Re: Πόρισμα ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Δημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2025, 11:18
Δεν είναι και τόσο δύσκολο να μην ξέρει, αν τα κανονίσουν 2-3 υπάλληλοι μεταξύ τους. Κακώς βέβαια αλλά δεν είναι κανένα απίθανο σενάριο.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Δεν είναι και τόσο δύσκολο να μην ξέρει, αν τα κανονίσουν 2-3 υπάλληλοι μεταξύ τους. Κακώς βέβαια αλλά δεν είναι κανένα απίθανο σενάριο.
Διαφορετικές περιπτώσεις, ίδια συμπτώματα, κοινός παρονομαστής = το ανίκανο Δημόσιο που καταστρέφει τη χώρα και σκοτώνει τους πολίτες της.EKPLIKTIKOS έγραψε: 28 Φεβ 2025, 11:15Άλλη περίπτωση. Στο Μάτι μιλάμε για χρονιες παθογένειες με όντως λίγο μεγαλύτερη διασπορά ευθυνών (άναρχη δόμηση κτλ) που χρειάζεται μακροχρόνια προσπάθεια εξυγίανσης (ή πυραυλακια δικτατορίες κτλ). Στην περίπτωση των Τεμπων, θεωρητικά, υπάρχει η δυνατότητα να μην επαναληφθεί το φαινόμενο.
αναλογα για τι μιλαμε. αλλο να ηταν ενα βαγονι παραπανω και να μην το πηραν χαμπαρι, και αλλο οι αποσκευες ενος επιβατη.Ερμής έγραψε: 28 Φεβ 2025, 11:09Αν μια εταιρεία δε ξέρει τι φορτώνεται στα οχήματα της, γμσετα, πρέπει να φυγει χθες.Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2025, 11:07αν φορτωθηκε κατι παρατυπα, απο που προκυπτει οτι ηταν εις γνωση της εταιρειας;Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 28 Φεβ 2025, 08:36 μπορεί η κατηγορούμενη εταιρία να δικαιολογήσει πως έγινε έκρηξη με αυτά που ισχυρίζεται ότι μετέφερε;
αυτό είναι η ουσία
Παρατηρείς έναν ψιλοπανικό μετά το πόρισμα;
Α τωρα διωκεται η ανικανοτητα ? Ανθρωπινο λαθος γουτσου γουτσου γιοκ ?Ερμής έγραψε: 28 Φεβ 2025, 11:09Αν μια εταιρεία δε ξέρει τι φορτώνεται στα οχήματα της, γμσετα, πρέπει να φυγει χθες.Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2025, 11:07αν φορτωθηκε κατι παρατυπα, απο που προκυπτει οτι ηταν εις γνωση της εταιρειας;Ληστοσυμμορίτης έγραψε: 28 Φεβ 2025, 08:36 μπορεί η κατηγορούμενη εταιρία να δικαιολογήσει πως έγινε έκρηξη με αυτά που ισχυρίζεται ότι μετέφερε;
αυτό είναι η ουσία
διομιση τόνοι δεν ειναι σε αποσκευέςΑσέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2025, 11:28αναλογα για τι μιλαμε. αλλο να ηταν ενα βαγονι παραπανω και να μην το πηραν χαμπαρι, και αλλο οι αποσκευες ενος επιβατη.
επισης δεν μπορει να ξερει τι εχουν μεσα σφραγισμενα κιβωτια. αν εσυ κανεις λαθρεμποριο με κιβωτια που τα δηλωνεις ως ποστοκαλια, θα φταιει η μεταφορικη;
Τι πράμα;Unique έγραψε: 28 Φεβ 2025, 11:38
Ένας ΟΣΕ με συνδικαλιστές που δεν άφηναν να τελειώσει η σύμβαση 717.
Αμέ.Λίνο Βεντούρα έγραψε: 28 Φεβ 2025, 11:42Τι πράμα;Unique έγραψε: 28 Φεβ 2025, 11:38
Ένας ΟΣΕ με συνδικαλιστές που δεν άφηναν να τελειώσει η σύμβαση 717.
δεν ξέρω αν το'γραψε ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ, πάντως δεν ισχύει ότι εξαϋλώθηκε. απλά στραπατσαρίστηκε και αποκόπηκε από την σύγκρουση με τις φορτάμαξες και τις λαμαρίνες.ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 28 Φεβ 2025, 09:48αυτό το είχα σκεφθεί κι εγώ σαν ενδεχόμενο από την αρχή, σκεφτόμενος μάλιστα ότι κάναν κουμάντα οι οσετζήδες, αλλά τρέχα γύρευε να το αποδείξεις, αφού εξαϋλώθηκε το σημείο. και γράφω και με την ιδιότητα του χημ-μηχΓαληνός έγραψε: 28 Φεβ 2025, 09:20άλλο ένα σενάριο που δεν μοιάζει απίθανο...Spoiler
https://www.dnews.gr/eidhseis/ellada/51 ... is-mixanis
Το μυστικό της φονικής έκρηξης – όπως δείχνουν πολλοί εμπειρογνώμονες – μπορεί να κρύβεται στο «άδειο» κόκπιτ στην πίσω πλευρά της δεύτερης μηχανής του εμπορικού τρένου. Το κόκπιτ αυτό, σύμφωνα με το πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) που παρουσιάστηκε χθες, έχει «εξαφανιστεί» από τον χώρο του τραγικού συμβάντος. Φέρεται να έχει διαλυθεί και αποτεφρωθεί από τη σύγκρουση και κυρίως την ανάφλεξή του, κάτι ωστόσο που δεν δικαιολογείται από τη θέση του στο εμπορικό τρένο και από τη μεταγενέστερη πορεία της φωτιάς.
να μεταφέρουν σε κενούς χώρους των τρένων δεκάδες μπιτόνια με καύσιμα που παραλάμβαναν από εγκαταστάσεις με τράνζιτ καύσιμα,
Και αυτό προκειμένου να παραδίνονται αυτά τα καύσιμα σε ενδιάμεσους σταθμούς που δεν είχαν δεξαμενές – βάσεις. Ετσι ώστε να τροφοδοτούνται μηχανήματα (ντρεζίνες, καταγραφικά) που συμμετείχαν στα έργα επισκευών του σιδηροδρομικού δικτύου σε ενδιάμεσα σημεία, τα οποία αλλιώς θα έπρεπε να διανύουν εκατοντάδες χιλιόμετρα στην πρωτεύουσα ή τη συμπρωτεύουσα για να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ τους. Ομως αυτό μετά τον ερχομό της Hellenic Train φέρεται να σταμάτησε, χωρίς βέβαια ουδείς να μπορεί να αποκλείσει ότι ίσως υπήρξε μεταφορά εύφλεκτου υλικού στο πλαίσιο κάποιας άλλης ανάγκης, εφόσον συχνά με μεγάλους όγκους διαλυτών σβήνονται γκραφίτι στα τρένα (σ.σ.: τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιούνται ζελατίνες για την κάλυψή τους), ή να υπήρξε κάποια λαθρεμπορική πράξη».
μπιτονια διαλυτών ή καυσίμου - κρυμμένα στην δεύτερη μηχανή του εμπορικού
1. το τμήμα εξαυλώθηκε (εξαφανίστηκε)
2. εκεί μεταφέρονταν ειδικά προ χελενικ εποχής μπιτόνια με καύσιμο για να τροφοδοτούν μηχανήματα έργου του οσε στην επαρχία - δεξαμενές μόνο σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη
3. εκεί να έβαλαν διαλύτες για εργασίες του οσε όπως σβήσιμο γκράφιτι ή και λαθρεμπόριο![]()

Λες να ξεχάσε κανένας στα μπαγκαζια κάνα αποσμητικο, τυπε;Ασέβαστος έγραψε: 28 Φεβ 2025, 11:28αναλογα για τι μιλαμε. αλλο να ηταν ενα βαγονι παραπανω και να μην το πηραν χαμπαρι, και αλλο οι αποσκευες ενος επιβατη.