stavmanr έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:24
Επομένως, σύμφωνα με αυτή την παρατήρηση το έθνος είναι μία καθαρά ωφελιμιστική έννοια. Σωστά το γράφω ή όχι;
Η ύπαρξη του έχει και την διάσταση της αυτοπροστασίας σε κάθε τομέα.
Όσο ωφελιμιστικό είναι τα μέλη μιας οικογένειας ('ισως και μιας οργάνωσης αναρχικών) να προστατεύουν το ένα το άλλο κι όλα μαζί την οικογένεια ή ομάδα..
Δηλαδή προστατεύεις το 3χρονο παιδί σου για να σε προστατεύει κι εκείνο ή για να περιμένεις να μεγαλώσει και να σε προστατεύει;
Η οικογένεια δεν έχει καμία σχέση με ωφελιμισμό. Είναι μία βασική ανθρώπινη ανάγκη παραγωγής υγιούς κλίματος αγάπης που χτίζεται επάνω σε μία βασικότατη ενστικτώδη λειτουργία μας.
Άσχετα πώς κατάντησε σήμερα, στην εποχή του ατομικισμού.
Η οικογένεια έχει άμεση σχέση με τον ωφελιμισμο φροντιζεις εσύ τα παιδιά σου προκειμενου αυτά να σε φροντίσουν όσο είσαι γέρος
Πολλές συγγενικες οικογένειες μαζι με κοινο πατριάρχη μένουν μαζί όσο αυτό εξυπηρετεί τα συμφέροντα τους
Τα παιδιά είναι δεμένα με τον πατέρα όσο εξαρτώνται απί αυτόν οικονομικά η η γυναικα μου μένει υποταγμένη στην πατριαρχική μου εξουσία οσο εξαρτάται απο το δικό μου πορτοφόλι ..
wooded glade έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:32
Άλλα έθνη είναι αρχαία και έχουν χωριστεί από τα συνορεύοντα έθνη λόγω γλώσσας, φυσικών εμποδίων μεταξύ τους (θάλασσες, βουνά).
Εδώ ψάχνουμε να βρούμε τί είναι έθνος, κι εσύ μας γράφεις για διάφορα έθνη.
wooded glade έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:32
Άλλα έθνη είναι αρχαία και έχουν χωριστεί από τα συνορεύοντα έθνη λόγω γλώσσας, φυσικών εμποδίων μεταξύ τους (θάλασσες, βουνά).
Εδώ ψάχνουμε να βρούμε τί είναι έθνος, κι εσύ μας γράφεις για διάφορα έθνη.
Μια συλλογική ταυτότητα μιας ομάδας ανθρώπων με ομοιόμορφα χαρακτηριστικά και κοινα συμφέροντα ..
Η ύπαρξη του έχει και την διάσταση της αυτοπροστασίας σε κάθε τομέα.
Όσο ωφελιμιστικό είναι τα μέλη μιας οικογένειας ('ισως και μιας οργάνωσης αναρχικών) να προστατεύουν το ένα το άλλο κι όλα μαζί την οικογένεια ή ομάδα..
Δηλαδή προστατεύεις το 3χρονο παιδί σου για να σε προστατεύει κι εκείνο ή για να περιμένεις να μεγαλώσει και να σε προστατεύει;
Η οικογένεια δεν έχει καμία σχέση με ωφελιμισμό. Είναι μία βασική ανθρώπινη ανάγκη παραγωγής υγιούς κλίματος αγάπης που χτίζεται επάνω σε μία βασικότατη ενστικτώδη λειτουργία μας.
Άσχετα πώς κατάντησε σήμερα, στην εποχή του ατομικισμού.
Η οικογένεια έχει άμεση σχέση με τον ωφελιμισμο φροντιζεις εσύ τα παιδιά σου προκειμενου αυτά να σε φροντίσουν όσο είσαι γέρος
Ανησυχώ για την σύγχρονη νοοτροπία της οικογένειας που αφομοιώνει τσιγγάνικες πρακτικές.
Πολλές συγγενικες οικογένειες μαζι με κοινο πατριάρχη μένουν μαζί όσο αυτό εξυπηρετεί τα συμφέροντα τους
Τα παιδιά είναι δεμένα με τον πατέρα όσο εξαρτώνται απί αυτόν οικονομικά η η γυναικα μου μένει υποταγμένη στην πατριαρχική μου εξουσία οσο εξαρτάται απο το δικό μου πορτοφόλι ..
Αυτό που περιγράφεις δεν είναι οικογένεια. Σύλλογος συμφεροντολόγων είναι...
Αλίμονο αν πχ. σκέφτεσαι ναι διώξεις το παιδί επειδή δεν σε συμφέρει να το έχεις (βλέποντας την οικογένεια συμφεροντολογικά από την δική σου πλευρά).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 24 Φεβ 2019, 19:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
stavmanr έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:24
Επομένως, σύμφωνα με αυτή την παρατήρηση το έθνος είναι μία καθαρά ωφελιμιστική έννοια. Σωστά το γράφω ή όχι;
Η ύπαρξη του έχει και την διάσταση της αυτοπροστασίας σε κάθε τομέα.
Όσο ωφελιμιστικό είναι τα μέλη μιας οικογένειας ('ισως και μιας οργάνωσης αναρχικών) να προστατεύουν το ένα το άλλο κι όλα μαζί την οικογένεια ή ομάδα..
Δηλαδή προστατεύεις το 3χρονο παιδί σου για να σε προστατεύει κι εκείνο ή για να περιμένεις να μεγαλώσει και να σε προστατεύει;
Η οικογένεια δεν έχει καμία σχέση με ωφελιμισμό. Είναι μία βασική ανθρώπινη ανάγκη παραγωγής υγιούς κλίματος αγάπης που χτίζεται επάνω σε μία βασικότατη ενστικτώδη λειτουργία μας.
Άσχετα πώς κατάντησε σήμερα, στην εποχή του ατομικισμού.
* Τις περισσότερες φορές, ως γονιός, κινδυνεύεις εξαιτιας της οικογένειας, παρά προστατεύεσαι. Στην ουσία εκτίθεσαι μόνιμα σε κινδύνους για χάρη του παιδιού.
Προστατεύονται μεταξύ τους αυτοί που μπορούν να προστατευτούν και να προστατέψουν και όλοι μαζί προστατεύουν τους αδύναμους και το σύνολο.
Και υπάρχουν οικογένειες με 20χρονα παιδιά και με παππούδες, δεν έχουν όλες τρίχρονα.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο έθνος, δεν είναι ωφελιμιστικό το θέμα και στις δυο περιπτώσεις, αν ήταν δεν θα πήγαινε κανένας να πολεμήσει για το έθνος του γιατί μπορεί να σκοτωθεί.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Spiros252 έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:02
Οι αναρχικοί είναι πραγματική ομάδα ή ανθρώπινη κατασκευή;
Σύμφωνα με τις εξελίξεις της σύγχρονης φυσικής η έκφραση της τον ακούμπησα μπορούμε να πούμε πλέον ότι είναι μια ανθρώπινη κατασκευή και ουχί μια κυριολεκτική πραγματικότης;
Νομίζω ότι ο δικαστής δεν έχει πρόβλημα να απαντήσει με όρους σχετικότητας γράφοντας ότι οι κάποιοι μήνες στο κελί είναι καθαρά πρόβλημα του αδρανειακού συστήματος.
Με συναίνεση ρε λέμε πάντα, τι είμαστε;
Τέσπα εσύ το πηγές εντελώς αλλού, να βάλουμε τους μήνες φυλακή, καλό.
Η ύπαρξη του έχει και την διάσταση της αυτοπροστασίας σε κάθε τομέα.
Όσο ωφελιμιστικό είναι τα μέλη μιας οικογένειας ('ισως και μιας οργάνωσης αναρχικών) να προστατεύουν το ένα το άλλο κι όλα μαζί την οικογένεια ή ομάδα..
Δηλαδή προστατεύεις το 3χρονο παιδί σου για να σε προστατεύει κι εκείνο ή για να περιμένεις να μεγαλώσει και να σε προστατεύει;
Η οικογένεια δεν έχει καμία σχέση με ωφελιμισμό. Είναι μία βασική ανθρώπινη ανάγκη παραγωγής υγιούς κλίματος αγάπης που χτίζεται επάνω σε μία βασικότατη ενστικτώδη λειτουργία μας.
Άσχετα πώς κατάντησε σήμερα, στην εποχή του ατομικισμού.
* Τις περισσότερες φορές, ως γονιός, κινδυνεύεις εξαιτιας της οικογένειας, παρά προστατεύεσαι. Στην ουσία εκτίθεσαι μόνιμα σε κινδύνους για χάρη του παιδιού.
Προστατεύονται μεταξύ τους αυτοί που μπορούν να προστατευτούν και να προστατέψουν και όλοι μαζί προστατεύουν τους αδύναμους και το σύνολο.
Άρα οι ισχυροί θυσιάζονται/διακινδυνεύουν για τους ανίσχυρους. Πού ακριβώς βρίσκεται η σχέση συμφέροντος;
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:47
Δεν μας νοιάζει γιατί ανησυχειε εσύ η τι θεωρεις εσύ ως σωστη οικογένεια απο ηθικής κατ εσένα πλευράς αλλά το τι συμβαίνει σαν περιγραφή κατάστασης
Και κατέληξες στο συμπέρασμα ότι η οικογένεια συνέχεται ωφελιμιστικά, με τον πατέρα να θυσιάζει τα νιάτα του για το παιδί, μπας κι εκείνο τον φροντίσει στα γεράματα;
Επιπλέον, πώς εξηγείς το φαινόμενο της θυσίας του γονέα για το παιδί; Ωφελιμιστικά; "πάω να πεθάνω για σένα γιέ μου, ώστε να αναστηθώ και να με φροντίζεις στα γεράματα";
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stavmanr την 24 Φεβ 2019, 19:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
stavmanr έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:34
Δηλαδή προστατεύεις το 3χρονο παιδί σου για να σε προστατεύει κι εκείνο ή για να περιμένεις να μεγαλώσει και να σε προστατεύει;
Η οικογένεια δεν έχει καμία σχέση με ωφελιμισμό. Είναι μία βασική ανθρώπινη ανάγκη παραγωγής υγιούς κλίματος αγάπης που χτίζεται επάνω σε μία βασικότατη ενστικτώδη λειτουργία μας.
Άσχετα πώς κατάντησε σήμερα, στην εποχή του ατομικισμού.
* Τις περισσότερες φορές, ως γονιός, κινδυνεύεις εξαιτιας της οικογένειας, παρά προστατεύεσαι. Στην ουσία εκτίθεσαι μόνιμα σε κινδύνους για χάρη του παιδιού.
Προστατεύονται μεταξύ τους αυτοί που μπορούν να προστατευτούν και να προστατέψουν και όλοι μαζί προστατεύουν τους αδύναμους και το σύνολο.
Άρα οι ισχυροί θυσιάζονται/διακινδυνεύουν για τους ανίσχυρους. Πού ακριβώς βρίσκεται η σχέση συμφέροντος;
Βρίσκεται στο ότι η οικογένεια, η ομάδα, το έθνος, θα συνεχίσουν να υπάρχουν έστω και με απώλεια μελών τους ή 10άδων χιλιάδων νέων σε έναν πόλεμο μεταξύ εθνών.
Αρχέγονη πρακτική, από τα σπήλαια και βάλε που δεν έχει αλλάξει καθόλου και ούτε πρόκειται να αλλάξει.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
Η ύπαρξη του έχει και την διάσταση της αυτοπροστασίας σε κάθε τομέα.
Όσο ωφελιμιστικό είναι τα μέλη μιας οικογένειας ('ισως και μιας οργάνωσης αναρχικών) να προστατεύουν το ένα το άλλο κι όλα μαζί την οικογένεια ή ομάδα..
Δηλαδή προστατεύεις το 3χρονο παιδί σου για να σε προστατεύει κι εκείνο ή για να περιμένεις να μεγαλώσει και να σε προστατεύει;
Η οικογένεια δεν έχει καμία σχέση με ωφελιμισμό. Είναι μία βασική ανθρώπινη ανάγκη παραγωγής υγιούς κλίματος αγάπης που χτίζεται επάνω σε μία βασικότατη ενστικτώδη λειτουργία μας.
Άσχετα πώς κατάντησε σήμερα, στην εποχή του ατομικισμού.
* Τις περισσότερες φορές, ως γονιός, κινδυνεύεις εξαιτιας της οικογένειας, παρά προστατεύεσαι. Στην ουσία εκτίθεσαι μόνιμα σε κινδύνους για χάρη του παιδιού.
Προστατεύονται μεταξύ τους αυτοί που μπορούν να προστατευτούν και να προστατέψουν και όλοι μαζί προστατεύουν τους αδύναμους και το σύνολο.
Και υπάρχουν οικογένειες με 20χρονα παιδιά και με παππούδες, δεν έχουν όλες τρίχρονα.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο έθνος, δεν είναι ωφελιμιστικό το θέμα και στις δυο περιπτώσεις, αν ήταν δεν θα πήγαινε κανένας να πολεμήσει για το έθνος του γιατί μπορεί να σκοτωθεί.
Η έννοια του πατριωτισμου είναι άκρως πρακτική και ωφελιμιστική
Ερχονται κάποιοι μα μας σφάξουν , να μας πάρουν σκλάβους τις γυναίκες και τα παιδιά μας να μας πάρουν τα αγαθα και την γη μας και εμείς οργανωμένα και συντεταγμένα αμυνομαστε επι του πατριου εδάφους
Η εμείς με την οργανωμένη ένοπλη ομάδα μας πάμε να υποδουλώσουμε αλλους και να παρουμε τα αγαθά τους
Μια φιλική παρότρυνση
Μελέτησε λίγο την Πολιτεία του Πλάτωνα ..
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:47
Δεν μας νοιάζει γιατί ανησυχειε εσύ η τι θεωρεις εσύ ως σωστη οικογένεια απο ηθικής κατ εσένα πλευράς αλλά το τι συμβαίνει σαν περιγραφή κατάστασης
Και κατέληξες στο συμπέρασμα ότι η οικογένεια συνέχεται ωφελιμιστικά, με τον πατέρα να θυσιάζει τα νιάτα του για το παιδί, μπας κι εκείνο τον φροντίσει στα γεράματα;
Επιπλέον, πώς εξηγείς το φαινόμενο της θυσίας του γονέα για το παιδί; Ωφελιμιστικά;
Ετσι είχαν σχηματιστεί στην ανθρώπινη ιστορία οι πρωτες πατριαρχικές οικογένειες οι οποίες μετά μετεξελίχθηκαν σε φυλές
Το εξηγεί καλύτερα απο εμένα ο Πλάτωνας στην Πολιτεία του
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:47
Δεν μας νοιάζει γιατί ανησυχειε εσύ η τι θεωρεις εσύ ως σωστη οικογένεια απο ηθικής κατ εσένα πλευράς αλλά το τι συμβαίνει σαν περιγραφή κατάστασης
Και κατέληξες στο συμπέρασμα ότι η οικογένεια συνέχεται ωφελιμιστικά, με τον πατέρα να θυσιάζει τα νιάτα του για το παιδί, μπας κι εκείνο τον φροντίσει στα γεράματα;
Επιπλέον, πώς εξηγείς το φαινόμενο της θυσίας του γονέα για το παιδί; Ωφελιμιστικά; "πάω να πεθάνω για σένα γιέ μου, ώστε να αναστηθώ και να με φροντίζεις στα γεράματα";
Στον πόλεμο δεν πας να σκοτωθεις η για να πεθάνεις ίσα ίσα που πολεμας για να μην σκοτωθεις και να μν πεθάνεις
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:47
Δεν μας νοιάζει γιατί ανησυχειε εσύ η τι θεωρεις εσύ ως σωστη οικογένεια απο ηθικής κατ εσένα πλευράς αλλά το τι συμβαίνει σαν περιγραφή κατάστασης
Και κατέληξες στο συμπέρασμα ότι η οικογένεια συνέχεται ωφελιμιστικά, με τον πατέρα να θυσιάζει τα νιάτα του για το παιδί, μπας κι εκείνο τον φροντίσει στα γεράματα;
Επιπλέον, πώς εξηγείς το φαινόμενο της θυσίας του γονέα για το παιδί; Ωφελιμιστικά; "πάω να πεθάνω για σένα γιέ μου, ώστε να αναστηθώ και να με φροντίζεις στα γεράματα";
Στον πόλεμο δεν πας να σκοτωθεις η για να πεθάνεις ίσα ίσα που πολεμας για να μην σκοτωθεις και να μν πεθάνεις
Δηλαδή, θα μπεις μπροστά σε ένα όπλο που σημαδεύει το γιο σου για να ...μην πεθάνεις;
Η ωφελιμιστική προσέγγιση, αν και λύνει ένα μέρος του παζλ, έχει πάμπολλα προβλήματα που την καθιστούν προβληματική.
stavmanr έγραψε: 24 Φεβ 2019, 19:50
Και κατέληξες στο συμπέρασμα ότι η οικογένεια συνέχεται ωφελιμιστικά, με τον πατέρα να θυσιάζει τα νιάτα του για το παιδί, μπας κι εκείνο τον φροντίσει στα γεράματα;
Επιπλέον, πώς εξηγείς το φαινόμενο της θυσίας του γονέα για το παιδί; Ωφελιμιστικά; "πάω να πεθάνω για σένα γιέ μου, ώστε να αναστηθώ και να με φροντίζεις στα γεράματα";
Στον πόλεμο δεν πας να σκοτωθεις η για να πεθάνεις ίσα ίσα που πολεμας για να μην σκοτωθεις και να μν πεθάνεις
Δηλαδή, θα μπεις μπροστά σε ένα όπλο που σημαδεύει το γιο σου για να ...μην πεθάνεις;
Η ωφελιμιστική προσέγγιση, αν και λύνει ένα μέρος του παζλ, έχει πάμπολλα προβλήματα που την καθιστούν προβληματική.
Πολεμάμε για να μην πεθάνουμε και για να εμποδίσουμε τον εχθρό να μας σκοτώσει
Αν είναι να πεθάνουμε ...αφήνουμε τον εχθρό να μας σκοτώσει χωρίς να πολεμήσουμε !!!
Δεν θυσιαζουμε την ζωή μας για την πατρίδα ...βοηθουμε τον εχθρό να θυσιάσει την δική του ζωή για την δική τπυ πατρίδα !!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑΙΝΕΙΑΝ06 την 24 Φεβ 2019, 20:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.