Σελίδα 6 από 8
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:42
από Maspoli
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..
Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:43
από ST48410
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..
Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;
Όταν δανειζόταν το κράτος και χρέωνε τις επόμενες γενιές.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:44
από Parrot
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..
Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;
Τώρα, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει.. Επίσης, η αγορά ενέργειας δεν έχει απελευθερωθεί πλήρως..
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:46
από Maspoli
ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Θα το κάνεις ως έσχατη λύση. Κάποια πράγματα όμως σίγουρα δεν θα τα κάνεις. Εξάντλησαν οι του ΗΣΑΠ κάθε εναλλακτική;
Επειδή έχεις περιγράψει προηγουμένως με πολύ μελανά χρώματα την κατάσταση στους ΙΥ, αναρωτιέμαι σε ποιο σημείο τοποθετείς το σημείο της έσχατης λύσης. Επειδή είπες ότι ακούγεται πχ το "έναντι" νομίζω ότι το σημείο το βάζεις ακόμα χαμηλότερα του "έναντι" και ότι οι τρόποι που οι ΙΥ έχουν χρησιμοποιήσει ως τώρα δεν είναι και πολύ αποτελεσματικοί.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:47
από Maspoli
ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:43
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..
Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;
Όταν δανειζόταν το κράτος και χρέωνε τις επόμενες γενιές.
Συγγνώμη αλλά η ΔΕΗ ως το 2010 ήταν πάντα κερδοφόρα.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:48
από Στύγιος
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..
Άντε με το καλό και στα μέσα μαζικής μεταφοράς και καλές απολύσεις..
Ενώ τώρα ο προαστιακός που πέρασε στους
Ιταλούς , δεν έχει καθυστερήσεις. Έχει και μάλιστα ,απ' ό,τι μου λένε συνάδελφοι, και 1 και 2 ώρες! Και βλάβες και ακινητοποίηση συρμών κλπ κλπ.
Και το "γρήγορο" τρένο ,το ΒΕΛΟΣ ντε, ακόμα έρχεται.......
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:49
από Maspoli
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:44
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..
Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;
Τώρα, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει.. Επίσης, η αγορά ενέργειας δεν έχει απελευθερωθεί πλήρως..
Δηλαδή η αγορά λες απελευθερωθηκε μερικώς, η τιμή αυξήθηκε αλλά αν απελευθερωθει εντελώς η τιμή θα μειωθεί. Μάλιστα...
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:50
από Parrot
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:47
ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:43
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42
Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;
Όταν δανειζόταν το κράτος και χρέωνε τις επόμενες γενιές.
Συγγνώμη αλλά η ΔΕΗ ως το 2010 ήταν πάντα κερδοφόρα.
Ήταν κερδοφόρα, αλλά το κράτος δεν μπορούσε να σου εγγυηθεί την αδιάκοπη παροχή των υπηρεσιών που είχε συνυπογράψει στο συμβόλαιο..
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:53
από Parrot
Στύγιος έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:48
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..
Άντε με το καλό και στα μέσα μαζικής μεταφοράς και καλές απολύσεις..
Ενώ τώρα ο προαστιακός που πέρασε στους
Ιταλούς , δεν έχει καθυστερήσεις. Έχει και μάλιστα ,απ' ό,τι μου λένε συνάδελφοι, και 1 και 2 ώρες! Και βλάβες και ακινητοποίηση συρμών κλπ κλπ.
Και το "γρήγορο" τρένο ,το ΒΕΛΟΣ ντε, ακόμα έρχεται.......
Η Ελλάδα έχει πράγματι κακό σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά ο λόγος που επηρεάζει περισσότερο αυτό έχει να κάνει με την γεωγραφία της χώρας μας η οποία δεν προσφέρεται για ανάπτυξη σιδηροδρομικού δικτύου. Επίσης και η Ιταλία το ίδιο, γι' αυτό δεν έχουν την κατάλληλη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:55
από ST48410
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:46
ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Θα το κάνεις ως έσχατη λύση. Κάποια πράγματα όμως σίγουρα δεν θα τα κάνεις. Εξάντλησαν οι του ΗΣΑΠ κάθε εναλλακτική;
Επειδή έχεις περιγράψει προηγουμένως με πολύ μελανά χρώματα την κατάσταση στους ΙΥ, αναρωτιέμαι σε ποιο σημείο τοποθετείς το σημείο της έσχατης λύσης. Επειδή είπες ότι ακούγεται πχ το "έναντι" νομίζω ότι το σημείο το βάζεις ακόμα χαμηλότερα του "έναντι" και ότι οι τρόποι που οι ΙΥ έχουν χρησιμοποιήσει ως τώρα δεν είναι και πολύ αποτελεσματικοί.
Αν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι απεργούσαν για τους λόγους που απεργούν συνήθως οι δημόσιοι, δεν θα λειτουργούσε τίποτα στη χώρα. Η διαφορά σε συνθήκες εργασίας είναι αρκετές φορές χαώδης. Εξαιρώ νοσηλευτικό προσωπικό, ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια και κυρίως αυτούς σε νοσοκομεία με εφημερίες σε μεγάλα αστικά κέντρα.
Πως θα σου φαινόταν αύριο το πρωί να μην έρθει ο οδηγός του σχολικού να πάρει τα παιδιά επειδή αισθάνεται αδικημένος; Τι θα κάνεις αν δεν έχεις άτομο να τα αφήσεις και πρέπει να φύγεις στη δουλειά σου; Δεν θα λειτουργούσε τίποτα αν μία και μόνη μέρα αποφάσιζαν όλοι να διεκδικήσουν με τον τρόπο που πιστεύεις αποτελεσματικό.
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:55
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:43
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:42
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..
Πότε πλήρωνες λιγότερα στο ρεύμα; Τώρα ή παλιά;
Όταν δανειζόταν το κράτος και χρέωνε τις επόμενες γενιές.

Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 18:56
από dtri2020
Πτολεμαίος έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:32
dtri2020 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 16:43
Gewponos90 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 16:36
Πολλα ατυχήματα

Σε κάνει να σκεφτείς ότι οι αριστεροί σκοτώνονται επίτηδες για να σας φέρουν σε δύσκολη θέση
Οι αριστεροί δεν κινδυνεύουν από εργατικά ατυχήματα μάνα μου. Που να το πάθει ο αριστερός το εργατικό ατύχημα;
Μπορεί να πέσει καφές στο πληκτρολόγιο του ρε παιδί μου.
Πολύ σωστό και αυτό!
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 19:00
από Maspoli
dtri2020 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:56
Πτολεμαίος έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:32
dtri2020 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 16:43
Οι αριστεροί δεν κινδυνεύουν από εργατικά ατυχήματα μάνα μου. Που να το πάθει ο αριστερός το εργατικό ατύχημα;
Μπορεί να πέσει καφές στο πληκτρολόγιο του ρε παιδί μου.
Πολύ σωστό και αυτό!
Μπορείτε να μου αναφέρετε πού έχει εργαστεί ο σημερινός υπουργός Εργασίας;
Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 19:00
από Στύγιος
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:53
Στύγιος έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:48
Parrot έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Παλιά όταν η ΔΕΗ ήταν στο δημόσιο, και ήθελαν οι εργατοπατέρες να διεκδικήσουν κανένα μπόνους παραπάνω, κατέβαζαν τους διακόπτες πρώτα στη μισή Αττική και μετά στην άλλη μισή Αττική. Ούτε λόγος βέβαια να κατεβάσουν τους διακόπτες στα σπίτια πρωθυπουργών, υπουργών, βουλευτών κλπ..
Μετά από χρόνια η ΔΕΗ πέρασε στα χέρια ιδιωτών, και αυτά κόπηκαν μαχαίρι..
Άντε με το καλό και στα μέσα μαζικής μεταφοράς και καλές απολύσεις..
Ενώ τώρα ο προαστιακός που πέρασε στους
Ιταλούς , δεν έχει καθυστερήσεις. Έχει και μάλιστα ,απ' ό,τι μου λένε συνάδελφοι, και 1 και 2 ώρες! Και βλάβες και ακινητοποίηση συρμών κλπ κλπ.
Και το "γρήγορο" τρένο ,το ΒΕΛΟΣ ντε, ακόμα έρχεται.......
Η Ελλάδα έχει πράγματι κακό σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά ο λόγος που επηρεάζει περισσότερο αυτό έχει να κάνει με την γεωγραφία της χώρας μας η οποία δεν προσφέρεται για ανάπτυξη σιδηροδρομικού δικτύου. Επίσης και η Ιταλία το ίδιο, γι' αυτό δεν έχουν την κατάλληλη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα.
Δε νομίζω,μάλλον οι θκοι μας συνδικαλιστές , εργοδηγοί κλπ "χάλασαν" και τους Ιταλούς. Ούνα φάτσα ,ούνα ράτσα που λένε.
Έπρεπε μάλλον την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να την πάρουν Κινέζοι , να τους πάνε γ@μιώντας.

Re: Νεκρός εργάτης σε δυστύχημα στον ΗΣΑΠ
Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2021, 19:02
από Maspoli
ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:55
Maspoli έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:46
ST48410 έγραψε: 17 Νοέμ 2021, 18:41
Θα το κάνεις ως έσχατη λύση. Κάποια πράγματα όμως σίγουρα δεν θα τα κάνεις. Εξάντλησαν οι του ΗΣΑΠ κάθε εναλλακτική;
Επειδή έχεις περιγράψει προηγουμένως με πολύ μελανά χρώματα την κατάσταση στους ΙΥ, αναρωτιέμαι σε ποιο σημείο τοποθετείς το σημείο της έσχατης λύσης. Επειδή είπες ότι ακούγεται πχ το "έναντι" νομίζω ότι το σημείο το βάζεις ακόμα χαμηλότερα του "έναντι" και ότι οι τρόποι που οι ΙΥ έχουν χρησιμοποιήσει ως τώρα δεν είναι και πολύ αποτελεσματικοί.
Αν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι απεργούσαν για τους λόγους που απεργούν συνήθως οι δημόσιοι, δεν θα λειτουργούσε τίποτα στη χώρα. Η διαφορά σε συνθήκες εργασίας είναι αρκετές φορές χαώδης. Εξαιρώ νοσηλευτικό προσωπικό, ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια και κυρίως αυτούς σε νοσοκομεία με εφημερίες σε μεγάλα αστικά κέντρα.
Πως θα σου φαινόταν αύριο το πρωί να μην έρθει ο οδηγός του σχολικού να πάρει τα παιδιά επειδή αισθάνεται αδικημένος; Τι θα κάνεις αν δεν έχεις άτομο να τα αφήσεις και πρέπει να φύγεις στη δουλειά σου; Δεν θα λειτουργούσε τίποτα αν μία και μόνη μέρα αποφάσιζαν όλοι να διεκδικήσουν με τον τρόπο που πιστεύεις αποτελεσματικό.
Μπορείς να μου αναφέρεις για ποιους λόγους έχουν απεργησει οι ΙΥ; Αν έχουν απεργησει. Διότι φαίνεται να δέχεσαι ότι τα πράγματα δεν πάνε και πολύ καλά γι' αυτούς και ίσως να έχουν κάνει κάτι λάθος.