talaipwros έγραψε: 12 Οκτ 2023, 09:38
Καλα, δεν ειναι μονο αυτες οι διαφορες βέβαια και επισης τα Lexus ειναι made in Japan.
Ολα οσα ερχονται Ευρώπη ειναι made in Japan και υπαρχουν και κατι λιγα που φτιάχνονται σε καναδα και ΗΠΑ
Καλά το πού φτιάχνεται το καθε τι ασχολιόμασταν τη δεκαετία του 90, μετά πήραμε όλοι κινέζικο iphone και το ξεπεράσαμε.
Σημασία έχει πώς φτιάχνονται ρε συ, όχι πού.
Οχι ρε συ. Το βλέπεις και στα εργαλεία. Τρυπάνια, σέγες κλπ made in Germany ή made in Japan που είναι τώρα 30-40 ετών και είναι σκυλιά σαν καινούρια και τα μεταλλικά μέρη μέσα άφθαρτα. Καλά τα κινέζικα, καλό το quality control σε πιο ακριβά πράγματα αλλά....
Οι Γερμανοί εχουν αρχισει και χαλανε σε μερικα.
Π.χ VAG, Mercedes ειναι πλεον σκουπιδια. Μονο BMW κραταει την γερμανική σημαια ψηλα.
talaipwros έγραψε: 12 Οκτ 2023, 09:38
Καλα, δεν ειναι μονο αυτες οι διαφορες βέβαια και επισης τα Lexus ειναι made in Japan.
Ολα οσα ερχονται Ευρώπη ειναι made in Japan και υπαρχουν και κατι λιγα που φτιάχνονται σε καναδα και ΗΠΑ
Καλά το πού φτιάχνεται το καθε τι ασχολιόμασταν τη δεκαετία του 90, μετά πήραμε όλοι κινέζικο iphone και το ξεπεράσαμε.
Σημασία έχει πώς φτιάχνονται ρε συ, όχι πού.
Οχι ρε συ. Το βλέπεις και στα εργαλεία. Τρυπάνια, σέγες κλπ made in Germany ή made in Japan που είναι τώρα 30-40 ετών και είναι σκυλιά σαν καινούρια και τα μεταλλικά μέρη μέσα άφθαρτα. Καλά τα κινέζικα, καλό το quality control σε πιο ακριβά πράγματα αλλά....
ε το ίδιο λέμε, τα εργαλεία που είναι τώρα 30-40 χρονών φτιάχτηκαν μέχρι το 90 που έλεγα
ακόμα παίρνω knipex και wera να πώ την αλήθεια, αλλά έχω βρει επίσης γαμάτα κινέζικα και κορεάτικα και είναι απίστευτα καλά.
Δοξάκης αν έπαιζε σήμερα θα ήταν 6ος παίκτης άνετα σε μεσαία ομάδα Nba.
talaipwros έγραψε: 12 Οκτ 2023, 12:46
Οι Γερμανοί εχουν αρχισει και χαλανε σε μερικα.
Π.χ VAG, Mercedes ειναι πλεον σκουπιδια. Μονο BMW κραταει την γερμανική σημαια ψηλα.
Ναι, η ποιότητα των υλικών έχει χειροτερέψει σχεδόν παντού Είδα τυχαία τις προάλλες σασμάν 20ετιας bmw και ήταν κουκλί μέσα παρά τα χιλιόμετρα
Chilloutbuddy έγραψε: 12 Οκτ 2023, 12:49
ε το ίδιο λέμε, τα εργαλεία που είναι τώρα 30-40 χρονών φτιάχτηκαν μέχρι το 90 που έλεγα
ακόμα παίρνω knipex και wera να πώ την αλήθεια, αλλά έχω βρει επίσης γαμάτα κινέζικα και κορεάτικα και είναι απίστευτα καλά.
Καλά ανάλογα τη χρήση κι εγώ παίρνω κινέζικα απλά τα έχω εξαρχής στο μυαλό σαν consumables και δε θα κλάψω αν χαλάσουν. Κινέζικα που δεν είναι χώμα στην τιμή είναι συνήθως ΟΚ και θα κρατήσουν κάμποσο. Έχω αρκετά εργαλεία χειρός ingco για πρόχειρη χρήση (ειδικά πενσες και μυτοτσίμπιδα) που έχουν βγει τίμια.
"Taxation is theft, purely and simply even though it is theft on a grand and colossal scale which no acknowledged criminals could hope to match. It is a compulsory seizure of the property of the State’s inhabitants, or subjects."
Awesomatic έγραψε: 12 Οκτ 2023, 12:54
Καλά ανάλογα τη χρήση κι εγώ παίρνω κινέζικα απλά τα έχω εξαρχής στο μυαλό σαν consumables και δε θα κλάψω αν χαλάσουν. Κινέζικα που δεν είναι χώμα στην τιμή είναι συνήθως ΟΚ και θα κρατήσουν κάμποσο. Έχω αρκετά εργαλεία χειρός ingco για πρόχειρη χρήση (ειδικά πενσες και μυτοτσίμπιδα) που έχουν βγει τίμια.
Όχι δεν κατάλαβεις, τι consumables και οκ και τίμια... Αυτή τη σειρά για παράδειγμά την έχω σχεδόν όλη και θα τη βρούνε τα τρισέγγονά μου. Είναι απλά στην κορυφή μαζί με γερμανικά και καναδέζικα που φτιάχνουν παρόμοια. Δεν είναι φτηνά αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις με τους κινέζους, αν πληρώσεις 3 δολάρια θα σου δώσουνε φτηνό, έτσι πάει.
Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να καλύψει ένα full hybrid σύνολο μόνο με την 48v μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα,μέχρι να γυρίσει το σύστημα αυτομάτως στην βενζίνη?
Ερμής έγραψε: 13 Οκτ 2023, 10:41
το αυτοκίνητο το θέλεις αποκλειστικά και μονο ως μέσο μετακίνησης όπως πχ χρησιμοποιείς την κουζίνα για να μαγειρεύεις ή θες και να το γουστάρεις;
Ρε τύπε, όλο σε αυτό το θέμα γράφεις και όλο με το C4 coupe by Loeb είσαι, εδώ και 40 χρόνια.
Θα πάρεις τίποτα ή για να κοιτάς τα ράφια μπήκες στο μαγαζί;
Ερμής έγραψε: 13 Οκτ 2023, 10:41
το αυτοκίνητο το θέλεις αποκλειστικά και μονο ως μέσο μετακίνησης όπως πχ χρησιμοποιείς την κουζίνα για να μαγειρεύεις ή θες και να το γουστάρεις;
Ρε τύπε, όλο σε αυτό το θέμα γράφεις και όλο με το C4 coupe by Loeb είσαι, εδώ και 40 χρόνια.
Θα πάρεις τίποτα ή για να κοιτάς τα ράφια μπήκες στο μαγαζί;
ή θα πάρω αυτο που θέλω στην τιμή που θέλω ή εννοείται ο Λέμπαρος θα κρατάει ψηλά τη σημαία
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Λεγεών έγραψε: 11 Οκτ 2023, 14:22
Τώρα σοβαρά, προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουν ότι αν έχεις 20-25 χιλιάρικα να διαθέσεις για αυτοκίνητο, τότε καλύτερα να αγοράσεις μεταχειρισμένη αμαξάρα με 150k+ χιλιόμετρα και 10 χρόνια ιστορίας, παρά καινούριο;
Θα μας σπάσετε τα μυαλά και την λογική ρε σεις, ήμαρτον. Δεν ισχύει το "να πάρω το καλύτερο και μεγαλύτερο που μπορώ με το μπάτζετ μου" στα αυτοκίνητα, διότι από την στιγμή που έχεις μπάτζετ τότε σίγουρα θα δυσκολευτείς με τα κρυμμένα έξοδα που έχει το "καλύτερο και μεγαλύτερο".
Δηλαδή έχει ο άλλος 25 χιλιάρικα και του λέτε "μην πάρεις ολοκαίνουριο γιάρις/κορόλα, πάρε καλύτερα αυτό το άουντι/μερσεντές/βολκς/σουμπαρού/τογιότα, πριν από το 2013, που έχει και 150 χιλιάδες χιλιόμετρα επάνω, και έχει αποδείξει την αξιοπιστία του και πόσο καλό αυτοκίνητο είναι";
οχι.
αλλα. αν αυτο που χρειαζεσαι/γουσταρεις ειναι ενα γιαρις, δωσε τα μισα και παρε 10ετιας. θα κανει ακριβως την ιδια δουλεια. κια δεν θα σου βγαλει καμμια ζημια.
αν δε θες συγκεκριμμενα γιαρις, αλλα θες οτι καλυτερο μπορεις να παρεις με τα 25 σου, παρε αμαξαρα 10ετιας. οχι βολξβαγκεν ομως, ε;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Ολα ειναι σχετικα.
Εξαρταται τι ζητας,ποσο μπορεις να περιμενεις,τι αμαξι μπορεις να "σηκωσεις" φορολογικα κλπ κλπ.
Π.χ. ποσο μπορεις να εμπιστευτεις ενα μεταχειρισμενο τουρμπατο 1400αρι οποιασδηποτε κατηγοριας εστω 3-4ετιας;
Aεροπλάνα εμπιστεύεσαι; Μη σου πω τη μέση ηλικία και τρομάξεις
Πλοία; Άστο. Σπίτια; Τρένα;
Όλα είναι θέμα συντήρησης.
Και ποιος σε διαβεβαιώνει ότι το τουρμπατο 1400αρι που πήρες είχε δουλευτεί σωστά,κοινώς δεν το είχε ξεσκίσει,και είχε συντηρηθεί σωστά;
Γιατί ακόμα και τα βιβλία service δεν λένε όλη την αλήθεια.
Άλλη φθορά εχει ένας μικρός κινητήρας όταν τρώει ζόρια και άλλη ένας μεγαλύτερος.
Άσε που κατά κανόνα ένα αυτοκίνητο με μεγάλο κινητήρα αγοράζεται από ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας και πιο συνειδητοποιημένους που δεν έχουν ανάγκη ξεχαρμανιασματος όπως οι πιο πιτσιρικάδες που τα γαμανε τα πιο μικρά αμάξια που συνήθως έχουν.
μια καλη ιδεα ειναι να μην παρει τουρμπατο 1.4 ουτε καινουριο.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Chilloutbuddy έγραψε: 11 Οκτ 2023, 14:07
Aεροπλάνα εμπιστεύεσαι; Μη σου πω τη μέση ηλικία και τρομάξεις
Πλοία; Άστο. Σπίτια; Τρένα;
Όλα είναι θέμα συντήρησης.
Και ποιος σε διαβεβαιώνει ότι το τουρμπατο 1400αρι που πήρες είχε δουλευτεί σωστά,κοινώς δεν το είχε ξεσκίσει,και είχε συντηρηθεί σωστά;
Γιατί ακόμα και τα βιβλία service δεν λένε όλη την αλήθεια.
Άλλη φθορά εχει ένας μικρός κινητήρας όταν τρώει ζόρια και άλλη ένας μεγαλύτερος.
Άσε που κατά κανόνα ένα αυτοκίνητο με μεγάλο κινητήρα αγοράζεται από ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας και πιο συνειδητοποιημένους που δεν έχουν ανάγκη ξεχαρμανιασματος όπως οι πιο πιτσιρικάδες που τα γαμανε τα πιο μικρά αμάξια που συνήθως έχουν.
μια καλη ιδεα ειναι να μην παρει τουρμπατο 1.4 ουτε καινουριο.
Πολλά άλογα από μικρό κινητήρα=μικρότερη αξιοπιστία και μικρότερη διάρκεια ζωής.
Δε πα να λένε ότι θέλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,να πουλήσουν θέλουν άλλωστε και ακόμα περισσότερο να βγάλουν πολλά φράγκα από ανταλλακτικά και service,δεν θα καταργήσουμε τώρα την λογική.
Και ποιος σε διαβεβαιώνει ότι το τουρμπατο 1400αρι που πήρες είχε δουλευτεί σωστά,κοινώς δεν το είχε ξεσκίσει,και είχε συντηρηθεί σωστά;
Γιατί ακόμα και τα βιβλία service δεν λένε όλη την αλήθεια.
Άλλη φθορά εχει ένας μικρός κινητήρας όταν τρώει ζόρια και άλλη ένας μεγαλύτερος.
Άσε που κατά κανόνα ένα αυτοκίνητο με μεγάλο κινητήρα αγοράζεται από ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας και πιο συνειδητοποιημένους που δεν έχουν ανάγκη ξεχαρμανιασματος όπως οι πιο πιτσιρικάδες που τα γαμανε τα πιο μικρά αμάξια που συνήθως έχουν.
μια καλη ιδεα ειναι να μην παρει τουρμπατο 1.4 ουτε καινουριο.
Πολλά άλογα από μικρό κινητήρα=μικρότερη αξιοπιστία και μικρότερη διάρκεια ζωής.
Δε πα να λένε ότι θέλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες,να πουλήσουν θέλουν άλλωστε και ακόμα περισσότερο να βγάλουν πολλά φράγκα από ανταλλακτικά και service,δεν θα καταργήσουμε τώρα την λογική.
ναι , το ιδιο ειπα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Λεγεών έγραψε: 11 Οκτ 2023, 14:22
Τώρα σοβαρά, προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουν ότι αν έχεις 20-25 χιλιάρικα να διαθέσεις για αυτοκίνητο, τότε καλύτερα να αγοράσεις μεταχειρισμένη αμαξάρα με 150k+ χιλιόμετρα και 10 χρόνια ιστορίας, παρά καινούριο;
Θα μας σπάσετε τα μυαλά και την λογική ρε σεις, ήμαρτον. Δεν ισχύει το "να πάρω το καλύτερο και μεγαλύτερο που μπορώ με το μπάτζετ μου" στα αυτοκίνητα, διότι από την στιγμή που έχεις μπάτζετ τότε σίγουρα θα δυσκολευτείς με τα κρυμμένα έξοδα που έχει το "καλύτερο και μεγαλύτερο".
Δηλαδή έχει ο άλλος 25 χιλιάρικα και του λέτε "μην πάρεις ολοκαίνουριο γιάρις/κορόλα, πάρε καλύτερα αυτό το άουντι/μερσεντές/βολκς/σουμπαρού/τογιότα, πριν από το 2013, που έχει και 150 χιλιάδες χιλιόμετρα επάνω, και έχει αποδείξει την αξιοπιστία του και πόσο καλό αυτοκίνητο είναι";
οχι.
αλλα. αν αυτο που χρειαζεσαι/γουσταρεις ειναι ενα γιαρις, δωσε τα μισα και παρε 10ετιας. θα κανει ακριβως την ιδια δουλεια. κια δεν θα σου βγαλει καμμια ζημια.
αν δε θες συγκεκριμμενα γιαρις, αλλα θες οτι καλυτερο μπορεις να παρεις με τα 25 σου, παρε αμαξαρα 10ετιας. οχι βολξβαγκεν ομως, ε;
Εντάξει, πάρε αμαξάρα δεκαετίας με τα 25 αν έχεις λεφτά για τον σκουπιδοτενεκέ.