Εμπάργκο από Μαξίμου και μαλακιες
Στο one είναι τώρα
Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 09 Μαρ 2023, 18:22του είπαν για τηλεόραση, γι αυτό τώρα πάει στο διαδίκτυο.πατησιωτης έγραψε: 09 Μαρ 2023, 18:20Είναι σίγουρο αυτό;Ένοπλος σοσιαλμπαχαλάκης έγραψε: 09 Μαρ 2023, 18:17 σκέφτεται πως δε θα βγαίνει στα κανάλια κάθε μέρα, και το δάκρυ ρέει αυτόματα δίχως τελειωμό.
https://twitter.com/AdonisGeorgiadi/sta ... 1755769856
Το είχε προαναγγείλει και το έγραψα.Lugozzi έγραψε: 09 Μαρ 2023, 21:40 Φαγωθήκατε ρε με τον Άδωνι
Εμπάργκο από Μαξίμου και μαλακιες
Στο one είναι τώρα![]()
Ο Άδωνις είναι η ΝΔ μόνος του.Εκτός εάν κάποιος εννοεί την πολιτική ως δεξιώσεις και ψήφους λόγω προσωπικών γνωριμιών.Φυσικά είναι πολλοί τέτοιοι που κάνουν βουλευτική καριέρα αποφεύγοντας τις διαμάχες με πολιτικούς αντιπάλους και θα συνεχίσουν.Έχουν και αυτοί το κοινό τους αλλά το έχει και αυτός.Niki έγραψε: 09 Μαρ 2023, 19:14 Το έγραψα πολλές φορές θα το ξαναγράψω.
Ο Άδωνις ο Πλεύρης και ο Βορίδης είναι παρείσακτοι στην ΝΔ δεν είναι νεοδημοκράτες.
Δεν είναι κάν δημοκράτες.
Lugozzi έγραψε: 09 Μαρ 2023, 21:40 Φαγωθήκατε ρε με τον Άδωνι
Εμπάργκο από Μαξίμου και μαλακιες
Στο one είναι τώρα![]()
Ο μπουμπουκος κανει μονο για να μοιραζει φυλλαδια στην ομονοια... αυτη η δουλεια που του ταιριαζει!Αρίστος έγραψε: 10 Μαρ 2023, 09:43 10 σερι τριμηνα αναπτυξης πετυχε ο ΣΥΡΙΖΑ μετα απο συνεχομενα ετη υφεσης προηγουμενων κυβερνησεων και δεν εκανε οπως ο Μπουμπουκος για μικρη αναπτυξη σε ενα μονο τριμηνο.
Και βεβαια οι επενδυσεις επι ΣΥΡΙΖΑ ηταν μακραν περισσοτερες απο οτι με ΝΔ. Cosco πιχι στον Πειραια.
.
πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 12:26 Να πούμε και δύο λόγια για τη χθεσινή μονομαχία Αδώνιδος και Φίλη (που υποτίθεται δεν θα γινόταν διότι έχει απαγορευθεί στον Άδωνι να μιλάει αλλά έγινε),η οποία εξελίχθηκε σε αλληλοκατηγορίες για το πόσες παρατάσεις έδωσε η μία κυβέρνηση στη σύμβαση 717 και πόσες η άλλη.
Γιατί όμως δίδονται οι παρατάσεις;δεν θέλουν οι υπουργοί και οι πολιτικοί να γίνουν τα έργα;
Από τη διαμάχη έβγαινε η αλήθεια που δεν λέει κανείς - δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς ή για την ακρίβεια η μόνη εναλλακτική είναι η ΠΛΗΡΗΣ ιδιωτικοποίηση.![]()
Όποιος έχει ασχοληθεί με τα δημόσια έργα γνωρίζει το πρόβλημα.
α) οι μελέτες του δημοσίου είναι ελλιπείς β) οι ελλείψεις είναι τόσο μεγαλύτερες όσο πιο δύσκολο είναι το τεχνικό έργο - δεν μιλάμε εδώ για πολυκατοικίες αλλά για αυτοματισμούς τελευταίας τεχνολογίας.
γ) στις ελλείψεις βασίζονται οι εργολάβοι όταν διαπιστώνονται για να ζητούν παρατάσεις και αναθεωρήσεις με αύξηση ποσών δ) οι διευθύνουσες υπηρεσίες και οι υπεράνω αυτών υπουργοί και πολιτικοί δεν μπορούν να μη δώσουν τις παρατάσεις και τις αναθεωρήσεις διότι αλλιώς το έργο δεν μπορεί να λειτουργήσει ε) η αντιπολίτευση παρ ότι το γνωρίζει διότι και η ίδια τα έχει κάνει πάντα κατηγορεί την κυβέρνηση γιατί έδωσε την παράταση και αύξησε το ποσό αφήνοντας κατά καιρούς και υπόνοιες για μίζες στ) οι εργαζόμενοι πάντα ζητούν επιπρόσθετα μέτρα ασφαλείας που επίσης αυξάνουν το ποσό και νέες προσλήψεις ζ) οι υπουργοί είναι πάντα μεταξή Σκύλλας και Χάρυβδης,μεταξύ της κατηγορίας για διασπάθιση δημοσίου χρήματος και της κατηγορίας για ελλιπή μέτρα ασφαλείας και εάν είναι δικηγόροι συνήθως επιλέγουν αυτό που θα είναι νομικά πιο ασφαλές.
Η γενεσιουργός αιτία του όλου προβλήματος που αποφεύγουν πολλοί να πουν είναι η τεχνική άγνοια.
Πως επιλύεται το πρόβλημα;μόνο με την ανάληψη της πλήρους ευθύνης από ΕΝΑΝ όμιλο με ποινικές ρήτρες και όφελος σε διάστημα χρόνων.Όταν πας να αγοράσεις αυτοκίνητο και είσαι άσχετος δεν διαπραγματεύεσαι την τεχνολογία του αυτοκινήτου.Ακούς τι μπορεί να κάνει και ανάλογα αποφασίζεις και το πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Το κράτος λοιπόν εάν θέλει να κάνει δουλειά και εφ όσον δεν έχει μηχανικούς που να μπορούν να κάνουν σωστή μελέτη πρέπει να τους βάλει να συντάξουν μόνο απαιτήσεις που πρέπει να εκπληρώνει αυτό που θα αγορασθεί και όχι τεχνικές περιγραφές.Θέλω η τηλεδιοίκηση να μπορεί να μου δείχνει κάθε ώρα και στιγμή που είναι το κάθε τραίνο.ΠΩΣ θα το κάνει αυτό,δεν με ενδιαφέρει,είναι δουλειά της εταιρίας.
Η εταιρία θα αναλάβει Μελέτη - Κατασκευή ΚΑΙ Λειτουργία για π.χ. 30 χρόνια.Μία εταιρία για να μη τσακώνονται και τα ρίχνουν η μία στην άλλη όλα.Δεν θα πληρωθεί όλο το ποσό αμέσως αλλά θα πληρώνεται τμηματικά αυτά τα 30 χρόνια που θα λειτουργεί το έργο ώστε να έχει συμφέρον να λειτουργεί σωστά.
Αυτό το σύστημα Μελέτη - Κατασκευή - Λειτουργία με το οποίο έγινε π.χ.το αεροδρόμιο των Σπάτων είναι βέβαιο ότι θα καταγγελθεί ως αντιλαικό,παράδοση σε μονοπώλια,αποικιοκρατικό και τα παρόμοια διότι οι εγχώριες δυνάμεις δήθεν μπορούν με "λογισμό και όνειρο"όπως έλεγαν στην πρώιμη μεταπολίτευση να τα κάνουν όλα.Μόνο που δεν μπορούν και όσο στην παιδεία ανεβαίνουν οι οπαδοί της μη αξιολόγησης θα μπορούν όλο και λιγότερο.
Λίγο λιγότερο από τους ψηφοφόρους του;
sharp έγραψε: 10 Μαρ 2023, 13:36πατησιωτης έγραψε: 10 Μαρ 2023, 12:26 Να πούμε και δύο λόγια για τη χθεσινή μονομαχία Αδώνιδος και Φίλη (που υποτίθεται δεν θα γινόταν διότι έχει απαγορευθεί στον Άδωνι να μιλάει αλλά έγινε),η οποία εξελίχθηκε σε αλληλοκατηγορίες για το πόσες παρατάσεις έδωσε η μία κυβέρνηση στη σύμβαση 717 και πόσες η άλλη.
Γιατί όμως δίδονται οι παρατάσεις;δεν θέλουν οι υπουργοί και οι πολιτικοί να γίνουν τα έργα;
Από τη διαμάχη έβγαινε η αλήθεια που δεν λέει κανείς - δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς ή για την ακρίβεια η μόνη εναλλακτική είναι η ΠΛΗΡΗΣ ιδιωτικοποίηση.![]()
Όποιος έχει ασχοληθεί με τα δημόσια έργα γνωρίζει το πρόβλημα.
α) οι μελέτες του δημοσίου είναι ελλιπείς β) οι ελλείψεις είναι τόσο μεγαλύτερες όσο πιο δύσκολο είναι το τεχνικό έργο - δεν μιλάμε εδώ για πολυκατοικίες αλλά για αυτοματισμούς τελευταίας τεχνολογίας.
γ) στις ελλείψεις βασίζονται οι εργολάβοι όταν διαπιστώνονται για να ζητούν παρατάσεις και αναθεωρήσεις με αύξηση ποσών δ) οι διευθύνουσες υπηρεσίες και οι υπεράνω αυτών υπουργοί και πολιτικοί δεν μπορούν να μη δώσουν τις παρατάσεις και τις αναθεωρήσεις διότι αλλιώς το έργο δεν μπορεί να λειτουργήσει ε) η αντιπολίτευση παρ ότι το γνωρίζει διότι και η ίδια τα έχει κάνει πάντα κατηγορεί την κυβέρνηση γιατί έδωσε την παράταση και αύξησε το ποσό αφήνοντας κατά καιρούς και υπόνοιες για μίζες στ) οι εργαζόμενοι πάντα ζητούν επιπρόσθετα μέτρα ασφαλείας που επίσης αυξάνουν το ποσό και νέες προσλήψεις ζ) οι υπουργοί είναι πάντα μεταξή Σκύλλας και Χάρυβδης,μεταξύ της κατηγορίας για διασπάθιση δημοσίου χρήματος και της κατηγορίας για ελλιπή μέτρα ασφαλείας και εάν είναι δικηγόροι συνήθως επιλέγουν αυτό που θα είναι νομικά πιο ασφαλές.
Η γενεσιουργός αιτία του όλου προβλήματος που αποφεύγουν πολλοί να πουν είναι η τεχνική άγνοια.
Πως επιλύεται το πρόβλημα;μόνο με την ανάληψη της πλήρους ευθύνης από ΕΝΑΝ όμιλο με ποινικές ρήτρες και όφελος σε διάστημα χρόνων.Όταν πας να αγοράσεις αυτοκίνητο και είσαι άσχετος δεν διαπραγματεύεσαι την τεχνολογία του αυτοκινήτου.Ακούς τι μπορεί να κάνει και ανάλογα αποφασίζεις και το πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Το κράτος λοιπόν εάν θέλει να κάνει δουλειά και εφ όσον δεν έχει μηχανικούς που να μπορούν να κάνουν σωστή μελέτη πρέπει να τους βάλει να συντάξουν μόνο απαιτήσεις που πρέπει να εκπληρώνει αυτό που θα αγορασθεί και όχι τεχνικές περιγραφές.Θέλω η τηλεδιοίκηση να μπορεί να μου δείχνει κάθε ώρα και στιγμή που είναι το κάθε τραίνο.ΠΩΣ θα το κάνει αυτό,δεν με ενδιαφέρει,είναι δουλειά της εταιρίας.
Η εταιρία θα αναλάβει Μελέτη - Κατασκευή ΚΑΙ Λειτουργία για π.χ. 30 χρόνια.Μία εταιρία για να μη τσακώνονται και τα ρίχνουν η μία στην άλλη όλα.Δεν θα πληρωθεί όλο το ποσό αμέσως αλλά θα πληρώνεται τμηματικά αυτά τα 30 χρόνια που θα λειτουργεί το έργο ώστε να έχει συμφέρον να λειτουργεί σωστά.
Αυτό το σύστημα Μελέτη - Κατασκευή - Λειτουργία με το οποίο έγινε π.χ.το αεροδρόμιο των Σπάτων είναι βέβαιο ότι θα καταγγελθεί ως αντιλαικό,παράδοση σε μονοπώλια,αποικιοκρατικό και τα παρόμοια διότι οι εγχώριες δυνάμεις δήθεν μπορούν με "λογισμό και όνειρο"όπως έλεγαν στην πρώιμη μεταπολίτευση να τα κάνουν όλα.Μόνο που δεν μπορούν και όσο στην παιδεία ανεβαίνουν οι οπαδοί της μη αξιολόγησης θα μπορούν όλο και λιγότερο.
Καταπληκτικό!
