Σελίδα 59 από 90

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2019, 20:04
από The Rebel
Ιανουάριος 17, 2019
Που ήταν οι «Μακεδόνες» των Σκοπίων στην απογραφή του 1919;
– Ντοκουμέντο από την διάσκεψη των Παρισίων.


Εικόνα

Μετά το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου (Νοέμβριος 1918), τον Ιανουάριο του 1919 οι Σύμμαχοι, ΗΠΑ, Βρετανία, Γαλλία και Ιταλία, συγκεντρώθηκαν στο Παρίσι για την αποκατάσταση της ειρήνης στην Ευρώπη και, κατά συνέπεια, την αλλαγή των συνόρων της.

Στη διάρκεια αυτής της περιόδου, δημιουργήθηκε μια ‘Επιτροπή Εθνικής Προστασίας Κοσσυφοπεδίου’ με πρόεδρο τον Χότζα Κάντρι από την Πρίστινα προκειμένου να δείξει τις βουλγαρικές θηριωδίες στο Κοσσυφοπέδιο, Σερβία- Μαυροβούνιο που έγιναν κατά των Αλβανών από τους μοναρχικούς Βουλγάρους, από το 1912 έως το 1918.

Άφαντοι οι Μακεδόνες των Σκοπίων στην απογραφή του 1919.

Εικόνα

Την εποχή εκείνη τα Σκόπια ήταν πόλη της περιφέρειας (παλιό βιλαέτι) του Κοσσυφοπεδίου που ανήκε ιστορικά στη Δαρδανία, όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά.

Η επιτροπή, λοιπόν, συνέταξε και έστειλε στη Διάσκεψη Ειρήνης του Παρισιού σοβαρές και αμερόληπτες στατιστικές του πληθυσμού στο βιλαέτι του Κοσσυφοπεδίου, στις οποίες υπήρχαν στοιχεία για τον αριθμό των πόλεων και των χωριών, την εθνικότητα των κατοίκων κλπ.

Η στατιστική αυτή έγινε σύμφωνα με τις προηγούμενες απογραφές που έδειχναν τη μείωση του πληθυσμού του Κοσσυφοπεδίου, ιδίως των (μουσουλμάνων) Αλβανών που μετανάστευσαν στην Τουρκία κατά τη διάρκεια των Βαλκανικών Πολέμων και του Πρώτου Παγκόσμιου Πολέμου, και αναδεικνύεται μια σημαντική αύξηση του σερβικού στοιχείου λόγω της κατοχής και του εποικισμού του Κοσσυφοπεδίου (σημείωση: είναι άποψη του Αλβανού συντάκτη).

Στις δημογραφικές αυτές απογραφές που εστάλησαν στη Διάσκεψη για την Ειρήνη στο Παρίσι το 1919, μεταξύ των 18 εδαφικών και διοικητικών ενοτήτων, συμπεριελήφθη ο συνολικός αριθμός των Σκοπίων και της γύρω περιοχής ανά εθνικότητα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, τα Σκόπια και η περιφέρειά τους, αριθμούσαν

184.825 κατοίκους, εκ των οποίων:

150.290 κάτοικοι ή 81,31 τοις εκατό ήταν Αλβανοί,

28 244 κάτοικοι ή 15,28 τοις εκατό ήταν Βούλγαροι,

3363 κάτοικοι ή 1,81 τοις εκατό ήταν Τούρκοι,

1.400 κάτοικοι ή 0,75 εκατό ήταν Βόσνιοι,

650 κάτοικοι ή 0,35 τοις εκατό ήταν Έλληνες,

567 κάτοικοι ή 0,30 ήταν Εβραίοι,

255 κάτοικοι ή 0,13 τοις εκατό Σέρβοι

και

56 κάτοικοι ή 0,03 τοις εκατό του πληθυσμού ήταν Βλάχοι.

Έτσι στις δημογραφικές και στατιστικές έρευνες της Επιτροπής Εθνικής Προστασίας του Κοσσυφοπεδίου υπήρχε ένας πολυεθνικός πληθυσμός σε αυτήν την πόλη (Σκόπια) του Κοσσυφοπεδίου και των γύρω περιοχών, όπου κυριαρχούσε ο αλβανικός πληθυσμός, γράφει ο Αλβανός συντάκτης στην αλβανική ‘Koha’ των Σκοπίων.

Το χαρακτηριστικό, βέβαια, είναι ότι στα Σκόπια δεν είχαν εφευρεθεί ακόμη οι Σλαβομακεδόνες του Ιωσήφ Τίτο… για αυτό και το αλβανικό κείμενο έχει στον τίτλο του Zero= μηδέν- makedonas= Σλαβομακεδόνες.
https://olympia.gr/2019/01/18/%CE%AC%CF ... %B7%CE%BD/
https://www.echedoros-a.gr/2019/01/1919.html

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2019, 22:37
από Juno
https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/e ... v4jFtxFTrU

Συνταγματολόγος Γ. Κασιμάτης: «Νομικά άκυρη η Συμφωνία των Πρεσπών»
Δείτε αναλυτικά τους λόγους

Έκκληση του καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου στους Έλληνες βουλευτές να μην ψηφίσουν τη Συμφωνία των Πρεσπών. Ως απαράδεκτη, γιατί αποτελεί παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος που εξυπηρετεί γεωπολιτικά συμφέροντα ξένων κρατών, χαρακτηρίζει σε δήλωση – έκκληση τη Συμφωνία των Πρεσπών ο ομότιμος καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γιώργος Κασιμάτης.

Επίσης χαρακτηρίζει την εν λόγω συμφωνία άκυρη και ανυπόστατη καθώς παραβιάζει το Σύνταγμα της Ελλάδας και απευθύνει έκκληση στους βουλευτές να μην την εγκρίνουν.

Τονίζει δε, πως ο ελληνικός λαός έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να συνεχίσει τον αγώνα ενάντια στη συγκεκριμένη συμφωνία.


Η δήλωση – έκκληση του κ. Κασιμάτη:

«Με την ευθύνη του Έλληνα Πολίτη και του επιστήμονα, καθώς και με βάση τις επιστημονικές μου γνώσεις για το συμφέρον του Ελληνικού Λαού, διατυπώνω τις ακόλουθες θέσεις για τη Συμφωνία των Πρεσπών:

1. Πολιτικά, η Συμφωνία των Πρεσπών, ως πράξη εξωτερικής πολιτικής της Ελλάδας, είναι απαράδεκτη:

α. Γιατί αποτελεί παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος, η οποία εξυπηρετεί κυριαρχικά και γεωπολιτικά συμφέροντα μόνο ξένων κρατών, ενώ αντίστοιχα βλάπτει ουσιαστικά τα συμφέροντα της Ελληνικής Πολιτείας.

β. Γιατί απειλεί και μειώνει καίρια: την ασφάλεια της εδαφικής κυριαρχίας.

γ. Γιατί αμφισβητεί σοβαρά την εθνική, την ιστορική και την πολιτισμική ταυτότητα της Ελλάδας.



2. Νομικά (από πλευράς κύρους), η Συμφωνία των Πρεσπών είναι άκυρη και ανυπόστατη, γιατί ουσιαστικά και διαδικαστικά παραβιάζει:

α. Το Σύνταγμα της Ελλάδας,

β. Το Σύνταγμα των Σκοπίων και

γ. Το Διεθνές Δίκαιο.



3. Η παραβίαση του Συντάγματος της Ελλάδας:

α. Είναι ουσιαστική, γιατί η κυβερνητική απόφαση παραβιάζει την αρχή προστασίας της Κυριαρχίας της Ελληνικής Δημοκρατίας, ο χειρισμός του θέματος παραβίασε ήδη και παραβιάζει τη δημοκρατική αρχή και την αρχή της λαϊκής κυριαρχίας.

β. Η Συμφωνία των Πρεσπών είναι ανυπόστατη λόγω του ότι περιέχει παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος, το οποίο δεν μπορεί, σύμφωνα με το Σύνταγμα, να είναι αντικείμενο ούτε διεθνούς σύμβασης, ούτε άσκησης κυβερνητικής και νομοθετικής εξουσίας.
Το όνομα «Μακεδονία», δεν αποτελεί απλώς περιορισμόεθνικής κυριαρχίας ή ούτε μεταφορά αρμοδιοτήτων σε διεθνείς οργανισμούς, βάσει πάντοτε εθνικού συμφέροντος, που να αναγνωρίζεται ως τέτοιο από το Σύνταγμα, αλλά παραχώρηση στοιχείου ταυτότητας ης Ελλάδας, ως κυρίαρχου κράτους. Αυτό αποτελεί κυριαρχικό δικαίωμα και δεν υπόκειται σε καμιά συντεταγμένη εξουσία.

β. Είναι διαδικαστική τόσο με βάση το Σύνταγμα, όσο και με βάση το Διεθνές Δίκαιο.



4. Η παραβίαση του Συντάγματος των Σκοπίων είναι αμφίδρομη:

α. Η διαδικασία σύναψης της Συμφωνίας των Πρεσπών έγινε κατά παράβαση του Συντάγματος των Σκοπίων.

β. Η αναθεώρηση του Συντάγματος των Σκοπίων δεν τήρησε τη Συμφωνία των Πρεσπών, άρα, η τελευταία είναι, σύμφωνα με το αναθεωρημένο Σύνταγμα, αντισυνταγματική, ενώ η Συμφωνία, αν και ήδη ανυπόστατη, υπόκειται σε καταγγελία για μη τήρησή της από την αντισυμβαλλόμενη Χώρα ως προς την αναθεώρηση.



5. Η παραβίαση του Διεθνούς δικαίου είναι ουσιαστική και τυπική:

α. Είναι τυπική, (είναι τυπικά άκυρη), γιατί δεν τηρήθηκαν οι κανόνες σύναψης και κύρωσης της Σύμβασης, που ορίζουν τα Συντάγματα και των δύο Χωρών.

β. Είναι ουσιαστική, γιατί ως άκυρη Σύμβαση αποτελεί παραβίαση της Κυριαρχίας της Ελλάδας και της συνταγματικής τάξης και των δύο μερών.



Β. Με βάση τις παραπάνω θέσεις μου, απευθύνομαι προς στους πολιτικούς αντιπροσώπους του Ελληνικού Λαού, που έδωσαν τον όρκο πίστης στην πατρίδα και στη Δημοκρατία και τήρησης του Συντάγματος και κάνω με πλήρη συνείδηση την ακόλουθη έκκληση και δήλωση:

1. Να μην παραβιάσουν τον όρκο τους απέναντι στον Ελληνικό Λαό, ψηφίζοντας υπέρ της αντισυνταγματικής αυτής Συμφωνίας, η οποία παραβιάζει και απειλεί ζωτικά συμφέροντα κυριαρχίας της Ελλάδας.

2. Εάν, παρ’ ελπίδα, υπάρξει πλειοψηφία αντιπροσώπων του Λαού, που θα υπερψηφίσουν τη Συμφωνία των Πρεσπών, παραβιάζοντας το Σύνταγμα και τον όρκο τους, η εν λόγω Συμφωνία δεν θα έχει καμμιά απολύτως ισχύ και δε δημιουργεί καμιά υποχρέωση για την Ελλάδα. Την επόμενη ο Ελληνικό Λαός θα έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να συνεχίσει τον Αγώνα.

19 Ιανουαρίου 2019

Γιώργος Κασιμάτης

Ομ. Καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών»

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2019, 22:41
από Χαοτικός
Επιστημονικότατη ανάλυση

Ρε σεις σοβαρά τώρα πείτε μου. Είμαι μέρος κάποιου πειράματος κι έχουν βάλει εσάς να με βάζετε σε δοκιμασίες του νου; :cry

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιαν 2019, 22:44
από Perp
Εικόνα

Αφήνω εδώ αυτό να υπάρχει.

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 11:53
από Thor
Perp έγραψε: 21 Ιαν 2019, 22:44 Εικόνα

Αφήνω εδώ αυτό να υπάρχει.
για πες και δυο λογια,τι ακριβως βλεπουμε και γιατι μας το εφερες;

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 12:02
από Leporello
Thor έγραψε: 22 Ιαν 2019, 11:53για πες και δυο λογια,τι ακριβως βλεπουμε και γιατι μας το εφερες;
Ανευ σημασίας. Ολοι αυτοί οι χάρτες που κυκλοφόρησαν στα τέλη του 19ου αιώνα συνετάγησαν κατόπιν παραγγελίας, γιά να εξυπηρετήσουν πολιτικούς σκοπούς. Σε αυτούς ανήκουν και εκείνοι που παρήγγειλε η Ελληνική πλευρά.

Επίσης, δεδομένου του ότι σε πολλά σημεία ο πληθυσμός ήταν μεικτός, το να βάφεις με συγκεκριμένο χρώμα μιά περιοχή, δεν έχει νόημα. Π.χ. ο συγκεκριμένος δείχνει την Μπίτολα με βλαχοελληνικό πληθυσμό, σε μικρή όμως έλταση (όσο ήταν η έκταση τής πόλης) Ομως ο πληθυσμός τής Μπίτολα ήταν πολύ μεγαλύτερος απ'ό,τι τής γύρω περιοχής. Γιά τους Ελληνες και τους Βλάχους που ζούσαν σε πόλεις, σε αντίθεση με τους Βουλγαρόφωνους που ζούσαν κυρίως στην ύπαιθρο, αυτό παράγει distortion. Αντίστοιχα, υπάρχει στον Αθω χρώμα Βουλγάρων. Ομως αυτό δεν αντιστοιχεί παρά στο Βουλγάρικο μοναστήρι, δηλαδή σε περί τα 50 άτομα.

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 12:17
από Thor
Leporello έγραψε: 22 Ιαν 2019, 12:02
Thor έγραψε: 22 Ιαν 2019, 11:53για πες και δυο λογια,τι ακριβως βλεπουμε και γιατι μας το εφερες;
Ανευ σημασίας. Ολοι αυτοί οι χάρτες που κυκλοφόρησαν στα τέλη του 19ου αιώνα συνετάγησαν κατόπιν παραγγελίας, γιά να εξυπηρετήσουν πολιτικούς σκοπούς. Σε αυτούς ανήκουν και εκείνοι που παρήγγειλε η Ελληνική πλευρά.

Επίσης, δεδομένου του ότι σε πολλά σημεία ο πληθυσμός ήταν μεικτός, το να βάφεις με συγκεκριμένο χρώμα μιά περιοχή, δεν έχει νόημα. Π.χ. ο συγκεκριμένος δείχνει την Μπίτολα με βλαχοελληνικό πληθυσμό, σε μικρή όμως έλταση (όσο ήταν η έκταση τής πόλης) Ομως ο πληθυσμός τής Μπίτολα ήταν πολύ μεγαλύτερος απ'ό,τι τής γύρω περιοχής. Γιά τους Ελληνες και τους Βλάχους που ζούσαν σε πόλεις, σε αντίθεση με τους Βουλγαρόφωνους που ζούσαν κυρίως στην ύπαιθρο, αυτό παράγει distortion. Αντίστοιχα, υπάρχει στον Αθω χρώμα Βουλγάρων. Ομως αυτό δεν αντιστοιχεί παρά στο Βουλγάρικο μοναστήρι, δηλαδή σε περί τα 50 άτομα.
ημουν σιγουρος.
Ας μας πει κι ο ποστερ γιατι εβαλε το χαρτη.

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 16:05
από Juno
Ωραία άρθρο και δυστυχώς, τρομακτικό. Κακώς το έγραψε σε καθαρεύουσα πιο πλήρης γλώσσα από τη δημοτική, αλλά δυσκολεύεται ο κόσμος, το γυρίζω στη δημοτική εδώ και μία ώρα για να το διαβάσετε εύκολα.
Να το διαβάσετε, κουράστηκα. :grfl:
Οι προδότες μην ασχοληθείτε.


Αρθρο του Ι. Μάζη
Οι Μπερτόλδειες σκοπιανές τροπολογικές πονηριές προς αθηναϊκήν κατανάλωσιν

Αρθρο του Ι. Μάζη
Οι Μπερτόλδειες σκοπιανές τροπολογικές πονηριές προς αθηναϊκή κατανάλωση
«Εθνικώς επιζήμια, επικίνδυνα για την ελληνική εθνική και εδαφική ακαιρεότητα της χώρας και άκρως υποτιμητικά για την νοημοσύνη της ελληνικής διπλωματίας, του ελληνικού ΥΠΕΞ, της Ελληνικής Κυβερνήσεως και του Ελληνικού Λαού» χαρακτηρίζει ο καθηγητής Ι. Μάζης τα όσα θα ψηφίσει και θα κυρώσει η Ελληνική Κυβέρνηση

22 Ιανουαρίου 2019 | 11:13

Εικόνα

Τους κινδύνους που παραμένουν στις τροπολογίες που κατατέθηκαν από τον πρόεδρο της Βουλής της ΠΓΔΜ όσον αφορά στις αλλαγές του Συντάγματος της γειτονικής χώρας προκειμένου να εναρμονιστεί με τις πρόνοιες της Συμφωνίας των Πρεσπών αναλύει σε άρθρο του στα tanea.gr ο Ιωάννης Μάζης, Καθηγητής Οικονομικής Γεωγραφίας και Γεωπολιτικής Θεωρίας, του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σημειώνοντας ότι όσα προωθούνται προς κύρωση στη Βουλή των Ελλήνων είναι: «Εθνικώς επιζήμια, επικίνδυνα για την ελληνική εθνική και εδαφική ακαιρεότητα της χώρας και άκρως υποτιμητικά για την νοημοσύνη της ελληνικής διπλωματίας, του ελληνικού ΥΠΕΞ, της Ελληνικής Κυβερνήσεως και του Ελληνικού Λαού».

Αναλυτικά το άρθρο του Ι. Μάζη:

«Με βάση τις παραπάνω θέσεις μου, απευθύνομαι προς στους πολιτικούς αντιπροσώπους του Ελληνικού Λαού, που έδωσαν τον όρκο πίστης στην πατρίδα και στη Δημοκρατία και τήρησης του Συντάγματος και κάνω με πλήρη συνείδηση την ακόλουθη έκκληση και δήλωση:

Να μην παραβιάσουν τον όρκο τους απέναντι στον Ελληνικό Λαό, ψηφίζοντας υπέρ της αντισυνταγματικής αυτής Συμφωνίας, η οποία παραβιάζει και απειλεί ζωτικά συμφέροντα κυριαρχίας της Ελλάδας. Εάν, παρ' ελπίδα, υπάρξει πλειοψηφία αντιπροσώπων του Λαού, που θα υπερψηφίσουν τη Συμφωνία των Πρεσπών, παραβιάζοντας το Σύνταγμα και τον όρκο τους, η εν λόγω Συμφωνία δεν θα έχει καμιά απολύτως ισχύ και δε δημιουργεί καμιά υποχρέωση για την Ελλάδα. Την επόμενη ο Ελληνικό Λαός θα έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να συνεχίσει τον Αγώνα».

Γεώργιος Κασιμάτης, Ομ. Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου,
Νομικής Σχολής, Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, 20/01/2019


Θέλοντας να κρούσουμε τον κώδωνα του κινδύνου στα μέλη της Βουλής των Ελλήνων, επιθυμούμε να υπομνήσομε τα κατωτέρω σχετικά με τις αντισυνταγματικώς κατατεθείσες τροπολογίες από πλευράς του Προέδρου της Βουλής της FYROM κου Ταλάτ Τζαφέρι (Aρ. Πρωτ. Νο 08-185/1, 11/01/2019) και όχι από πλευράς του Προέδρου της FYROM κου Ιβανώφ.


Α) Η Τροπολογία 33 (XXXIII) αναφέρει ότι:
«Στο Σύνταγμα οι λέξεις “Δημοκρατία της Μακεδονίας” τροποποιούνται ως: “Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας” και η λέξις: “Μακεδονία” αλλάζει με τις λέξεις “Βόρεια Μακεδονία”, εκτός του Άρθρου 36» το οποίον παραμένει αμετάβλητο.
Ας εξετάσουμε όμως τι σημαίνει αυτή η παραμονή ως αμετάβλητου του Άρθρου 36.

[b]Α.1) Η Τροπολογία 33 και το άρθρο 36 του Σκοπιανού Συντάγματος του 1991
Εις το άρθρον 36 το οποίον παραμένει άθικτο, σύμφωνα με την Τροπολογία 33 (XXXIII), αναφέρεται ότι: «Η Δημοκρατία εγγυάται τα ειδικά κοινωνικά δικαιώματα των πολεμιστών του Αντιφασιστικού Πολέμου και όλων των πολέμων της εθνικής απελευθέρωσης της Μακεδονίας, τους αναπήρους πολέμου, και των φυλακισθέντων και διωχθέντων για τις ιδέες τους τις αναφερόμενες στην οντότητα του Μακεδονικού Λαού και την κρατική του ιδιότητα όπως και των μελών των οικογενειών των τα οποία τελούν υπό καθεστώς ανέχειας μέσων υλικής και κοινωνικής επιβίωσης»)1. Επίσης, συμφώνως προς το άρθρο 196 του Νόμου 80/1993 ο οποίος αφορά την συνταξιοδοτική και αναπηρική ασφάλιση, οι Σλάβοι αυτονομιστές και "συμμετέχοντες στο Εθνικο-απελευθερωτικό κίνημα στη Μακεδονία του Αιγαίου" έχουν δικαίωμα σε αυτήν, όπως και τα μέλη των οικογενειών τους.

H συγκεκριμένη διάταξη αυτού του Νόμου του 1993 ισχύει μέχρι σήμερα και προβλέπει ότι: «Οι συντάξεις των αγωνιστών του Εθνικο-απελευθερωτικού Στρατού, των συμμετεχόντων στο Εθνικο-απελευθερωτικό κίνημα στην Ελλάδα, των συμμετεχόντων στο Εθνικο-απελευθερωτικό κίνημα στη Μακεδονία του Αιγαίου και των μελών των οικογενειών τους, οι οποίες υλοποιήθηκαν πριν την ημερομηνία ενάρξεως του παρόντος νόμου βάσει του Νόμου περί θεμελιωδών δικαιωμάτων της συνταξιοδοτικής και αναπηρικής ασφαλίσεως, του Νόμου για τους βραβευθέντες με "Αναμνηστικό δίπλωμα Παρτιζάνων 1941" και με τον Νόμο για την συνταξιοδοτική και αναπηρική ασφάλιση, διασφαλίζονται και μετά την ημερομηνία έναρξης εφαρμογής του παρόντος νόμου στο εύρος και το ύψος που καθορίζονται με τις προηγούμενες διατάξεις, υπό την προϋπόθεση ότι αυτού του είδους οι συντάξεις μπορούν να καταβληθούν το ανώτερο μέχρι του ποσού της υψηλότερης σύνταξης που καθορίσθηκε με τον παρόντα νόμο»2. Και αυτός ο Νόμος παραμένει δημιουργώντας, σε συνέργεια με τα ανωτέρω εκτεθέντα, προοπτικές σοβαροτάτου αλυτρωτισμού και διεκδικήσεων από την Ελλάδα. Εδώ λοιπόν, οφείλομε να σημειώσουμε σαφή προσπάθεια εξαπατήσεως της Ελληνικής πλευράς!

2) Εκ τούτων προκύπτει συνεπώς ότι η Τροπολογία 36 δεν είναι δυνατόν να καταστήσει αντίστοιχο, κατά κανέναν τρόπο, το Άρθρο 49 του σκοπιανού Συντάγματος, με αυτό του Άρθρου 108 του ελληνικού Συντάγματος όπως θεωρούν οι ημεδαποί υποστηρικτές της Συμφωνίας. Διότι το Άρθρο 108 του ελληνικού Συντάγματος αναφέρει ότι το ελληνικό κράτος «μεριμνά για τη ζωή του απόδημου ελληνισμού και τη διατήρηση των δεσμών του με τη μητέρα Πατρίδα» καθώς και «για την παιδεία και την κοινωνική και επαγγελματική προαγωγή των Eλλήνων που εργάζονται έξω από την επικράτεια» αλλά ομιλεί για μίαν ιστορικώς, πολιτισμικώς, γλωσσικώς, γραμματειακώς και άρα εθνικώς υπαρκτή ταυτότητα λαού, του Ελληνικού, με γραμμική συνέχεια 3000 ετών, τουλάχιστον. Ως προς τί ακριβώς ομοιάζει με αυτήν την ταυτότητα, το, για καθαρώς γεωστρατηγικούς λόγους δημιουργηθέν, Σταλινο-τιτοϊκόν κατασκεύασμα του 1944; Εάν αυτό γίνει αποδεκτό από την ελληνική πλευρά, τότε το επόμενο κυβερνητικό σχήμα θα δαπανά το 50% του διοικητικού, διπλωματικού και νομικού χρόνου του εις τους προθαλάμους του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και θα συλλέγει καταδικαστικές αποφάσεις βασιζόμενες εις την λογικήν της «καταπιέσεως εθνικών μακεδονικών μειονοτήτων εις την Μακεδονίαν του Αιγαίου» και μάλιστα με την δική του αποδοχή! Το δε αποτέλεσμα αυτών των καταδικαστικών αποφάσεων θα έχει οδυνηρές συνέπειες στα ζητήματα εθνικής κυριαρχίας και με τις τουρκικές και άλλες «ευρωπαϊκές παρεμβολές» και «ενθαρρύνσεις» θα έχομε σύντομα, σε συνδυασμό και με την Τουρκικήν παρεμβατική πολιτική εις την Θράκη, και ζητήματα εδαφικής κυριαρχίας. Αυτά θα γίνουν αντιληπτά, δυστυχώς πολύ αργά εάν η επομένη κυβέρνησις δεν φροντίσει να ακυρώσει την συμφωνία των Πρεσπών εγκαίρως.[/b]


Α.2) Ο συνδυασμός των Τροπολογιών 33(XXXIII), 34 (XXXIV) και 36(XXXVI) και το ανατρεπτικό τους αποτέλεσμα εις το σύνολον της Συμφωνίας των Πρεσπών (Μη μεταβολή του Άρθρου 36 και ζητήματα προστασίας "Μακεδόνων Αγωνιστών").
α) Εις επίρρωσιν των ανωτέρω, οφείλομε να υπογραμμίσουμε και να προσθέσουμε ότι τα προβλήματα βίαιου αλυτρωτισμού εντείνονται από την Τροπολογία 34 που κατέθεσε προς έγκριση ο κος Ζάεφ, σύμφωνα με την οποία, εκ του Προοιμίου του Συντάγματος της ΠΓΔΜ αποσύρεται η φράση «αποφάσεις της ASNOM» και αντικαθίσταται από την φράση «Διακήρυξη της Πρώτης Συνεδρίασης της ASNOM προς τον μακεδονικό λαό για την πραγματοποιηθείσα συνεδρίαση της ASNOM». Εδώ λοιπόν γίνεται μνεία και για την διατήρηση των «νομικών αποτελεσμάτων» της Διακηρύξεως της «Αντιφασιστικής Συνέλευσης για την Λαϊκή Απελευθέρωση της Μακεδονίας», με τα αρχικά ΑΣΝΟΜ (στο βουλγαρικό ιδίωμα της FYROM). Στην «Διακήρυξη» του Αυγούστου του 1944, η «Αντιφασιστική Συνέλευσης της Λαϊκής Απελευθέρωσης της Μακεδονίας» (ASNOM) μιλούσε σαφώς μεταξύ άλλων και για «μακεδονικό έθνος» "υπό φασιστική κατοχή" από την Ελλάδα και τη Βουλγαρία (!), για «σλαβομακεδονικό κράτος» το οποίο έπρεπε να ενωθεί με το γιουγκοσλαβικό κομμάτι μου και να «απελευθερωθεί» κ.α. επωδύνως ενδιαφέροντα δια την Ελλάδα και την εδαφική και εθνική της κυριαρχία!


Aς εξετάσουμε όμως ένα σημαντικό απόσπασμα από το κείμενο της Διακηρύξεως της «Αντιφασιστικής Συνέλευσης για την Λαϊκή Απελευθέρωση της Μακεδονίας» του οποίου τα «νομικά αποτελέσματα», όπως προαναφέραμε, κατοχυρώνει το Προοίμιον του δήθεν "τροποποιηθέντος" Σκοπιανού Συντάγματος του 1991:
«Λαέ της Μακεδονίας, λόγω των προδοτών και των αποστατών, το μοιραίο έτος του 1912 σας βρήκε διχασμένους, ματωμένους και αποδιοργανωμένους και η γη σας χωρίστηκε μεταξύ των ιμπεριαλιστών εισβολέων. Αυτή η επαίσχυντη κατάτμηση της Μακεδονίας επιβεβαιώθηκε το 1919 και εσείς συνεχίσατε να είστε υπό τον ζυγό της καταπίεσης. Εν όψει των αιωνίων ιδεωδών του λαού της Μακεδονίας, το πρώτο Μακεδονικό εθνικό συμβούλιο διακηρύσσει σε όλον τον κόσμο τη δίκαιη και αποφασιστική του φιλοδοξία για την ένωση όλου του μακεδονικού λαού με βάση την αρχή της αυτοδιαθέσεως. Αυτό θα θέσει τέλος στην καταπίεση του λαού της Μακεδονίας σε όλα τα τμήματά της. Μακεδόνες υπό την Βουλγαρία και την Ελλάδα η ενοποίηση όλου του λαού της Μακεδονίας εξαρτάται από την συμμετοχή σας στο γιγαντιαίο αντιφασιστικό μέτωπο. Μόνο με την καταπολέμηση του άθλιου φασίστα κατακτητή θα αποκτήσετε το δικαίωμα για αυτοδιάθεση και ένωση ολόκληρου του μακεδονικού λαού. Είθε η συμμετοχή σας στον γενικό αντιφασιστικό αγώνα να δώσει ζωή στις αρχές που διακυρήχθηκαν στο πρώτο εθνικό Συμβούλιο της Μακεδονίας και να σβήσει τα σύνορα που σηκώθηκαν διαιρώντας αδελφό από αδελφό, Μακεδόνα από Μακεδόνα.»


Η σύνθεση των Α.1) και Α.2.α) ανωτέρω, με δεδομένον ότι ο μοναδικός «εθνικο-απελευθερωτικός αγώνας» με εν ζωή βετεράνους και «εκδιωχθέντες για τις ιδέες της ξεχωριστής «μακεδονικής» ταυτότητας» κατά την διαρκή σκοπιανή προπαγανδιστική αντίληψη, ήταν ο ελληνικός εμφύλιος 1944-49. Δια του παραμένοντος άθικτου Άρθρου 36, όπως αυτό δηλώνεται σαφώς στην Τροπολογία 33, προβλέπεται εγγύηση των «δικαιωμάτων τους»!

i) Αναγνώριση όμως τέτοιων «δικαιωμάτων» δηλώνει και την αναγνώριση του «δίκαιου Αγώνα» τον οποίο διεξήγαγαν οι εν λόγω «εκδιωχθέντες» και

ii) εφόσον δεχόμαστε το δίκαιο αυτού του Αγώνα, δεχόμαστε και το δίκαιο των σκοπών του Αγώνα αυτού!

iii) Και ποιος ήταν ο σκοπός; Mα αυτός ο οποίος περιγράφεται στο Προοίμιον του σκοπιανού συντάγματος δια της Τροπολογίας 34: και είναι «τα νομικά αποτελέσματα της Διακηρύξεως της Asnom», δηλαδή:

1) Η άρση του «ζυγού της άθλιας ελληνικής και Βουλγαρικής καταπίεσης» και

2) η «ένωση όλου του μακεδονικού λαού με βάση την αρχή της αυτοδιαθέσεως» η οποία «θα θέσει τέλος στην καταπίεση του λαού της Μακεδονίας σε όλα τα τμήματά της». Αυτά σπεύδουμε εμείς να κυρώσουμε εις στην βουλή των Ελλήνων!


Το πρώτο συμπέρασμα λοιπόν το οποίον προκύπτει από τα ανωτέρω εκτεθέντα είναι ότι οι Τροπολογίες 34 (XXXIV) και 36 (XXXVI) συνδυαζόμενες με την Τροπολογία 33 (XXXIII) τινάζουν στον αέρα και το τελευταίον δήθεν «αντιαλυτρωτικό» φύλλο συκής της απαράδεκτης αυτής εθνικώς, Συμφωνίας των Πρεσπών εφόσον διότι με την τραγική ελληνική κυβερνητική άρα, εθνικώς επίσημη, αποδοχή, παραβιάζουν συγκεκριμένα το εδ. ζ, παρ.3, Άρ. 3, Μέρος 1 της Σ.τ.Π. όπου σαφώς προβλέπεται ότι «ο επιθετικός προσδιορισμός για το κράτος, τα επίσημα όργανά του, και τις άλλες δημόσιες οντότητες θα ευθυγραμμίζεται με το επίσημο όνομα του Δευτέρου Μέρους (σσ. της ΦΥΡΟΜ) ή το σύντομο όνομα, ήτοι, της «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» ή της «Βόρειας Μακεδονίας».



Ας γίνουμε πιο συγκεκριμένοι:

α) Η Τροπολογία 34(XXXIV) προβαίνει στην εξής τροποποίηση του Άρθρου 49: η φράση «Μακεδόνες που ζουν σε γειτονικές χώρες/of those persons belonging to the Macedonian people in neighbouring countries» έγινε «Μακεδόνες σε χώρες του εξωτερικού». Η μετατροπή αυτή κρίνεται από τον γράφοντα ως άνευ ουσίας και παραπλανητική, διότι δεν συμβάλλει ούτε κατ' ελάχιστον στην μείωσιν του αλυτρωτικού πνεύματος της γείτονος FYROM.

Και αυτό διότι το ζήτημα δεν έγκειται στο εάν η Ελλάς ονομάζεται χώρα «γειτονική» ή χώρα «του εξωτερικού» αλλά το ότι εδώ εκφράζεται μία γενική και νεφελώδους τύπου «μέριμνα» της χώρας του κου Ζάεφ για τους «Μακεδόνες(sic!)» οι οποίοι δεν έχουν το καθεστώς των «Μακεδόνων πολιτών των Σκοπίων», αλλά το ζήτημα σαφώς έγκειται στο ότι αναφέρεται «Μακεδόνες πολίτες άλλων», απροσδιορίστων (!;) «χωρών του εξωτερικού» όπως π.χ. οι φανταστικοί «μειονοτικοί Μακεδόνες» της Ελλάδος και οι πάσης φύσεως «Μακεδονικές Πολιτιστικές Εταιρείες και Σύλλογοι») και, σε συνδυασμό με την Τροπολογία 36(ΧΧΧVI), «η ενδυνάμωση και αναβάθμηση των δεσμών» των «Μακεδόνων» αυτών με την «Γην των Πατέρων τους/fatherland/Vaterland=ναζιστικός όρος» η οποία καλείται να τροποποιήσει το Άρθρον 49 του σκοπιανού Συντάγματος του 1991.

Θα με ρωτήσει κάποιος, «Γιατί ανησυχείς εφόσον οι μειονοτικοί Μακεδόνες εν Ελλάδι είναι φανταστικοί;». Θα απαντήσω με την παράθεση του εδαφ. 3, της Τροπολογίας 36(XXXVI) το οποίο αναφέρει ότι: «Η Πολιτεία (τα Σκόπια) μεριμνά για την διασπορά του μακεδονικού λαού και για μέρος του αλβανικού λαού, του τουρκικού λαού, του βλάχικου λαού, του σερβικού λαού, του λαού των Ρομά, του βοσνιακού λαού και των άλλων και καλλιεργεί και προωθεί τους δεσμούς με την πατρίδα.»


Προβαίνω δε και στα εξής ρητορικα ερωτήματα:

1) Γιατί ξεχωρίζει τον «Μακεδονικό Λαό»; Μήπως εννοεί «σλαυομακεδονικό λαό»; Και εάν το εννοεί γιατί δεν το γράφει ευθέως; Είναι απλό: διότι και την «μακεδονική», εθνοτική ταυτότητα θέλει να διατηρεί αυτούσια αλλά και να την χρησιμοποιεί και υπό το κάλυμμα αυτής να χειραγωγεί και τους λοιπούς εθνοτικώς βαλκάνιους που διαβιούν στην Ελλάδα και αλλού διατηρώντας τους υπό την εργαλειακή αιγίδα της. Μήπως και εδώ ο έτερος στόχος είναι η Θράκη σε συνεργασία με την Άγκυρα; Αλλά και η Δυτική Ελλάδα σε συνεργασία με τα Τίρανα;


2) Ποιοι είναι αυτοί οι «άλλοι»; Θεωρούνται από τα Σκόπια μήπως «Μακεδόνες πολίτες» οι οποίοι «εθνοτικώς ανήκουν» εις τους ανωτέρω αναφερομένους λαούς; Και όσοι εξ αυτών δεν έχουν, και δεν έχουν, «Μακεδονικά Διαβατήρια», πόσο δύσκολο είναι να τα αποκτήσουν βοηθούμενοι και από γνωστούς διεθνούς εμβελείας «φιλανθρώπους» οι οποίοι δραστηριοποιούνται στα Βαλκάνια και ιδιαιτέρως στην χώρα μας; (π.χ. το Open Society Fund Makedonia, ή το CDRSEE κ.τ.λ. Ας μη λησμονούμε ότι ο κ. Νίμιτς συμμετέχει επίσης και στο Διοικητικόν Συμβούλιον του CDRSEE (Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλίωσης Νοτιοανατολικής Eυρώπης) του χρηματοδοτουμένου (μεταξύ άλλων, άκρως αμφιλεγομένων δια τους υπηρετούμενους υπ’ αυτών στόχους, πηγών) και από τον κ. Σόρος μέσω του, «Foundation Open Society–Macedonia»!. Το εν λόγω ίδρυμα (CDRSEE) έχει έδρα την Θεσσαλονίκη και χρηματοδότη επίσης, τον Δήμο Θεσσαλονίκης!
(βλ.Γιατί «Κεντροβαλκανική Δημοκρατία»)


3) Ποιος ο ρόλος των Σκοπίων ως «ηγεμόνα-προστάτη» των Βαλκανικών λαών στην Ελλάδα; Εμείς οι Έλληνες θα του τον δώσουμε; Kαι ποιοι άλλοι; Μήπως, και τα ήδη καλώς, και από μακρού «εκπαιδευθέντα» Γερμανικά Ινστιτούτα περί Μειονοτήτων; Τα ερείσματα των Σκοπίων ανήκουν πρωτίστως σε κύκλους γερμανικής και δευτερευόντως ιταλικής προελεύσεως και εμπνεύσεως για λόγους οι οποίοι έγιναν σαφείς από εδαφικής απόψεως ήδη από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Αμέσως μετά την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας στη Γερμανία ιδρύθηκαν ισχυρώς χρηματοδοτούμενα «ερευνητικά κέντρα» τα οποία στόχευαν τον –ναζιστικής εμπνεύσεως– πολυτεμαχισμό και την διάλυση της Βαλκανικής στη «βιολογική βάση» του (φανταστικού) DNA των εθνοτήτων, τις οποίες φρόντιζαν να ανακαλύψουν σαν καταπιεζόμενες. Ένα λαμπρό παράδειγμα αποτελεί το «Ευρωπαϊκό Κέντρο Μειονοτήτων», ιδρυθέν το 1996, και προσωπικότητες όπως ο τότε διευθυντής του, και μετέπειτα «επίτιμος πρόξενος» στο, μη ανεγνωρισμένο ως κράτος, Κόσσοβο. Μεταξύ των δραστηριοτήτων του ανωτέρω κυρίου ήταν ότι διηύθυνε το ανωτέρω γερμανικό «Ευρωπαϊκό Κέντρο Μειονοτήτων».

Ο εν λόγω κος Επίτιμος Πρόξενος, σε διάλεξή του σε Συμπόσιο του Ιδρύματος Καρλ Φρίντριχ φον Ζίμενς, η οποία εδόθη εις το Μόναχο, περί των «προβλημάτων των εθνοτήτων» και τις «περιφέρειες» στην Κεντρο-Ανατολική Ευρώπη, δημοσιευθείσα στη λίαν «έγκυρη» επιστημονική επιθεώρηση «Südosteuropa» τ. 7-8/1992. Στη διάλεξή του ο ανωτέρω Καθηγητής ανέφερε τα εξής: «Στον, μόλις το 1912 εξελληνισθέντα Βορρά (sic!) θα είναι, άραγε, οι εναπομείναντες Νοτιοσλάβοι ή οι Τούρκοι, οι εκεί διαβιούντες Πομάκοι ή οι Αρωμούνοι, οι Μεγλενοί, οι Αλβανοί, οι Σαρακατσάνοι, οι Σεφαρδείμ, οι Ρωμά, οι Γύφτοι ή οι Γιουρούκοι –ή ποιοι άλλοι (Σ.Σ.: νάτοι, λοιπόν και οι «άλλοι» του άρθρου 3, της Τροπολογίας 36! Άλλωστε έβαλε τους πάντες καθιστώντας τους μειονότητες και βεβαίως στο εσωτερικόν της Ελλάδος)– εκείνοι που πρώτοι θα αξιώσουν τα μειονοτικά τους δικαιώματα –ως προστάδιο της ιδίας κρατικής υπάρξεώς τους, ή της ενώσεως με ένα εκ των γειτονικών κρατών;».

Προφανώς, εδώ εξαγγέλεται περίπου είκοσι χρόνια πριν (!) η δημιουργία της «Μεγάλης Αλβανίας» η οποία συντελείται αθόρυβα σήμερα με τις σχετικές συμφωνίες Ράμα-Θάτσι μεταξύ Αλβανίας και Κοσσόβου και η οποία θα έχει συνέχεια με τις αλβανικές μειονότητες Μαυροβουνίου, Βοσνίας αλλά και Τετόβου στα Σκόπια και κοιλάδας του Πρέσεβο στην Σερβία! Μακρόπνοο σχέδιο! Όλοι δε οι προαναφερθέντες «μειονοτικοί», κατάλληλα υποβοηθούμενοι, την επομένη (;) της επικυρώσεως της Συμφωνίας των Πρεσπών, θα φροντίσουν να κάνουν χρήση των από αυτήν απορρεόντων «δικαιωμάτων τους» εναντίον της χώρας. Και η Ελλάς δεν θα μπορεί να προσφύγει εναντίον των Σκοπίων διότι τα Σκόπια δεν θα εμφανίζονται πουθενά στις «κινήσεις» αυτές! Τα Σκόπια θα τηρούν την ρήτρα του εδ. 4 της Τροπολογίας 34(XXXIV)! Έλληνες πολίτες «μέλη του Μακεδονικού Λαού» μέσω των ιδρυθέντων και ιδρυθησομένων σωματείων και Συλλόγων τους θα προβαίνουν στις σχετικές καταγγελίες στο ΕΔΑΔ και αλλού! Και βάσει των Τροπολογιών 34 και 36 θα αναμειχθεί κατόπιν, ως «οφείλει» η Βόρεια Μακεδονία! Και πάλι εδώ στόχος είναι η Θράκη και η Δυτική Ελλάδα (το υποβολιμιαίον και με τουρκική υποστήριξη "Τσάμικο").


H καταγραφή 282(!) εθνοτικών ομάδων από αυτά τα γερμανικά «ειδικά ερευνητικά κέντρα» αποτελεί στόχευση. Υπαγορεύεται εδώ και 100 χρόνια από την από την ανάγκη του γερμανικού (και, εν τω μεταξύ, του ευρωπαϊκού) Κεφαλαίου να δημιουργήσει τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις που θα του επιτρέψουν να ανταγωνιστεί επιτυχώς, κατά τον 21ο αιώνα, το αμερικανικό Κεφάλαιο. Αλλά και το αμερικανικό κεφάλαιο, με την σειρά του, επίσης βαδίζει με αργά βήματα προς την περιχαράκωση του δικού του στρατοπέδου, από την Αλάσκα μέχρι την Λατινική Αμερική. Βλέπε την εθνιστική πολιτική Τράμπ στην Οικονομία και αλλού!

Είναι, συνεπώς, διαυγέστατος ο μηχανισμός της μοριοποιήσεως και κατόπιν πολτοποιήσεως των εθνικών ταυτοτήτων που χρησιμοποιείται από τα κέντρα αυτά. Όπου το εθνικό συναίσθημα έχει υποχωρήσει, βαλλόμενο τόσον από τον διεθνιστικό πολτοποιητικό κοσμοπολιτισμό όσον και από έναν παρεκκλίνοντα «νεοφιλελεύθερο διεθνισμό» μιας παρακμιακής, καθεστωτικής, μακράν των θεμελιωδών αρχών της, δήθεν Αριστεράς, οι άνθρωποι καταφεύγουν στο άμεσο και εγγύτερον: στην τοπική κοινότητα ή περιφέρεια, όπου διασώζονται ακόμη κάποια στοιχεία –ας είναι και μια διάλεκτος– που θα μπορούσαν να διακρίνουν «εμάς» από τους «άλλους». Οπότε η τοπική ιδιαιτερότητα ανακηρύσσεται σε «εθνοτική/μειονοτική ταυτότητα» και ανάγεται από τους απελπισμένους στον ωκεανό της «Νέας Τάξεως» και της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας σε σανίδα σωτηρίας.

Και ο λυσιτελέστερος, λιγότερο επώδυνος και ηθικώς λιγότερο μεμπτός τρόπος αποσταθεροποιήσεως της Ευρώπης των μη-γερμανικών κρατών, προς όφελος του «Νέου Βερολίνου», είναι σήμερα το υπονομευτικό παίγνιο με τις τεχνητές ή/και πραγματικές «εθνοτικές» αλλά και «γλωσσικές μειονότητες». Παραδείγματος χάριν, η ομηρική ελληνική κυπριακή ή ποντιακή ή κρητική διάλεκτος θα παρουσιασθεί από τα διεθνή αυτά «Κέντρα» κάποια στιγμή, σαν «εθνοτική γλώσσα». Γι’ αυτόν τον λόγο και πρέπει να απωλέσει ο Έλληνας την γνώση της συνέχειας της γλώσσας του από την αρχαία ελληνική στην βυζαντινή, στην μεταβυζαντινή και τέλος στη νεοελληνική σε όλες της τις μορφές.
Γι’ αυτό και τα αρχαία ελληνικά πρέπει να θεωρηθούν «νεκρή γλώσσα» και να μην διδάσκονται, προϊόντως του χρόνου, σε κανέναν Έλληνα μαθητή. Τέτοιοι είναι οι λόγοι, για τους οποίους έχουν ενταθεί, στη νέα περίοδο που διανύουμε διεθνώς μετά τις κοσμοϊστορικές αλλαγές των ετών 1989-92 (διάλυση της ΕΣΣΔ), οι προσπάθειες προς επαναχάραξη του χάρτη της Ευρώπης με γνώμονα τις «μειονότητες».

(βλ. άρθρα του γράφοντος:

1) Ποιοι στηρίζουν τα Σκόπια και γιατί

2) Γερμανική υπονόμευση με «ανακάλυψη» εθνοτήτων στα Βαλκάνια

3) Οι χάρτες που όρισαν τη «γεωγραφική Μακεδονία»



4) Ποιο θα ορισθεί ως το διοικητικό και πολιτικό καθεστώς αυτών των «εθνοτικώς ανηκόντων» στα μέλη αυτών των Βαλκανίων πολιτών οι οποίοι διαβιούν εις την Ελλάδα;
Μήπως αυτό του «Μακεδόνα πολίτη», μέλους του Μακεδονικού λαού» ώστε να επιτρέπεται η εργαλειακή «αλυτρωτική» χρήση των Τροπολογιών 34 και 36 από τα Σκόπια; Και μάλιστα ενισχυομένων των Σκοπίων από την Αλβανία και την Άγκυρα;


5) Ποιος ο ρόλος των Σκοπίων ως «ηγεμόνα-προστάτη» και εργαλειακού χειριστού του τουρκογενούς στην Ελλάδα;
Προφανώς και η ενίσχυσις και οργάνωσις αποσχιστικού κινήματος εις την Θράκη! Η μέχρι σήμερα δραστηριότης και τα λεγόμενα από πλευράς Αγκύρας εις την Θράκη μας πείθουν απολύτως περί του λόγου το αληθές!


6) Παραθέτω δε το αποτέλεσμα του συνδυασμού δύο σημαντικών στοιχείων τα οποία ενισχύουν τον άκρατον και σαφή αλυτρωτισμό ο οποίος εμπεριέχεται εις το άρθρον 36 του δήθεν απαλλαγέντος αλυτρωτισμών, νέο και «τροποποιηθέν» Σύνταγμα των Σκοπίων:
α) Το Άρθρο 36 του Συντάγματος των Σκοπίων θα παραμείνει μετά τις τροποποιήσεις Ζάεφ ως ακολούθως: «Η Δημοκρατία εγγυάται συγκεκριμένα δικαιώματα κοινωνικής ασφάλισης σε βετεράνους του αντιφασιστικού πολέμου και σε όλους τους Μακεδονικούς εθνικοαπελευθερωτικούς πολέμους, στους ανάπηρους πολέμου, σε εκδιωγμένους και φυλακισμένους για τις ιδέες της ξεχωριστής ταυτότητας του Μακεδονικού λαού και του Μακεδονικού κράτους όσο και στα μέλη των οικογενειών τους χωρίς μέσα υλικής και κοινωνικής διαβίωσης. Τα συγκεκριμέναδικαιώματα ρυθμίζονται από το νόμο»

β) Η Τροπολογία 36 η οποία θα θεράπευε τον ψευδο-αλυτρωτισμό του προηγουμένου Άρθρου 49, του σκοπιανού Συντάγματος δεν το επιτυγχάνει. Και αυτό διότι η εν λόγω τροπολογία αναφέρει μεν τα περί προστασίας «των υπηκόων της που ζουν ή διαμένουν στο εξωτερικό», (παράγραφος 2) το οποίο δεν δημιουργεί per se ψευδο-αλυτρωτικές διεκδικήσεις εφόσον αναφέρεται σε υπηκόους (citizens), αλλά προχωρά και σε ζητήματα μέριμνας και υπεράσπισης των δικαιωμάτων όσων ανήκουν στον «μακεδονικό λαό» οι οποίοι διαβιούν εις το εξωτερικό»(παρ. 3). Συνεπώς η ψευδο-αλυτρωτική αναφορά περί «μακεδονικού λαού», στο προϋπάρχον Άρθρο 493 του σκοπιανού συντάγματος υφίσταται ανέπαφη στην Τροπολογία 36. Αν λάβουμε υπόψιν δε και το ότι εις το Άρθρον 49 παραμένει άθικτο το «ενδιαφέρον της Δημοκρατίας» για «το καθεστώς και τα δικαιώματα...των εκπατρισμένων Μακεδόνων» (Αρθρο 49, 1 του Συντάγματος της FYROM: «Η Δημοκρατία μεριμνά για την κατάστασιν και τα δικαιώματα των πολιτών μακεδονικής καταγωγής και των εκπατρισθέντων Μακεδόνων των διαβιούντων εις (τις χώρες του εξωτερικού), ενισχύει την πολιτιστικήν των ανάπτυξιν και αναλαμβάνει την προώθησιν των δεσμών της με αυτούς» αντιλαμβανόμαστε ότι έχουμε την περίπτωση της επαναλήψεως ενός σκοπιανού τύπου «τσάμικο», το οποίο με την σειρά θα δημιουργήσει απολύτως έκρυθμες καταστάσεις στην ελληνική πλευρά αναφορικά με την ελληνική εθνική ασφάλεια.

7) Η παραπλάνησις και υπονόμευσις του ελληνικού εθνικού συμφέροντος, όπως προκύπτει από το Τμήμα «Constitutional Law for the implementation of amendments XXXIII to XXXVI to the Constitution of the Republic of Macedonia», Άρθρο 1.

Αναφορικά με το ΝΑΤΟ, εάν η παρούσα Κυβέρνηση υπογράψει το σχετικό Πρωτόκολλο, η πορεία δεν έχει επιστροφή.

Εδώ χρήζει ιδιαίτερης προσοχής το έτερο μπερτόλδειο τέχνασμα των Σκοπίων: Τα Σκόπια επιβάλλουν στο Τμήμα «Constitutional Law for the implementation of amendments XXXIII to XXXVI to the Constitution of the Republic of Macedonia», Άρθρο 1, μέσω εισαχθείσας παράνομης συνταγματικής ρήτρας, την ενεργοποίηση των αποτελεσμάτων της συνταγματικής αναθεωρήσεως στην οποίαν προέβησαν ... μετά όμως, από την κύρωση του Πρωτοκόλλου εντάξεως των Σκοπίων εις το ΝΑΤΟ από πλευράς Αθηνών! ((παράγραφος 1, Άρθρου 1)...and upon the ratification of the NATO Accession Protocol by the First Party (σσ. την Ελλάδα) to the Final Agreement (sic!) και επίσης: ...shall not enter into force and shall be null and void if the constitutions set out in paragraph 1 of this Article (σσ. Άρθρο 1) are not fullfilled imediately)
Αυτό, αποτελεί, ασφαλώς, βάναυση και παράνομη μονομερή τροποποίηση (!) της Σ.τ.Π., γιατί παραβιάζει σαφώς το εδ. 5, Παρ. 4, Άρ. 1, Μέρος 1 αυτής, το οποίο και σαφώς προβλέπει την ολοκλήρωση των Συνταγματικών της τροποποιήσεων πριν την εισαγωγή της Συμφωνίας των Πρεσπών στην Βουλή των Ελλήνων προς κύρωση). Αυτό δημιουργεί και ως φυσική συνέπεια την μη ύπαρξη επισήμου κειμένου του αναθεωρηθέντος Συντάγματος της «Βορείου Μακεδονίας» το οποίον θα υπάρξει όταν, και μόνον όταν (όπως αναφέρει το ανωτέρω αντισυμβατικώς τοποθετηθέν Άρθρον 1) αυτό υλοποιηθεί.
Δηλαδή όταν η Ελλάς υπογράψει το Πρωτόκολλο Προσκλήσεως της FYROM εις το ΝΑΤΟ! Άρα, άδικα αναζητούν κοινοβουλευτικοί άνδρες και ερευνητές το νέο κείμενο του αναθεωρηθέντος Συντάγματος της FYROM. Τοιουτοτρόπως, θα αρχίσουν οι συζητήσεις εις την Επιτροπή Εξωτερικών και Αμύνης της Βουλής άνευ της οριστικής και ουσιαστικής γνώσεως της τελικής μορφής του υπό συζήτηση κειμένου! Σουρρεαλιστικό μεν, αλλά λογικό! Αυτό που θα έπρεπε λοιπόν να κάνει η Αθήνα, θα ήταν να επιστρέψει το κείμενο με την πραξικοπηματική προσθήκη του εν λόγω Άρθρου βασιζόμενη εις την αντισυμβατική του φύση και να μην αρχίσει καμία διαδικασία συζητήσεως και πολλώ μάλλον, κυρώσεως της Συμφωνίας των Πρεσπών!

Και όλα τα ανωτέρω φρικαλέα, εθνικώς επιζήμια, επικίνδυνα για την ελληνική εθνική και εδαφική ακεραιότητα της χώρας και άκρως υποτιμητικά για την νοημοσύνη της ελληνικής διπλωματίας, του ελληνικού ΥΠΕΞ, της Ελληνικής Κυβερνήσεως και του Ελληνικού Λαού, θα τα ψηφίσει και θα τα κυρώσει η Ελληνική Κυβέρνηση!

Δεν τελειώσαμε όμως με αυτά. Θα επανέλθομε για να εξετάσουμε και άλλους μύθους τους οποίους καλλιέργησαν οι υποστηρικτές της Συμφωνίας, όπως π.χ. η προστασία των Σκοπίων από την επιρροή της Τουρκίας και άλλα ηχηρά παρόμοια.

Σημειώσεις
1 «Article 36. The Republic guarantees particular social security rights to veterans of the Anti-Fascist War and of all Macedonian national liberation wars, to war invalids, to those expelled and imprisoned for the ideas of the separate identity of the Macedonian people and of Macedonian statehood, as well as to members of their families without means of material and social subsistence. The particular rights are regulated by law.»

2 Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ΦΥΡΟΜ, τεύχ. 80 (30 Δεκεμβρίου 1993), άρθρο 196. (http://akritas-history-of-makedonia.blo ... st_04.html)

3 Article 49. 1). The Republic cares for the status and rights of those persons belonging to the Macedonian people in neighbouring countries, as well as Macedonian expatriates, assists their cultural development and promotes links with them. In the exercise of this concern the Republic will not interfere in the sovereign rights of other states or in their internal affairs. Item 1 of Amendment II is an Addendum of paragraph 1 of article 49. 2).The Republic cares for the cultural, economic and social rights of the citizens of the Republic abroad.


Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 16:07
από Παλαιοελλαδίτης
Thor έγραψε: 22 Ιαν 2019, 11:53
Perp έγραψε: 21 Ιαν 2019, 22:44 Εικόνα

Αφήνω εδώ αυτό να υπάρχει.
για πες και δυο λογια,τι ακριβως βλεπουμε και γιατι μας το εφερες;
Φαντάζομαι πως θα έχει τους (0,60) λόγους του. :giggle:

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 16:21
από Ζαποτέκος
Παλαιοελλαδίτης έγραψε: 22 Ιαν 2019, 16:07
Thor έγραψε: 22 Ιαν 2019, 11:53
Perp έγραψε: 21 Ιαν 2019, 22:44 Εικόνα

Αφήνω εδώ αυτό να υπάρχει.
για πες και δυο λογια,τι ακριβως βλεπουμε και γιατι μας το εφερες;
Φαντάζομαι πως θα έχει τους (0,60) λόγους του. :giggle:

Δείχνει Βούλγαρους και Ρώσους στο Άγιο Όρος και εννοεί την βουλγαρική και ρωσική μονή που υπάρχουν εκεί. :smt005:
Υπάρχει όμως και σερβική μονή. Γιατί δεν δείχνει και σέρβικο πληθυσμό ; Υπάρχει και Ρουμανική και Μολδαβική σκήτη . Γιατί δεν δείχνει και Μολδαβούς και Ρουμάνους ; Από αυτό καταλαβαίνουμε ότι ο χάρτης είναι φιλοβουλγαρικών συμφερόντων. Σαν εκείνο τον Βούλγαρο τον στατιστικολόγο τον Κάντσεφ που έβαζε στις ελληνικές οικογένειες να αντιστοιχούν 5 άτομα και στις βουλγάρικες 8 άτομα ! :lol:

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 16:39
από Ζαποτέκος
Στην σημερινή ελληνική Μακεδονία οι ελληνόφωνοι ήταν η μεγαλύτερη πληθυσμιακή ομάδα μεταξύ των χριστιανών.

Ιάκωβος Μιχαηλίδης ( καθηγητής ΑΕΙ ) :
Πληθυσμιακές ανακατατάξεις στη σύγχρονη Μακεδονία
(…)
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία, τις παραμονές της Απελευθέρωσης ο πληθυσμός της Μακεδονίας προσέγγιζε το 1.205.000 κατοίκους, εκ των οποίων οι Ελληνόφωνοι ανέρχονταν μόλις σε 370.000 (ποσοστό 31%), οι Σλαβόφωνοι σε 260.000 (Πατριαρχικοί και Εξαρχικοί) (21,5%), οι Μουσουλμάνοι σε 475.000 άτομα (39,5%), ενώ οι Εβραίοι και οι λοιποί σε 98.000 (ποσοστό 8%).

http://www.imma.edu.gr/imma/history/17.html


______________________________________________________________________
Να δούμε και μερικές ακόμη στατιστικές για τα 3 βιλαέτια .

Γενικά για την «Μακεδονία» :

[ i ) Βιλαέτι Θεσ/νικης ( Κεντροανατολική Μακεδονία , Μακεδονία του Πιρίν, ΝΑ ΠΓΔΜ )
ii ) Βιλαέτι Μοναστηρίου ( Δυτική Μακεδονία, ΝΔ ΠΓΔΜ, ΝΑ Αλβανία )
iii ) Βιλαέτι Κοσόβου ( ΒΑ ΠΓΔΜ, Κόσοβο, Ν. Σερβία ) ]

A) Στατιστική του Αγγλικού Προξενείου Θεσ/νικης για το βιλαέτι της Θεσ/νικης το 1888 :

Τούρκοι 447.000
Ρωμιοί 269.000 ( ελληνόφωνοι 161.000 , σλαβόφωνοι 102.000, βλαχόφωνοι 6.000 )
Βούλγαροι ( Εξαρχικοί ) 201.000
Εβραίοι 43.000
Τσιγγάνοι 6.000
Ρωμαιοκαθολικοί 8.000
Προτεστάντες 1.000

————————

Β) Στατιστική του 1903 για τους χριστιανούς των βιλαετίων Θεσ/νικης και Μοναστηρίου της ελληνικής πρεσβείας της Κων/πολης :

1 ) Πατριαρχικοί : α) ελληνόφωνοι 306. 619 β) βλαχόφωνοι και αλαβανόφωνοι 60.765 γ) σλαβόφωνοι 186.681
2 ) Εξαρχικοί 235.117

——————————-

Γ) Στατιστική του φιλότουρκου Γερμανού στρατηγού von der Goltz του 1904 για τα βιλαέτια Θεσ/νικης και Μοναστηρίου :

Μουσουλμάνοι 730.000
Έλληνες 580.000
Βούλγαροι 266.000

——————————–

Δ) Απογραφή Χιλμή πασά το 1904 για τα 3 βιλαέτια Μοναστηρίου, Θεσ/νικης και Κοσόβου :

Μουσουλμάνοι 1.508.507
Πατριαρχικοί : α) ελληνόφωνοι 307.000 β) σλαβόφωνοι 320.962
Εξαρχικοί 575.534
Σέρβοι 100.717
Βλάχοι 99.000

——————————————–

Ε) Τουρκική Απογραφή Χιλμή πασά το 1905 για τα βιλαέτια Μοναστηρίου, Κοσόβου και Θεσ/νικης :

Μουσουλμάνοι 1.729.000
Ρωμιοί 647.932 *
Βούλγαροι 527.784 *
Σέρβοι 167.601
Εβραίοι 48.720
Ρουμάνοι 30.116

* Βιλαέτι Θεσ/νικης : Ρωμιοί 373.217 / Βούλγαροι 177.317
* Βιλαέτι Μοναστηρίου : Ρωμιοί 261.283 / Βούλγαροι 178.412
* Βιλαέτι Κοσόβου : Ρωμιοί 13.468 / Βούλγαροι 172. 055

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 16:49
από nostromos
Ζαποτέκος έγραψε: 22 Ιαν 2019, 16:21
Παλαιοελλαδίτης έγραψε: 22 Ιαν 2019, 16:07
Thor έγραψε: 22 Ιαν 2019, 11:53

για πες και δυο λογια,τι ακριβως βλεπουμε και γιατι μας το εφερες;
Φαντάζομαι πως θα έχει τους (0,60) λόγους του. :giggle:

Δείχνει Βούλγαρους και Ρώσους στο Άγιο Όρος και εννοεί την βουλγαρική και ρωσική μονή που υπάρχουν εκεί. :smt005:
Υπάρχει όμως και σερβική μονή. Γιατί δεν δείχνει και σέρβικο πληθυσμό ; Υπάρχει και Ρουμανική και Μολδαβική σκήτη . Γιατί δεν δείχνει και Μολδαβούς και Ρουμάνους ; Από αυτό καταλαβαίνουμε ότι ο χάρτης είναι φιλοβουλγαρικών συμφερόντων. Σαν εκείνο τον Βούλγαρο τον στατιστικολόγο τον Κάντσεφ που έβαζε στις ελληνικές οικογένειες να αντιστοιχούν 5 άτομα και στις βουλγάρικες 8 άτομα ! :lol:

το γραφει στον ιδιο το χαρτη κατω απο την επικεφαλιδα

point de vu bulgare

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 16:51
από Ζαποτέκος
nostromos έγραψε: 22 Ιαν 2019, 16:49


το γραφει στον ιδιο το χαρτη κατω απο την επικεφαλιδα

point de vu bulgare

Ευχαριστώ. :smt023 Δεν το είχα προσέξει.

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 16:54
από Chainis
Ζαποτέκος έγραψε: 22 Ιαν 2019, 16:21 Σαν εκείνο τον Βούλγαρο τον στατιστικολόγο τον Κάντσεφ που έβαζε στις ελληνικές οικογένειες να αντιστοιχούν 5 άτομα και στις βουλγάρικες 8 άτομα ! :lol:
:+1: :bravo:

Re: Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2019, 17:03
από Leporello
Ζαποτέκος έγραψε: 22 Ιαν 2019, 16:21Σαν εκείνο τον Βούλγαρο τον στατιστικολόγο τον Κάντσεφ που έβαζε στις ελληνικές οικογένειες να αντιστοιχούν 5 άτομα και στις βουλγάρικες 8 άτομα ! :lol:
Οχι "σαν". Βάσει των δικών του στοιχείων έγινε ο χάρτης. Το λέει κάτω αριστερά (θέλει μεγέθυνση): D'après Vasil Kancov