Σελίδα 6 από 7
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:42
από Maspoli
stergiosbik έγραψε: 20 Μάιος 2022, 11:18
Δηλαδη για να καταλαβω.
Κανετε μια μετατροπη στο αμαξι,στην προκειμενη περιπτωση υγραεριο,και μετα καθεστε και κατηγορειτε ορισμενους κατασκευαστες οτι το αμαξι τους χαλαει γιατι ΕΣΕΙΣ το πειραξατε;
Πατε καλα ρε;
Τι στον μπουτσο πινετε;
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα, εγώ πάντως δεν κατηγόρησα κάποιον κατασκευαστή για τέτοιον λόγο.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:42
από Крaсная армия
Ασέβαστος έγραψε: 20 Μάιος 2022, 09:01
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
οδικη ασφαλεια να κανεις.
Δεν έχω MiTo, δεν θα έπαιρνα ποτέ μικρό αυτοκίνητο, ούτε καν Punto.
Ο μικρός ο TwinAir των 900cc είχε θεματάκια.
Ένα Bravo II, έχω με 180.000 χιλιόμετρα και δεν έχει το παραμικρό. Το πήρα με 167500 χιλιόμετρα. Αλλά το αμάξι ήρθε από Ιταλία και ήταν πάντα σε κλειστό πάρκινγκ. Το εσωτερικό του είναι σαν καινούργιο γιατί το είχε γυναίκα.
Είναι η έκδοση Emotion, ανώτερη σε εξοπλισμό από την Sport. Μέχρι αισθητήρες βροχής, φωτός και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα έχει. Ελλάδα είχε 24.000 αυτή η έκδοση.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 11:48
από nyxtovios
Крaсная армия έγραψε: 20 Μάιος 2022, 11:42
Ασέβαστος έγραψε: 20 Μάιος 2022, 09:01
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
οδικη ασφαλεια να κανεις.
Δεν έχω MiTo, δεν θα έπαιρνα ποτέ μικρό αυτοκίνητο, ούτε καν Punto.
Ο μικρός ο TwinAir των 900cc είχε θεματάκια.
Ένα Bravo II, έχω με 180.000 χιλιόμετρα και δεν έχει το παραμικρό. Το πήρα με 167500 χιλιόμετρα. Αλλά το αμάξι ήρθε από Ιταλία και ήταν πάντα σε κλειστό πάρκινγκ.
Το εσωτερικό του είναι σαν καινούργιο γιατί το είχε γυναίκα.
Είναι η έκδοση Emotion, ανώτερη σε εξοπλισμό από την Sport. Μέχρι αισθητήρες βροχής, φωτός και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα έχει. Ελλάδα είχε 24.000 αυτή η έκδοση.

Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 12:05
από stergiosbik
Maspoli έγραψε: 20 Μάιος 2022, 11:42
stergiosbik έγραψε: 20 Μάιος 2022, 11:18
Δηλαδη για να καταλαβω.
Κανετε μια μετατροπη στο αμαξι,στην προκειμενη περιπτωση υγραεριο,και μετα καθεστε και κατηγορειτε ορισμενους κατασκευαστες οτι το αμαξι τους χαλαει γιατι ΕΣΕΙΣ το πειραξατε;
Πατε καλα ρε;
Τι στον μπουτσο πινετε;
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα, εγώ πάντως δεν κατηγόρησα κάποιον κατασκευαστή για τέτοιον λόγο.
Μα,είμαι απολύτως ξεκάθαρος στο τι λέω.
Αν κατηγόρησες,ναι αναφέρομαι και σε σένα.
Αν όχι,τότε δεν αναφέρομαι σε σένα.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 13:05
από ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ςς
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 13:08
από ΤΑΣΟΣ ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Крaсная армия έγραψε: 20 Μάιος 2022, 11:42
Ένα Bravo II, έχω με 180.000 χιλιόμετρα και δεν έχει το παραμικρό. Το πήρα με 167500 χιλιόμετρα. Αλλά το αμάξι ήρθε από Ιταλία και ήταν πάντα σε κλειστό πάρκινγκ. Τ
ο εσωτερικό του είναι σαν καινούργιο γιατί το είχε γυναίκα.
Είναι η έκδοση Emotion, ανώτερη σε εξοπλισμό από την Sport. Μέχρι αισθητήρες βροχής, φωτός και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα έχει. Ελλάδα είχε 24.000 αυτή η έκδοση.
Καλύτερα αυτά που είναι από γιατρό και άμα είναι και από γιατρίνα, άσε κούτα σου λέω.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 13:22
από vagabondo
Maspoli έγραψε: 19 Μάιος 2022, 19:24
Κάηκαν οι βαλβίδες του κινητήρα.
Μάλλον το πατούσες.
Αν κινείσαι με χαμηλές στροφές, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 15:55
από Στύγιος
Εμένα για 150 χλμ, μου κοστίζει με 1,1 ευρώ πλέον το Lpg γύρω στα 10 ευρώ ( πριν με 0,90 γύρω στα 8).
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 17:45
από Ασέβαστος
Gherschaagk έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:21
Chainis έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:18
Gherschaagk έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:11
Τα nissan λένε ότι βγάζουν προβλήματα στις μετατροπές. Mazda και Toyota ξέρω πως δεν βγάζουν.
Μάλλον και τα σουζούκι δεν βγάζουν.
Σουζούκι Γκραντ βιτάρα έχω εγώ.
Πλέον υπάρχει η γνώση και σου λένε ποια αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα στις μετατροπές.
μπα, δεν υπαρχει. καθε μαστορας και διαφορετικη γνωμη.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 17:48
από Feindflug
Τύποι, το σβήνετε και στις κατηφόρες;
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 17:49
από Volk
Ασέβαστος έγραψε: 20 Μάιος 2022, 17:45
μπα, δεν υπαρχει. καθε μαστορας και διαφορετικη γνωμη.
Ελαχιστοι ειναι οι μαστορες που γνωριζουν καλα το αντικειμενο τους και που ειναι τιμιοι στο να λενε την αληθεια στον πελατη.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 18:00
από Ασέβαστος
Maspoli έγραψε: 20 Μάιος 2022, 10:42
α) Μου το είπε ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Τoyota στο Νομό. Όπου παρεμπιπτόντως εκεί έκαναν κι αυτοί μετατροπές. Θα είχε δηλαδή συμφέρον να πει ότι έγινε μαλακία στην εγκατάσταση από ανταγωνιστή του. Το ίδιο επιβεβαίωσε αργότερα που είχα ανάλογη κουβέντα και συνεργείο σε διπλανό νομό που και εκείνο ασχολούνταν με εγκαταστάσεις υγραερίου (και έκανε πολλές).
τι να πω, καθενας με τις εμπειρειες τους, αλλα παλι κρινω οτι ειναι τσοπανηδες.
β) Άνθρωπέ μου σου γράφω κάτι συγκεκριμένο. Αν το αυτοκίνητο το χρησιμοποιήσω μέσα στην πόλη σε συχνές, μικρές μετακινήσεις μέσα στην ημέρα είναι επόμενο ότι ο κινητήρας δεν θα προλάβει να θερμανθεί το ίδιο με αυτόν ενός αυτοκινήτου που κάνει διαδρομή μιας ή παραπάνω ώρας σε αυτοκινητόδρομο. Προφανώς αν τα χιλιόμετρα που κάνεις εντός πόλης είναι αντίστοιχα με ταξί και σε συνθήκες φρακαρισμένης Κηφισίας τότε προφανώς η διαφορά μειώνεται.
αναλογα τι εννοεις μικρες μετακινησεις. σε 3 χιλιομετρα πολης παντως, η θερμοκρασια ειναι μεγαλυτερη απο οτι θα φτασει ποτε σε αυτοκινητοδρομο, κι ας ταξιδευει 40 ωρες σερι.
γ) Αν τα ταξί είναι ο δείκτης σου, τότε αν τα υγραεριοκίνητα ήταν το ίδιο απροβλημάτιστα δεν θα υπερίσχυαν συντριπτικά τα ντίζελ. Με ταξιτζήδες που έχω μιλήσει και που είχαν χρησιμοποιήσει παλιότερα υγραέριο, υπέρ των ντίζελ ήταν.
σωστο. το ντιζελ για τετοια χρηση, με προοπτικη πολλων χιλιομετρων, ειναι σαφως καλυτερη επιλογη, και τα βαρεα μηχανηματα, ντιζελ ειναι, και οι νταλικες, και τα παπορια.. αλλα η συγκριση που καναμε εδω, ειναι βενζινη-αεριο. και το επιχειρημα μου οτι με αεριο μπορει κινητηρας να ζησει για ενα μυριο χιλιομετρα. πραγμα οχι συνηθισμενο για βενζινη, αλλα πολυ συνηθισμενο για ντιζελ.
δ) Σε οικογένεια συνάδελφου είχε μετατρέψει και τα δυο οχήματά τους σε υγραέριο. Το ένα ήταν Rav, το άλλο Golf. Το Rav δίλιτρο, το golf 1.6. Τα χιλιόμετρα και τα δρομολόγια που έκαναν τα οχήματα ήταν περίπου τα ίδια. Ζημιά (βαλβίδες) έβγαλε το Rav. Και ανέφερα εξήγησα αυτό που χρησιμοποιούσα εγώ. Απροβλημάτιστα και πολλά χιλιόμετρα πριν τη μετατροπή, ζημιά στα 65.000 όταν έγινε η μετατροπή, απροβλημάτιστα και πολλά χιλιόμετρα αφού είχα σταματήσει την υγραεριοκίνηση.
ε) Σχετικά με το ευρωπαϊκά/γιαπωνέζικα η τοποθέτηση που είχε γίνει ήταν ότι η διαφορά οφείλονται σε πιο ελαφρά κράματα που χρησιμοποιούν οι γιαπωνέζοι στην κατασκευή του κινητήρα (όχι για κακό αυτό αφού o κινητήρας δεν κατασκευάζεται με προορισμό να καίει υγραέριο)
καθενας με οτι του τυχει. εγω δεν εχω ουτε εναν γνωστο που να του εχουν χτυπησει βαλβιδες, με βενζινη η αεριο
οι γιαπωνεζοι καθως και οι λοιποι, χρησιμοποιουν 100 διαφορετικα κραματα και καμμια εθνικοτητα δεν χρησιμοποιει αποκλειστικα ελαφρια η βαρια, (οτι κι αν σημαινει αυτο) αλλα καθε μοντελο χρησιμοποιει οτι ειναι καταλληλο για τη συγκεκριμμενη χρηση.
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 18:01
από Ασέβαστος
EKPLIKTIKOS έγραψε: 20 Μάιος 2022, 11:07
Ασέβαστος έγραψε: 20 Μάιος 2022, 09:01
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
οδικη ασφαλεια να κανεις.
Η μίτο είναι αρκετά αξιόπιστο αμάξι. Ο ειδικός τύπος πολλές φορές είναι γτπ (ή τα παίρνει από τους Γερμανούς, δεν εξηγείται αλλιώς).
Η μίτο βενζίνη μόνο αισθητήρα γωνίας τιμονιού μπορεί να βγάλει, ο tb είναι σκυλί μαύρο. Ο ΜΑ μπορεί να βγάλει βλάβη στη μονάδα ΜΑ.
Όσο για τα γιαπωνέζικα, αρχιδια δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά φίλε. Πήγαινε μια βόλτα από μια αντιπροσωπεία χοντα γιαμαχα στα μηχανάκια κ δες τα καινούργια τους (που τα μισά δεν είναι καν τζαπαν). Πλαστικά εντελώς φτηνιαρικα κ κινέζικα (πχ mt07), λαιμοι που ξεβιδωνουν στη μέση του δρόμου (Tracer 900) κτλ.
Για τα γερμανικά επειδή είχε γκολφ η γυναίκα μου ας μη σχολιάσω καλύτερα. Ευτυχώς το ξεφορτωθηκαμε κ ησυχάσαμε γιατί όλο πάνω σε έναν γερανό ήταν
οφου καημενα τα ξερω. αλλα αφου γκουγκλισα και το βρηκα, να μην τρολλαρω τον alfista;
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 18:09
από Στύγιος
Ασέβαστος έγραψε: 20 Μάιος 2022, 18:00
....
καθενας με οτι του τυχει. εγω δεν εχω ουτε εναν γνωστο που να του εχουν χτυπησει βαλβιδες,
με βενζινη η αεριο
οι γιαπωνεζοι καθως και οι λοιποι, χρησιμοποιουν 100 διαφορετικα κραματα και καμμια εθνικοτητα δεν χρησιμοποιει αποκλειστικα ελαφρια η βαρια, (οτι κι αν σημαινει αυτο) αλλα καθε μοντελο χρησιμοποιει οτι ειναι καταλληλο για τη συγκεκριμμενη χρηση.
Αυτό που λες , σε Όπελ καινούργιο 2 χρόνων, πετρελαιοκίνητο, φίλου καπούτ οι βαλβίδες = 1400 ευρώ ζημιά ( μπορεί από νοθευμένο πετρέλαιο).
Re: μετατροπη αυτοκινητου απο βενζινη σε αεριο
Δημοσιεύτηκε: 20 Μάιος 2022, 18:09
από Ασέβαστος
Крaсная армия έγραψε: 20 Μάιος 2022, 11:42
Ασέβαστος έγραψε: 20 Μάιος 2022, 09:01
α ναι, εχεις δικιο το ειχα ξεχασει.
In our 2016 Driver Power owner satisfaction survey, the MiTo finished 145th out of 150 cars for reliability, so it's hard to draw many positives. In recent years, Alfa has climbed up the overall ranking, but it's still a concern that it was ranked 23rd out of 32 manufacturers for reliability in the 2016 edition.
οδικη ασφαλεια να κανεις.
Δεν έχω MiTo, δεν θα έπαιρνα ποτέ μικρό αυτοκίνητο, ούτε καν Punto.
Ο μικρός ο TwinAir των 900cc είχε θεματάκια.
Ένα Bravo II, έχω με 180.000 χιλιόμετρα και δεν έχει το παραμικρό. Το πήρα με 167500 χιλιόμετρα. Αλλά το αμάξι ήρθε από Ιταλία και ήταν πάντα σε κλειστό πάρκινγκ. Το εσωτερικό του είναι σαν καινούργιο γιατί το είχε γυναίκα.
Είναι η έκδοση Emotion, ανώτερη σε εξοπλισμό από την Sport. Μέχρι αισθητήρες βροχής, φωτός και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα έχει. Ελλάδα είχε 24.000 αυτή η έκδοση.
φτου ρε γμαωτο, νομιζα οτι εισαι alfista, και πηγε τσαμπα το τρολλαρισμα.
