Re: Να επανενταχθεί;
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2023, 18:56
Υπάρχουν εγκλήματα που δεν βρέθηκαν ποτέ οι πραγματικοί θύτες. Δεν έχουμε καμία κοινωνία αγγέλων με αγγέλους πολιτικούς, δικαστικούς και λειτουργούς. Το βλέπουμε.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Άλλο οι πορτοφολάδες και οι διαρρήκτες (που δρουν χωρίς να επιχειρούν σωματική βλάβη ή όταν κάποιοι είναι απόντες) άλλο οι πολιτικοι και η "ελίτ" γενικότερα και άλλο κάποιος που επιχειρεί σωματική βία, απειλή ή και τον τραυματισμό ή θάνατο κάποιου ανθρώπου μικρού ή μεγάλου για το κέφι του ή για προσωπικό κέρδος.OANNHSEA έγραψε: 10 Μάιος 2023, 18:45Κοστίζει... Κοστίζει πολύ...ik_90 έγραψε: 10 Μάιος 2023, 18:13Πάτε καλά ρε; Τι «διλήμματα» είναι αυτά;Ναύτης έγραψε: 10 Μάιος 2023, 13:11 Το έγκλημα έγινε στην Τουρκία, βέβαια, αλλά υποτιθέστω ότι ένα παρόμοιο περιστατικό συνέβαινε στην Ελλάδα, ρωτώ, για τούτον εδώ, τι θεωρείτε ότι είναι δίκαιο:
α) Να τον χώσουν σ' ένα βαθύ μπουντρούμι μέχρι να ψοφήσει;
β) Να του επιβληθεί μια ανθρωπιστική ποινή εγκλεισμού και εν συνεχεία να επανενταχθεί στην κοινωνία;
Με άλλα λόγια, κατά τη γνώμη σας πρέπει ή δεν πρέπει για ορισμένα ειδεχθή εγκλήματα να ισχύει η ποινή των ισόβιων δεσμών, χωρίς προνόμια και χωρίς δυνατότητα αποφυλάκισης υπό όρους;
Πρώτον, δεν υπάρχει (και δεν υπήρξε ποτέ) σωφρονιστικό σύστημα. Μπαίνουν μέσα παραβατικοί και παράνομοι και βγαίνουν απάνθρωπα κτήνη.
Δεύτερον και άμεσα συνδεδεμένο με το πρώτο, τέτοια κτήνη πρέπει να αποβάλλονται από την κοινωνία, αφού αποδεδειγμένα δεν μπορούν να σωφρονιστούν. Οπότε είτε να σαπίζουν στη φυλακή είτε να δημιουργούνται ειδικά μέρη και να μένουν εκεί, μακριά από νομοταγείς πολίτες και κυρίως, ανθρώπους.
Θα το πληρώσεις εσύ αυτό το ποσό;
Μετά υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα...
Εάν θέλεις να το κάνεις αυτό σε έναν που έκανε κάποιους να πονέσουν, γιατί να μην το κάνεις αυτό και σε άλλους που κάνουν πολύ κόσμο να πονέσει, όπως π.χ. τους πορτοφολάδες ή τους διαρρήκτες ή τους πολιτικούς που κλέβουν μεγάλα ποσά...
.
Ναι, μετά διάβασα τι έκανε. Καλή λύση ο ταύρος και με στυλ, απλά έλεγα μπας και το σώζαμε κάνα όργανο να σωθεί κάνας άνθρωπος.Ερμής έγραψε: 10 Μάιος 2023, 16:49Θα περάσει καιρός.Otto Weininger έγραψε: 10 Μάιος 2023, 13:56 Όχι θανατική ποινή.
Γκουαντάναμο μέχρι να φτάσει να κανει διαλογο με τους τοίχους.
Κάτι τέτοιο όμως θα τον κάνει σύντομα να ξεράσει το γαλα της πουτάνας που τον βυζαξε και μάλιστα χωρίς να υπάρχει πιθανοτητα σωτηριας.
![]()
Και τα δυο εχουν σημασια, ιδιο ειναι να κατσεις 20 χρονια μεσα και ιδιο να κατσεις μεχρι την Παρασκευη;zteo έγραψε: 10 Μάιος 2023, 19:36 Να θέσω εγώ ένα ποιο ουσιώδες δίλημμα. Σημασία έχει το εύρος τις ποινής η το περιεχόμενο της.
Δηλαδη σημασία έχει εάν θα φάει 20 η 100 χρόνια φυλακή η τι θα κάνει μέσα στην φυλακή ώστε να επανανταχθει στην κοινωνια( εάν γίνεται).
Για μενα υπαρχει ενα οριο μετα το οποιο η επανενταξη δεν εχει κανενα νοημα, και χρειαζεται εκτελεση.zteo έγραψε: 10 Μάιος 2023, 19:36 Να θέσω εγώ ένα ποιο ουσιώδες δίλημμα. Σημασία έχει το εύρος τις ποινής η το περιεχόμενο της.
Δηλαδη σημασία έχει εάν θα φάει 20 η 100 χρόνια φυλακή η τι θα κάνει μέσα στην φυλακή ώστε να επανανταχθει στην κοινωνια( εάν γίνεται).
Το ίδιο δίλημμα είναι. Αν απαντήσεις "όχι" στο δίλλημα του νηματοθέτη, προφανώς δεν σε νοιάζει τι θα κάνει μέσα. Ας βγάλει και φωτοστέφανο.zteo έγραψε: 10 Μάιος 2023, 19:36 Να θέσω εγώ ένα ποιο ουσιώδες δίλημμα. Σημασία έχει το εύρος τις ποινής η το περιεχόμενο της.
Δηλαδη σημασία έχει εάν θα φάει 20 η 100 χρόνια φυλακή η τι θα κάνει μέσα στην φυλακή ώστε να επανανταχθει στην κοινωνια( εάν γίνεται).
Είμαστε άνθρωποι και γι' αυτό δεν μπορεί ποτέ να αποκλειστεί το ενδεχόμενο του λάθους ή της πλάνης. Ωστόσο, είναι άλλο πράγμα να σκοτώνεις κάποιον κι άλλο να τον φυλακίζεις. Η διαφορά είναι ότι η πρώτη ποινή είναι αμετάκλητη, δεν διορθώνεται.Bic έγραψε: 10 Μάιος 2023, 14:49Αφού όμως θεωρείς τα ισόβια χειρότερα απ' την εκτέλεση, στην περίπτωση δικαστικής πλάνης που αφορά κάποιον ισοβίτη τι γίνεται;Ναύτης έγραψε: 10 Μάιος 2023, 13:54Γιατί η θανατική ποινή είναι αμετάκλητη και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις δικαστικής πλάνης.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 10 Μάιος 2023, 13:52
γιατί; να επιβαρύνονται οι φορολογούμενοι τη διαβίωση ενός τέτοιου ατόμου;
Άλλη λέξη ο νόμος και άλλες λέξεις το σωφρονιστικό σύστημα. Άλλωστε επίσης πουθενά δεν λέει ο νόμος ότι οι ποινές έχουν στόχο την ικανοποίηση του κάθε καραγκιόζη που ψάχνει να βρει ποιος είναι πιο κακός απ' αυτόν για να έχει να καμώνεται ότι είναι από τη μεριά του δίκιου.foscilis έγραψε: 10 Μάιος 2023, 14:44Περί ευφημισμού πρόκειται. Πουθενά μα πουθενά δε λέει ο νόμος ότι όντως οι ποινές έχουν στόχο τον σωφρονισμό, αν ήταν έτσι άλλωστε θα υπήρχε κάποιου είδους τεστ καλοσύνης σαν προϋπόθεση για να αποφυλακιστείς. Και η ιδέα ότι όλοι οι άνθρωποι μπορούν να γίνουν καλοί είναι παντελώς αστήρικτη.άγνωστος γνωστός έγραψε: 10 Μάιος 2023, 14:33Δεν πρέπει. Το σωφρονιστικό σύστημα πρέπει να είναι αυτό που λέει το όνομά του. Σωφρονιστικό.Ναύτης έγραψε: 10 Μάιος 2023, 13:11 Το έγκλημα έγινε στην Τουρκία, βέβαια, αλλά υποτιθέστω ότι ένα παρόμοιο περιστατικό συνέβαινε στην Ελλάδα, ρωτώ, για τούτον εδώ, τι θεωρείτε ότι είναι δίκαιο:
α) Να τον χώσουν σ' ένα βαθύ μπουντρούμι μέχρι να ψοφήσει;
β) Να του επιβληθεί μια ανθρωπιστική ποινή εγκλεισμού και εν συνεχεία να επανενταχθεί στην κοινωνία;
Με άλλα λόγια, κατά τη γνώμη σας πρέπει ή δεν πρέπει για ορισμένα ειδεχθή εγκλήματα να ισχύει η ποινή των ισόβιων δεσμών, χωρίς προνόμια και χωρίς δυνατότητα αποφυλάκισης υπό όρους;
Ναι βρε, μη μου εξηγείς τα αυτονόητα, δεν ρώτησα αυτό.Ναύτης έγραψε: 10 Μάιος 2023, 22:06Είμαστε άνθρωποι και γι' αυτό δεν μπορεί ποτέ να αποκλειστεί το ενδεχόμενο του λάθους ή της πλάνης. Ωστόσο, είναι άλλο πράγμα να σκοτώνεις κάποιον κι άλλο να τον φυλακίζεις. Η διαφορά είναι ότι η πρώτη ποινή είναι αμετάκλητη, δεν διορθώνεται.
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι θες να μού πεις, αλλά ας το κάνω πιο ξεκάθαρο.Bic έγραψε: 11 Μάιος 2023, 12:23Ναι βρε, μη μου εξηγείς τα αυτονόητα, δεν ρώτησα αυτό.Ναύτης έγραψε: 10 Μάιος 2023, 22:06Είμαστε άνθρωποι και γι' αυτό δεν μπορεί ποτέ να αποκλειστεί το ενδεχόμενο του λάθους ή της πλάνης. Ωστόσο, είναι άλλο πράγμα να σκοτώνεις κάποιον κι άλλο να τον φυλακίζεις. Η διαφορά είναι ότι η πρώτη ποινή είναι αμετάκλητη, δεν διορθώνεται.Bic έγραψε: 10 Μάιος 2023, 14:49
Αφού όμως θεωρείς τα ισόβια χειρότερα απ' την εκτέλεση, στην περίπτωση δικαστικής πλάνης που αφορά κάποιον ισοβίτη τι γίνεται;
Απλά, επισήμανα μια αντίφαση σ' αυτά που είπες, επειδή λες ότι θεωρείς τα ισόβια χειρότερη ποινή από την θανατική, οπότε καλύτερα να του ρίξουν ισόβια (για αυτόν τον λόγο, επειδή είναι χειρότερη, όχι επειδή μπορεί να ανακληθεί).
Νομίζεις, ξέρουν πολλοί ότι ο νέος ΠΚ που ψηφίστηκε το 2019 εναρμονίζεται στους κανόνες και τις οδηγίες της ΕΕ;Scouser έγραψε: 10 Μάιος 2023, 14:02 Το 80% του πληθυσμού θα συμφωνούσε με τον ισόβιο εγκλεισμό τουλάχιστον (φρονώ ότι ένα πολύ σημαντικό ποσοστό θα ήθελε και θανατική ποινή). Το ερώτημα είναι, αφού σχεδόν όλοι συμφωνούμε και δεν υπάρχει κάποιο εξωτερικό εμπόδιο, γιατί το βρωμοκράτος δεν λειτουργεί αναλόγως, αλλά μάλλον φιλελευθεροποιεί συνέχεια τις ποινές;
Ωραία, για να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν, εξήγησέ μου αν θες τα εξής:Ναύτης έγραψε: 11 Μάιος 2023, 12:31Δεν κατάλαβα ακριβώς τι θες να μού πεις, αλλά ας το κάνω πιο ξεκάθαρο.Bic έγραψε: 11 Μάιος 2023, 12:23Ναι βρε, μη μου εξηγείς τα αυτονόητα, δεν ρώτησα αυτό.Ναύτης έγραψε: 10 Μάιος 2023, 22:06
Είμαστε άνθρωποι και γι' αυτό δεν μπορεί ποτέ να αποκλειστεί το ενδεχόμενο του λάθους ή της πλάνης. Ωστόσο, είναι άλλο πράγμα να σκοτώνεις κάποιον κι άλλο να τον φυλακίζεις. Η διαφορά είναι ότι η πρώτη ποινή είναι αμετάκλητη, δεν διορθώνεται.
Απλά, επισήμανα μια αντίφαση σ' αυτά που είπες, επειδή λες ότι θεωρείς τα ισόβια χειρότερη ποινή από την θανατική, οπότε καλύτερα να του ρίξουν ισόβια (για αυτόν τον λόγο, επειδή είναι χειρότερη, όχι επειδή μπορεί να ανακληθεί).
Είμαι κατά της θανατικής ποινής για λόγους που έχω εξηγήσει (και επίσης γιατί πιστεύω ότι οι ανθρώπινες κοινωνίες δεν πρέπει να μεταβάλλονται σε δήμιους, ανεξάρτητα από τον λόγο).
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι πολλή χειρότερη τιμωρία ο ισόβιος (κι όταν λέμε ισόβια, εννοούμε ισόβια) εγκλεισμός (εννοείται υπό αυστηρούς όρους και χωρίς προνόμια), από τον θάνατο. Πράγματι, θεωρώ ότι υπάρχουν κατηγορίες ειδεχθών εγκλημάτων στις οποίες πρέπει να επιβάλλεται αυτή η εξαιρετικά αυστηρή τιμωρία, ώστε να αποδίδεται δίκαιο.
Γιατί ο θάνατος είναι μια στιγμή, το να κάτσεις 30-40 χρόνια πεταμένος σ' ένα μπουντρούμι είναι μια αιωνιότητα.Bic έγραψε: 11 Μάιος 2023, 12:51Ωραία, για να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν, εξήγησέ μου αν θες τα εξής:Ναύτης έγραψε: 11 Μάιος 2023, 12:31Δεν κατάλαβα ακριβώς τι θες να μού πεις, αλλά ας το κάνω πιο ξεκάθαρο.Bic έγραψε: 11 Μάιος 2023, 12:23
Ναι βρε, μη μου εξηγείς τα αυτονόητα, δεν ρώτησα αυτό.
Απλά, επισήμανα μια αντίφαση σ' αυτά που είπες, επειδή λες ότι θεωρείς τα ισόβια χειρότερη ποινή από την θανατική, οπότε καλύτερα να του ρίξουν ισόβια (για αυτόν τον λόγο, επειδή είναι χειρότερη, όχι επειδή μπορεί να ανακληθεί).
Είμαι κατά της θανατικής ποινής για λόγους που έχω εξηγήσει (και επίσης γιατί πιστεύω ότι οι ανθρώπινες κοινωνίες δεν πρέπει να μεταβάλλονται σε δήμιους, ανεξάρτητα από τον λόγο).
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι πολλή χειρότερη τιμωρία ο ισόβιος (κι όταν λέμε ισόβια, εννοούμε ισόβια) εγκλεισμός (εννοείται υπό αυστηρούς όρους και χωρίς προνόμια), από τον θάνατο. Πράγματι, θεωρώ ότι υπάρχουν κατηγορίες ειδεχθών εγκλημάτων στις οποίες πρέπει να επιβάλλεται αυτή η εξαιρετικά αυστηρή τιμωρία, ώστε να αποδίδεται δίκαιο.
Γιατί θεωρείς τον ισόβιο εγκλεισμό, και όχι τον θάνατο, ως την χειρότερη δυνατή τιμωρία για κάποια ειδεχθή εγκλήματα;