AlienWay έγραψε: 31 Αύγ 2022, 13:14
Διαβάζοντας τα παραπάνω, αποκόμισα ένα γενικό νόημα, ένα σκεπτικό που υποβόσκει ως ανταπάντηση σε αθέμιτες πρακτικές διαλόγου.
Εχω όμως έναν προβληματισμό και θέλω να στον θέσω:
Υπέθεσε για λίγο ότι μπαίνεις ως καινούργιο μέλος σε ένα φόρουμ Χ. Δεν γνωρίζεις τίποτα σχετικά με αυτό (και δεν οφείλεις να γνωρίζεις κιόλα).
Βλέπεις λοιπόν κάποια μέλη, να επιχειρηματολογούν τόσο ανόητα και τόσο ακραία, που μοιάζουν να παρωδούν τις θέσεις τις οποίες εκφράζουν. Λες "ρε, πστη μου, δεν είναι δυνατόν να τα πιστεύει αυτά που λέει (με τον συγκεκριμένο τρόπο έκφρασης). Δεν έχει συναίσθηση ότι αυτογελειοποιείται;"
Λίγο αργότερα συνειδητοποιείς (ή σου σφυρίζει κάποιος) πως αυτές οι τεχνικές αυτο-εξεφτελισμού έχουν προκύψει ως ανταπάντηση σε αντίστοιχες τεχνικές, ισόποσης γελοιότητας, που είχαν υιοθετήσει "οι αντίπαλοι" πριν 8-10 χρόνια.
Και έρχομαι εγώ και σε ρωτάω: Αν πριν 8-10 χρόνια κάποιος γελοίος αποφάσισε να επιδείξει το πόσο γελοίος είναι, η σωστή αντιμετώπιση του αντιπάλου, δεν είναι να τον αφήσει να εκτίθεται; Αφού κακό στον εαυτό του κάνει και δυσφημίζει τις ιδέες που υποτίθεται υπερασπίζεται. Άρα όλοι βγαίνουν κερδισμένοι: Αυτός γιατί ικανοποιείται που εκτίθεται και εμείς, που τον αφήνουμε να γελοιοποιείται.
Αντίθετα επιλέγουμε τώρα, 10 ολόκληρα χρόνια μετά, να παρουσιάσουμε μια πανομοιότυπη περσόνα, μόνο και μόνο γιατί "του κρατάμε μανιάτικο" και για να δείξουμε "πόσο λάθος είναι αυτή η τεχνική διαλόγου".
Ερχόμαστε τώρα στον τρόπο που τεκμηριώνεις όσα λες. Το σκεπτικό είναι ορθό διότι έχεις αποδείξει ότι έχεις πολλά δράμια μυαλού και αυτό φαίνεται στα ποστς σου (άλλο αν μερικές φορές υιοθετείς εναλλακτικές τεχνικές στα πλαισια ακτιβισμού). Η τεκμηρίωση που προτείνεις, είναι ίδια με αυτή που θα επικαλεστεί αυτός που αναφέρω στο παραπάνω παράδειγμα. Μπορεί μεν να διαφέρει ριζικά από αυτό που κάνεις εσύ στο διάλογο, αλλά και αυτός, περίπου αυτά θα υποστηρίξει.
Αυτός όμως είναι λάθος. Και το ξέρεις ότι είναι λάθος.
Συμφωνώ με όλο το ποστ. Το έντονο που σημείωσα νομίζω εκφράζει και τον προσανατολισμο σου. Ναι έτσι είναι.
ΑΝΤΙΦΑΣΚΩ, μάλιστα αντιφάσκω.
Είναι ένα άρθρο του Εκο. Να το διαβάσεις. Θα το φέρω κιόλας για να μην ψάχνεις αν βαριέσαι.
Δεν είμαι πάντα ο´διος. δες το νικ μου ρε.
Λοιπον δεν θα σου τεκμηριώσω το γιατί κάνω ό,τι κάνω και έχω δίκιο που το κάνω. Αυτό που θα σου πω είναι περιγραφή του τι κάνω όχι δικαιολογία.
Όταν κάνω αυτά τα αίσχη που λες, που παρασύρθηκα σε κάτι φαύλο κλπ κλπ το κάνω από ένα σύστημα δράσεων όχι από μία εντολή για δράση σε ένα ερέθισμα. Να σου γράψω δηλαδή ότι το κάνω γιατί το συναίσθημά μου εκείνη τη στιγμή έτσι είναι. Κι ότι είναι θέμα ξεσπάσματος και ότι πράγματι κι ο άλλος αυτό ακριβώς θα κάνει και δν υπάρχει διαφορά. Ναι έτσι είναι.
Μόνο που για μένα δεν είναι μόνο αυτό.
Εδώ είναι που θέλω να εξηγήσω ότι τα συμπεράσματα βγαίνουν συχνά αβιάστα και βολικά και μη ενεργοβόρα. όταν ακούς "Τον σκότωσε για 500 ευρώ, για μια θέση πάρκινγκ" κλπ, (Τίτλος είδησης μοιάζει) πρέπει να ξέρεις ότι η φράση είναι ψευδής. και πάντα θα είναι ψευδής.
Τώρα σκέφτομαι ότι η ψηφιακή κουλτούρα μπορεί να βοηθήσει σε αυτό που λέω 
Το σωστό θα ήταν #Τον σκότωσε,#για #τα λεφτά. #Πάρκινγ#τσακώθηκαν.
Νομίζω με πιάνεις. Δεν μπορεί τρεις λέξεις να περικλείουν ολόκληρα συστήματα και καταστάσεις. Τον σκότωσε γιατί φοβήθηκε αλλά δεν ήτν και κάνας ευαίσθητος με ενσυναίσθηση, με τη μια τον σκότωσε. όχι δίστασε. Έριξε στα πόδια για να μην σκοτώσει.Είχαν μίσος από πιο παλιά. ήταν τύπος που ´λο δημιουργούσε προβλήματα, ήταν πρεζάκι, ήταν διευθυντής.
Τον έβρισε ο άλλος, τον είπε μαλάκα εκεί που τσακόνονταν για το πάρκινγ
Δηλαδή είναι καμιά δεκαπενταριά λόγοι και μάλιστα όχι ανεξάρτητοι. Η μίξη τους είναι που θα σου βγάλει τελικά το πως θα κινηθείς.
Βλέπω δηλαδή ότι εκτός από το ότι λέει κάποιο ψέμα ο άλλος "Ο Μητστάκης προστατεύει τους Παιδεραστές", "Ο Τσίπρας οπλιζει τα χέρια των εγκληματιών), εκτός από το γεγονός ότι είναι λάθος τ επιχείρημα του άλλου, βλέπω και το κίνητρο. κι άλλος θα θέλει απλά να χειριστεί την παθολογία του. να την εκφράσει και να μετρήσει τον παλμό. να δει τις συνέπειες κλπ. Το έχει ενδιαφέρον στη ζωή του ίσως και αναγκαίο. Ο άλλος θέλει να πάει την κουβέντα αλλού γιατί δεν τον βολεύει, άλλος σε θυμάται από πριν χρόνια ότι δεν σε χωνεύει για κάποια διένεξη μεταξύ σας ή και όχι μεταξύ σας και καιροφυλακτεί για να σου επιτεθεί.
Έναν από όλους, δεν τον ανέχεσαι με τίποτα. Όχι τον ίδιον. Το στιγμιότυπο του. Το τι σου προκαλεί εκείνη τη στιγμή. Τον κάνεις και εικόνα στο μυαλό σου. Είναι γλοιώδης σαν κι αυτόν που δεν χώνευες τότε, κάποτε. Θέλεις να τον κοπανήσεις θέλεις πολλά να του κάνεις. Αλλά η εμπειρία σου σου έχει πει ότι τελικά δεν ικανοποιηθείς. Σου βγάζει τότε ο εαυτός ου κι άλλη απαίτηση. να τον κάνεις να μην το ξανακάνει. μία μέθοδος είναι να τον σοκάρεις τόσο πολύ που να μη θέλει να σου ξαναμιλήσει αλλά να μην μπορεί και να μιλήσει γενικά. Να μείνει μουδιασμένος να ξεροκαταπίνει.
Είναι πρόταση αυτό για να το κάνουν και οι άλλοι; Σε καμία περίπτωση βέβαια. Το καταδικάζω. Αν δω κάποιον να το κάνει ξέρω πως νιώθει.Με τίποτα δεν θα του την πέσω με την πεπατημένη και την κοινή αισθητική. Είτε να τον βρίσω (πάνω στα νεύρα του και που ήδη τον βρίζουν κι άλλοι, αλλά ούτε και να τον λογικέψω. Ακόμα πιο σκατένιο αυτό ρε κι εσύ ειδικά είσαι επιρρεπής να το κάνεις. "Μπλα μπλα και, κοίτα φίλε.... Φάουλ, μην αυτώνεις τον εαυτό σου και μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου ...." Τι μαλακία! Σοβαρά τώρα, εσένα περίμενε; Δεν ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει. Αν βρίζω κάποιον και περιμένω μπαν και καάοιος τρίτος αρχίσει τα δικά του και καλά για την αντίδραση μου, τον παίρνει διπλά ο διάλος. Γιατί είναι μουνοπανιά ρε. Πάει και στριμώχνεται σαν θρασύδειλος στο πλήθος να πετάξει κι αυτός πέτρα. όχι ρε μαλάκα.πάτημα κάτω.
Ένα άλλο πάλι που είχε θίξει και η ΓΑΛΗ με μαλακισμένο υφάκι "Οι προχοκάγκουρες που θα ''έσφαζαν για το παιδί τους αλλά απαιτούν πολιτισμό από την κενωνία" (έτσι με τέτοιο στυλ. Επιτηδευμένα οι λέξεις κάπως κλπ. Αλλά τελος παντων...) μμαζί με τη λίμπιντ που ικανοποιούσε πάλι με τις γνωστές μαλακίες ήθελε να θέσει το πόιντ, ότι αφού κι εσύ μπορεί να σκοτωνες τον κακοποιό που θα βλάψει γιατί κράζεις αυτούς δημόσια το εκφραζουν τρόπους τιμωρίας;
μα αυτό θέλω να περάσω. ότι τα σκατά που είμαστε, τα κρατάμε μέσα μας. Δεν τα δείχνουμε ως επιθυμητή πραγματικότητα.
πάει ο άλλοςκαι σκοτώνει τα παιδιά του άλλου γιατί του ανέβηκε τόσο το αίμα στο κεφάλι, είναι τόσο ανεύθυνος και αμάθητος στο να αντέχει το φυσικό π´νο, τα συναισθήματά του, τις φυσικές μεταβολές, ασθενής, και τέλος πάντων ότι αρνητικό και κακό είναι..
Εγώ έχω φαντασιώσει μακαβριότητες έτσι για ξέσπασμα. Επειδή μου καλύψανε 10 λεπτά συναισθηματικής αστάθειας, να βγω να ποστάρω "Μπράβο"; "Καλά του έκανε"; και να σου βάλω και μια παράμετρο "γιατί" το έκανε γιατί ο άλλος του είχε βιάσει το παιδί και το σκότωσε μετά.
Τι θα δεις εδώ; ό,τι γουστάρει ο καθένας να ξεκαυλώσει το απωθημένο του και το κόμπλεξ. Άλλος θα πει τι μαλάκας είναι, τα παιδάκια τι έφταιγαν κι ο άλλος θα πει τα θελε ο κώλος του άλλου. Το καθίκι που βίασε και σκότωσε, να τώρα!
Τι προτείνω εγώ σε τέτοια; ΜΟΥΓΚΑ ρε μαλάκα. κανείς δεν χρειάζεται το βρωμοθυμικό σου. ποιος είσαι; Έχουν το δικό τους βρωμοθυμικό όλοι.
Κάτσε, σοκαρίσου, ξεροκατάπιε το στεγνό στόμα σου και διαχειρίσου μόνος σου το σοκ σου. Τι διαφορά έχεις από το μαλακισμένο το παιδί που έχει μάθει να ψευτοκλαίει γκαρίζοντας;
(Μέρος της δουλειάς μου είναι να μάθω τους γονείς να μη λένε τη λέξη "Κλαίει" όταν κάνει έτσι το παιδί. Δεν είναι κλάμα. Είναι κακή και αυταρχική συμπεριφορά. Επειδή δεν το έχει με το να βρίσει και να τα σπάσει κάνει αυτό το πράγμα για επιβληθεί τσαμπουκαλίστικα.)
Δεν έχει καμία διαφορά. Τώρα εγώ σοκαρίστηκα, τώρα θα σας πετάξω τα σκατά μυ στα μούτρα.
Αυτά