Ερμής έγραψε: 06 Νοέμ 2018, 12:10
stergiosbik έγραψε: 06 Νοέμ 2018, 12:01
Ερμής έγραψε: 06 Νοέμ 2018, 10:37
Η καλύτερη τοποθεσία απο θέμα τοποθεσίας και μόνο είναι Λαμία-Λιβαδειά-Βόλος-Λάρισα επειδή είναι στο κέντρο και τους βολεύει όλους.
Στις υποδομές πονάνε όλοι καθώς και το ότι δεν υπάρχει το κοινό να το στηρίξει.
Μη ξεχνάμε οτι για να "βγει" ένας τέτοιος χώρος, δεν αρκεί ένα GP τη χρονιά.
Μια πιστα οχι επιπεδου F1 νομιζω οτι μπορει να σταθει.
Εγραψα και πιο πανω οτι λογω καιρικων συνθηκων μπορει ανετα να φιλοξενει 365 μερες δοκιμες αυτοκινητοβιομηχανιων.
Αυτο απο μονο του σημαινει πολλα εσοδα.
Βαλε και αγωνες αλλα και διαφορα event,να πως μπορει να σταθει οικονομικα.
Αλλωστε τι παραπανω εχει η Πορτογαλια που εχει καμποσες πιστες;
τότε που νομίζεις οτι οφείλεται πως δεν έχουμε σοβαρή πίστα στην Ελλάδα.
Οι πιο σοβαρές είναι τα Μέγαρα και οι Σέρρες, οι οποίες σε μια άλλη ανεπτυγμένη χώρα θα ήταν απλά καλες πίστες για καρτ.
Οφειλεται στην κρατικη αδιαφορια.
Αν η πολιτεια ηθελε πραγματικα να βοηθησει θα μπορουσε να συνεργαστει με ιδιωτες ετσι ωστε να γινει μια αξιολογη πιστα.
Οχι ομως επιπεδου F1.
Θα ηταν λαθος.
Π.χ. στον Βολο που εχει και το αεροδρομιο της Αγχιαλου θα μπορουσε να γινει κατι.
Μπορουσε ακομη και με μια μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια να προσπαθησει να κανει κατι.
Να παραχωρησει χωρο και να φτιαξει ορισμενες υποδομες και η αυτοκινητοβιομηχανια να κανει τα υπολοιπα.
Θα την χαλουσε π.χ. την Τoyota να εχει εναν δικο τη χωρο 365 μερες και να αναλαβει και την ολη εκμεταλλευση;
Απλα επειδη το κρατος ειναι μπουρδελο και κανεις δεν ξερει τι του ξημερωνει,κανενας σοβαρος επενδυτης δεν θα δεχτει να συνεργαστει ή να εχει παρε δωσε με το Ελ δημοσιο.