Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Τί να σου πω ρε μαν μου; Τράβα για περίπατο στο τρομερό μητροπολιτικό πάρκο που έφτιαξαν αλλά δε βλέπουμε.
Όλα είναι εντός χρονοδιαγράμματος αλλά εμείς δεν το βλέπουμε.
Αυτός ειναι ο σκοπός των παρωπίδων, να μην βλέπετε.
Πρώτη φάση (1-5 χρόνια)
Προβλέπεται η ανάπλαση του Παράκτιου Μετώπου και του Μητροπολιτικού Πάρκου. Ειδικότερα, προβλέπεται η αναβάθμιση της μαρίνας, η κατασκευή του Ενυδρείου, η κατασκευή του ξενοδοχείου της μαρίνας δυναμικότητας 170 δωματίων και η μεταφορά και ο εκσυγχρονισμός των αθλητικών εγκαταστάσεων του Αγίου Κοσμά στην προτεινόμενη περιοχή αθλητισμού του Μητροπολιτικού Πάρκου Ελληνικού. Κατά την ίδια περίοδο, θα ολοκληρωθεί και η ανακαίνιση του κτιρίου του Eero Saarinnen του πρώην Ανατολικού αεροσταθμού, το οποίο έχει κριθεί διατηρητέο. Δίνεται επίσης προτεραιότητα στην ανάπτυξη αστικών υποδομών (λιμενικά έργα, συγκοινωνιακές υποδομές, διευθέτηση ρεμάτων, διαχείριση λυμάτων, διαχείριση αστικών αποβλήτων, διαμόρφωση κοινόχρηστων χώρων για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, ΗΜ υποδομές). Παράλληλα, θα φυτευτεί συνολική έκταση περισσότερων από 760 στρεμμάτων (16.685 δέντρα, 176.430 θάμνοι κλπ).
Τί να σου πω ρε μαν μου; Τράβα για περίπατο στο τρομερό μητροπολιτικό πάρκο που έφτιαξαν αλλά δε βλέπουμε.
Όλα είναι εντός χρονοδιαγράμματος αλλά εμείς δεν το βλέπουμε.
Αυτός ειναι ο σκοπός των παρωπίδων, να μην βλέπετε.
Πρώτη φάση (1-5 χρόνια)
Προβλέπεται η ανάπλαση του Παράκτιου Μετώπου και του Μητροπολιτικού Πάρκου. Ειδικότερα, προβλέπεται η αναβάθμιση της μαρίνας, η κατασκευή του Ενυδρείου, η κατασκευή του ξενοδοχείου της μαρίνας δυναμικότητας 170 δωματίων και η μεταφορά και ο εκσυγχρονισμός των αθλητικών εγκαταστάσεων του Αγίου Κοσμά στην προτεινόμενη περιοχή αθλητισμού του Μητροπολιτικού Πάρκου Ελληνικού. Κατά την ίδια περίοδο, θα ολοκληρωθεί και η ανακαίνιση του κτιρίου του Eero Saarinnen του πρώην Ανατολικού αεροσταθμού, το οποίο έχει κριθεί διατηρητέο. Δίνεται επίσης προτεραιότητα στην ανάπτυξη αστικών υποδομών (λιμενικά έργα, συγκοινωνιακές υποδομές, διευθέτηση ρεμάτων, διαχείριση λυμάτων, διαχείριση αστικών αποβλήτων, διαμόρφωση κοινόχρηστων χώρων για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, ΗΜ υποδομές). Παράλληλα, θα φυτευτεί συνολική έκταση περισσότερων από 760 στρεμμάτων (16.685 δέντρα, 176.430 θάμνοι κλπ).
Όλα έτοιμα είναι. Το φύτεμα μένει.
Στην προηγούμενη σελίδα σου έλεγα οτι το έργο αυτό θέλει μια 25ετία και γέλαγες, τώρα μου λες οτι δεν τέλειωσαν όλα σε 3 χρόνια.
Αυτός ειναι ο σκοπός των παρωπίδων, να μην βλέπετε.
Πρώτη φάση (1-5 χρόνια)
Προβλέπεται η ανάπλαση του Παράκτιου Μετώπου και του Μητροπολιτικού Πάρκου. Ειδικότερα, προβλέπεται η αναβάθμιση της μαρίνας, η κατασκευή του Ενυδρείου, η κατασκευή του ξενοδοχείου της μαρίνας δυναμικότητας 170 δωματίων και η μεταφορά και ο εκσυγχρονισμός των αθλητικών εγκαταστάσεων του Αγίου Κοσμά στην προτεινόμενη περιοχή αθλητισμού του Μητροπολιτικού Πάρκου Ελληνικού. Κατά την ίδια περίοδο, θα ολοκληρωθεί και η ανακαίνιση του κτιρίου του Eero Saarinnen του πρώην Ανατολικού αεροσταθμού, το οποίο έχει κριθεί διατηρητέο. Δίνεται επίσης προτεραιότητα στην ανάπτυξη αστικών υποδομών (λιμενικά έργα, συγκοινωνιακές υποδομές, διευθέτηση ρεμάτων, διαχείριση λυμάτων, διαχείριση αστικών αποβλήτων, διαμόρφωση κοινόχρηστων χώρων για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, ΗΜ υποδομές). Παράλληλα, θα φυτευτεί συνολική έκταση περισσότερων από 760 στρεμμάτων (16.685 δέντρα, 176.430 θάμνοι κλπ).
Όλα έτοιμα είναι. Το φύτεμα μένει.
Στην προηγούμενη σελίδα σου έλεγα οτι το έργο αυτό θέλει μια 25ετία και γέλαγες, τώρα μου λες οτι δεν τέλειωσαν όλα σε 3 χρόνια.
Αν το χρονοδιάγραμμα είναι πίσω για την πρώτη φάση φαντάσου για την τρίτη φάση...
Belisarius έγραψε: 20 Δεκ 2019, 11:36
Το έργο προχωράει και μάλιστα πήγε σφαίρα από τη στιγμή που άλλαξε η κυβέρνηση. Η όποια καθυστέρηση θα προκύψει από επιτροπή που έχει διορίσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Οι επενδυτές φαίνεται να είναι ευχαριστημένοι. Κοντός ψαλμός.
Αν καθυστερήσει πραγματικά με ευθύνη της κυβέρνησης εδώ είμαστε να το συζητάμε.
Προς το παρόν η σχετική συζήτηση μάλλον τείνει προς γραφικότητα.
Κουβά. Έλα να το συζητήσουμε
Ήρθα. Η διαδικασία πώλησης έχει ολοκληρωθεί. Το πρώτο πάρκο έχει γίνει. Προχωράει. Έχει πρόβλημα ο επενδυτής; Καθυστερεί με ευθύνη της κυβέρνησης;
Μέσα από πέντε θεματικές ζώνες με εντυπωσιακές εγκαταστάσεις και βιωματικές εμπειρίες, αποκαλύπτεται η πλούσια ιστορία του Ελληνικού και τα φιλόδοξα σχέδια της μεγαλύτερης αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη.
Τα ιστορικά ορόσημα και τα εμβληματικά έργα που συνθέτουν τον πρωτοποριακό σχεδιασμό του The Ellinikon «ζωντανεύουν» μπροστά στα μάτια των επισκεπτών σε μία εντυπωσιακή, διαδραστική μακέτα.
Παράλληλα , το κοινό θα περιηγηθεί με ένα διαδραστικό ποδήλατο στο Πάρκο του Ελληνικού, στο μεγαλύτερο παράκτιο πάρκο της Ευρώπης με έκταση που ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια τ.μ.
Ακόμη, θα ταξιδέψει με ένα διαδραστικό σκάφος στην αναβαθμισμένη ακτογραμμή και στη μαρίνα του The Ellinikon και θα ζήσει μία μοναδική εμπειρία που θα αγγίξει όλες τις αισθήσεις!
Στη συνέχεια, θα ανακαλύψει πώς η τεχνολογία αλλάζει ριζικά τον τρόπο που ζούμε, εργαζόμαστε και «συνδεόμαστε», μέσα σε μια «έξυπνη», πράσινη πόλη, που θα αποτελέσει παγκόσμιο σημείο αναφοράς.
Επιπλέον, θα περιηγηθεί σε μια από τις υπερσύγχρονες κατοικίες του The Ellinikon και θα γνωρίσει τι σημαίνει να ζεις σε ένα «έξυπνο» σπίτι του μέλλοντος που προσφέρει μια νέα διάσταση στο σύγχρονο τρόπο ζωής, με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Re: Hellinikon Complex
Δημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2022, 12:12
από Εμπεδοκλής
Θα «αντέξουν» οι συγκοινωνίες της Αθήνας το Ελληνικό; Το πρόσφατο Προεδρικό Διάταγμα που προβλέπει μείωση έως και 60% των διαθέσιμων χώρων στάθμευσης στην επένδυση του Ελληνικού, όσον αφορά τις περιοχές που βρίσκονται κοντά σε Μέσα Σταθερής Τροχιάς (Μετρό και Τραμ) μάλλον δεν προκάλεσε τρομερή έκπληξη. Όπως προβλέπεται, για χρήσεις, οι οποίες απέχουν έως και 500 μέτρα από τον σταθμό μετρό, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 60%. Για χρήσεις, οι οποίες απέχουν έως και 300 μέτρα από στάση τραμ, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 30%, ενώ από 301 μέτρα έως και 450 μέτρα από στάση τραμ, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 20% και από 451 μέτρα έως και 500 μέτρα από στάση τραμ, οι θέσεις στάθμευσης μειώνονται κατά ποσοστό 15%,
Σύμφωνα με το αιτιολογικό, σκοπός είναι να ενθαρυνθεί η χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για την πρόσβαση στις περιοχές αυτές. Όσον αφορά βέβαια τους ιδιοκτήτες ακινήτων της περιοχής αλλά και τους VIP επισκέπτες, είναι ευκόλως εννοούμενο ότι οι θέσεις στάθμευσής τους έχουν ήδη εξασφαλιστεί. Ο επενδυτής προφανώς επιθυμεί να αποτραπούν φαινόμενα μποτιλιαρίσματος εντός και γύρω από την έκταση της επένδυσης τα οποία θα ταλαιπωρούσαν συνεχώς όσους διαμένουν σε αυτή.
Το κύριο ερώτημα πλέον είναι αν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα οποία οι μη VIP επισκέπτες του Ελληνικού θα κληθούν να χρησιμοποιήσουν για την επίσκεψη τους στο χώρο, θα διαθέτουν επαρκή μεταφορική ικανότητα.
Κύριο μέσο μετάβασης στο Ελληνικό θα είναι η γραμμή 2 του Μετρό, η οποία για τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της επένδυσης θα εξακολουθεί να έχει ως τερματικό σταθμό το σταθμό του Ελληνικού (εξυπηρετώντας και όσους θέλουν να μετακινηθούν και προς τα υπόλοιπα νότια προάστια) ενώ μελλοντικά θα επεκταθεί ως και τη Γλυφάδα. Καθώς μεσοπρόθεσμα δεν προβλέπεται κάποια σημαντική αύξηση του διαθέσιμου τροχαίου υλικού (θα αγοραστούν συρμοί για τα δρομολόγια του Αεροδρομίου, όμως παράλληλα συρμοί των γραμμών 2 και 3 χρησιμοποιούνται ήδη και στη γραμμή 1), δεν θα γίνει δυνατή κάποια σημαντική αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων σε σχέση με σήμερα. Υπαρκτό είναι επόμένως το σενάριο δημιουργίας προβλημάτων συνωστισμού τόσο στους σταθμούς Αργυρούπολη και Ελληνικό, όσο και στο σταθμό μετεπιβίβασης του Συντάγματος εξαιτίας των επισκεπτών του Ελληνικού.
Το Τραμ θα έχει δευτερεύον ρόλο όσον αφορά την μετακίνηση επισκεπτών προς το Ελληνικό (εξυπηρετώντας κυρίως επισκέπτες από την παραλιακή ζώνη αλλά εν μέρει και τον Πειραιά) ενώ θα επιχειρηθεί να αποτελέσει το κύριο μέσο μετακίνησης εντός της έκτασης του Ελληνικού (για τους επισκέπτες) μέσω της επέκτασής του. Υπαρκτό είναι και το ενδεχόμενο λειτουργίας ενισχυτικών λεωφορειακών γραμμών για την μετακίνηση του κοινού μέσα στο Ελληνικό.
Δεδομένο πρέπει να θεωρείται πως θα γίνει επανασχεδιασμός των λεωφορειακών γραμμών που κινούνται στη νότια Αθήνα, ενώ θα απαιτηθεί και η δημιουργία νέων γραμμών (πιθανότατα κάποιες εκ των οποίων express) με αφετηρία στο Ελληνικό. Και εδώ όμως δεν αναμένονται «θαύματα» αφού ο αριθμός των διαθέσιμων οχημάτων θα εξακολουθεί να είναι συγκεκριμένος, ακόμα και μετά από τις σημερινές διαδικασίες ανανέωσης του στόλου.
Μελλοντικά, μία ακόμα λύση στο ζήτημα της μετακίνησης από και προς το Ελληνικό θα δώσει και η σχεδιαζόμενη επέκταση της γραμμής του ΗΣΑΠ από το Θησείο προς το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και μετεγενέστερα προς το Παλαιό Φάληρο μέσω της λεωφόρου Αμφιθέας, αν και η Αττικό Μετρό δεν έχει ακόμα επιβεβαιώσει ότι στόχος είναι η γραμμή να φτάσει στο Ελληνικό. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για ένα έργο το πρώτο τμήμα του οποίου βρίσκεται σε πρώιμο μελετητικό στάδιο, και έτσι, εφόσον η υλοποίησή του δεν επισπευστεί, δεν πρόκειται να το δούμε να κατασκευάζεται αυτή τη δεκαετία.
Όπως θα έπρεπε να μας έχει διδάξει η κατασκευή του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος στην Καλλιθέα, η υλοποίηση εμβληματικών επενδύσεων που προσελκύουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών θα έπρεπε να συνοδεύεται από πλήρη συγκοινωνιακό σχεδιασμό και εφαρμογή του (ακόμα κι αν μέρος του κόστους αυτού πρέπει να καλυφθεί από την πλευρά του ιδιώτη) αντί να αναβάλλεται για το μέλλον. Το αντίθετο αποτελεί λάθος που τελικά «πληρώνουν» τόσο οι επισκέπτες όσο και οι μόνιμοι κάτοικοι των περιοχών αυτών. Πέρα από τον αριθμό των θέσεων πάρκινγκ, το δημόσιο και οι ιδιώτες επενδυτές θα πρέπει να αποφασίσουν και για το πώς θα διευκολυνθεί η πρόσβαση του κοινού με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, υλοποιώντας παράλληλα και τα απαραίτητα έργα.