!!! DEVELOPMENT MODE !!!
Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
Eρώτηση, μπορεί να είναι και χαζή, οκ, το πόρισμα θα βγει από το ΕΜΠ επισήμως και θα αναλαμβάνει αυτό την ευθύνη ή θα το βγάλει ο καθηγητής, με δεσμευτική την δική του υπογραφή?
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
Και σαφώς, εδώ που έχουμε φθάσει, από καιρό τώρα, με τέτοια διαπλοκή, με τόσους εκβιασμούς, εγώ προσωπικά ναι, δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν και πουθενά. Χωρίς να λέω οτι κόβω το σβέρκο μου οτι το πόρισμα θα τα λέει λάθος.
Συντρέχει σοβαρός λόγος για να έχω άδικο?
Συντρέχει σοβαρός λόγος για να έχω άδικο?
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
απάντηση του περί απόρρητης έκθεσης στον Μητσοτάκη 09/2024:
επί 2ετία αναστολή δρομολογίων
όχι για λόγους ασφαλείας, αλλά για να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης των ζημιών στην Θεσσαλία από τις θεομηνίες Daniel και Elias, όπως και τα έργα εγκατάστασης των αυτόματων σιδηροδρομικών ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) στη Βόρεια Ελλάδα
βέβαια προσθέτει παρακάτω...
επί 2ετία αναστολή δρομολογίων
όχι για λόγους ασφαλείας, αλλά για να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης των ζημιών στην Θεσσαλία από τις θεομηνίες Daniel και Elias, όπως και τα έργα εγκατάστασης των αυτόματων σιδηροδρομικών ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) στη Βόρεια Ελλάδα
βέβαια προσθέτει παρακάτω...
- στο οποίο θα παραδιδόταν ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο και από πλευράς υποδομής
αλλά και από πλευράς πλήρους λειτουργίας όλων των απαραίτητων ηλεκτρονικών συστημάτων όπως ενδεικτικά τα ETCS, GSM-R, SCADA, WiFi κ.ά.
και με δυνατότητες διευρωπαϊκής διασύνδεσης.
Spoiler
«Σε σχέση με σημερινό ρεπορτάζ της εφημερίδας “Τα Νέα” και του εγκρίτου δημοσιογράφου Γιώργου Παπαχρήστου που αναφέρεται σε Εμπιστευτικό Υπόμνημα που απέστειλα μόνο στο Γραφείο του Πρωθυπουργού και σε καμία άλλη αρχή, αφού υπέβαλα την παραίτησή μου από την Προεδρία του ΟΣΕ τον περασμένο Οκτώβριο, αισθάνομαι την ανάγκη να κάνω την εξής διευκρίνηση:
με το ανωτέρω σημείωμά μου πρότεινα διάφορα μέτρα για την βελτίωση της λειτουργίας του ΟΣΕ και των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, μεταξύ των οποίων και την επί διετία τουλάχιστον αναστολή της λειτουργίας των επιβατικών συρμών, όχι για λόγους ασφαλείας, αλλά για να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης των ζημιών στην Θεσσαλία από τις θεομηνίες Daniel και Elias, όπως και τα έργα εγκατάστασης των αυτόματων σιδηροδρομικών ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) στη Βόρεια Ελλάδα για τα οποία το Υπουργείο Μεταφορών επί Προεδρίας μου διέθεσε έκτακτο κονδύλι 25 εκατ. ευρώ.
Πρότεινα επίσης την εξαίρεση από το μέτρο της αναστολής των Προαστιακών Γραμμών Αθήνας-Αεροδρομίου, Αθήνας-Χαλκίδας, Αθήνας Κορίνθου και Λαρίσης-Θεσσαλονίκης και επειδή έκρινα ότι η αναστολή δεν θα ήταν απαραίτητη, αλλά και για λόγους κοινωνικούς. Παράλληλα, η διακίνηση του επιβατικού κοινού θα μπορούσε να γίνει οδικώς με μέσα που θα διέθετε η Hellenic Train. Εξαίρεσα μάλιστα τις εμπορικές μεταφορές που θα μπορούσαν να γίνονται τμηματικά επί μονής γραμμής, αφού η δεύτερη γραμμή θα ήταν υπό κατασκευή, για να μην προκληθούν ζημίες τόσο στην εθνική οικονομία όσο και στην επιχειρηματικότητα.
Εξακολουθώ ακόμα και σήμερα να πιστεύω ότι μία τέτοια λύση θα ήταν ιδανική για κάθε εμπλεκόμενο, πιο συγκεκριμένα για τον ΟΣΕ, που θα επικεντρωνόταν στο έργο της επίσπευσης και ολοκλήρωσης όλων των ανωτέρω έργων σε συνδυασμό με την βελτίωση της εικόνας και τής λειτουργίας των σιδηροδρομικών σταθμών, για τίς εργοληπτικές εταιρείες που ακώλυτα θα υλοποιούσαν αυτά τα έργα, για την Hellenic Train, που έτσι θα μπορούσε να φέρει νέο σύγχρονο τροχαίο υλικό πού θα βελτίωνε τις συνθήκες και τους χρόνους μεταφοράς του επιβατικού κοινού, αλλά και για το ίδιο το επιβατικό κοινό, στο οποίο θα παραδιδόταν ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο και από πλευράς υποδομής αλλά και από πλευράς πλήρους λειτουργίας όλων των απαραίτητων ηλεκτρονικών συστημάτων όπως ενδεικτικά τα ETCS, GSM-R, SCADA, WiFi κ.ά. και με δυνατότητες διευρωπαϊκής διασύνδεσης. Εξακολουθώ να πιστεύω παράλληλα ότι ένα τέτοιο μέτρο και το αποτέλεσμά του θα ενίσχυαν το αίσθημα ασφάλειας τής κοινωνίας για τον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Τέλος, δύο λόγια για την ασφάλεια της σιδηροδρομικής λειτουργίας: τόσο κατά την διάρκεια της Προεδρίας μου στον ΟΣΕ, όσο και μετά την ολοκλήρωση της μεταβατικής μου θητείας σε κάθε δημόσια και ιδιωτική δήλωσή μου, επέμενα και εξακολουθώ με απόλυτη βεβαιότητα να πιστεύω ότι η ασφάλεια στη λειτουργία του σιδηροδρόμου είναι απόλυτη βασισμένη σε πέντε υπερσύγχρονα Κέντρα Τηλεδιοίκησης (ΣΚΑ, Κόρινθος, Λάρισα, Λιανοκλάδι και Θεσσαλονίκη), σε τέσσερα επίσης υπερσύγχρονα Κέντρα Ελέγχου Σηράγγων πλήρως εξοπλισμένων με κάμερες τελευταίου τύπου και, τέλος, στο προσωπικό του ΟΣΕ που μοχθεί καθημερινά για την ομαλή λειτουργία των συρμών και την ασφαλή διακίνηση του επιβατικού κοινού».
με το ανωτέρω σημείωμά μου πρότεινα διάφορα μέτρα για την βελτίωση της λειτουργίας του ΟΣΕ και των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, μεταξύ των οποίων και την επί διετία τουλάχιστον αναστολή της λειτουργίας των επιβατικών συρμών, όχι για λόγους ασφαλείας, αλλά για να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης των ζημιών στην Θεσσαλία από τις θεομηνίες Daniel και Elias, όπως και τα έργα εγκατάστασης των αυτόματων σιδηροδρομικών ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) στη Βόρεια Ελλάδα για τα οποία το Υπουργείο Μεταφορών επί Προεδρίας μου διέθεσε έκτακτο κονδύλι 25 εκατ. ευρώ.
Πρότεινα επίσης την εξαίρεση από το μέτρο της αναστολής των Προαστιακών Γραμμών Αθήνας-Αεροδρομίου, Αθήνας-Χαλκίδας, Αθήνας Κορίνθου και Λαρίσης-Θεσσαλονίκης και επειδή έκρινα ότι η αναστολή δεν θα ήταν απαραίτητη, αλλά και για λόγους κοινωνικούς. Παράλληλα, η διακίνηση του επιβατικού κοινού θα μπορούσε να γίνει οδικώς με μέσα που θα διέθετε η Hellenic Train. Εξαίρεσα μάλιστα τις εμπορικές μεταφορές που θα μπορούσαν να γίνονται τμηματικά επί μονής γραμμής, αφού η δεύτερη γραμμή θα ήταν υπό κατασκευή, για να μην προκληθούν ζημίες τόσο στην εθνική οικονομία όσο και στην επιχειρηματικότητα.
Εξακολουθώ ακόμα και σήμερα να πιστεύω ότι μία τέτοια λύση θα ήταν ιδανική για κάθε εμπλεκόμενο, πιο συγκεκριμένα για τον ΟΣΕ, που θα επικεντρωνόταν στο έργο της επίσπευσης και ολοκλήρωσης όλων των ανωτέρω έργων σε συνδυασμό με την βελτίωση της εικόνας και τής λειτουργίας των σιδηροδρομικών σταθμών, για τίς εργοληπτικές εταιρείες που ακώλυτα θα υλοποιούσαν αυτά τα έργα, για την Hellenic Train, που έτσι θα μπορούσε να φέρει νέο σύγχρονο τροχαίο υλικό πού θα βελτίωνε τις συνθήκες και τους χρόνους μεταφοράς του επιβατικού κοινού, αλλά και για το ίδιο το επιβατικό κοινό, στο οποίο θα παραδιδόταν ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο και από πλευράς υποδομής αλλά και από πλευράς πλήρους λειτουργίας όλων των απαραίτητων ηλεκτρονικών συστημάτων όπως ενδεικτικά τα ETCS, GSM-R, SCADA, WiFi κ.ά. και με δυνατότητες διευρωπαϊκής διασύνδεσης. Εξακολουθώ να πιστεύω παράλληλα ότι ένα τέτοιο μέτρο και το αποτέλεσμά του θα ενίσχυαν το αίσθημα ασφάλειας τής κοινωνίας για τον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Τέλος, δύο λόγια για την ασφάλεια της σιδηροδρομικής λειτουργίας: τόσο κατά την διάρκεια της Προεδρίας μου στον ΟΣΕ, όσο και μετά την ολοκλήρωση της μεταβατικής μου θητείας σε κάθε δημόσια και ιδιωτική δήλωσή μου, επέμενα και εξακολουθώ με απόλυτη βεβαιότητα να πιστεύω ότι η ασφάλεια στη λειτουργία του σιδηροδρόμου είναι απόλυτη βασισμένη σε πέντε υπερσύγχρονα Κέντρα Τηλεδιοίκησης (ΣΚΑ, Κόρινθος, Λάρισα, Λιανοκλάδι και Θεσσαλονίκη), σε τέσσερα επίσης υπερσύγχρονα Κέντρα Ελέγχου Σηράγγων πλήρως εξοπλισμένων με κάμερες τελευταίου τύπου και, τέλος, στο προσωπικό του ΟΣΕ που μοχθεί καθημερινά για την ομαλή λειτουργία των συρμών και την ασφαλή διακίνηση του επιβατικού κοινού».
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Γαληνός την 01 Φεβ 2025, 15:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
απτόητος
Let them make the first mistake. We make the last move.
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
Όποιος πιστεύει ότι δεν υπάρχει συγκάλυψη, είναι πληρωμένο μποτακι που παίρνει γραμμή από το Μαξίμου καθημερινά (υπάρχουν κάποια εδώ) ή καμένος νεοδημοκράτης που πιστεύει ότι ο Κουλης και ο θίασος του είναι καλή επιλογή για τη χώρα.
-
πατησιωτης
- Δημοσιεύσεις: 39932
- Εγγραφή: 06 Ιαν 2019, 06:41
- Phorum.gr user: πατησιωτης
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
Τι είναι νομίζεις το ΕΜΠ;υπουργείο;θα αναλάβει την ευθύνη καθηγητής των Τοπογράφων ή των Αρχιτεκτόνων για το υλικό που προκάλεσε την ανάφλεξη;θα είναι πόρισμα του καθηγητή Καρώνη και των βοηθών του.Saturn έγραψε: 01 Φεβ 2025, 15:49 Eρώτηση, μπορεί να είναι και χαζή, οκ, το πόρισμα θα βγει από το ΕΜΠ επισήμως και θα αναλαμβάνει αυτό την ευθύνη ή θα το βγάλει ο καθηγητής, με δεσμευτική την δική του υπογραφή?
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
Δεν ξεχνώ πού ζωπατησιωτης έγραψε: 01 Φεβ 2025, 15:59Τι είναι νομίζεις το ΕΜΠ;υπουργείο;θα αναλάβει την ευθύνη καθηγητής των Τοπογράφων ή των Αρχιτεκτόνων για το υλικό που προκάλεσε την ανάφλεξη;θα είναι πόρισμα του καθηγητή Καρώνη και των βοηθών του.Saturn έγραψε: 01 Φεβ 2025, 15:49 Eρώτηση, μπορεί να είναι και χαζή, οκ, το πόρισμα θα βγει από το ΕΜΠ επισήμως και θα αναλαμβάνει αυτό την ευθύνη ή θα το βγάλει ο καθηγητής, με δεσμευτική την δική του υπογραφή?
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
άνοιξα λίγο τα νήματα
το κράξιμο κυρίως ΔΕΝ αφορά εάν πειράχθηκε το καταγραφικό υλικό του ΟΣΕ
ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ - ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΘΗΚΕ (επομένως, ο ανακριτής έχει το γνήσιο απείραχτο υλικο)
το κράξιμο αφορά το πως έπεσε κοπτοραπτική από τα ΜΜΕ και την ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ στους διαλόγους (ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΟΣΕ)
ΠΛΗΘΟΣ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΘΡΩΝ ΚΡΑΖΟΥΝ
την κυβέρνηση και συγκεκριμένα ΜΜΕ (ΟΧΙ ΤΟΝ ΟΣΕ ΚΑΙ ΤΑ 11 ΛΕΠΤΑ ΕΑΝ ΕΛΛΕΙΠΑΝ Η ΟΧΙ)
ΠΧ - τοτε ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΗΜΑΤΑ
ΔΛΔΗ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΑΦΟΤΡΑ ΠΩΣ ΕΤΡΕΞΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΚΟΜΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣΤο συγκεκριμένο ηχητικό αναπαράχθηκε με γεωμετρικούς ρυθμούς στο σύνολο των κυβερνητικών ΜΜΕ, για να τεκμηριώσει τη θέση που είχε διατυπώσει λίγη ώρα πριν ο Μητσοτάκης, που στο διάγγελμα του έκανε λόγο για «ανθρώπινο λάθος».
Η εφημερίδα Το Βήμα, αποκαλύπτει σήμερα ότι η συγκεκριμένη συνομιλία είναι μονταρισμένη και διοχετεύτηκε με δόλο προκειμένου να στηρίξει το κυβερνητικό αφήγημα και να συγκαλύψει το μεγαλύτερο επίγειο έγκλημα στην ιστορία της χώρας.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την εφημερίδα:
Αλλοίωση συνομιλιών του σταθμάρχη με μηχανοδηγούς στη Λάρισα, που ξεριζώθηκαν παράνομα από το σύστημα καταγραφών επικοινωνιών του ΟΣΕ, λίγες μόλις ώρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη, αποκαλύπτει σήμερα το Βήμα μέσω της ανάλυσης των συγκεκριμένων τεσσάρων λέξεων του επίμαχου διαλόγου τη νύχτα 28 Φεβρουαρίου 2023. Ένα μοντάζ που αναδείκνυε μόνο το ανθρώπινο λάθος του σταθμάρχη της Λάρισας. Όπως προκύπτει από νεότερα έγγραφα των εγκληματολογικών εργαστηρίων της ΕΛΑΣ που παρουσιάζει η εφημερίδα, η υπόδειξη του σταθμάρχη για αναχώρηση τρένου προς την υποτιθέμενη λάθος πορεία, δεν αφορούσε την μοιραία αμαξοστοιχία – όπως παρουσιάστηκε την 1 Μαρτίου στο μονταρισμένο ηχητικό ντοκουμέντο (που διέρρευσε η εφημερίδα Πρώτο Θέμα), αλλά εκείνη Τοπικού συρμό που κινήθηκε κανονικά!
και ΟΧΙ εάν οι διάλογοι χάθηκαν και δεν στάλθηκαν στον ανακριτή (όπως γράφει το πόρισμα - το οποίο ΔΕΝ ασχολείται με το εάν εκαναν ΚΟΠΤΟΡΑΠΤΙΚΗ Η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ στο υπάρχον γνήσιο υλικό για να παρουσιάσουν και να τονισουν ΜΟΝΟ την ευθυνη του ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ)
https://www.newsbreak.gr/politiki/57722 ... o-egklima/
23/03/2024
και αυτονόητο κραξιμο στα ΜΜΕ (κυρίως Πρώτο Θέμα ) και κυβέρνησης
για ΜΟΝΤΑΖ
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
Συγγνώμη, αλλά αυτό το γνωρίζω κι εγώ που δεν ασχολήθηκα τότε με το θέμα και δεν το παρακολούθησα γενικά τώρα το θέμα του μονταζ, οι διαμαρτυρίες ήταν στο τί κυκλοφόρησαν στα ΜΜΕ
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
ΠΡΟΦΑΝΩΣ!!!Saturn έγραψε: 01 Φεβ 2025, 16:14 Συγγνώμη, αλλά αυτό το γνωρίζω κι εγώ που δεν ασχολήθηκα τότε με το θέμα και δεν το παρακολούθησα γενικά τώρα το θέμα του μονταζ, οι διαμαρτυρίες ήταν στο τί κυκλοφόρησαν στα ΜΜΕ
διάβασε τα νήματα και θα καταλάβεις
και το παρουσιάζουν σαν επιτυχία της ΝΔ
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
φίλε, μετά από όσα έχω διαβάσει τις τελευταίες ημέρες, θα ξανακάνω ένα χρόνο να διαβάσω έστω και λίστα για σούπερ μάρκετΓαληνός έγραψε: 01 Φεβ 2025, 16:17ΠΡΟΦΑΝΩΣ!!!Saturn έγραψε: 01 Φεβ 2025, 16:14 Συγγνώμη, αλλά αυτό το γνωρίζω κι εγώ που δεν ασχολήθηκα τότε με το θέμα και δεν το παρακολούθησα γενικά τώρα το θέμα του μονταζ, οι διαμαρτυρίες ήταν στο τί κυκλοφόρησαν στα ΜΜΕ
διάβασε τα νήματα και θα καταλάβεις
και το παρουσιάζουν σαν επιτυχία της ΝΔ![]()
![]()
![]()
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
Έχουμε αναγκαστεί ένας ολόκληρος λαός μαζί με τους συγγενείς των θυμάτων να κάνουμε το έργο που έπρεπε να κάνουν και να έχουν κάνει άλλοι
Συλλογικό τραύμα θα μας μείνει για χρόνια, να το ξέρετε
Συλλογικό τραύμα θα μας μείνει για χρόνια, να το ξέρετε
δὸς αὐτοῖς, Κύριε, κατὰ τὰ ἔργα αὐτῶν ... κατὰ τὰ ἔργα τῶν χειρῶν αὐτῶν δὸς αὐτοῖς, ἀπόδος τὸ ἀνταπόδομα αὐτῶν αὐτοῖς
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
και ο Μητσοτάκης και οι ερωτήσεις προς αυτόν ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ Ή ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ και οι τότε αποκαλύψεις
φάπα και στον Μητστάκη;

(ερώτηση στο 20:35 του βίντεο)
φάπα και στον Μητστάκη;

(ερώτηση στο 20:35 του βίντεο)
Spoiler
“A bird doesn’t sing because it has an answer, it sings because it has a song.”—Joan Walsh Anglund
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
Let them make the first mistake. We make the last move.
- Otto Weininger
- Δημοσιεύσεις: 38340
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
- Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15
Re: Ροντογιάννης(ΕΜΠ):Δεν υπήρξε αλλοίωση στα ηχητικά από τη νύχτα της σύγκρουσης
Αυτό που κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις είναι ότι υποστήριξαν κάποιοι ότι υπήρχαν 11 κομμένα λεπτά κλπ.Γαληνός έγραψε: 01 Φεβ 2025, 16:33 και ο Μητσοτάκης και οι ερωτήσεις προς αυτόν ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ Ή ΟΧΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ και οι τότε αποκαλύψεις
φάπα και στον Μητστάκη;
(ερώτηση στο 20:35 του βίντεο)
Spoiler
Ξεστραβωσου και διάβασε τι λεγατε και σταμάτα να σπαμαρεις ότι βρίσκεις χωρίς φίλτρο. Για όνομα του Θεού πια.
https://www.documentonews.gr/article/te ... anodigoy/0
Let them make the first mistake. We make the last move.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 16 Απαντήσεις
- 555 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Νετο Γκουερινο
-
- 0 Απαντήσεις
- 166 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από SeaHawk
-
- 261 Απαντήσεις
- 7506 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ναύτης
-
- 65 Απαντήσεις
- 1777 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
