Fata_Morgana έγραψε: 25 Ιουν 2024, 21:14
Ασέβαστος έγραψε: 25 Ιουν 2024, 21:06
foscilis έγραψε: 24 Ιουν 2024, 22:59
Μπορώ να το δεχτώ για τον καπετάνιο και ίσως 1-2 μέλη ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ που τα πυροτεχνήματα τα έριξε το ίδιο το πλοίο δλδ ήταν μέρος της εμπειρίας ας πούμε. Ή και ως συνεργούς άμα είδαν τους μαλάκες να τα κουβαλάνε και δεν τους εμπόδισαν. Αλλά να πηγαίνει όλο το πλήρωμα μέσα μέχρι και η καμαριέρα ενώ τους επιβάτες δεν τους ενοχλεί κανείς, μιλάμε ούτε σε μπανανίες.
και οι 2. αμα δεν εχετε ιδεα, μην κρινετε.
οι πελατες, που νοικιαζουν ενα γιωτ, που αξιζει 10.000 φορες το ποσο που πληρωνουν, δεν ειναι τα αφεντικα μεσα στο γιωτ. το πληρωμα και ο καπετανιος τους βαζουν σαφη ορια.
ας πουμε οτι κι αν ακουτε στα ραδιο αρβυλα, αμα μπει πρεζα στο παπορι το πληρωμα τους εχει διωξει αμεσα με τις κλωτσες.
ολες οι αποφασεις, και ολες οι ευθυνες, ειναι του καπετανιου, σε συνεργασια με το πληρωμα.
Να φωνάξουμε και κάναν άλλο γιωτοκαπετάνιο να μας πει γνώμη για τις ραδιοαρβύλες;
Πτολεμαίος είσαι σχετικός;
Δεν είμαι ναυτικός.
Ασχολούμαι με ναυτικά ναυάγια και έχω διαβάσει εκατοντάδες.
Fata, όπως στα λέει είναι.
Στο πλοίο κουμάντο κάνει ο καπετάνιος και ότι γίνεται είναι υπ'ευθυνη του.
Ένας από τους κυρίους λόγους είναι ότι ένα καράβι δεν είναι κάτι σταθερό όπως είναι τα γραφεία μιας εταιρείας, ένα συνεργείο, ένα κατάστημα.
Είναι ένα όχημα το οποίο κινείται πάνω σε ένα ασταθές.ζουμί και το οποίο όχημα (vessel πιο σωστά) πρέπει να φτάνει στον προορισμό του σωο χωρίς να βυθιστεί και χωρις να βυθίσει κάποιον άλλο κάτι το οποίο δεν είναι και τόσο σπάνιο.
Είναι ευάλωτο σε κακοκαιρίες (δες μόνο πόσα ναυάγια και κυρίως για τι τέρατα καράβια έχουν πνίξει οι Great Lakes. "Λίμνες" έτσι; δεν μιλάω καν για ωκεανούς).
Δεν πρέπει επ'ουδενι να μείνει από μηχανή.
Αν βυθιστεί θα μολύνει, πιθανόν να πνιγεί κόσμος, θα χαθεί το εμπόρευμα, κοστίζει σαν κατασκευή και σαν συντήρηση πολλά εκατομμύρια, δεν ανελκυεται, υπάρχει πιθανότητα αν εκπέμψει sos να μην έχει στα 500+ μίλια γύρω του ψυχή να το βοηθήσει, ούτε στεριανη αλλά ούτε και πλεούμενη.
Δεν φρενάρει με καμία παναγια, όχι απότομα τουλάχιστον και ακόμα και για ένα εξάρτημα μπορεί να βυθιστεί (δες Estonia).
Μπορεί να προκαλέσει τεράστια καταστροφή (δες γέφυρα Αμερική πριν κάνα τρίμηνο και γέφυρα κάπου στην Σκανδιναβία που την έκοψε και έπεσαν αυτοκίνητα στο κενό).
Για όλα αυτά και πολλά άλλα ο καπετάνιος είναι η σημαντικότερη περσονα πάνω στο πλοίο.
Δες τι ξεβρακωμα έφαγε ο καπετάνιος του Oceanos και του Κόστα Κονκορντια που εγκατέλειψαν τα πλοία πριν φύγει ο υπόλοιπος κοσμος/επιβάτες καθώς βυθιζονταν.
Γιατι να δυσανασχετουμε όταν φευγουν και αυτοί σαν κανονικοί άνθρωποι πάνω από ένα καράβι;
Διότι είναι οι καπετάνιοι και χιλιάδες στην ναυτική ιστορία έχουν επιλέξει να μείνουν στο καράβι τους που βουλιάζει.
Ααλη μπάλα, άλλος κόσμος.
Έχει άλλους κανόνες η θάλασσα, ο ιδιοκτήτης δεν είναι ακριβώς όπως είναι τα αφεντικά στην στεριά.
Το πιθανότερο είναι να τους έταξαν (ή να περίμεναν) καλά τιπς και γι' αυτό έγινε αυτό που έγινε.