Χαοτικός έγραψε: 30 Νοέμ 2019, 20:04
Νομίζω πως οτιδήποτε κρίνεται, αυτό που προσανατολίζει την κριτική είναι τα κριτήρια τα ίδια, ως προς τον αριθμό τους και την ποιότητά τους.
[...] Άρα και το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα είναι ένα κομμάτι που μπορεί να αγνοηθεί κιόλας.
Bazoomba έγραψε: 27 Νοέμ 2019, 21:38
Εδώ να προσθέσω ότι οι ταινίες πρέπει να κρίνονται μονάχα από το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, όχι από τις αξίες που αναδεικνύουν.Κι αυτό γιατί οποιαδήποτε πρόαιρεση για κάτι τέτοιο, περνάει κατ'αναγκην από το φίλτρο της εντύπωσης
Νομίζω πως οτιδήποτε κρίνεται, αυτό που προσανατολίζει την κριτική είναι τα κριτήρια τα ίδια, ως προς τον αριθμό τους και την ποιότητά τους.
Για παράδειγμα, εφόσον έχει περάσει από κριτική ως προς την ηθική διέξοδο που αναδεικνύει μία ταινία, τότε αυτόματα μπορείς να το εφαρμόσεις σε όλες τος άλλες. Αν ήταν μόνο μία η ταινία στην ιστορία και στον κόσμο δεν υπάρχει κριτική. Αλλά αφού έχουμε πλήθος ταινιών, η κριτική αναγκαστικά μετασχηματίζεται σε σύγκριση. Άρα και το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα είναι ένα κομμάτι που μπορεί να αγνοηθεί κιόλας.
Βλέπουμε ταινία για τον δεύτερο παγκόσμιο, αυτό που αποτυπώνεται δεν ειναι τόσο η σύγκρουση κοσμοθεωριων όσο τα οπτικοακουστικα ερεθίσματα
, η ταύτιση που επισήμανες με τον πρωταγωνιστή της ταινίας Τζόκερ, έχω την εντύπωση πως γίνεται σε κάθε ταινία.. Ως εντυπωμενο γεγονός.. Σταμπαρεται. Πιστεύω πως το μοναδικό διδακτικό μέσο είναι το θεατρο και πρωτίστως τα βιβλία.Τα τελευταία λόγω αφαιρετικου χαρακτήρα.
Υπό αυτή την έννοια λέω ότι δεν έχει νόημα να αξιολογήσουμε μια ταινία από την πρόαιρεση να διδάξει.. Γιατί εξαρχής θα αποτύχει, ή χειρότερα όπως στην περίπτωση μας θα πετύχει το αντίθετο.
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09
Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
Αυτό που πραγματικά μου έμεινε ήταν η ερμηνεία του πρωταγωνιστή. Πέρα από τις εκφράσεις του προσώπου, ο τρόπος που εκφράστηκε με το σώμα του ήταν εκπληκτικός κι έγραψε στην οθόνη έναν ανεξίτηλο ρόλο.
Τα υπόλοιπα, ήταν η αναπαραγωγή της ίδιας ιστορίας* με μεγαλύτερη θεατρικότητα στη σημειολογία.
Αυτό που πραγματικά μου έμεινε ήταν η ερμηνεία του πρωταγωνιστή. Πέρα από τις εκφράσεις του προσώπου, ο τρόπος που εκφράστηκε με το σώμα του ήταν εκπληκτικός κι έγραψε στην οθόνη έναν ανεξίτηλο ρόλο.
Τα υπόλοιπα, ήταν η αναπαραγωγή της ίδιας ιστορίας* με μεγαλύτερη θεατρικότητα στη σημειολογία.
*Network, Taxi Driver, Falling day και άλλες.
η ζωη του μεσου ινσελ στις δυστοπικες καπιταλιστικες κοινωνιες
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Αυτό που πραγματικά μου έμεινε ήταν η ερμηνεία του πρωταγωνιστή. Πέρα από τις εκφράσεις του προσώπου, ο τρόπος που εκφράστηκε με το σώμα του ήταν εκπληκτικός κι έγραψε στην οθόνη έναν ανεξίτηλο ρόλο.
Τα υπόλοιπα, ήταν η αναπαραγωγή της ίδιας ιστορίας* με μεγαλύτερη θεατρικότητα στη σημειολογία.
*Network, Taxi Driver, Falling day και άλλες.
η ζωη του μεσου ινσελ στις δυστοπικες καπιταλιστικες κοινωνιες
Αυτό που πραγματικά μου έμεινε ήταν η ερμηνεία του πρωταγωνιστή. Πέρα από τις εκφράσεις του προσώπου, ο τρόπος που εκφράστηκε με το σώμα του ήταν εκπληκτικός κι έγραψε στην οθόνη έναν ανεξίτηλο ρόλο.
Τα υπόλοιπα, ήταν η αναπαραγωγή της ίδιας ιστορίας* με μεγαλύτερη θεατρικότητα στη σημειολογία.
*Network, Taxi Driver, Falling day και άλλες.
η ζωη του μεσου ινσελ στις δυστοπικες καπιταλιστικες κοινωνιες
Ναι... και;
η συνεχεια στις οθονες σας
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 06 Δεκ 2019, 10:15
ή ως αποκοιμισεις για τους νοικοκυραιους μικροαστουληδες
δεν πειραζει η ιστορια θα μας φερει στα πραγματα συντομα
Νοικυρέος μικροαστός είναι όποιος θεωρεί επαναστατική την ταινία.
Θα επαναλάβω ότι αυτού του είδους οι ταινίες λειτουργούν ως αποφόρτιση γιατί δίνουν μια προσωρινή ψευδαίσθηση δύναμης. Οκ, σκότωσες την κατσίκα του καπιτάλα γείτονα. Οκ, μπήκες και στο τριπάκι "αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων".
Αυτό είναι μια κατανοητή ανθρώπινη αντίδραση αλλά παραμένει σε ένα εγωκεντρικό πλαίσιο που δεν παράγει κάποιο συλλογικό έργο.
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 06 Δεκ 2019, 10:15
ή ως αποκοιμισεις για τους νοικοκυραιους μικροαστουληδες
δεν πειραζει η ιστορια θα μας φερει στα πραγματα συντομα
Νοικυρέος μικροαστός είναι όποιος θεωρεί επαναστατική την ταινία.
Θα επαναλάβω ότι αυτού του είδους οι ταινίες λειτουργούν ως αποφόρτιση γιατί δίνουν μια προσωρινή ψευδαίσθηση δύναμης. Οκ, σκότωσες την κατσίκα του καπιτάλα γείτονα. Οκ, μπήκες και στο τριπάκι "αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων".
Αυτό είναι μια κατανοητή ανθρώπινη αντίδραση αλλά παραμένει σε ένα εγωκεντρικό πλαίσιο που δεν παράγει κάποιο συλλογικό έργο.
κλασσικη μικροαστικη λαθος αναγνωση της ταινιας
"Καλύτερα να φορέσω το κράνος του Κόκκινου Στρατού παρά να φάω χάμπουργκερ στα mc Donald's"
Eθνικοκοινωνιστης έγραψε: 06 Δεκ 2019, 10:15
ή ως αποκοιμισεις για τους νοικοκυραιους μικροαστουληδες
δεν πειραζει η ιστορια θα μας φερει στα πραγματα συντομα
Νοικυρέος μικροαστός είναι όποιος θεωρεί επαναστατική την ταινία.
Θα επαναλάβω ότι αυτού του είδους οι ταινίες λειτουργούν ως αποφόρτιση γιατί δίνουν μια προσωρινή ψευδαίσθηση δύναμης. Οκ, σκότωσες την κατσίκα του καπιτάλα γείτονα. Οκ, μπήκες και στο τριπάκι "αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων".
Αυτό είναι μια κατανοητή ανθρώπινη αντίδραση αλλά παραμένει σε ένα εγωκεντρικό πλαίσιο που δεν παράγει κάποιο συλλογικό έργο.
κλασσικη μικροαστικη λαθος αναγνωση της ταινιας
Ε, τι να γίνει αυτό μπορώ αυτό κάνω. Εσύ μάλλον έχεις και άλλες ιδέες για την κατσίκα.