Σε είκοσι χρόνια 180 μονο;
Σα πολλά δε σου έχει ζητήσει;
Σε είκοσι χρόνια 180 μονο;
Κοιτα. Οπως εγραψα για 20 χρονια δεν μου ζητησε τιποτα.
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
Είναι μεγάλα τα νούμερα αλλά επειδή έγινε και επισκευή από ότι έχω καταλαβει θα πρέπει να δούμε τι καίει με ιδανικές συνθήκες οδήγησης και μετά τι καίει στις υψηλές στροφές. Μην έγινε καμία πατάτα στο χρονισμό, λέμε τώρα.Bazoomba έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:05Υπάρχουν ελάχιστοι αυτοκινητόδρομοι που επιτρέπουν ταχύτητες που διαφοροποιούν την αεροδυναμική συμπεριφορά σε τέτοιο βαθμό. Τα tests των αυτοκινητοβιομηχανιών για την κατανάλωση εκτός πόλεων γίνονται στα 80-100 χλμ/ ώρα, δηλαδή η μέση ταχύτητα στους ελληνικούς δρόμους. Αυτό του hundai δίνει τιμές εργοστασιακών μετρήσεων στα 5.7 λίτρα ανά εκατό. Έστω ότι οι μουφατζίδες της Χιουντάι έκανα μπαγαμποντιές και οι πραγματική κατανάλωση σε αυτές τις ταχύτητες περιλαμβάνοντας τις προσαρμογές που κάνουν για την εξομοίωση της οπισθέλκουσας είναι 7 λίτρα/100. ΜΙλάμε για μια διαφορά 4 λίτρων. Δηλάδή σχεδόν 50%. Για να πετύχεις τέτοια διαφοροποίηση θα πρέπει να οδηγείς με ανοικτά παράθυρα στην Εγνατία πηγαίνοντας με 200.
Είναι μεγάλα τα νούμερα παίδες. Mιλάμε για το σκατουλάκι των 1400 κυβικών.![]()
Δεν ξερω να σου απαντησω σ αυτο
Μα σου ειπα πως δεν τα εκανα ολα αυτα για να μειωσω τη καταναλωση...άσχετα αν το περιμενα κι αυτο. Αλλά με αφορμη τη φλαντζα ειπα να τ αλλαξω ολα να το κρατησω λιγα χρονια ακομη.Ερμής έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:42 Πολλά μου φαίνονται και αυτά για τόσα χιλιόμετρα. Από την άλλη μια φορά έχω μπει στη ζωή μου σε Χίουνται (αξεντ η σκούπε ήταν δε θυμάμαι) και κατεβαινοντας φίλησα το χώμα, αφού ορκίστηκα στον εαυτό μου πως δε θα ξαναμπω μέσα.
Το πιστεύω πως δεν οδηγείς γρήγορα.
Ναι δε διαφωνώ. Παραπάνω είπες όμως ότι η κατανάλωση πάντα έτσι ήταν λίγο πολύ με μικρές διακυμάνσεις. Εκτός και αν κατάλαβα λάθοςΆφαντος έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:49Μα σου ειπα πως δεν τα εκανα ολα αυτα για να μειωσω τη καταναλωση...άσχετα αν το περιμενα κι αυτο. Αλλά με αφορμη τη φλαντζα ειπα να τ αλλαξω ολα να το κρατησω λιγα χρονια ακομη.Ερμής έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:42 Πολλά μου φαίνονται και αυτά για τόσα χιλιόμετρα. Από την άλλη μια φορά έχω μπει στη ζωή μου σε Χίουνται (αξεντ η σκούπε ήταν δε θυμάμαι) και κατεβαινοντας φίλησα το χώμα, αφού ορκίστηκα στον εαυτό μου πως δε θα ξαναμπω μέσα.
Το πιστεύω πως δεν οδηγείς γρήγορα.
Αυτο που μ εκανε να ανεβασω το θεμα ηταν οτι πηγα σε 2 κτεο κ τα καυσαερια βγαινουν ιδανικα κ στα δυο κτεο.Ερμής έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:42 Πολλά μου φαίνονται και αυτά για τόσα χιλιόμετρα. Από την άλλη μια φορά έχω μπει στη ζωή μου σε Χίουνται (αξεντ η σκούπε ήταν δε θυμάμαι) και κατεβαινοντας φίλησα το χώμα, αφού ορκίστηκα στον εαυτό μου πως δε θα ξαναμπω μέσα.
Το πιστεύω πως δεν οδηγείς γρήγορα.
Οχι παντα. Τα τελευταια 2 χρονια. 22 + 23.Ερμής έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:52Ναι δε διαφωνώ. Παραπάνω είπες όμως ότι η κατανάλωση πάντα έτσι ήταν λίγο πολύ με μικρές διακυμάνσεις. Εκτός και αν κατάλαβα λάθοςΆφαντος έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:49Μα σου ειπα πως δεν τα εκανα ολα αυτα για να μειωσω τη καταναλωση...άσχετα αν το περιμενα κι αυτο. Αλλά με αφορμη τη φλαντζα ειπα να τ αλλαξω ολα να το κρατησω λιγα χρονια ακομη.Ερμής έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:42 Πολλά μου φαίνονται και αυτά για τόσα χιλιόμετρα. Από την άλλη μια φορά έχω μπει στη ζωή μου σε Χίουνται (αξεντ η σκούπε ήταν δε θυμάμαι) και κατεβαινοντας φίλησα το χώμα, αφού ορκίστηκα στον εαυτό μου πως δε θα ξαναμπω μέσα.
Το πιστεύω πως δεν οδηγείς γρήγορα.
Tι πατάτα να γίνει στον χρονισμό; Φλάτζα του έκαψε και την άλλαξε, δεν έκανε ρεκτιφιέ.xlsms έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:43Είναι μεγάλα τα νούμερα αλλά επειδή έγινε και επισκευή από ότι έχω καταλαβει θα πρέπει να δούμε τι καίει με ιδανικές συνθήκες οδήγησης και μετά τι καίει στις υψηλές στροφές. Μην έγινε καμία πατάτα στο χρονισμό, λέμε τώρα.Bazoomba έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:05Υπάρχουν ελάχιστοι αυτοκινητόδρομοι που επιτρέπουν ταχύτητες που διαφοροποιούν την αεροδυναμική συμπεριφορά σε τέτοιο βαθμό. Τα tests των αυτοκινητοβιομηχανιών για την κατανάλωση εκτός πόλεων γίνονται στα 80-100 χλμ/ ώρα, δηλαδή η μέση ταχύτητα στους ελληνικούς δρόμους. Αυτό του hundai δίνει τιμές εργοστασιακών μετρήσεων στα 5.7 λίτρα ανά εκατό. Έστω ότι οι μουφατζίδες της Χιουντάι έκανα μπαγαμποντιές και οι πραγματική κατανάλωση σε αυτές τις ταχύτητες περιλαμβάνοντας τις προσαρμογές που κάνουν για την εξομοίωση της οπισθέλκουσας είναι 7 λίτρα/100. ΜΙλάμε για μια διαφορά 4 λίτρων. Δηλάδή σχεδόν 50%. Για να πετύχεις τέτοια διαφοροποίηση θα πρέπει να οδηγείς με ανοικτά παράθυρα στην Εγνατία πηγαίνοντας με 200.xlsms έγραψε: 28 Δεκ 2023, 20:51
Όσο αυξάνει η ταχύτητα αυξάνει και η κατανάλωση. Με 90 βγάζεις ας πούμε 300χλμ με γεμάτο ντεπόζιτο. Με 150χλμ/ωρα βγαζεις πολύ λιγότερα.
Είναι μεγάλα τα νούμερα παίδες. Mιλάμε για το σκατουλάκι των 1400 κυβικών.![]()
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
Πότε έκαψε φλάτζα;Άφαντος έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:56Οχι παντα. Τα τελευταια 2 χρονια. 22 + 23.Ερμής έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:52Ναι δε διαφωνώ. Παραπάνω είπες όμως ότι η κατανάλωση πάντα έτσι ήταν λίγο πολύ με μικρές διακυμάνσεις. Εκτός και αν κατάλαβα λάθοςΆφαντος έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:49
Μα σου ειπα πως δεν τα εκανα ολα αυτα για να μειωσω τη καταναλωση...άσχετα αν το περιμενα κι αυτο. Αλλά με αφορμη τη φλαντζα ειπα να τ αλλαξω ολα να το κρατησω λιγα χρονια ακομη.
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09 Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
Ναι, φλατζα, πλανισμα καπακιων κ καθάρισμα.Bazoomba έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:57Tι πατάτα να γίνει στον χρονισμό; Φλάτζα του έκαψε και την άλλαξε, δεν έκανε ρεκτιφιέ.xlsms έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:43Είναι μεγάλα τα νούμερα αλλά επειδή έγινε και επισκευή από ότι έχω καταλαβει θα πρέπει να δούμε τι καίει με ιδανικές συνθήκες οδήγησης και μετά τι καίει στις υψηλές στροφές. Μην έγινε καμία πατάτα στο χρονισμό, λέμε τώρα.Bazoomba έγραψε: 28 Δεκ 2023, 21:05
Υπάρχουν ελάχιστοι αυτοκινητόδρομοι που επιτρέπουν ταχύτητες που διαφοροποιούν την αεροδυναμική συμπεριφορά σε τέτοιο βαθμό. Τα tests των αυτοκινητοβιομηχανιών για την κατανάλωση εκτός πόλεων γίνονται στα 80-100 χλμ/ ώρα, δηλαδή η μέση ταχύτητα στους ελληνικούς δρόμους. Αυτό του hundai δίνει τιμές εργοστασιακών μετρήσεων στα 5.7 λίτρα ανά εκατό. Έστω ότι οι μουφατζίδες της Χιουντάι έκανα μπαγαμποντιές και οι πραγματική κατανάλωση σε αυτές τις ταχύτητες περιλαμβάνοντας τις προσαρμογές που κάνουν για την εξομοίωση της οπισθέλκουσας είναι 7 λίτρα/100. ΜΙλάμε για μια διαφορά 4 λίτρων. Δηλάδή σχεδόν 50%. Για να πετύχεις τέτοια διαφοροποίηση θα πρέπει να οδηγείς με ανοικτά παράθυρα στην Εγνατία πηγαίνοντας με 200.
Είναι μεγάλα τα νούμερα παίδες. Mιλάμε για το σκατουλάκι των 1400 κυβικών.![]()
![]()
Πριν τρεις μηνες