Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Τώρα για τα χρόνια τι να πω, εμένα είναι 14 χρόνων και δεν έχει πάθει ποτέ τίποτα.
Αν είναι ιταλικό τότε κάθε εξάμηνο επίσκεψη στο συνεργείο είναι φυσιολογικό
Όχι. Το τσεκάρω. Χάνει νερό λίγο λίγο και μου είπαν πως μέσα στην βδομάδα το αργότερο πρέπει να ξανακλείσω ραντεβού. Δεν το ρισκάρω, μην κάψω την μηχανή.
Γερμανικό είναι (opel). Εγώ γιαπωνέζικο ήθελα
Τα Opel Δεν ειναι γερμανικά
Ρε συ λες να μην ξέρω που κατασκευάστηκε το αμάξι που πήρα;
Τουλάχιστον το δικό μου στην Γερμανία κατασκευάστηκε.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2019, 19:40
από stergiosbik
Η αντλια νερου ειναι οντως αναλωσιμο ανταλλακτικο.
Βεβαια το να αρχισει να χανει στα 5 χρονια δεν ειναι και κατι συνηθισμενο αλλα τελος παντων εγινε.
Αλλαξε την και μη σκας.Δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο.
Απλα μιας και η "μαμα" αντλια δεν σου βγηκε και τοσο αξιοπιστη,ζητα να σου βαλουν μια καλυτερη αντλια after market με κατα προτιμηση μεταλλικη φτερωτη.
Ξερουν τα μαστορια.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2019, 20:13
από - Casper -
stergiosbik έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 19:40
Η αντλια νερου ειναι οντως αναλωσιμο ανταλλακτικο.
Βεβαια το να αρχισει να χανει στα 5 χρονια δεν ειναι και κατι συνηθισμενο αλλα τελος παντων εγινε.
Αλλαξε την και μη σκας.Δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο.
Απλα μιας και η "μαμα" αντλια δεν σου βγηκε και τοσο αξιοπιστη,ζητα να σου βαλουν μια καλυτερη αντλια after market με κατα προτιμηση μεταλλικη φτερωτη.
Ξερουν τα μαστορια.
135 ευρώ δεν τα λες και λίγα. Και όταν στο ίδιο χρονικό διάστημα έδωσα άλλα 90 για σωληνάκι ψυκτικού. Ρώτησα αν υπήρχε κάποιο άλλο να βάλω και όχι το δικό του και μου είπαν πως μόνο το δικό του ταιριάζει στην υποδοχή. Σήμερα που πήγα να το πάρω μου έδειξαν άλλα σωληνάκια, κάποια μικροσκοπικά, άλλα τεράστια και πως αυτός είναι ο λόγος που δεν ταιριάζουν στο δικό μου και έπρεπε να παραγγείλουν το original. Οκ να κάνω την καρδιά μου πέτρα, αλλά αν στα 5 χρόνια χαλάνε όλα και πρέπει να τα αλλάζω, αρχίζω να αναρωτιέμαι. Γι' αυτό ρώτησα για φυσιολογικές φθορές. Σήμερα το σωληνάκι, αύριο η αντλία, μεθαύριο τι; Στα 5 χρόνια είναι φυσιολογικό να ξεκινάνε όλα τα προβλήματα και οι αλλαγές δηλαδή;
Ήθελα να ρωτήσω τιμή και σε άλλα συνεργεία και όχι σε αυτό της αντιπροσωπείας αλλά λέω να το πηγαίνω εκεί για λίγους μήνες ακόμα μην γίνει κάτι όσο είναι στην εγγύηση και μετά τέλος. Και επίσης φοβάμαι πως αν τους πω να μην μου βάλουν original (όπως είπα για το άλλο) θα μου πούνε πως δεν γίνεται.
Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2019, 20:19
από Ασέβαστος
- Casper - έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 16:15
Guys γράφω εδώ που είστε ειδικοί για να μην ανοίξω θέμα.
Στα πόσα χρόνια θεωρούνται οι φθορές στο αυτοκίνητο ως φυσιολογικές; Το δικό μου το έχω σχεδόν 5 χρόνια (60.000 χλμ). Άλλαξα πριν μια βδομάδα σωληνάκι που έκανε διαρροή ψυκτικού (μου είπανε πως παίζει ρόλο και η θερμοκρασία της Κύπρου) και ΤΩΡΑ πρέπει να αλλάξω και αντλία, και όλα αυτά δεν τα καλύπτει η εγγύηση (αυτά καλύπτονται μέχρι τα 2 χρόνια - το έψαξα και σε άλλα sites η αλήθεια είναι) και θεωρούνται φυσιολογικές φθορές.
Κάθε πόσο καιρό είναι "λογικό" να τρέχεις στους μηχανικούς και να αλλάζεις εξαρτήματα; 5 χρόνια είναι αρκετός καιρός και έπειτα είναι αναμενόμενο να τα αλλάζεις;
οι συγκεκριμμενες φθορες, δεν ειναι παραξενο να συμβουν στην πενταετια. αν ειχες φτασει τα 100κ, μαλλον θα σου ειχαν αλλαξει και την αντλια μαζι με ιμαντες, ως φυσιολογικη συντηρηση.
- Casper - έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 16:15
Guys γράφω εδώ που είστε ειδικοί για να μην ανοίξω θέμα.
Στα πόσα χρόνια θεωρούνται οι φθορές στο αυτοκίνητο ως φυσιολογικές; Το δικό μου το έχω σχεδόν 5 χρόνια (60.000 χλμ). Άλλαξα πριν μια βδομάδα σωληνάκι που έκανε διαρροή ψυκτικού (μου είπανε πως παίζει ρόλο και η θερμοκρασία της Κύπρου) και ΤΩΡΑ πρέπει να αλλάξω και αντλία, και όλα αυτά δεν τα καλύπτει η εγγύηση (αυτά καλύπτονται μέχρι τα 2 χρόνια - το έψαξα και σε άλλα sites η αλήθεια είναι) και θεωρούνται φυσιολογικές φθορές.
Κάθε πόσο καιρό είναι "λογικό" να τρέχεις στους μηχανικούς και να αλλάζεις εξαρτήματα; 5 χρόνια είναι αρκετός καιρός και έπειτα είναι αναμενόμενο να τα αλλάζεις;
οι συγκεκριμμενες φθορες, δεν ειναι παραξενο να συμβουν στην πενταετια. αν ειχες φτασει τα 100κ, μαλλον θα σου ειχαν αλλαξει και την αντλια μαζι με ιμαντες, ως φυσιολογικη συντηρηση.
stergiosbik έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 19:40
Η αντλια νερου ειναι οντως αναλωσιμο ανταλλακτικο.
Βεβαια το να αρχισει να χανει στα 5 χρονια δεν ειναι και κατι συνηθισμενο αλλα τελος παντων εγινε.
Αλλαξε την και μη σκας.Δεν ειναι ακριβο ανταλλακτικο.
Απλα μιας και η "μαμα" αντλια δεν σου βγηκε και τοσο αξιοπιστη,ζητα να σου βαλουν μια καλυτερη αντλια after market με κατα προτιμηση μεταλλικη φτερωτη.
Ξερουν τα μαστορια.
135 ευρώ δεν τα λες και λίγα. Και όταν στο ίδιο χρονικό διάστημα έδωσα άλλα 90 για σωληνάκι ψυκτικού. Ρώτησα αν υπήρχε κάποιο άλλο να βάλω και όχι το δικό του και μου είπαν πως μόνο το δικό του ταιριάζει στην υποδοχή. Σήμερα που πήγα να το πάρω μου έδειξαν άλλα σωληνάκια, κάποια μικροσκοπικά, άλλα τεράστια και πως αυτός είναι ο λόγος που δεν ταιριάζουν στο δικό μου και έπρεπε να παραγγείλουν το original. Οκ να κάνω την καρδιά μου πέτρα, αλλά αν στα 5 χρόνια χαλάνε όλα και πρέπει να τα αλλάζω, αρχίζω να αναρωτιέμαι. Γι' αυτό ρώτησα για φυσιολογικές φθορές. Σήμερα το σωληνάκι, αύριο η αντλία, μεθαύριο τι; Στα 5 χρόνια είναι φυσιολογικό να ξεκινάνε όλα τα προβλήματα και οι αλλαγές δηλαδή;
Ήθελα να ρωτήσω τιμή και σε άλλα συνεργεία και όχι σε αυτό της αντιπροσωπείας αλλά λέω να το πηγαίνω εκεί για λίγους μήνες ακόμα μην γίνει κάτι όσο είναι στην εγγύηση και μετά τέλος. Και επίσης φοβάμαι πως αν τους πω να μην μου βάλουν original (όπως είπα για το άλλο) θα μου πούνε πως δεν γίνεται.
Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις.
135 ευρω για αντλια;
Ενταξει,εχει καποια εργασια αλλα ειναι παρα πολλα ρε.
Αντλια after market υπαρχει 1000%.
Γραψε κυβικα,ιππους και χρονολογια να σου βαλω link.
Η εγγυηση σε καλυπτει και σε ανταλλακτικα ΟΕΜ.Αρκει δηλαδη να τηρουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.
Αλλωστε τι νομιζεις;Οτι η καθε OPEL κατασκευαζει αντλιες νερου;
Απο αλλον κατασκευαστη τις παιρνει και κοτσαρει το ονομα της.
Σε ξυριζουν επειδη ειναι αντιπροσωπεια και πατανε και καλα στην δηθεν εγγυηση.
Τελος παντων.
Με το που τελειωσει η εγγυηση φευγεις σφαιρα σε συνεργειο εξω.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2019, 22:11
από - Casper -
stergiosbik έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 21:39
135 ευρω για αντλια;
Ενταξει,εχει καποια εργασια αλλα ειναι παρα πολλα ρε.
Αντλια after market υπαρχει 1000%.
Γραψε κυβικα,ιππους και χρονολογια να σου βαλω link.
Η εγγυηση σε καλυπτει και σε ανταλλακτικα ΟΕΜ.Αρκει δηλαδη να τηρουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.
Αλλωστε τι νομιζεις;Οτι η καθε OPEL κατασκευαζει αντλιες νερου;
Απο αλλον κατασκευαστη τις παιρνει και κοτσαρει το ονομα της.
Σε ξυριζουν επειδη ειναι αντιπροσωπεια και πατανε και καλα στην δηθεν εγγυηση.
Τελος παντων.
Με το που τελειωσει η εγγυηση φευγεις σφαιρα σε συνεργειο εξω.
Αυτό λέει και ο μπαμπάς μου και γενικά που μπήκα να κοιτάξω τι λένε στο ίντερνετ τα ίδια διάβασα. Εννοείται πως με το που κλείσω τα 5 χρόνια (σε κάνα 4μηνο, δεν γλυτώνω ούτε το σέρβις σε αυτούς) την κάνω. Σου στέλνω σε πμ τι αυτοκίνητο έχω.
(Δεν θέλω να φωτογραφήσω περισσότερο τον εαυτό μου).
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2019, 23:15
από stergiosbik
Και για να ευλογησουμε τα γενια μας,αν και δεν ειμαι οπαδος του ντραγκστερ,αξιζουν πολλα συγχαρητηρια στον συμπατριωτη μας και την ομαδα του για το παγκοσμιο ρεκορ!!!
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2019, 14:56
από Gherschaagk
Για να μην ανοίγω νήμα. Yaris του '10, θα του αλλάξουν κινητήρα (γιατί ενώ το βιβλιαράκι λέει σέρβις κάθε 15 χιλ χλμ του έκαναν τα σέρβις στα 20). Και σήμερα μου είπαν δε μπαίνουν οι ταχύτητες. Και μετά σου λένε, πρώτο σε πωλήσεις και με μεταπωλητική αξία.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2019, 16:12
από Nandros
Gherschaagk έγραψε: 28 Ιούλ 2019, 14:56
Για να μην ανοίγω νήμα. Yaris του '10, θα του αλλάξουν κινητήρα (γιατί ενώ το βιβλιαράκι λέει σέρβις κάθε 15 χιλ χλμ του έκαναν τα σέρβις στα 20). Και σήμερα μου είπαν δε μπαίνουν οι ταχύτητες. Και μετά σου λένε, πρώτο σε πωλήσεις και με μεταπωλητική αξία.
Κάθε 15.000 χλμ ή κάθε χρόνο, όποιο προκύψει πρώτο.
Αν έκανες λιγότερα από 15.000 χλμ πρέπει να έχεις κάνει 9-10 σέρβις.
Τα σέρβις κάθε 20.000 ήταν πρόταση του συνεργείου ΤΟΥΟΤΑ και γίνονταν στο ίδιο πάντα;
Αν ναι, δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη;
.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2019, 17:06
από Gherschaagk
Δεν είναι δικό μου το αυτοκίνητο. Και καλά ο πωλητής είπε στον ιδιοκτήτη να κάνει κάθε 20 και δεν τρέχει τίποτα. Του έχει γίνει μετατροπή σε αέριο και εννοείται πως τα σέρβις του είναι εκτός αντιπροσωπείας γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να αναλάβει η τουότα τέτοιο αυτοκίνητο. Και σήμερα δεν δουλεύει ούτε το κιβώτιο ταχυτήτων.
Μιλάμε το μαμήσανε και ψό φι σε.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2019, 17:10
από enterprise-psi
Πήγα να γράψω πως γίνεται να σπάσει μοτέρ γιαρις , αλλά είδα μετατροπή αέριο
Δεν σπάει το μοτέρ αν αλλαγή λαδιών έγινε ανά 20.000 αντί 15.000 χιλιόμετρα.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2019, 17:15
από vagabondo
enterprise-psi έγραψε: 28 Ιούλ 2019, 17:10
Πήγα να γράψω πως γίνεται να σπάσει μοτέρ γιαρις , αλλά είδα μετατροπή αέριο
Δεν σπάει το μοτέρ αν αλλαγή λαδιών έγινε ανά 20.000 αντί 15.000 χιλιόμετρα.
Με αέριο δεν κάνει να ανεβάζει πάνω από 4.000 στροφές. Δεν το ήξερε ο ξάδερφός μου και έλιωσε μηχανή.
Την άλλαξε με μια μεταχειρισμένη πληρώνοντας 1000 ευρώ.
Re: Γερμανία vs Ιαπωνία
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2019, 17:23
από talaipwros
μα ειναι δυνατον να πατε και να αλλαζετε το καυσιμο του αυτοκινητου ρε γαμωτο;
παρεπιμπτοντως μικρο σερβις στο CT - λαδια δηλαδη και ελεγχος οτι ολα καλα - βγηκε πανω κατω τα ιδια με την 7αρα
enterprise-psi έγραψε: 28 Ιούλ 2019, 17:10
Πήγα να γράψω πως γίνεται να σπάσει μοτέρ γιαρις , αλλά είδα μετατροπή αέριο
Δεν σπάει το μοτέρ αν αλλαγή λαδιών έγινε ανά 20.000 αντί 15.000 χιλιόμετρα.
Με αέριο δεν κάνει να ανεβάζει πάνω από 4.000 στροφές. Δεν το ήξερε ο ξάδερφός μου και έλιωσε μηχανή.
Την άλλαξε με μια μεταχειρισμένη πληρώνοντας 1000 ευρώ.
Α μπα, δεν το έτρεχαν, αλλά ποιος ξέρει τι άλλη βλακεία κάνανε και τώρα τρέχουν να αλλάξουν κινητήρα.
Δεν έπρεπε να γίνει μετατροπή, απλά. Δεν τα πειράζεις τέτοια αυτοκίνητα.
Σαν τα Κασκάϊ που σε όποιο του έγινε μετατροπή, ήταν για να το ρίξεις στη θάλασσα μετά.