Μέρες που είναι είπα να το προσπεράσω αλλά... αυτή η φράση "μακάριο και άφθαρτο Ον" μου θύμισε ένα μυθιστόρημα το οποίο μιλούσε για το σύμπαν. Δώστε βάση παρακαλώ:Σουβλίτσα έγραψε: 06 Απρ 2018, 04:41 Κοίτα, επειδή και η ώρα που γράφω δεν είναι κατάλληλη και το θέμα είναι ολόκληρη θεολογική ανάπτυξη θα πάρω αφορμή και από οπτικοακουστικό που ανέβασες και θα απαντήσω αναλόγως για όλα όσα παραθέτεις, επίσης αντιγράφω ,ελαφρώς τροποποιημένο, και μπολντάρω το ρεζουμέ)
Eλπίζω να καταλάβεις (έστω, κάπως), δώσε βάση
Το μακάριο και άφθαρτο Ον ούτε το ίδιο έχει προβλήματα ούτε και σε άλλους προκαλεί. Έτσι δεν οργίζεται με κανέναν αλλά και δεν χαρίζεται στο Κακό, καθώς αυτό αντιστρατεύεται την Θεία Τάξη . Γιατί αυτά είναι γνωρίσματα αδύναμων όντων
ο Θεός είναι άχρονος, πανταχού παρών, τέλειος αλλά και ΑΠΕΙΡΟΣ. Το άπειρο τώρα είναι μεγάλο μανίκι, περιλαμβάνει εξ' ορισμού τα πάντα, όλα τα ενδεχόμενα, όλες τις πιθανότητες, ότι μπορεί να υπάρξει υπάρχει μέσα στο άπειρο ήδη σε όλες τις εκφάνσεις του και μάλιστα άπειρες φορές, τα πάντα όλα είναι μέρος της τέλειας άπειρης ουσίας του Θεού.
Αν όμως ο Θεός καταλαμβάνει τα πάντα και τα πάντα είναι μέρος του Θεού, τότε τι παίζει με το σύμπαν;
πως δημιουργήθηκε; ο τέλειος Θεός μπορεί να δημιουργήσει κάτι ατελές;
από τι δημιουργήθηκε; όλα είναι η άπειρη, χωρίς να χρειάζεται τίποτα, τέλεια ουσία του Θεού,
που δημιουργήθηκε; που βρέθηκε ο χώρος, ο χρόνος, η ύλη, αφού είπαμε, τα πάντα ανήκουν στο άπειρο του Θεού και αυτό το άπειρο είναι τέλειο, δεν χρειάζεται τίποτα, δεν έχει ανάγκη τίποτα, τα έχει όλα, ΕΙΝΑΙ τα πάντα όλα!
Για σκεφτείτε το λίγο, είναι καλή ερώτηση, διαφωνείτε; κάποιος με φιλοσοφικές γνώσεις;
Προς Σουβλίτσα: Το Κακό δεν είναι και αυτό μέρος της περίφημης Θείας Τάξης; Εκτός και αν ζω σε παράλληλο σύμπαν και γω βλέπω άλλα...