Μάγκα μου, ο ΟΑΣΘ κρατικοποιήθηκε επειδή χρεοκόπησε. Είχε μείνει με λιγότερο από 230 ενεργά λεωφορεία και αυτά σε κακή κατάσταση και τους οδηγούς σε επίσχεση εργασίας. Και όλα αυτά ώστε να καλυφθούν οι μαζικές συγκοινωνίες στην πόλη.
Τόσο γαμάτα ήταν επί ιδιωτικού ΟΑΣΘ.
Χρεωκόπησε γιατί κόπηκε η κρατική χρηματοδότηση.
Η οποία τώρα δίνεται διπλάσια σε κρατικό οασθ και ιδιώτες κτελ.
Τόχουμε τώρα;
Μάγκα μου, ο ΟΑΣΘ κρατικοποιήθηκε επειδή χρεοκόπησε. Είχε μείνει με λιγότερο από 230 ενεργά λεωφορεία και αυτά σε κακή κατάσταση και τους οδηγούς σε επίσχεση εργασίας. Και όλα αυτά ώστε να καλυφθούν οι μαζικές συγκοινωνίες στην πόλη.
Τόσο γαμάτα ήταν επί ιδιωτικού ΟΑΣΘ.
Χρεωκόπησε γιατί κόπηκε η κρατική χρηματοδότηση.
Η οποία τώρα δίνεται διπλάσια σε κρατικό οασθ και ιδιώτες κτελ.
Τόχουμε τώρα;
Ας μιλήσουμε με στοιχεία. Πόση ήταν η κρατική χρηματοδότηση ανά έτος πριν και μετά τη χρεοκοπία και πόσος ο ενεργός, ικανός για κυκλοφορία στόλος. Είμαι σίγουρος ότι δε θα παρουσιάσεις τα στοιχεία διότι ξέρεις ότι έφαγαν τα χρημάτων χρηματοδοτήσεων και δεν συντηρούσαν το στόλο.
Τώρα με κρατικό ΟΑΣΘ ήρθαν και είναι στο λιμάνι έτοιμα 110 ολοκαίνουργια ηλεκτρικά λεωφορεία κινεζικής κατασκευής.
Ας μιλήσουμε με στοιχεία. Πόση ήταν η κρατική χρηματοδότηση ανά έτος πριν και μετά τη χρεοκοπία και πόσος ο ενεργός, ικανός για κυκλοφορία στόλος. Είμαι σίγουρος ότι δε θα παρουσιάσεις τα στοιχεία διότι ξέρεις ότι έφαγαν τα χρημάτων χρηματοδοτήσεων και δεν συντηρούσαν το στόλο.
Τώρα με κρατικό ΟΑΣΘ ήρθαν και είναι στο λιμάνι έτοιμα 110 ολοκαίνουργια ηλεκτρικά λεωφορεία κινεζικής κατασκευής.
"Ο ΟΑΣΘ δεχόταν συχνά κριτική για το ύψος της επιδότησης που ελάμβανε και για το κέρδος των μετόχων του περί τα €16,45 εκατομμύρια ανά έτος που του εξασφάλιζαν οι συμβάσεις που είχε υπογράψει με το ελληνικό δημόσιο." https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CF ... E%B7%CF%82
Ιδιωτες δεν συντηρούν τίποτα..δεν υπάρχουν οι εργάτες γραμμής που καθάριζαν και περιποιούνταν καθημερινά το δίκτυο...ούτε στα θέματα υγιεινής μέσα στα βαγόνια.....ένας εργολάβος καθαριότητας στη θεσσαλονίκη με 3 εργάτες....ο ένας με μια ψεκαστήρα ψεκάζει τον προαστιακό μόλις κατεβαίνουν οι επιβάτες και 2 γυναίκες με μια πατσαβούρα σφουγγαρίζουν 5-10 λεπτά το πάτωμα ..μετά μπαίνετε μέσα και κάνετε τον σταυρό μας να φτάσετε στην ώρα σας..μην χαλάσει στην διαδρομή μέχρι Λάρισα.
Με προβλήματα διεξάγονται για ακόμα μία φορά τα δρομολόγια των τρένων το πρωί του Σαββάτου 2 Μαρτίου.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της Hellenic Train, λειτουργεί μονή γραμμή κυκλοφορίας μεταξύ Αφιδνών - Σφενδάλης, διότι έπεσε δέντρο στις γραμμές.
Ας μιλήσουμε με στοιχεία. Πόση ήταν η κρατική χρηματοδότηση ανά έτος πριν και μετά τη χρεοκοπία και πόσος ο ενεργός, ικανός για κυκλοφορία στόλος. Είμαι σίγουρος ότι δε θα παρουσιάσεις τα στοιχεία διότι ξέρεις ότι έφαγαν τα χρημάτων χρηματοδοτήσεων και δεν συντηρούσαν το στόλο.
Τώρα με κρατικό ΟΑΣΘ ήρθαν και είναι στο λιμάνι έτοιμα 110 ολοκαίνουργια ηλεκτρικά λεωφορεία κινεζικής κατασκευής.
"Ο ΟΑΣΘ δεχόταν συχνά κριτική για το ύψος της επιδότησης που ελάμβανε και για το κέρδος των μετόχων του περί τα €16,45 εκατομμύρια ανά έτος που του εξασφάλιζαν οι συμβάσεις που είχε υπογράψει με το ελληνικό δημόσιο." https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CF ... E%B7%CF%82
Επειδή τα ελληνικά μου και τα μαθηματικά μου δεν είναι καλά, λίγο πιο κάτω από αυτό που αντέγραψες γράφει.
Για την περίοδο 2007-2013 έλαβε συνολική επιδότηση €910 εκατομμυρίων, μόλις €70 εκατομμύρια λιγότερα από τον ΟΑΣΑ ο οποίος διακίνησε υπερτριπλάσιους επιβάτες την ίδια περίοδο.
Μπορείς λοιπόν να με βοηθήσεις με τη διαίρεση και να μου πεις πόση ήταν η συνολική κρατική επιδότηση και όχι το κέρδος που μου παρέθεσες;
οι κρατικές υπηρεσίες πρέπει να λειτουργούν για να λειτουργίες που έχει ανάγκη το κοινωνικό σύνολο, τα νοσοκομεία να σε κουράρουν, τα πανεπιστήμια για επιστημονική γνώση, οι μεταφορές για μεταφορές κτλπ. όχι για να κερδοφορούν. Ακόμα και η σοβιετική ένωση όταν έβαζε οι οικονομικές μονάδες να έχουν κέρδη δήθεν για να ενισχυθούν οι ήδη τρομεροί ρυθμοί ανάπτυξης αρχισε να μας δείχνει σημάδια που έκαναν δυνατή την πορεία που ακολούθησε.
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Μαρ 2024, 14:11
Επειδή τα ελληνικά μου και τα μαθηματικά μου δεν είναι καλά, λίγο πιο κάτω από αυτό που αντέγραψες γράφει.
Για την περίοδο 2007-2013 έλαβε συνολική επιδότηση €910 εκατομμυρίων, μόλις €70 εκατομμύρια λιγότερα από τον ΟΑΣΑ ο οποίος διακίνησε υπερτριπλάσιους επιβάτες την ίδια περίοδο.
Μπορείς λοιπόν να με βοηθήσεις με τη διαίρεση και να μου πεις πόση ήταν η συνολική κρατική επιδότηση και όχι το κέρδος που μου παρέθεσες;
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Μαρ 2024, 14:11
Επειδή τα ελληνικά μου και τα μαθηματικά μου δεν είναι καλά, λίγο πιο κάτω από αυτό που αντέγραψες γράφει.
Για την περίοδο 2007-2013 έλαβε συνολική επιδότηση €910 εκατομμυρίων, μόλις €70 εκατομμύρια λιγότερα από τον ΟΑΣΑ ο οποίος διακίνησε υπερτριπλάσιους επιβάτες την ίδια περίοδο.
Μπορείς λοιπόν να με βοηθήσεις με τη διαίρεση και να μου πεις πόση ήταν η συνολική κρατική επιδότηση και όχι το κέρδος που μου παρέθεσες;
Επειδή είμαι λίγο χαζός. Δεν καταλαβαίνω. Το απόσπασμα που σου παρέθεσα προέρχεται από την ίδια πηγή που εσύ μου παρέθεσες. Τί κάνω λάθος και δε μου λες;
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Μαρ 2024, 16:50
Επειδή είμαι λίγο χαζός. Δεν καταλαβαίνω. Το απόσπασμα που σου παρέθεσα προέρχεται από την ίδια πηγή που εσύ μου παρέθεσες. Τί κάνω λάθος και δε μου λες;
Εμπεδοκλής έγραψε: 03 Μαρ 2024, 16:50
Επειδή είμαι λίγο χαζός. Δεν καταλαβαίνω. Το απόσπασμα που σου παρέθεσα προέρχεται από την ίδια πηγή που εσύ μου παρέθεσες. Τί κάνω λάθος και δε μου λες;
Δεν μπορεί να ισχύουν και τα δυό
Η πηγή που παρέθεσες αναφέρει και τα δύο. Εσύ φταις, όχι εγώ. Επίσης, γιατί να ισχύει το ένα που λες και όχι το άλλο;
Κατά τα λοιπά, αν ήμουν όσο ξύπνιος και εσύ θα σου απαντούσα ότι γίνεται να ισχύουν και τα δύο αφού το ένα μιλάει για κέρδος που διανεμήθηκε στους μετόχους ενώ το άλλο συνολική επιδότηση.