Re: Kατακαημενε Ελον αντε τωρα να τα βαλεις με τα θηρια
Δημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2019, 22:49
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%88%CE ... F%83%CE%BAΟ Έλον Ρηβ Μασκ ή Ήλον Μασκ μπλα μπλα μπλα
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%88%CE ... F%83%CE%BAΟ Έλον Ρηβ Μασκ ή Ήλον Μασκ μπλα μπλα μπλα
Να ταν αυτό το πρόβλημα.
Είναι προφανές ότι πήγαινες στο ίδιο φροντιστήριο με τον ΤσίπραΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:49https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%88%CE ... F%83%CE%BAΟ Έλον Ρηβ Μασκ ή Ήλον Μασκ μπλα μπλα μπλα
Ισχύει απλά όταν δίνεται η ευκαιρία να γλεντησεις ΓΓ, γιατί να τη χάσεις;
ηλίας γγ, όχι ελίας.ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:54 Παραιτείται από πρόεδρος της Tesla o Έλον Μασκ
https://www.naftemporiki.gr/video/13973 ... -elon-mask
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:54 Παραιτείται από πρόεδρος της Tesla o Έλον Μασκ
https://www.naftemporiki.gr/video/13973 ... -elon-mask
Πολύ πιθανόν γιατί έχει πολύ καλύτερο density από τις μπαταρίες.Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:48Οι απόψεις στηρίζονται σε γεγονότα, το 2020 και μετά θα παράγονται μόνο κινητήρες υδρογόνου για τα αεροσκάφη, μέχρι στιγμής ο ηλεκτρισμός δεν μπορεί να κινήσει ένα Μπόνικ 737 με τις ανάλογες ταχύτητες που αιτούν τζετ κινητήρες και όχι έλικες..Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:43Άποψη του συγγραφέα;Πάνας έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:38
Ήδη τα budget έγιναν
Πολλές εταιρείες έθεσαν υψηλούς στόχους. Για παράδειγμα το group VW έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2025 να πουλά στην Κινεζική αγορά 1.000.000 ηλεκτρικά οχήματα. Νο 11 Tama electric του 1947Επιπλέον, έως το 2025 θα πρέπει να έχουν πουληθεί περισσότερα από 3,5 ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ απ' όλους τους κατασκευαστές. Ο όμιλος Renault-Nissan (πλέον και Opel) πρωτοπορούν στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη. Επιστρέφουμε από εκεί που ξεκινήσαμε: στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Σήμερα, 183 χρόνια μετά τα πάντα αλλάζουν! Σημαντικές αλλαγές έως ότου το υδρογόνο σαν καύσιμο θα έχει τον τελευταίο λόγο.
Μέχρι τότε όμως θα χρειαστεί χρόνος και πολύ υψηλές επενδύσεις.
https://www.motorsite.gr/istoria/1164-1 ... ory-240317
Αυτό που έγραψα εγώ είναι πραγματικότητα της σημερινής φυσικής πάντως.
Κι εσύ ότι είσαι αμόρφωτος που επιμένει ακόμα κι όταν είναι πανηγυρικά λάθοςΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 01 Μαρ 2019, 23:00 elchav
Οι περισσοτεροι στο φορουμ τον αποκαλουν Ελον
Τα περισσοτερα ελληνικα ΜΜΕ τον αποκαλουν Ελον
Και Βρασιδα να τον λενε το μονο που εκανες ηταν να αποδειξεις αλλη μια φορα οτι εχεις μια εμπαθεια ανευ προηγουμενου μαζι μου
Αν με ρωτήσεις προσωπικά πιστεύω ότι θα γυρίσουμε στον ατμό με μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες τσέπης, όσο το μέγεθος μιας μπαταρίας αυτοκινήτου.Dwarven Blacksmith έγραψε: 01 Μαρ 2019, 22:58 Πολύ πιθανόν γιατί έχει πολύ καλύτερο density από τις μπαταρίες.
Εγώ για αμάξια μιλούσα.
Ευτυχως δεν μορφωθηκαelchav έγραψε: 01 Μαρ 2019, 23:05
Κι εσύ ότι είσαι αμόρφωτος που επιμένει ακόμα κι όταν είναι πανηγυρικά λάθος
Καληνύχτα με μια σκέψη μου![]()