Σελίδα 6 από 13

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 11:41
από Yochanan
The Age of Aquarius έγραψε: 02 Σεπ 2021, 20:38
Δημοκράτης έγραψε: 02 Σεπ 2021, 12:51 Katia Sycara
:hebit: :hebit:
Τιμή μου που δούλεψα μαζί της στο παρελθόν στο λατρεμένο Carnegie Mellon :romance-hearteyes:
Όμως δε μπορεί να καταχωρηθεί ως μαθηματικός, παρόλο που αυτό ήταν το βασικό της πτυχίο. Ακολούθησε εντελώς διαφορετικό δρόμο.
διαβασα το γουικι πεητζ της
https://en.wikipedia.org/wiki/Katia_Sycara
Sycara's group has developed the RETSINA multiagent infrastructure, a toolkit that enables the development of heterogeneous software agents that can dynamically coordinate in open information environments (e.g. the Internet).
#agapo

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 11:42
από Yochanan
EKPLIKTIKOS έγραψε: 02 Σεπ 2021, 11:30 Γιατί οι Έλληνες είναι σκραπες στα μαθηματικά; φταίει το χαμηλό iq ή το εκπαιδευτικό σύστημα;
δε μου κάνει εντύπωση η απουσια της ελλαδας απο τη λιστα των πρωτων μεταλλιων οσο απο τη λιστα στην οποια μονο μελος ειναι η βορειος κορεα

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 11:56
από stavmanr
Lord Brum έγραψε: 22 Οκτ 2021, 11:19
Fixer66 έγραψε: 22 Οκτ 2021, 07:34 Είναι εντυπωσιακό το πόσα δε ξέρουμε. Και πόσα θα μπορούσαμε να μάθουμε. 1.000 μέρες 1.000 χρόνια δεν είναι αρκετάαα. Απ' τα άλλα όντα. Πχ σκεφτόμουν το εξής αστείο τις προάλλες. Λέμε σ' ένα παιδί "καλά δε ξέρεις μαθηματικά"; Ξέρεις δε θέλω να σε προσβάλω...και δηλαδή ξέρουμε τι θα βγεί αν προσθέσουμε δυο όμοια πράγματα. Δύο ακέραιους, δύο πραγματικούς αριθμούς ή δύο μιγαδικούς αριθμούς λχ. Ομως τι θα βγεί αν προσθέσουμε δυο ανόμοια πράγματα; Αυτό το γνωρίζουμε; Ε; Ε; Για παράδειγμα ένα Μινόταυρο και μία Μέδουσα. Τι μας κάνει αν προσθέσουμε μια Μέδουσα και έναν Μινόταυρο;

Εγώ λέω: Μέδουσα + Μινόταυρος = ενόχληση.

Αλλάαα...
Δεν ξερω για τα μαθηματικα τυπε, παντως στη χημεια εισαι πολυ δυνατος
Ήμουν. Πραγματικά.
Είχα δώσει πανελλαδικές σε δύο διαφορετικές κατευθύνσεις.
Στη μία εκ των δύο, έγραψα 19,2 στη Χημεία.
Ωραία χρόνια.

Αργότερα ανακάλυψα ότι η ρακοσυλλεκτική είναι κλάσεις ανώτερη από τις δύο.

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 12:10
από Λοξίας
stavmanr έγραψε: 22 Οκτ 2021, 11:56
Lord Brum έγραψε: 22 Οκτ 2021, 11:19
Fixer66 έγραψε: 22 Οκτ 2021, 07:34 Είναι εντυπωσιακό το πόσα δε ξέρουμε. Και πόσα θα μπορούσαμε να μάθουμε. 1.000 μέρες 1.000 χρόνια δεν είναι αρκετάαα. Απ' τα άλλα όντα. Πχ σκεφτόμουν το εξής αστείο τις προάλλες. Λέμε σ' ένα παιδί "καλά δε ξέρεις μαθηματικά"; Ξέρεις δε θέλω να σε προσβάλω...και δηλαδή ξέρουμε τι θα βγεί αν προσθέσουμε δυο όμοια πράγματα. Δύο ακέραιους, δύο πραγματικούς αριθμούς ή δύο μιγαδικούς αριθμούς λχ. Ομως τι θα βγεί αν προσθέσουμε δυο ανόμοια πράγματα; Αυτό το γνωρίζουμε; Ε; Ε; Για παράδειγμα ένα Μινόταυρο και μία Μέδουσα. Τι μας κάνει αν προσθέσουμε μια Μέδουσα και έναν Μινόταυρο;

Εγώ λέω: Μέδουσα + Μινόταυρος = ενόχληση.

Αλλάαα...
Δεν ξερω για τα μαθηματικα τυπε, παντως στη χημεια εισαι πολυ δυνατος
Ήμουν. Πραγματικά.
Είχα δώσει πανελλαδικές σε δύο διαφορετικές κατευθύνσεις.
Στη μία εκ των δύο, έγραψα 19,2 στη Χημεία.
Ωραία χρόνια.

Αργότερα ανακάλυψα ότι η ρακοσυλλεκτική είναι κλάσεις ανώτερη από τις δύο.
Χαχαχα...ό,τι να 'ναι με πατάτες :smt005:
Στις "παραθέσεις" θα πρέπει να είχες πάρει 20!

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 12:21
από nick
Δεν εκανε λαθος στις παραθεσεις. Στους λογαριασμους μπερδεύτηκε.

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 12:27
από Ju-87
Υδράργυρος έγραψε: 02 Σεπ 2021, 11:43 Στα θρησκευτικά βάλε. Εκεί είναι ξεφτέρια
Πως λεγόντουσαν τα παιδιά του Ισαάκ;
Φαντάζομαι οι Έλληνες θα το ξέρουν αφού είναι ξεφτέρια όπως λες...

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 12:32
από Λοξίας
nick έγραψε: 22 Οκτ 2021, 12:21 Δεν εκανε λαθος στις παραθεσεις. Στους λογαριασμους μπερδεύτηκε.
:lol: :lol:
Καλό, αν και δεν το νομίζω.

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 13:11
από Kotas
Υδράργυρος έγραψε: 02 Σεπ 2021, 11:47 Αντί να κάνουνε μαθηματικά κάνουν αρχαία και θρησκευτικά. Χάνουν και τοσες τάξεις με την ιστορική ορθογραφία
ετσι αναπτυσσεται η εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση οπως επιτασσει το Συνταγμα

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 14:13
από Λοξίας
Υδράργυρος έγραψε: 02 Σεπ 2021, 12:04 Βλήμα είσαι αλλά θα σου απαντήσω: Οι Κινέζοι επειδή γράφουν με ιδεογράμματα δεν έχουν ούτε λογοτεχνία ούτε ποίηση ούτε τίποτα από αυτά
Ρε φίλε, αν έχω απαντήσει μία ή δύο φορές σε ποστ σου, είναι ζήτημα...
Αλλά αυτό που έγραψες, είναι από τις πιο δυνατές παπαριές που έχω διαβάσει τόσα χρόνια στα φόρα.

Ώστε οι Κινέζοι, επειδή γράφουν με ιδεογράμματα, δεν έχουν ούτε λογοτεχνία ούτε και ποίησηε;
Και φυσικά θα πιστεύεις πως και όσοι άλλοι λαοί γράφουν με ιδεογράμματα, λόγου χάριν οι Ιάπωνες, δεν θα έχουν ούτε και αυτοί, έτσι;

Τώρα να σε χαρακτηρίσω σκράπα; να σε πω ημιμαθή; να πω ότι είσαι ιδεολογικό πρόβατο που καταπίνει αμάσητο το σανό του κόμματός του;
Πες μου εσύ...

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 16:02
από Fixer66
klg έγραψε: 22 Οκτ 2021, 11:23
Fixer66 έγραψε: 22 Οκτ 2021, 07:34 Είναι εντυπωσιακό το πόσα δε ξέρουμε. Και πόσα θα μπορούσαμε να μάθουμε. 1.000 μέρες 1.000 χρόνια δεν είναι αρκετάαα. Απ' τα άλλα όντα. Πχ σκεφτόμουν το εξής αστείο τις προάλλες. Λέμε σ' ένα παιδί "καλά δε ξέρεις μαθηματικά"; Ξέρεις δε θέλω να σε προσβάλω...και δηλαδή ξέρουμε τι θα βγεί αν προσθέσουμε δυο όμοια πράγματα. Δύο ακέραιους, δύο πραγματικούς αριθμούς ή δύο μιγαδικούς αριθμούς λχ. Ομως τι θα βγεί αν προσθέσουμε δυο ανόμοια πράγματα; Αυτό το γνωρίζουμε; Ε; Ε; Για παράδειγμα ένα Μινόταυρο και μία Μέδουσα. Τι μας κάνει αν προσθέσουμε μια Μέδουσα και έναν Μινόταυρο;

Εγώ λέω: Μέδουσα + Μινόταυρος = ενόχληση.

Αλλάαα...
Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια το πρόβλημα δεν είναι γνωσιολογικό.
Τι θα πει αυτό;

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 17:01
από Manolis
The Age of Aquarius έγραψε: 02 Σεπ 2021, 21:03 Πάντως πέρα από τους κινέζους που παίζουν σε μια κατηγορία μόνοι τους ( :hebit: ), το πρώην ανατολικό μπλοκ εξακολουθεί και κρατάει ψηλά τα σκήπτρα.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά κάτι Ουκρανούς που ότι και να τους έδινες το λύνανε. Είχα σκαλώσει μια φορά και ένα καιρό για καμιά βδομάδα σε ένα πρόβλημα και τους είπα να με βοηθήσουν και θα τους κεράσω τα ποτά. Μέσα σε 24 ώρες το χαν λύσει. Σκυλιά μαύρα.
το ότι βρίσκονται ψηλά στη λίστα οι χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ οφείλεται στα μεταλλια που έπαιρναν επί κομμουνισμού τώρα πλέον έχουν παρακμάσει.

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 19:01
από klg
Fixer66 έγραψε: 22 Οκτ 2021, 16:02
klg έγραψε: 22 Οκτ 2021, 11:23
Fixer66 έγραψε: 22 Οκτ 2021, 07:34 Είναι εντυπωσιακό το πόσα δε ξέρουμε. Και πόσα θα μπορούσαμε να μάθουμε. 1.000 μέρες 1.000 χρόνια δεν είναι αρκετάαα. Απ' τα άλλα όντα. Πχ σκεφτόμουν το εξής αστείο τις προάλλες. Λέμε σ' ένα παιδί "καλά δε ξέρεις μαθηματικά"; Ξέρεις δε θέλω να σε προσβάλω...και δηλαδή ξέρουμε τι θα βγεί αν προσθέσουμε δυο όμοια πράγματα. Δύο ακέραιους, δύο πραγματικούς αριθμούς ή δύο μιγαδικούς αριθμούς λχ. Ομως τι θα βγεί αν προσθέσουμε δυο ανόμοια πράγματα; Αυτό το γνωρίζουμε; Ε; Ε; Για παράδειγμα ένα Μινόταυρο και μία Μέδουσα. Τι μας κάνει αν προσθέσουμε μια Μέδουσα και έναν Μινόταυρο;

Εγώ λέω: Μέδουσα + Μινόταυρος = ενόχληση.

Αλλάαα...
Στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια το πρόβλημα δεν είναι γνωσιολογικό.
Τι θα πει αυτό;
Θα πει ότι δεν είναι το θέμα να γνωρίζεις τι θα βγει αν προσθέσεις δύο "ανόμοια πράγματα", το θέμα είναι πώς θα κατασκεύαζες την άλγεβρα τέτοιων πραγμάτων.

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 19:16
από Ju-87
Manolis έγραψε: 22 Οκτ 2021, 17:01
The Age of Aquarius έγραψε: 02 Σεπ 2021, 21:03 Πάντως πέρα από τους κινέζους που παίζουν σε μια κατηγορία μόνοι τους ( :hebit: ), το πρώην ανατολικό μπλοκ εξακολουθεί και κρατάει ψηλά τα σκήπτρα.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά κάτι Ουκρανούς που ότι και να τους έδινες το λύνανε. Είχα σκαλώσει μια φορά και ένα καιρό για καμιά βδομάδα σε ένα πρόβλημα και τους είπα να με βοηθήσουν και θα τους κεράσω τα ποτά. Μέσα σε 24 ώρες το χαν λύσει. Σκυλιά μαύρα.
το ότι βρίσκονται ψηλά στη λίστα οι χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ οφείλεται στα μεταλλια που έπαιρναν επί κομμουνισμού τώρα πλέον έχουν παρακμάσει.
Ααα τα μετάλλια τους έκαναν έξυπνους στα μαθηματικά;

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2021, 23:29
από seismic
Fixer66 έγραψε: 22 Οκτ 2021, 07:34 Είναι εντυπωσιακό το πόσα δε ξέρουμε. Και πόσα θα μπορούσαμε να μάθουμε. 1.000 μέρες 1.000 χρόνια δεν είναι αρκετάαα. Απ' τα άλλα όντα. Πχ σκεφτόμουν το εξής αστείο τις προάλλες. Λέμε σ' ένα παιδί "καλά δε ξέρεις μαθηματικά"; Ξέρεις δε θέλω να σε προσβάλω...και δηλαδή ξέρουμε τι θα βγεί αν προσθέσουμε δυο όμοια πράγματα. Δύο ακέραιους, δύο πραγματικούς αριθμούς ή δύο μιγαδικούς αριθμούς λχ. Ομως τι θα βγεί αν προσθέσουμε δυο ανόμοια πράγματα; Αυτό το γνωρίζουμε; Ε; Ε; Για παράδειγμα ένα Μινόταυρο και μία Μέδουσα. Τι μας κάνει αν προσθέσουμε μια Μέδουσα και έναν Μινόταυρο;

Εγώ λέω: Μέδουσα + Μινόταυρος = ενόχληση.

Αλλάαα...
Δεν ξέρω τι να σου απαντήσω? Εμείς στο σχολείο δεν μάθαμε μαθηματικά με μήλα αλλά με πορτοκάλια. :)

Re: Έλληνες και μαθηματικά

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2021, 10:12
από Υδράργυρος
Λοξίας έγραψε: 22 Οκτ 2021, 14:13
Υδράργυρος έγραψε: 02 Σεπ 2021, 12:04 Βλήμα είσαι αλλά θα σου απαντήσω: Οι Κινέζοι επειδή γράφουν με ιδεογράμματα δεν έχουν ούτε λογοτεχνία ούτε ποίηση ούτε τίποτα από αυτά
Ρε φίλε, αν έχω απαντήσει μία ή δύο φορές σε ποστ σου, είναι ζήτημα...
Αλλά αυτό που έγραψες, είναι από τις πιο δυνατές παπαριές που έχω διαβάσει τόσα χρόνια στα φόρα.

Ώστε οι Κινέζοι, επειδή γράφουν με ιδεογράμματα, δεν έχουν ούτε λογοτεχνία ούτε και ποίησηε;
Και φυσικά θα πιστεύεις πως και όσοι άλλοι λαοί γράφουν με ιδεογράμματα, λόγου χάριν οι Ιάπωνες, δεν θα έχουν ούτε και αυτοί, έτσι;

Τώρα να σε χαρακτηρίσω σκράπα; να σε πω ημιμαθή; να πω ότι είσαι ιδεολογικό πρόβατο που καταπίνει αμάσητο το σανό του κόμματός του;
Πες μου εσύ...
Κανονικά δεν έπρεπε να σου απαντήσω γιατί είσαι στενόμυαλος και μη δεκτικός σε απόψεις διάφορες από αυτό που έχεις στο μυαλό σου.
Τεσπα, την εποχή του Μάρκο Πόλο οι Κινέζοι είχαν πολιτισμική υπεροχή έναντι της δύσης. Με την ανακάλυψη της τυπογραφίας και τη διάδοση της γνώσης στη δύση η υπεροχή αυτή ανατράπηκε, και μερικούς αιώνες μετά η Κίνα είχε τελείως αποικιοποιηθεί από τη δύση.

Μέχρι τη δεκαετία του 70 το 80% των Κινέζων δεν ήξερε πάνω από 200 ιδεογράμματα. Πρακτικά αγράμματοι. Και σήμερα για να αρχίσεις να διαβάζεις απλά κείμενα πρέπει να ξέρεις 3000 ιδεογράμματα. Και μέχρι εκεί φτάνει η γνώση της μεγάλης πλειοψηφίας των Κινέζων.
Η γραφή με ιδεογράμματα δε δίνει εργαλεία στο λογοτέχνη, ούτε βοηθάει στη διάδοση στις πλατιές μάζες, τουλάχιστον όπως τα ξέρουμε στη δύση. Για αυτό το λόγο πολλά έθνη έχουν εγκαταλείψει τα ιδεογράμματα, όπως οι Μογγόλοι, οι Καζάχοι, οι Βιετναμέζοι. Αλλά και όσοι συνεχίζουν να τα χρησιμοποιούν κάνουν απλοποιήσεις και εισάγουν υβριδικές γραφές με συνδυασμό φωνητικών χαρακτήρων και ιδεογραμμάτων. Οι Μογγόλοι είχαν μεγάλη ανάπτυξη στην ποίηση και τη λογοτεχνία από τότε που αντικατέστησαν την κινέζικη γραφή με το κυριλλικό αλφάβητο.