Σελίδα 54 από 151
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 13:24
από Garcia
Aν ειναι να παρεις βενζινη,τι να το κανεις,ετσι οπως ειναι η τιμη και το κοστος μετακινησης,που δεν προκειται να πεσει συντομα με ολα αυτα που συμβαινουν διεθνως αλλα και εντος συνορων μας.Να δωσω 20+ χιλιαρικακια,να παρω ενα full hybrid μεσαιας κατηγοριας,εκει πιστευω εχεις μακροπροθεσμα κερδος.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 13:25
από talaipwros
stergiosbik έγραψε: 10 Οκτ 2023, 13:02
talaipwros έγραψε: 10 Οκτ 2023, 12:53
Garcia έγραψε: 10 Οκτ 2023, 12:47
Τα 1.0 εχουν ξεφυγει σε τιμες,ζητανε 20χιλιαρα για i20 mild hybrid,ελεος πια.
οσο η κορολλα κανει 21 χιλιαρικα, αγορα οτιδηποτε αλλου ειναι παραλογισμος ( εκτος και δεν μπορεις να παρκαρεις ξερω γω)
Κοροιδο ειναι οποιος δεν παρει το i30 με 16 ps με 1,5 χιλιαρικο παραπανω ΜΟΝΟ!
[img]https://i.postimg.cc/Ss39FH7g/Scre ... .png[/img]
ειναι 2 τα χιλιαρικα αλλα ειναι το σενταν;
Δεν ειναι κακη επιλογη και αυτο , γουστα αν και τογιοτα ειναι εγγυηση
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 13:28
από talaipwros
Garcia έγραψε: 10 Οκτ 2023, 13:24
Aν ειναι να παρεις βενζινη,τι να το κανεις,ετσι οπως ειναι η τιμη και το κοστος μετακινησης,που δεν προκειται να πεσει συντομα με ολα αυτα που συμβαινουν διεθνως αλλα και εντος συνορων μας.Να δωσω 20+ χιλιαρικακια,να παρω ενα full hybrid μεσαιας κατηγοριας,εκει πιστευω εχεις μακροπροθεσμα κερδος.
εμ, οταν λες full hybrid τι εννοεις και ποσες εκατονταδες χιλιομετρα θα χρειαστει να κανεις για να εχεις οικονομια;
η διαφορα τους με βαση την τογιοτα ειναι 1.3 λιτρα τα 100 χιλιομετρα, χοντρικα 20 ευρω στα 1000 χιλιομετρα, 2000 ευρω στα 100.000 χιλιομετρα.
για να βγαλεις τα λεφτα της διαφορας θα πρεπει να περασουν κοντα στα 250.000 χιλιομετρα ( αν δεν αφαιρεσεις το κοστος σερβις της μπαταριας)
https://www.toyota.gr/new-cars/corolla- ... c106c1077b#/
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 13:45
από stergiosbik
talaipwros έγραψε: 10 Οκτ 2023, 13:25
ειναι 2 τα χιλιαρικα αλλα ειναι το σενταν;
Δεν ειναι κακη επιλογη και αυτο , γουστα αν και τογιοτα ειναι εγγυηση
Μπα,βλεπει την σκονη της Hyundai στην αξιοπιστια.
Προτιμοτερο το χατσμπακ.Πολυ πιο πρακτικο.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 13:49
από talaipwros
stergiosbik έγραψε: 10 Οκτ 2023, 13:45
talaipwros έγραψε: 10 Οκτ 2023, 13:25
ειναι 2 τα χιλιαρικα αλλα ειναι το σενταν;
Δεν ειναι κακη επιλογη και αυτο , γουστα αν και τογιοτα ειναι εγγυηση
Μπα,βλεπει την σκονη της Hyundai στην αξιοπιστια.
Προτιμοτερο το χατσμπακ.Πολυ πιο πρακτικο.
https://www.whatcar.com/news/reliabilit ... nds/n26159
Δεν ειναι κακο, αλλα δεν ειναι το ιδιο

Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 13:52
από stergiosbik
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 13:55
από talaipwros
stergiosbik έγραψε: 10 Οκτ 2023, 13:52
Για ψαξου καλυτερα.
Για αυτο λες;
https://www.thetruthaboutcars.com/cars/ ... s-44497118
Hyundai and Kia's Decade of Very Troublesome Engines Continues
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 13:58
από Garcia
talaipwros έγραψε: 10 Οκτ 2023, 13:28
εμ, οταν λες full hybrid τι εννοεις και ποσες εκατονταδες χιλιομετρα θα χρειαστει να κανεις για να εχεις οικονομια;
η διαφορα τους με βαση την τογιοτα ειναι 1.3 λιτρα τα 100 χιλιομετρα, χοντρικα 20 ευρω στα 1000 χιλιομετρα, 2000 ευρω στα 100.000 χιλιομετρα.
για να βγαλεις τα λεφτα της διαφορας θα πρεπει να περασουν κοντα στα 250.000 χιλιομετρα ( αν δεν αφαιρεσεις το κοστος σερβις της μπαταριας)
https://www.toyota.gr/new-cars/corolla- ... c106c1077b#/
Δεν εχω υπολογισει χιλιομετρα η τελικο κερδος,σιγουρα ομως αγοραζεις ενα πιο συγχρονο τεχνολογικα συνολο και εχεις καποια οικονομια απο τον ηλεκτροκινητηρα,δεν εξαρτασαι απο φορτιστες λογω αυτονομου συστηματος που φορτιζει μονο του,πχ με την πεδηση,το φρεναρισμα κοκ,με την βενζινη απλως βαζεις ενα αυγο στο γκαζι και εισαι εξαρτημενος απο τους πετρελαιαδες,τα βαρελια μπρεντ,τα εγχωρια λαμογια που κανουν τρενο την τιμη του καυσιμου.Δεν θα αγοραζα ουτε βενζινη,ουτε πετρελαιο σε αυτη την φαση που ειναι η αυτοκινηση,ουτε ηπιο υβριδικο,ειναι σπαζοκεφαλια το τι συμφερει να αγορασει καποιος με τις συνθηκες αυτες,γιατι ολα ειναι μεταβολομενα και τιποτε σταθερο.
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 16:40
από talaipwros
Garcia έγραψε: 10 Οκτ 2023, 13:58
talaipwros έγραψε: 10 Οκτ 2023, 13:28
εμ, οταν λες full hybrid τι εννοεις και ποσες εκατονταδες χιλιομετρα θα χρειαστει να κανεις για να εχεις οικονομια;
η διαφορα τους με βαση την τογιοτα ειναι 1.3 λιτρα τα 100 χιλιομετρα, χοντρικα 20 ευρω στα 1000 χιλιομετρα, 2000 ευρω στα 100.000 χιλιομετρα.
για να βγαλεις τα λεφτα της διαφορας θα πρεπει να περασουν κοντα στα 250.000 χιλιομετρα ( αν δεν αφαιρεσεις το κοστος σερβις της μπαταριας)
https://www.toyota.gr/new-cars/corolla- ... c106c1077b#/
Δεν εχω υπολογισει χιλιομετρα η τελικο κερδος,σιγουρα ομως αγοραζεις ενα πιο συγχρονο τεχνολογικα συνολο και εχεις καποια οικονομια απο τον ηλεκτροκινητηρα,δεν εξαρτασαι απο φορτιστες λογω αυτονομου συστηματος που φορτιζει μονο του,πχ με την πεδηση,το φρεναρισμα κοκ,με την βενζινη απλως βαζεις ενα αυγο στο γκαζι και εισαι εξαρτημενος απο τους πετρελαιαδες,τα βαρελια μπρεντ,τα εγχωρια λαμογια που κανουν τρενο την τιμη του καυσιμου.Δεν θα αγοραζα ουτε βενζινη,ουτε πετρελαιο σε αυτη την φαση που ειναι η αυτοκινηση,ουτε ηπιο υβριδικο,ειναι σπαζοκεφαλια το τι συμφερει να αγορασει καποιος με τις συνθηκες αυτες,γιατι ολα ειναι μεταβολομενα και τιποτε σταθερο.
αν θες χατσμπακ, παρε το BMW στα 22 χιλιαρικα τοτε
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 16:55
από Bazoomba
Η Μερσεντεζ πιο κατω απο τα Πεζω; Τα ειδα ολα.
Τα φιατακια πιο πανω απο νισσαν, τι να πεις...
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2023, 17:01
από EKPLIKTIKOS
Bazoomba έγραψε: 10 Οκτ 2023, 16:55
Η Μερσεντεζ πιο κατω απο τα Πεζω; Τα ειδα ολα.
Τα φιατακια πιο πανω απο νισσαν, τι να πεις...
Ναι, τα φιατακια είναι πιο αξιόπιστα από τα Ρενο
Είναι τα τελευταία χρόνια η έρευνα. Τα παλιά νισαν προφανώς ήταν σκυλια
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2023, 05:59
από Chilloutbuddy
EKPLIKTIKOS έγραψε: 10 Οκτ 2023, 17:01
Bazoomba έγραψε: 10 Οκτ 2023, 16:55
Η Μερσεντεζ πιο κατω απο τα Πεζω; Τα ειδα ολα.
Τα φιατακια πιο πανω απο νισσαν, τι να πεις...
Ναι, τα φιατακια είναι πιο αξιόπιστα από τα Ρενο
Είναι τα τελευταία χρόνια η έρευνα. Τα παλιά νισαν προφανώς ήταν σκυλια
to 87% και 97% σκορ που έχει τι σημαίνει;
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2023, 12:29
από enterprise-psi
Είπαμε, από όταν ενώθηκε τελείως με Ρενό, δεν υπάρχει η Νισάν
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2023, 12:32
από Orion22
Chilloutbuddy έγραψε: 11 Οκτ 2023, 05:59
EKPLIKTIKOS έγραψε: 10 Οκτ 2023, 17:01
Bazoomba έγραψε: 10 Οκτ 2023, 16:55
Η Μερσεντεζ πιο κατω απο τα Πεζω; Τα ειδα ολα.
Τα φιατακια πιο πανω απο νισσαν, τι να πεις...
Ναι, τα φιατακια είναι πιο αξιόπιστα από τα Ρενο
Είναι τα τελευταία χρόνια η έρευνα. Τα παλιά νισαν προφανώς ήταν σκυλια
to 87% και 97% σκορ που έχει τι σημαίνει;
"brand reliability for cars up to 5 years old"
Re: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου
Δημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2023, 12:54
από Garcia
talaipwros έγραψε: 10 Οκτ 2023, 16:40
αν θες χατσμπακ, παρε το BMW στα 22 χιλιαρικα τοτε
Επειδη διαβαζω καποιους που λενε,23 χιλιαρικα για Yaris Cross Hybrid?(φυσικα και ειναι πολλα τα λεφτα),δεν παιρνω καλυτερα ενα BRZ να γουσταρω,να μου μεινουν και τα ρεστα για τις βενζινες.Στη συγκεκριμενη περιπτωση,ειναι θεμα προτεραιοτητων του ενδιαφερομενου,προφανως αν ψαχνεις τα γκαζια,τα γουστα,τα κρατηματα,υπαρχουν επιλογες εκει εξω,μεταχειρο,η καινουρια αν εχεις τα γκαφρα να σκασεις,για αυτο το σκοπο,ομως οταν ως βασικο παραγκοντα βαζεις πρωτα,την οικονομια στην καταλανωση,την τεχνολογια που θα πληρωσεις για να εχεις ενα κινητηριο συνολο σαν αυτο,τοτε ναι ειναι μονοδρομος το αμιγως υβριδικο αυτοκινητο.
Αυτη τη στιγμη,δυο επιλογες κανουν οικονομια στην καταναλωση,τα full hybrid με αυτονομο συστημα λογω ηλεκτροκινητηρα,η μετατροπη σε υγραεριο του ηδη υπαρχοντος αυτοκινητου,με οτι ρισκο εχει αυτο σε αξιοπιστια σε βαθος χρονου,δλδ μην γλιτωνεις λεφτα απο το υγραεριο και τα δινεις στα μαστορια για επισκευες βαλβιδων,καθαρισμους,δεξαμενη κοκ.
Θα κοιτουσα ενα e-cvt Yaris Cross Hybrid,με μεσαιο εξοπλισμο,αυτοματο κιβωτιο,μηδεν καταναλωση στην πολη και σε περιφεριακες μετακινησεις εκτος αυτης.