Επειδή διαβάζω ένα παραλήρημα που γράφεις τα δικά σου ασχέτως τί σου απαντά ο άλλος, να τονίσω ότιπατησιωτης έγραψε: 13 Φεβ 2025, 10:04Εμπεδοκλής έγραψε: 13 Φεβ 2025, 09:50Να είμαστε ξεκάθαροι. Δεν απασχολεί κανέναν σε ποιον ανήκει μία εταιρεία συγκοινωνιακού έργου. Τους κανόνες θα πρέπει να τους θέτει το κράτος ούτως ή άλλως. Και για τα ταξί να μιλούσαμε, δεν μπορεί να έρθει μία εταιρεία ταξί και να σου πει θα βάζω 80χρονους και θα έχω οχήματα 30 ετών επειδή είμαι εταιρεία και σκοπός μου είναι το κέρδος και το κράτος ή κάποιος φίλος εδώ να πει, ναι αλλά αν είχες εταιρεία, το κέρδος δε θα σε ένδιέφερε;πατησιωτης έγραψε: 13 Φεβ 2025, 09:43
Τους όρους της αγοράς της εταιρίας και των επιδοτήσεων δεν τους υπέγραψε κανείς Καραμανλής ή Σταικούρας.Την ΤΡΑΙΝΟΣΕ την πούλησε ο ΣΥΡΙΖΑ όσο όσο για 45 εκατομμύρια διότι αλλιώς θα έκλεινε και τότε υπεγράφησαν όλοι οι όροι.
Αφού πρώτα οι συριζαίοι ακύρωσαν τη συμφωνία για την πώλησή της έναντι 300 εκατομμυρίων που είχε ετοιμάσει ο Σαμαράς διότι νόμιζαν ότι με ένα νόμο και ένα άρθρο διαγράφονται χρέη,όταν η Κομισιόν τους είπε δεν διαγράφω τα χρέη εάν δεν την πουλήσετε και άρα κλείνει,την πούλησαν για 45 και με τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που περιείχε το συμβόλαιο.
Το κράτος ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕ.Όχι οποιοδήποτε κράτος,όχι το Βασίλειο της Ελλάδος ή το κράτος της 21ης Απριλίου αλλά το κράτος της μεταπολίτευσης.Αυτό το πράγμα χρεωκόπησε.Και την ώρα της χρεωκοπίας,το 2010 είχε και ένα κρατικό ΟΣΕ που είχε εκατοντάδες εκατομμύρια χρέος συν το έλλειμμα που έμπαινε συνέχεια μέσα.Η τρόικα ζήτησε ή να μηδενισθεί το έλλειμμα αρχικά ή να κλείσει ο ΟΣΕ.Να μην υπάρχουν τραίνα στην Ελλάδα διότι είσαι ανίκανος δημοκράτη της μεταπολίτευσης να τα λειτουργήσεις.
Κόπηκαν πολλά δρομολόγια και ένας συρφετός υπαλλήλων του ΟΣΕ μετατάχθηκε στα ...μουσεία.![]()
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ από τους διορισμένους της μεταπολίτευσης.Στη συνέχεια και αφού μηδενίσθηκε το έλλειμμα η τρόικα ζήτησε να πουληθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να διαγράψει τα χρέη του παλιού κρατικού ΟΣΕ.
Ξεκίνησε τις συζητήσεις ο Σαμαράς,τις διέκοψε ο ΣΥΡΙΖΑ για να τα διαγράψει όλα με ένα νόμο και ένα άρθρο και κατέληξε εκεί που κατέληξε προ του τελεσιγράφου ή τον πουλάτε όσο όσο ή κλέίνει.
Στη συνέχεια άρχισαν και αφού τον πούλησαν να γυρίζουν πίσω τους παλιούς υπαλλήλους από εκεί που τους είχαν μετατάξει,όχι φυσικά στην Hellenic Train που είχε πουληθεί αλλά στον κρατικό ΟΣΕ,μεταξύ αυτών και τον μοιραίο σταθμάρχη.Αυτή τη στιγμή,με αφορμή το δυστύχημα,ΟΛΟΙ και όταν λέω όλοι εννοώ και τον Μητσοτάκη ψάχνουν να βρουν πάτημα για να ζητήσουν από τη Κομισιόν να εγκρίνει την επανακρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΧΩΡΙΣ να ζητήσει την επιστροφή των χρεών που διεγράφησαν για να ξαναρχίσουν τα ίδια.Αλλά πρέπει να στοιχειοθετήσουν ευθύνη της Ηellenic Train για το δυστύχημα,δηλαδή με στοιχεία που να περνάνε στις Βρυξέλλες και όχι στις πλατείες των Αθηνών και για τον λόγο αυτό γίνεται αυτός ο πανικός.
α) ο ΟΣΕ παραμένει κρατικός,
β) η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακόμη και ως ιδιωτική επιδοτείται από το κράτος με πολλά λεφτά,
γ) η χρεοκοπία του κράτους δεν θα πρέπει να παίζει κανένα ρόλο όσον αφορά το τις υποχρεώσεις ενός ιδιώτη σε συγκοινωνιακό έργο ώστε να πάρει την επιδότηση και τα λεφτά μας.
Κατά τα λοιπά, και επειδή αναφέρεσαι στο δυστύχημα. Εύχομαι με τη βοήθεια των Βρυξελλών οι συγγενείς των θυμάτων να αποζημιωθούν με εκατομμύρια που θα τα χρεωθεί το κράτος και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Γιατί για να πάρει TESLA και VOLVO με leasing αξίας 17.000 ευρώ το χρόνο ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ το κράτος έχει και δεν είναι χρεοκοπημένο. Για να προσλάβει κανέναν σοβαρό φύλακα σε διαβάσεις δεν έχει...
Κολομβία...