Re: Γκρέτα Τούνμπεργκ και πώς έγινα εκατομμυριούχος
Δημοσιεύτηκε: 27 Σεπ 2019, 03:09
είναι πολύ καλύτερα από το να ακούς την ίδια
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
είναι πολύ καλύτερα από το να ακούς την ίδια
Μπράβο, και γω της ίδιας άποψης με σένα είμαι, οπότε γιατί διαφωνούμε; Ας τα βρούνε οι επιστήμονες, το ζήτημα είναι να υπάρξει πίεση προς τις κυβερνήσεις ώστε να πάρουν μέτρα. Τα ποιά θα είναι αυτά κανείς απ τους δυο μας δεν είναι σε θέση να γνωρίζει.Dorian έγραψε: 26 Σεπ 2019, 17:34"εμείς" δεν ξέρω, εγώ, μόνο τεχνολογικά μπορεί να είναι, ας τα βρουν οι ανάλογοι επιστήμονες μηχανικοί, περιμένουμε, δεν τους ενοχλώ πιστεύω. Μεχρι τότε και αν έρθουν κάποτε, δεν θα κάνω και τον μαλάκα να πανηγυρίζωalexandroso έγραψε: 26 Σεπ 2019, 16:25Και τα μέτρα που αντιπροτείνετε εσείς ποιά είναι;Dorian έγραψε: 26 Σεπ 2019, 16:23 Τα μέτρα που προτείνει είναι αυτά που λέει η ΕΕ. θα φέρουν πτώση του βιοτικού επιπέδου για μεγάλα ποσοστά του πληθυσμού. Μια χαρά τα περιγράφει ο φαγανο. Απλώς είδες "αγώνες" και κινήματα και κόλλησες., ναι θα πλερώνω τη βενζίνη σε επίπεδα πετρελαϊκής κρίσης, το ρεύμα διπλό τριπλό, θα τρώω έντομα αντί για κρέας ουαου τι γαμάτη η νέα εποχή κλπ .



Επικοινωνιακά υπάρχει διάχυτη ευφυΐα στην επιλογή της Γκρέτας για να περάσει το μήνυμα στο περιβάλλον των social media. 1. Είναι σε γυναίκα. Αν ασκήσεις άσχημη κριτική τότε θα σε πουν μισογύνη. 2. Έχει μορφή αυτισμού: δεν μπορείς να πεις κάτι κακό για το κοριτσι και να θίξεις τα λεγόμενα της γιατί θα σε κρεμάσουν ζωντανό επειδή τα βάζεις με ειδική κοινωνική ομάδα. 3. Είναι παιδί. Μην τολμήσεις να αναφέρεις την λέξη ότι από πίσω κρύβονται συμφέροντα, γιατί είναι παιδί και δεν το κάνει για λεφτά. Έχει αγνές προθέσεις. ...όμως για τους 1,2,3 λόγους και ειδικά για 2 και 3, μπορεί εύκολα να προγραμματιστεί και να μεταφέρει ένα κοινωνικό μήνυμα. Το πείραμα είναι πολλαπλό: αρχικά έφτιαξαν μία απυρόβλητη γνώμη. Στην συνέχεια την προώθησαν επί πληρωμή προώθησης (αναλογικά φθηνά) σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και μόλις έπιασε ένα κρίσιμο αριθμό κοινοποιησεων τότε μετατράπηκε σε viral. Μετά το έδειξαν και τα παραδοσιακά μέσα και πήρε επικές διαστάσεις. Ο πιο φθηνός και ευφυής τρόπος να περάσεις μήνυμα το 2019 σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πως και δεν την επιστράτευσε ο Κουτσουμπας πρώτος, δεν είχε διάχυτη ευφυΐα;ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 27 Σεπ 2019, 12:59 ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ
Επικοινωνιακά υπάρχει διάχυτη ευφυΐα στην επιλογή της Γκρέτας για να περάσει το μήνυμα στο περιβάλλον των social media. 1. Είναι σε γυναίκα. Αν ασκήσεις άσχημη κριτική τότε θα σε πουν μισογύνη. 2. Έχει μορφή αυτισμού: δεν μπορείς να πεις κάτι κακό για το κοριτσι και να θίξεις τα λεγόμενα της γιατί θα σε κρεμάσουν ζωντανό επειδή τα βάζεις με ειδική κοινωνική ομάδα. 3. Είναι παιδί. Μην τολμήσεις να αναφέρεις την λέξη ότι από πίσω κρύβονται συμφέροντα, γιατί είναι παιδί και δεν το κάνει για λεφτά. Έχει αγνές προθέσεις. ...όμως για τους 1,2,3 λόγους και ειδικά για 2 και 3, μπορεί εύκολα να προγραμματιστεί και να μεταφέρει ένα κοινωνικό μήνυμα. Το πείραμα είναι πολλαπλό: αρχικά έφτιαξαν μία απυρόβλητη γνώμη. Στην συνέχεια την προώθησαν επί πληρωμή προώθησης (αναλογικά φθηνά) σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και μόλις έπιασε ένα κρίσιμο αριθμό κοινοποιησεων τότε μετατράπηκε σε viral. Μετά το έδειξαν και τα παραδοσιακά μέσα και πήρε επικές διαστάσεις. Ο πιο φθηνός και ευφυής τρόπος να περάσεις μήνυμα το 2019 σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο Πλεύρης ο πρεσβύτερος ειναι αυτός?
1992ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 27 Σεπ 2019, 12:59 ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ
Επικοινωνιακά υπάρχει διάχυτη ευφυΐα στην επιλογή της Γκρέτας για να περάσει το μήνυμα στο περιβάλλον των social media. 1. Είναι σε γυναίκα. Αν ασκήσεις άσχημη κριτική τότε θα σε πουν μισογύνη. 2. Έχει μορφή αυτισμού: δεν μπορείς να πεις κάτι κακό για το κοριτσι και να θίξεις τα λεγόμενα της γιατί θα σε κρεμάσουν ζωντανό επειδή τα βάζεις με ειδική κοινωνική ομάδα. 3. Είναι παιδί. Μην τολμήσεις να αναφέρεις την λέξη ότι από πίσω κρύβονται συμφέροντα, γιατί είναι παιδί και δεν το κάνει για λεφτά. Έχει αγνές προθέσεις. ...όμως για τους 1,2,3 λόγους και ειδικά για 2 και 3, μπορεί εύκολα να προγραμματιστεί και να μεταφέρει ένα κοινωνικό μήνυμα. Το πείραμα είναι πολλαπλό: αρχικά έφτιαξαν μία απυρόβλητη γνώμη. Στην συνέχεια την προώθησαν επί πληρωμή προώθησης (αναλογικά φθηνά) σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και μόλις έπιασε ένα κρίσιμο αριθμό κοινοποιησεων τότε μετατράπηκε σε viral. Μετά το έδειξαν και τα παραδοσιακά μέσα και πήρε επικές διαστάσεις. Ο πιο φθηνός και ευφυής τρόπος να περάσεις μήνυμα το 2019 σε παγκόσμιο επίπεδο.