής στο ΚΡΑΤΟΣ. Του οποίου η νομοθεσία, το σύνταγμα, η διακυβέρνηση είναι συγκεκριμένη. Ασκείται από ένα συγκεκριμένο κέντρο. Τι θα πετύχεις δηλαδή αν πείσεις ότι η έννοια του έθνους είναι φανταστική; Πάλι όλοι από κοινού θα εκλέγουμε κυβέρνηση, από κοινού θα πληρώνουμε φόρους, από κοινού θα ακολουθούμε την ίδια νομοθεσία.

Αρα θα αποτελούμε ένα σύνολο με κοινά χαρακτηριστικά, που διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα.

Καλή τύχη λοιπόν στην "αποδόμηση" αυτού του συνόλου.
Μα ήδη οδηγούμαστε σε υπερεθνικές ενώσεις πχ ΕΕ.
Και υπάρχει ο ΟΗΕ με κοινούς κανόνες για όλους παγκοσμίως

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 17:24
από AlienWay
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:20
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:17
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:10

Δηλαδή οι υπαγόμενοι στην εξουσία της περιφέρειας Αττικής αισθάνονται ότι αποτελούν κανένα "έθνος"; Όπως είναι η περιφέρεια Αττικής σήμερα, μπορεί να είναι η περιφέρεια Βαλκανίων ή η περιφέρεια Ευρασίας
Κουμάντο στην περιφέρεια Αττικής κάνει ο περιφερειάρχης, αλλά κι αυτός ακόμη είναι υποτελής στο ΚΡΑΤΟΣ. Του οποίου η νομοθεσία, το σύνταγμα, η διακυβέρνηση είναι συγκεκριμένη. Ασκείται από ένα συγκεκριμένο κέντρο. Τι θα πετύχεις δηλαδή αν πείσεις ότι η έννοια του έθνους είναι φανταστική; Πάλι όλοι από κοινού θα εκλέγουμε κυβέρνηση, από κοινού θα πληρώνουμε φόρους, από κοινού θα ακολουθούμε την ίδια νομοθεσία.

Αρα θα αποτελούμε ένα σύνολο με κοινά χαρακτηριστικά, που διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα.

Καλή τύχη λοιπόν στην "αποδόμηση" αυτού του συνόλου.
Μα ήδη οδηγούμαστε σε υπερεθνικές ενώσεις πχ ΕΕ.
Και υπάρχει ο ΟΗΕ με κοινούς κανόνες για όλους παγκοσμίως
Σκέψου λοιπόν να πάει κάποιος και να πει στα μέλη της ΕΕ ότι οι μεταξύ τους δεσμοί είναι φανταστικοί και τεχνητό κατασκεύασμα κλπ.

Και να περιμένει κιόλας ότι κάτι θα πετύχει κάνοντάς το.

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 17:27
από Highlander
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:24
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:20
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:17

Κουμάντο στην περιφέρεια Αττικής κάνει ο περιφερειάρχης, αλλά κι αυτός ακόμη είναι υποτελής στο ΚΡΑΤΟΣ. Του οποίου η νομοθεσία, το σύνταγμα, η διακυβέρνηση είναι συγκεκριμένη. Ασκείται από ένα συγκεκριμένο κέντρο. Τι θα πετύχεις δηλαδή αν πείσεις ότι η έννοια του έθνους είναι φανταστική; Πάλι όλοι από κοινού θα εκλέγουμε κυβέρνηση, από κοινού θα πληρώνουμε φόρους, από κοινού θα ακολουθούμε την ίδια νομοθεσία.

Αρα θα αποτελούμε ένα σύνολο με κοινά χαρακτηριστικά, που διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα.

Καλή τύχη λοιπόν στην "αποδόμηση" αυτού του συνόλου.
Μα ήδη οδηγούμαστε σε υπερεθνικές ενώσεις πχ ΕΕ.
Και υπάρχει ο ΟΗΕ με κοινούς κανόνες για όλους παγκοσμίως
Σκέψου λοιπόν να πάει κάποιος και να πει στα μέλη της ΕΕ ότι οι μεταξύ τους δεσμοί είναι φανταστικοί και τεχνητό κατασκεύασμα κλπ.

Και να περιμένει κιόλας ότι κάτι θα πετύχει κάνοντάς το.
Μα η δημιουργία της ΕΕ πρωην ΕΟΚ είχε ακριβώς στόχο την παύση των συγκρούσεων εντός της ευρωπαϊκής ηπείρου λόγω των ψευδοεθνικων διαμαχών.
Αντίστοιχα ο ΟΗΕ έχει στοχο ακριβώς την ορθολογική ένωση όλης αυτής της φορά της ανθρωποτητας κάτω από κάποιες αρχές που συμφέρουν όλους και εξασφαλίζουν την ευημερία για όλους.

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 17:29
από AlienWay
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:27
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:24
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:20

Μα ήδη οδηγούμαστε σε υπερεθνικές ενώσεις πχ ΕΕ.
Και υπάρχει ο ΟΗΕ με κοινούς κανόνες για όλους παγκοσμίως
Σκέψου λοιπόν να πάει κάποιος και να πει στα μέλη της ΕΕ ότι οι μεταξύ τους δεσμοί είναι φανταστικοί και τεχνητό κατασκεύασμα κλπ.

Και να περιμένει κιόλας ότι κάτι θα πετύχει κάνοντάς το.
Μα η δημιουργία της ΕΕ πρωην ΕΟΚ είχε ακριβώς στόχο την παύση των συγκρούσεων εντός της ευρωπαϊκής ηπείρου λόγω των ψευδοεθνικων διαμαχών.
Αντίστοιχα ο ΟΗΕ έχει στοχο ακριβώς την ορθολογική ένωση όλης αυτής της φορά της ανθρωποτητας κάτω από κάποιες αρχές που συμφέρουν όλους και εξασφαλίζουν την ευημερία για όλους.
Με την ίδια λογική, κάποιος θα σου πει ότι όταν μια ομάδα που κατοικεί σε μια γεωγραφική περιοχή και συνδέεται με κοινά χαρακτηριστικά συνασπίζεται, το κάνει προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τις συγκρούσεις στο εσωτερικό της.

Η ίδια ακριβώς λογική είναι.

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 17:34
από taxalata xalasa
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:48
taxalata xalasa έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:40
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:31

Οι "φυλές" είναι κάποια στάδια πριν τα λεγόμενα "έθνη".
Στην πραγματικότητα έχει κυρίως να κάνει με τα μέσα επικοινωνίας και μεταφοράς που υπήρχαν στην κάθε εποχή.
επιτηδες εβαλα τους ταραομαρα και μαλλον δεν ξερεις και τι γινεται... :003:

μέσα επικοινωνίας και μεταφοράς.... πιλαλοντας γινονται αυτα.... φειδιππίδης

οι ταραομαρα ειναι μια εθνια που πιλαλαει με σανδαλι, σαν μαραθωνοδρομοι, για να πανε το πρωι σχολειο στα βουνα... μαλλον, δεν ξερεις γιατι περιπτωση εθνους μιλαμε.... η γη τους ειναι οση η γερμανια σε εκταση και συ τους λες φυλη ;

ειδες τι κανει ο μαρξ & spencer ; βραχυκυκλωμα...
Εικόνα
Τι σχέση έχουν όλα αυτά που λες; Οι ιθαγενείς φυλές γενικά θεωρούνται κάποια στάδια ανάπτυξης πριν από τα έθνη σε πληθυσμιακό επίπεδο και σε επίπεδο έκτασης. Προφανώς δεν μπορεί να υπάρξει εύκολη διάκριση, αλλά το γενικά παρατηρησιμο είναι ότι με την εξέλιξη της τεχνολογίας οι άνθρωποι άρχισαν να οργανώνονται σε όλο και μεγαλύτερα σύνολα.
οι ταραουμαρα ανοικουν στην οικογενεια ουτο-αζτεκα

πες μας κατα την γνωμη σου, ποιος απο τους δυο ορους ειναι φυλη και ποιος εθνος...
ταραουμαρα - ουτοαζτέκα

για να συννενοηθουμε στην ιδια βαση που θα θεσεις εσυ.

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 17:46
από taxalata xalasa
Ζαποτέκος έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:16
zteo έγραψε: 29 Απρ 2022, 16:22 Το κρυφό σχολειό είναι ένας από τους πιο παράλογους μύθους.
Σκέφτητε λίγο.
Η Οθωμανική αυτοκρατορία δεν έδινε δεκάρα τσακιστη εάν θα ξέραν οι κάτοικοι τις γραφή και ανάγνωση.
Τα περισσότερα παιδιά μπαίναν από νωρίς στην βιοπάλη και δεν είχαν χρόνο να πάνε σε σχολείο.
Και όταν μιλάμε για σχολείο μιλάμε για κανέναν Μόναχο που θα μάθαινε στο κελί του κανένα παιδί γραφή και ανάγνωση.Αυτο ουδέποτε το απαγόρευσαν οι Οθωμανοί.
Σουλτανικό φιρμάνι του 1675.

Λίγο πριν το 1675, οι χριστιανοί κάτοικοι της Κασταμονής του Πόντου έστειλαν στην Υψηλή Πύλη μια διαμαρτυρία σχετικά με μια αυθαιρεσία των Τούρκων αξιωματούχων της περιοχής τους. Πιο συγκεκριμένα, οι χριστιανοί της Κασταμονής έφερναν στα σπίτια τους δασκάλους για να μαθαίνουν στα παιδιά γράμματα. Όμως, οι τοπικοί Τούρκοι διοικητές για να συνεχίσουν να επιτρέπουν αυτά τα κατ’ οίκον μαθήματα στα σπίτια των χριστιανών απαιτούσαν να τους δοθούν μεγάλα χρηματικά ποσά, πράγμα που προκάλεσε και την αποστολή της έγγραφης διαμαρτυρίας των χριστιανών της περιοχής στον σουλτάνο. Ο σουλτάνος δικαίωσε τους χριστιανούς στο αίτημά τους και εξέδωσε γι’ αυτούς ειδικό φιρμάνι.

Το κείμενο αυτού του φιρμανιού είναι άκρως αποκαλυπτικό, όπως και όλο το περιστατικό, για το πόσο ελεύθερη ήταν τελικά η παιδεία των Ελλήνων στα χρόνια της δεινής δουλείας, αναφέροντας σχετικά με την ανεξέλεγκτη αυθαιρεσία των τοπικών αξιωματούχων τα εξής:

«Μολονότι δεν υπήρχε λόγος να ταλαιπωρούν (τους χριστιανούς της Κασταμονής) επειδή διδάσκουν στα σπίτια τους σύμφωνα με τα ήθη τους το Ευαγγέλιο στα αρσενικά χριστιανόπουλα, κάποιοι απ’ την τάξη των ανθρώπων της εξουσίας, μόνο και μόνο για να τους αποσπάσουν χρήματα, τους παίρνουν χωρίς λόγο και αιτία, και ενάντια στον ιερό νόμο, όλα τους τα χρήματα. Η καταπίεση και η αυθαιρεσία τους δεν έχει τελειωμό(!!). […] Επειδή αιτήθηκαν να αναληφθούν ενέργειες […] και να εκδοθεί αυτοκρατορικό διάταγμα που να απαγορεύει και να αποτρέπει την καταπίεση και την αυθαιρεσία τους, όπως την εξέθεσαν, συντάχτηκε διαταγή μου, για να πάψουν να καταπιέζονται.»

Πραγματικά πολύ εντυπωσιακό κείμενο για την απίστευτη βαρβαρότητα των τοπικών Τούρκων διοικητών εναντίον της παιδείας των Ελλήνων Χριστιανων. Με όσα αναφέρει αυτό το φιρμάνι αποδομεί πλήρως τον βασικό κορμό της επιχειρηματολογίας των αναθεωρητών ιστορικών για την απόρριψη της ύπαρξης του κρυφού σχολειού. Σύμφωνα με αυτούς, οι Τούρκοι «δεν είχαν» κανέναν «λόγο να εμποδίσουν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση» «γιατί αδιαφορούσαν εντελώς για τις εσωτερικές υποθέσεις των ραγιάδων», αλλά και για την ίδια «τη μόρφωση», δείχνοντας έτσι μια «σχετική ανεκτικότητα έναντι των υποδούλων». Όπως όμως αντιλαμβανόμαστε από τα παραπάνω, συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο. Οι Τούρκοι ενδιαφέρονταν και μάλιστα πάρα πολύ για τις ιδιωτικές υποθέσεις των Ελλήνων Χριστιανων. Και ειδικά αν αυτές είχαν σχέση με την παιδεία και την μόρφωση στο Χριστιανικο Ευαγγελιο, μιας και είχαν έναν πολύ καλό λόγο για να «εμποδίσουν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση» των υπόδουλων Ελλήνων Χριστιανων: Το χρήμα.. Να εισαι αντικειμενικος... ο σουλιτανος δεν μιλαει για ελληνες αλλα για ευαγγελιο και χριστιανοπουλα.... αν σε διδασκαν το ευαγγελλιο στα λατινικα θα γινοσουν λατινος, αν στα αραμαικα θα γινοσουν αραμαιος και αν στα αρμενικα θα γινοσουν αρμενης και αν στο κορανι θα γινοσουν οθωμανος αραβοιρανοτουρκογλωσσος.

Οι τοπικοί Τούρκοι διοικητές απαιτούσαν τεράστια χρηματικά ποσά όχι μόνον για να δώσουν άδεια ίδρυσης και λειτουργίας ενός σχολείου, αλλά ακόμη και για να επιτρέπουν στους Έλληνες να μαθαίνουν γράμματα στο σπίτι. Όπως λέει ο ίδιος ο σουλτάνος στο φιρμάνι του, οι Τούρκοι διοικητές προκειμένου να επι τρέψουν κάτι τέτοιο στους δύστυχους ραγιάδες του, τους έπαιρναν «όλα τους τα χρήματα». Και είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό να βλέπουμε τον ίδιο τον σουλτάνο να ομολογεί πως «η καταπίεση και η αυθαιρεσίες» που ασκούσαν οι Τούρκοι αξιωματούχοι στους Έλληνες Χριστιανους. «δεν είχαν τελειωμό».
http://www.kryfosxoleio.com/post/49#_ftnref170
φιξεδ

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 18:04
από runner
Κλασικό επιχείρημα μέσου Ελληνάρα μιλώντας για ιστορία ''έτσι τα μάθαμε''.

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 22:00
από Dr Socrates
Ο ψυχίατρος Κλεάνθης Γρίβας μιλά για τον ανιστόρητο «ιστορικό» Αντώνη Λιάκο, για το Έθνος-Κράτος, για την διαχείριση του καπιταλισμού,για Συριζα και Σημιτη.

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 22:12
από taxalata xalasa
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:27
AlienWay έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:24
Highlander έγραψε: 29 Απρ 2022, 17:20

Μα ήδη οδηγούμαστε σε υπερεθνικές ενώσεις πχ ΕΕ.
Και υπάρχει ο ΟΗΕ με κοινούς κανόνες για όλους παγκοσμίως
Σκέψου λοιπόν να πάει κάποιος και να πει στα μέλη της ΕΕ ότι οι μεταξύ τους δεσμοί είναι φανταστικοί και τεχνητό κατασκεύασμα κλπ.

Και να περιμένει κιόλας ότι κάτι θα πετύχει κάνοντάς το.
Μα η δημιουργία της ΕΕ πρωην ΕΟΚ είχε ακριβώς στόχο την παύση των συγκρούσεων εντός της ευρωπαϊκής ηπείρου λόγω των ψευδοεθνικων διαμαχών.
Αντίστοιχα ο ΟΗΕ έχει στοχο ακριβώς την ορθολογική ένωση όλης αυτής της φορά της ανθρωποτητας κάτω από κάποιες αρχές που συμφέρουν όλους και εξασφαλίζουν την ευημερία για όλους.
μοιαζει σαν η δημιουργια της ΕΕ πρωην ΕΟΚ να ειναι νατοϊκο κατασκευασμα για να μην εχαφτε η πρωην cccp, μια-μια τις χωρες της ευρωπης.

αυτα περι «παύση των συγκρούσεων εντός της ευρωπαϊκής ηπείρου λόγω των ψευδοεθνικων διαμαχών», ειναι η κορδελα στο κουτι...

αν ηθελαν να κανουν αυτο που λες θα καταργουσαν τις ΕΘΝΙΚΕΣ ομαδες ποδοσφαιρου και θα γινοταν κατι σαν το δια πολιτειακο ΝΒΑ ανευ εθνικου η πολιτειακου φανατισμου, σε ολα τα επιδεδα εθνικων διαχωρισμων...

ειναι καθαρα οικονομικη ενωση και οχι υπερεθνικη η διεθνικη, αλλα ακρως εθνικιστικη...

Re: Το Κρυφό Σχολειό και οι "εθνομηδενιστές"

Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 22:17
από stavmanr
Το πρόβλημα είναι ότι το 75% των μαθητών κοιμάται στο φανερό σχολειό του 20ου και 21ου αιώνα.