Σελίδα 6 από 9

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 10:00
από vatraxos
Να το πάμε και ανάποδα;

Αν απέδωσαν φόρο 13 εκ ευρώ, με 29% φόρο, τα κέρδη τους έπρεπε να είναι περίπου 45 εκ. ευρώ. Τι λες, στέκει;

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 10:01
από vatraxos
Στα 4369 πλοία δηλαδή, βγαίνει κέρδος 10260€ ετησίως. Με ένα πλοίο δηλαδή, ο Έλληνας εφοπλιστής πρέπει να πεινάει.

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 10:12
από Spiros252
0,037% :o

Είναι σα να λέμε πως ένας ελεύθερος επαγγελματίας που βγάζει κέρδη 15.000 ευρώ το χρόνο θα πλήρωνε φόρο 5,55 ευρώ.

Δηλαδή δεν θα πλήρωνε φόρο.

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 10:22
από enterprise-psi
Ναι αλλά δίνουν δουλειές με τα ΜΜΕ , θα μείνει κόσμος άνεργος :lol:

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 10:29
από vatraxos
Spiros252 έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 10:12 0,037% :o

Είναι σα να λέμε πως ένας ελεύθερος επαγγελματίας που βγάζει κέρδη 15.000 ευρώ το χρόνο θα πλήρωνε φόρο 5,55 ευρώ.

Δηλαδή δεν θα πλήρωνε φόρο.


Νταξ, δίνουν και εθελοντικά άλλα 40 μύρια, το ποσοστό ανεβαίνει δραματικά στα 0,1638%.

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 10:38
από Spiros252
Σφαγή.. Αλλά μπορούν να φύγουν όποτε θέλουν, πρέπει να συνυπολογιστεί κι αυτό.

Αφού έχουν αποφασίσει έτσι οι κυβερνώντες γιατί δεν κάνουν κάποια νησιά φορολογικούς παραδείσους τουλάχιστον να παίρνουμε 0,16% και από άλλων χωρών εφοπλιστές;

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 10:40
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
vatraxos έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 09:58
For debt-laden Greece, shipping – a key element of Greek economic activity since ancient times – is considered a knight in shining armor at this crucial juncture. Most Greek shipping companies are family owned businesses which have been in shipping for many decades, even over a hundred years. Today, shipping is the second largest contributor to the national economy after tourism accounting for 6.5% of GDP, and employing about 290,000 people (7% of the workforce). Earnings from shipping amounted €35.4 billion in 2014.
https://www.marinelink.com/news/shippin ... torm409964

Για να δούμε λοιπόν:

Κέρδη το 2014: 35,4 δις ευρώ
Φόρος το 2014: 13,154 εκ. ευρώ

Βρήκες και online κομπιουτεράκι. Μας κάνεις τη διαίρεση;
earnings λεει το αρθρο οχι profits
earnings για ποιον;



Νομιζω οτι πρεπει να τα μεταφεις ολα αυτα σε ενα νημα με τιτλο πχ Μυθοι και αληθειες για τους εφοπλιστες η αλλον της αρεσκειας σου

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 10:48
από Εμπεδοκλής
Στην pravda ρισζοσπάστη υπάρχουν ανακοινώσεις για δωρεές εφοπλιστών και κατά τα λοιπά οι χρυσαυγίτες είναι αυτοί που τα παίρνουν...

Λίγη τσίπα...

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 11:03
από vatraxos
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 10:40
vatraxos έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 09:58
For debt-laden Greece, shipping – a key element of Greek economic activity since ancient times – is considered a knight in shining armor at this crucial juncture. Most Greek shipping companies are family owned businesses which have been in shipping for many decades, even over a hundred years. Today, shipping is the second largest contributor to the national economy after tourism accounting for 6.5% of GDP, and employing about 290,000 people (7% of the workforce). Earnings from shipping amounted €35.4 billion in 2014.
https://www.marinelink.com/news/shippin ... torm409964

Για να δούμε λοιπόν:

Κέρδη το 2014: 35,4 δις ευρώ
Φόρος το 2014: 13,154 εκ. ευρώ

Βρήκες και online κομπιουτεράκι. Μας κάνεις τη διαίρεση;
earnings λεει το αρθρο οχι profits
earnings για ποιον;



Νομιζω οτι πρεπει να τα μεταφεις ολα αυτα σε ενα νημα με τιτλο πχ Μυθοι και αληθειες για τους εφοπλιστες η αλλον της αρεσκειας σου
Earnings vs. Profit
A company's earnings are equal to revenues, minus the costs of production over a given period of time. Profit is equal to total revenue less all expenses. In the right context, these could be equal to each other, although that is rare. A company may have a substantial amount of earnings, but have very little profit. Big gaps between earnings and profits might be a sign the company spends too much time and money on unproductive activities.

Consider an example where a toy manufacturer sells $10,000 worth of toys in one week. It did not make any money from other sources over the same week, and so its total revenue is $10,000.

If it cost $7,000 to manufacture those toys, the earnings for the company are $3,000 for the week, or $10,000 - $7,000. This does not take into account other fixed costs, however. The company may have paid interest on some debt, had to pay an accountant or fix a toilet at its facility. Suppose the company incurred $1,800 worth of these overhead expenses during the week. Now, its weekly profit is only $1,200 even though earnings show $3,000.

https://www.investopedia.com/ask/answer ... profit.asp

Συνοψίζοντας, earnings = Τζίρος μείον κόστη παραγωγής
Profits = Τζίρος μείον όλα τα κόστη (παραγωγής και έκτακτα, π.χ. βλάβες).

Πάμε λοιπόν σε κάτι ελληνικό για να σου φύγει η απορία για το τι μεγέθους κέρδη βγάζουν οι εφοπλιστές:
Σύμφωνα με τα δύο υπουργεία, με βάση το Συνυποσχετικό Οικειοθελούς Φορολόγησης που βρίσκεται σε ισχύ, το 2014 τα φορολογικά έσοδα από τις ναυτιλιακές εταιρίες, έφθασαν τα 40.546.161,35 ευρώ και το 2015 τα 45.430.869,71 ευρώ. Υπάρχει δηλαδή μία αύξηση της τάξης των 4.884.708 ευρώ. Επίσης από τον αυτοτελή φόρο πλοίων το 2013 τα έσοδα ήταν 14.013.519,90 ευρώ, το 2014 ανήλθαν σε 13.154.712,39 ευρώ και το 2015 σε 17.617.781,18 ευρώ. Με μία απλή διαίρεση με βάση τα στοιχεία που κατέθεσαν οι δύο υπουργοί, προκύπτει ότι ο μέσος όρος της φορολογικής επιβάρυνσης για κάθε ναυτιλιακή εταιρία είναι 86.700,13 ευρώ τον χρόνο.

Τα ποσά ίσως να φαίνονται αυτοτελώς εντυπωσιακά, όχι όμως αν τα συγκρίνει κανείς με τα εκτιμώμενα (αφού δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία) κέρδη των ναυτιλιακών εταιριών το 2013 που φέρονται να έφθασαν τα …12.000.0000.000 ευρώ.
Για το 2013 λοιπόν, τα κέρδη έφτασαν τα 12 δις.

Θες να διαιρέσεις 14 εκ με τα 12 δις να μας πεις συντελεστή φόρου;

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 11:07
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Καταρχας δεν λεει earnings των εφοπλιστων
Δειχνεις οτι θελεις πολυ να πιστεψεις στο σεναριο αυτο που κανεις αλματα λογικης

Παμε στο δευτερο αρθρο που ανεβασες
Μιλαει για εκτιμωμενα κερση και λεει οτι δεν υπαρχουν επισημα στοιχεια
Γιατι αραγε;
Μηπως γιατι δεν ειναι στην δικαιοδοσια του Ελ υπουργειου οικονομικων;
Μηπως και αυτο το νουυμερο ειναι φανταστικο;

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 11:10
από vatraxos
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 11:07 Καταρχας δεν λεει earnings των εφοπλιστων
Δειχνεις οτι θελεις πολυ να πιστεψεις στο σεναριο αυτο που κανεις αλματα λογικης

Παμε στο δευτερο αρθρο που ανεβασες
Μιλαει για εκτιμωμενα κερση και λεει οτι δεν υπαρχουν επισημα στοιχεια
Γιατι αραγε;
Μηπως γιατι δεν ειναι στην δικαιοδοσια του Ελ υπουργειου οικονομικων;
Αλλά ποιών τα κέρδη αναφέρει; Τα δικά σου;

Το γεγονός ότι τα κέρδη είναι εκτιμώμενα, θα έπρεπε να σε προβληματίζει ακόμα περισσότερο. Τώρα, αν για να βγεις από τη δύσκολη θέση να υπερασπίζεσαι τα κέρδη των εφοπλιστών όπως κάνουν τα τσιράκια τους και οι χρυσαυγίτες, θες να αμφισβητείς τα στοιχεία που παρέθεσα, μπορείς κατά την προσφιλή σου συνήθεια να ψάξεις και να μας φέρεις στοιχεία για τα αντίστοιχα έτη.

Το δεδομένο είναι ότι οι εφοπλιστές φορολογούνται με tonage tax που είναι τεκμαρτό και υπολογίζεται με βάση τη χωρητικότητα και την ηλικία των πλοίων και όχι με βάση την εμπορική τους δραστηριότητα.

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 11:12
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το γεγονός ότι τα κέρδη είναι εκτιμώμενα, θα έπρεπε να προβληματίζει εσενα καθως οι φοροαπαλλαγες δεν γινονται σε εκτιμωμενα κλερφη αλλα σε συγκεκριμενα κερδη

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 11:13
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
vatraxos έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 11:10 [
Το δεδομένο είναι ότι οι εφοπλιστές φορολογούνται με tonage tax που είναι τεκμαρτό και υπολογίζεται με βάση τη χωρητικότητα και την ηλικία των πλοίων και όχι με βάση την εμπορική τους δραστηριότητα.

Tonnage tax εφαρμοζει ολος ο ντουνιας πλεον
The first country to introduce a tonnage tax was Greece back in 1957.[1] Today, tonnage tax rules are applied in many countries, including 18 EU countries. The latest tonnage tax regime to have received the approval of the European Commission is the Maltese tonnage tax scheme on 19 December 2017.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tonnage_tax

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 11:17
από vatraxos
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 11:12 Το γεγονός ότι τα κέρδη είναι εκτιμώμενα, θα έπρεπε να προβληματίζει εσενα καθως οι φοροαπαλλαγες δεν γινονται σε εκτιμωμενα κλερφη αλλα σε συγκεκριμενα κερδη
Όχι.

Επί των κερδών δεν υπάρχει φόρος διότι αυτός υπολογίζεται τεκμαρτά επί της χωρητικότητας και της ηλικίας των πλοίων. Διάβασε πάλι τι έγραψα.

Re: Λευκωμα υποψηφιων Χρυσης Αυγης

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2018, 11:18
από vatraxos
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 11:13
vatraxos έγραψε: 14 Νοέμ 2018, 11:10 [
Το δεδομένο είναι ότι οι εφοπλιστές φορολογούνται με tonage tax που είναι τεκμαρτό και υπολογίζεται με βάση τη χωρητικότητα και την ηλικία των πλοίων και όχι με βάση την εμπορική τους δραστηριότητα.

Tonnage tax εφαρμοζει ολος ο ντουνιας πλεον
The first country to introduce a tonnage tax was Greece back in 1957.[1] Today, tonnage tax rules are applied in many countries, including 18 EU countries. The latest tonnage tax regime to have received the approval of the European Commission is the Maltese tonnage tax scheme on 19 December 2017.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tonnage_tax
Έλα ρε, ανακάλυψες την Αμερική; Κάτι ξεπερασμένα κοθμοθνια που έλεγαν ότι το κράτος είναι εργαλείο της αστικής τάξης τα έχεις υπόψη σου;