Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Juno έγραψε: 17 Μάιος 2018, 00:04Όχι βρε, κάθε σπίτι είχε τέτοια. Από τέτοια αγγεία έπιναν το γάλα τους τα μωρά.
Θα είχε ενδιαφέρον να γίνει έρευνα τι ποσοστό είναι αυτά τα αγγεία στο σύνολο των αγγείων που έχουν βρεθεί.
Έλεγα μήπως φέρεις καμιά πηγή για τον ισχυρισμό σου. Ξέρεις, κάτι που έστω να περιγράφει τα σεξουαλικά ήθη, τα ήθη περί γυμνού, τα ήθη περί απεικονίσεων σεξουαλικών πρακτικών στη αρχαία Ελλάδα ή κάποιο κείμενο που να κάνει αναφορά σε αγγεία και να μη βασίζεσαι στην ανεκδοτολογική σου εμπειρία ως άνθρωπος του 21ου αιώνα που προβάλει τις αντιλήψεις του και τις προκαταλήψεις του σε μια κοινωνία 2500 χρόνια πριν κοινή λογική.
πάντως,για σας τους λίγους που σαν ενδιαφέρει: Οι σχέσεις των φύλλων και το γιατί διαφέρουν τόσο απο κοινωνία σε κοινωνία είναι εύκολο να τις καταλάβει κανείς χρησιμοποιώντας το μοντέλο του 'symbolic classification της ανθρωπολογίας. Εν ολίγοις λέει ότι οι άνθρωποι τείνουν να χωρίζουν την εμπειρία τους σε "κουτάκια", που προτιμούν να διατηρούν διακριτά και ξέχωρα μεταξύ τους,μόνο που συχνά ανάμεσά τους υπάρχει ένα ακαθόριστο κενό που τους επιτρέπει να αναμειχθούν χωρίς να θεωρείται πρόβλημα. Οι έφηβοι άνδρες στην Αρχαία Αθήνα πρέπει να ανήκαν σ'αυτό το κενό γιατί δεν ανήκαν ακόμα στο κουτάκι του άνδρα και φυσικά ούτε σε αυτό της γυναίκας
Juno έγραψε: 17 Μάιος 2018, 00:20Δίκιο έχεις τώρα που το ξανασκέφτομαι, η νότια και η ανατολική μετώπη του Παρθενώνα είναι τίγκα στα όργια.
Με συγχωρείς για το λάθος μου.
Συγχωρεμένη, πώς θα μπορούσα να αμφισβητήσω μια τέτοια μεθοδολογία.
Άλλωστε, το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη συνοψίζει ως αναπαράσταση ό,τι μπορείς να δεις στη σύγχρονη ελληνική τηλεόραση. Αν για παράδειγμα υπήρχαν σήμερα ένα τσούρμο ηλίθιοι κλεισμένοι σε ένα σπίτι να την πέφτει ο ένας στον άλλο, δεν θα φτιάχναμε μια τοιχογραφία με τις φάτσες τους έξω από τη βουλή;
Juno έγραψε: 17 Μάιος 2018, 00:20Δίκιο έχεις τώρα που το ξανασκέφτομαι, η νότια και η ανατολική μετώπη του Παρθενώνα είναι τίγκα στα όργια.
Με συγχωρείς για το λάθος μου.
Συγχωρεμένη, πώς θα μπορούσα να αμφισβητήσω μια τέτοια μεθοδολογία.
Άλλωστε, το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη συνοψίζει ως αναπαράσταση ό,τι μπορείς να δεις στη σύγχρονη ελληνική τηλεόραση. Αν για παράδειγμα υπήρχαν σήμερα ένα τσούρμο ηλίθιοι κλεισμένοι σε ένα σπίτι να την πέφτει ο ένας στον άλλο, δεν θα φτιάχναμε μια τοιχογραφία με τις φάτσες τους έξω από τη βουλή;
Στα λόγια μου έρχεσαι για την προέλευση των συγκεκριμένων αγγείων.
Nero έγραψε: 17 Μάιος 2018, 00:26πάντως,για σας τους λίγους που σαν ενδιαφέρει: Οι σχέσεις των φύλλων και το γιατί διαφέρουν τόσο απο κοινωνία σε κοινωνία είναι εύκολο να τις καταλάβει κανείς χρησιμοποιώντας το μοντέλο του 'symbolic classification της ανθρωπολογίας. Εν ολίγοις λέει ότι οι άνθρωποι τείνουν να χωρίζουν την εμπειρία τους σε "κουτάκια", που προτιμούν να διατηρούν διακριτά και ξέχωρα μεταξύ τους,μόνο που συχνά ανάμεσά τους υπάρχει ένα ακαθόριστο κενό που τους επιτρέπει να αναμειχθούν χωρίς να θεωρείται πρόβλημα. Οι έφηβοι άνδρες στην Αρχαία Αθήνα πρέπει να ανήκαν σ'αυτό το κενό γιατί δεν ανήκαν ακόμα στο κουτάκι του άνδρα και φυσικά ούτε σε αυτό της γυναίκας
Ενδιαφέρον, θα το ψάξω.
Juno έγραψε: 17 Μάιος 2018, 00:32Στα λόγια μου έρχεσαι για την προέλευση των συγκεκριμένων αγγείων.
Ότι δηλαδή αυτά που απεικόνιζαν ήταν πλήρως κανονικοποιημένα εντός της αρχαίας κοινωνίας και όχι περιθωριακές πρακτικές;
Juno έγραψε: 17 Μάιος 2018, 00:32Στα λόγια μου έρχεσαι για την προέλευση των συγκεκριμένων αγγείων.
Ότι δηλαδή αυτά που απεικόνιζαν ήταν πλήρως κανονικοποιημένα εντός της αρχαίας κοινωνίας και όχι περιθωριακές πρακτικές;
Ότι ήταν περιθωριακές πρακτικές. Αλλιώς θα ξέραμε επίσημα ζευγάρια gay και δημόσια πρόσωπα με αξίωμα επίσης gay.
Όχι να διαβάζουμε σε κείμενο "μου είπαν ότι κάποιος, κάποτε..."
Juno έγραψε: 17 Μάιος 2018, 00:38Ότι ήταν περιθωριακές πρακτικές. Αλλιώς θα ξέραμε επίσημα ζευγάρια gay και δημόσια πρόσωπα με αξίωμα επίσης gay.
Όχι να διαβάζουμε σε κείμενο "μου είπαν ότι κάποιος, κάποτε..."
Το παράδειγμα με το γκέι ζευγάρι έχει νόημα αν η αντίθετη πλευρά έλεγε πως οι ομόφυλες σχέσεις ενηλίκων ήταν κανονικοποιημένες στην αρχαία Ελλάδα.
Ποιος σου είπε κάποτε πως αυτό λένε οι Αγγλίδες λόγιες;
Nero έγραψε: 17 Μάιος 2018, 00:26πάντως,για σας τους λίγους που σαν ενδιαφέρει: Οι σχέσεις των φύλλων και το γιατί διαφέρουν τόσο απο κοινωνία σε κοινωνία είναι εύκολο να τις καταλάβει κανείς χρησιμοποιώντας το μοντέλο του 'symbolic classification της ανθρωπολογίας. Εν ολίγοις λέει ότι οι άνθρωποι τείνουν να χωρίζουν την εμπειρία τους σε "κουτάκια", που προτιμούν να διατηρούν διακριτά και ξέχωρα μεταξύ τους,μόνο που συχνά ανάμεσά τους υπάρχει ένα ακαθόριστο κενό που τους επιτρέπει να αναμειχθούν χωρίς να θεωρείται πρόβλημα. Οι έφηβοι άνδρες στην Αρχαία Αθήνα πρέπει να ανήκαν σ'αυτό το κενό γιατί δεν ανήκαν ακόμα στο κουτάκι του άνδρα και φυσικά ούτε σε αυτό της γυναίκας
Ενδιαφέρον, θα το ψάξω.
Βασικά αυτό είναι το μοντέλο που ερμηνεύει τα ταμπού. Η απαγόρευση μπαίνει πάντα για να κρατάει τις κατηγορίες διακριτές και να αποφεύγεται η σύγχυση. Ταμπού είναι οι ομοφυλοφιλικές σχέση σε μια κοινωνία στην οποία εμφανώς υπάρχουν 2 κουτιά στην κατηγορία φύλα που το ένα λέει "άνδρες"και το άλλο "γυναίκες". όταν οι κατηγορίες διαφέρουν προφανώς θα διαφέρουν και οι διαχωριστικές τους δικλίδες(όχι η γραμμή ανάμεσά τους γιατί στη γραμμή όπως είπα είναι το σημείο που η ανάμειξη επιτρέπεται,το ακαθόριστο)
Juno έγραψε: 17 Μάιος 2018, 00:38Ότι ήταν περιθωριακές πρακτικές. Αλλιώς θα ξέραμε επίσημα ζευγάρια gay και δημόσια πρόσωπα με αξίωμα επίσης gay.
Όχι να διαβάζουμε σε κείμενο "μου είπαν ότι κάποιος, κάποτε..."
Το παράδειγμα με το γκέι ζευγάρι έχει νόημα αν η αντίθετη πλευρά έλεγε πως οι ομόφυλες σχέσεις ενηλίκων ήταν κανονικοποιημένες στην αρχαία Ελλάδα.
Ποιος σου είπε κάποτε πως αυτό λένε οι Αγγλίδες λόγιες;
Το ότι όλο κάτι μεταφράζουνκαι η μετάφραση πάει προς το λουλουδάτο, αλλά από αρχεία δεν έχουμε κανέναν επίσημο gay της αρχαιότητας. Που να γυρίζει με τον καλό του, να είναι επίσημο ζευγάρι ή να μπάζει πιτσιρικάδες στο σπίτι και παρόλα αυτά να κατέχει αξίωμα.
Είναι αυτό που είπαν ο Nandros και ο μηχανικός: θέλουν να αποκτήσουν ιστορικό υπόβαθρο.
Οι αρχαίοι είχαν μερικές εκατοντάδες ή και χιλιάδες, θεούς, θεές, θεότητες, νύμφες, μούσες, ....
ποιός θεός τον έπαιρνε,
ποιός θεός είχε πηδήξει άντρα,
ποιά θεά είχε ερωτική σχέση με άλλη θεά;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μηχανικός την 17 Μάιος 2018, 00:55, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Οι αρχαίοι είχαν μερικές εκατοντάδες ή και χιλιάδες, θεούς, θεές, θεότητες, νύμφες, μούσες, ....
ποιός από αυτούς τον έπαιρνε;
ποιός είχε πηδήξει άντρα;
ποιά θεά είχε ερωτική σχέση με άλλη θεά;
Οι αρχαίοι είχαν μερικές εκατοντάδες ή και χιλιάδες, θεούς, θεές, θεότητες, νύμφες, μούσες, ....
ποιός θεός τον έπαιρνε,
ποιός θεός είχε πηδήξει άντρα,
ποιά θεά είχε ερωτική σχέση με άλλη θεά;
250 φορές ανέφερε τον Γανυμήδη ο άλλος καψερός,τυφλός είσα και δεν το είδες πουθενά ή απλά δε διαβάζει τίποτα(που δε χαλάει τη σούπα σου) και μόνο γράφεις?
Μηχανικός έγραψε: 17 Μάιος 2018, 00:54
Για πές με ποιόν τα είχε ο Ερμής;
Κατέβαινε ο Δίας κάθε τόσο και πήδαγε γυναίκες.
Κατέβηκε ποτέ να πηδήξει άντρα;
Με κανέναν , όμως ο γιος του ήταν ο Ερμαφρόδιτος ο οποίος πήγε στη λίμνη και έχασε τον ανδρισμό του... τώρα το νερό του τον πήρε... κανείς δεν ξέρει... μυθολογία. Ίσως κάτι ανάλογο με τον Αθανάσιο Διάκο.