Νταρνάκας έγραψε: 22 Ιαν 2021, 22:01
Έτσι ήταν το περσικό έθιμο. Τον Βαγώα τον σούβλιζε ο Δαρείος, κι όταν ο Αλέκος μπήκε στο παλάτι του τον βρήκε εκεί και τον παρέλαβε μαζί με τον θρόνο. Κι αφού ήθελε να παριστάνει στους Πέρσες τον νόμιμο διάδοχο του Μεγάλου Βασιλέα, να δείχνει ότι υιοθέτησε όλο το εθιμοτυπικό της περσικής αυλής, προσκύνηση, περσική ενδυμασία κ.τ.λ. και γενικά πως κάνει ό,τι θα έκανε κι ένας Πέρσης βασιλιάς, ε, σου λέει, αφού ο Δαρείος σούβλιζε τον Βαγώα, ας τον σουβλίζω κι εγώ, να τους δείξω ότι είμαι ακριβώς σαν κι αυτούς.
Νταρνάκας έγραψε: 22 Ιαν 2021, 22:01
Έτσι ήταν το περσικό έθιμο. Τον Βαγώα τον σούβλιζε ο Δαρείος, κι όταν ο Αλέκος μπήκε στο παλάτι του τον βρήκε εκεί και τον παρέλαβε μαζί με τον θρόνο. Κι αφού ήθελε να παριστάνει στους Πέρσες τον νόμιμο διάδοχο του Μεγάλου Βασιλέα, να δείχνει ότι υιοθέτησε όλο το εθιμοτυπικό της περσικής αυλής, προσκύνηση, περσική ενδυμασία κ.τ.λ. και γενικά πως κάνει ό,τι θα έκανε κι ένας Πέρσης βασιλιάς, ε, σου λέει, αφού ο Δαρείος σούβλιζε τον Βαγώα, ας τον σουβλίζω κι εγώ, να τους δείξω ότι είμαι ακριβώς σαν κι αυτούς.
Και ο ιερός λόχος των Θηβαίων πως μάχονταν; Και τι τους έκανε ο Αλέξανδρος;
Μη με κάνεις να επαναλαμβανομαι. Μιλαμε για το γενικό. Ο ιερός λοχος ηταν μια ειδική περίπτωση, που ωστόσο δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι διαφορετικό από το να παρατασσεται σε φάλαγγα. Λίγο δύσκολο να κρατούσε ο ένας τον άλλον καλικουτσα.
Μα στον ιερό λόχο μάχονταν σε ζευγάρια.
Και τα βόδια παλιά σε ζευγάρια τα έζευαν οι αγρότες για να οργώσουν. Τι πάει να πει αυτό;;;
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.
Έτσι ήταν το περσικό έθιμο. Τον Βαγώα τον σούβλιζε ο Δαρείος, κι όταν ο Αλέκος μπήκε στο παλάτι του τον βρήκε εκεί και τον παρέλαβε μαζί με τον θρόνο. Κι αφού ήθελε να παριστάνει στους Πέρσες τον νόμιμο διάδοχο του Μεγάλου Βασιλέα, να δείχνει ότι υιοθέτησε όλο το εθιμοτυπικό της περσικής αυλής, προσκύνηση, περσική ενδυμασία κ.τ.λ. και γενικά πως κάνει ό,τι θα έκανε κι ένας Πέρσης βασιλιάς, ε, σου λέει, αφού ο Δαρείος σούβλιζε τον Βαγώα, ας τον σουβλίζω κι εγώ, να τους δείξω ότι είμαι ακριβώς σαν κι αυτούς. Μετά τον πήραν χαμπάρι και οι στρατιώτες του κι άρχισαν να τον τρολλάορυν ασύστολα. Ο Πλούταρχος λέει πως τον είχε ερωμένο και σε έναν διαγωνισμό χορού που (ο Βαγώας) είχε νικήσει και φορούσε το στεφάνι του νικητή, μόλις κάθισε δίπλα του οι Μακεδόνες άρχισαν να φωνάζουν να τον φιλήσει, κι αυτός δεν τους χάλασε το χατίρι.
Άλλος ο ευνούχος Βαγώας και άλλος ο ερώμενος Βαγώας. Τον ευνούχο τον είχε σκοτώσει ο Δαρείος και ο Αλέξανδρος είχε δώσει στον Παρμενίωνα το σπίτι του. Δύσκολο ένας ευνούχος να ήταν ερώμενος. Άσε που ο ευνούχος βρισκόταν στην αυλή απ' την εποχή του Αρταξέρξη του Γ΄και ήταν πιο ηλκιωμένος απ' τον Αλέξανδρο. Συνεπώς δύσκολο να τον ο Αλέξανδρος και να χορεύει σαν Σαλώμη. Απλώς οι μεταγενέστεροι αρχαίοι συγγραφείς μπέρδεψαν τον ευνούχο με τον ερώμενο.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Έτσι ήταν το περσικό έθιμο. Τον Βαγώα τον σούβλιζε ο Δαρείος, κι όταν ο Αλέκος μπήκε στο παλάτι του τον βρήκε εκεί και τον παρέλαβε μαζί με τον θρόνο. Κι αφού ήθελε να παριστάνει στους Πέρσες τον νόμιμο διάδοχο του Μεγάλου Βασιλέα, να δείχνει ότι υιοθέτησε όλο το εθιμοτυπικό της περσικής αυλής, προσκύνηση, περσική ενδυμασία κ.τ.λ. και γενικά πως κάνει ό,τι θα έκανε κι ένας Πέρσης βασιλιάς, ε, σου λέει, αφού ο Δαρείος σούβλιζε τον Βαγώα, ας τον σουβλίζω κι εγώ, να τους δείξω ότι είμαι ακριβώς σαν κι αυτούς. Μετά τον πήραν χαμπάρι και οι στρατιώτες του κι άρχισαν να τον τρολλάορυν ασύστολα. Ο Πλούταρχος λέει πως τον είχε ερωμένο και σε έναν διαγωνισμό χορού που (ο Βαγώας) είχε νικήσει και φορούσε το στεφάνι του νικητή, μόλις κάθισε δίπλα του οι Μακεδόνες άρχισαν να φωνάζουν να τον φιλήσει, κι αυτός δεν τους χάλασε το χατίρι.
Τον ευνούχο τον γούσταρε πιο πολύ απ' τις γυναίκες;
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Έτσι ήταν το περσικό έθιμο. Τον Βαγώα τον σούβλιζε ο Δαρείος, κι όταν ο Αλέκος μπήκε στο παλάτι του τον βρήκε εκεί και τον παρέλαβε μαζί με τον θρόνο. Κι αφού ήθελε να παριστάνει στους Πέρσες τον νόμιμο διάδοχο του Μεγάλου Βασιλέα, να δείχνει ότι υιοθέτησε όλο το εθιμοτυπικό της περσικής αυλής, προσκύνηση, περσική ενδυμασία κ.τ.λ. και γενικά πως κάνει ό,τι θα έκανε κι ένας Πέρσης βασιλιάς, ε, σου λέει, αφού ο Δαρείος σούβλιζε τον Βαγώα, ας τον σουβλίζω κι εγώ, να τους δείξω ότι είμαι ακριβώς σαν κι αυτούς. Μετά τον πήραν χαμπάρι και οι στρατιώτες του κι άρχισαν να τον τρολλάορυν ασύστολα. Ο Πλούταρχος λέει πως τον είχε ερωμένο και σε έναν διαγωνισμό χορού που (ο Βαγώας) είχε νικήσει και φορούσε το στεφάνι του νικητή, μόλις κάθισε δίπλα του οι Μακεδόνες άρχισαν να φωνάζουν να τον φιλήσει, κι αυτός δεν τους χάλασε το χατίρι.
Άλλος ο ευνούχος Βαγώας και άλλος ο ερώμενος Βαγώας. Τον ευνούχο τον είχε σκοτώσει ο Δαρείος και ο Αλέξανδρος είχε δώσει στον Παρμενίωνα το σπίτι του. Δύσκολο ένας ευνούχος να ήταν ερώμενος. Άσε που ο ευνούχος βρισκόταν στην αυλή απ' την εποχή του Αρταξέρξη του Γ΄και ήταν πιο ηλκιωμένος απ' τον Αλέξανδρο. Συνεπώς δύσκολο να τον ο Αλέξανδρος και να χορεύει σαν Σαλώμη. Απλώς οι μεταγενέστεροι αρχαίοι συγγραφείς μπέρδεψαν τον ευνούχο με τον ερώμενο.
Εγώ ξέρω πως ήταν ευνούχος και πολύ μικρός σε ηλικία. Αλλά έτσι το είχαν τότε.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Έτσι ήταν το περσικό έθιμο. Τον Βαγώα τον σούβλιζε ο Δαρείος, κι όταν ο Αλέκος μπήκε στο παλάτι του τον βρήκε εκεί και τον παρέλαβε μαζί με τον θρόνο. Κι αφού ήθελε να παριστάνει στους Πέρσες τον νόμιμο διάδοχο του Μεγάλου Βασιλέα, να δείχνει ότι υιοθέτησε όλο το εθιμοτυπικό της περσικής αυλής, προσκύνηση, περσική ενδυμασία κ.τ.λ. και γενικά πως κάνει ό,τι θα έκανε κι ένας Πέρσης βασιλιάς, ε, σου λέει, αφού ο Δαρείος σούβλιζε τον Βαγώα, ας τον σουβλίζω κι εγώ, να τους δείξω ότι είμαι ακριβώς σαν κι αυτούς. Μετά τον πήραν χαμπάρι και οι στρατιώτες του κι άρχισαν να τον τρολλάορυν ασύστολα. Ο Πλούταρχος λέει πως τον είχε ερωμένο και σε έναν διαγωνισμό χορού που (ο Βαγώας) είχε νικήσει και φορούσε το στεφάνι του νικητή, μόλις κάθισε δίπλα του οι Μακεδόνες άρχισαν να φωνάζουν να τον φιλήσει, κι αυτός δεν τους χάλασε το χατίρι.
Τον ευνούχο τον γούσταρε πιο πολύ απ' τις γυναίκες;
δεν είχε σημασία αν τον γούσταρε. Ο διαχωρισμός γκέι-στρέιτ είναι αρκετά μοντέρνος, δεν υπήρχε στην κοινωνική τους αντίληψη. Τότες η κατάσταση ήταν πολύ πιο περίπλοκη. Δες:
Νταρνάκας έγραψε: 22 Ιαν 2021, 22:01
Έτσι ήταν το περσικό έθιμο. Τον Βαγώα τον σούβλιζε ο Δαρείος, κι όταν ο Αλέκος μπήκε στο παλάτι του τον βρήκε εκεί και τον παρέλαβε μαζί με τον θρόνο. Κι αφού ήθελε να παριστάνει στους Πέρσες τον νόμιμο διάδοχο του Μεγάλου Βασιλέα, να δείχνει ότι υιοθέτησε όλο το εθιμοτυπικό της περσικής αυλής, προσκύνηση, περσική ενδυμασία κ.τ.λ. και γενικά πως κάνει ό,τι θα έκανε κι ένας Πέρσης βασιλιάς, ε, σου λέει, αφού ο Δαρείος σούβλιζε τον Βαγώα, ας τον σουβλίζω κι εγώ, να τους δείξω ότι είμαι ακριβώς σαν κι αυτούς. Μετά τον πήραν χαμπάρι και οι στρατιώτες του κι άρχισαν να τον τρολλάορυν ασύστολα. Ο Πλούταρχος λέει πως τον είχε ερωμένο και σε έναν διαγωνισμό χορού που (ο Βαγώας) είχε νικήσει και φορούσε το στεφάνι του νικητή, μόλις κάθισε δίπλα του οι Μακεδόνες άρχισαν να φωνάζουν να τον φιλήσει, κι αυτός δεν τους χάλασε το χατίρι.
Άλλος ο ευνούχος Βαγώας και άλλος ο ερώμενος Βαγώας. Τον ευνούχο τον είχε σκοτώσει ο Δαρείος και ο Αλέξανδρος είχε δώσει στον Παρμενίωνα το σπίτι του. Δύσκολο ένας ευνούχος να ήταν ερώμενος. Άσε που ο ευνούχος βρισκόταν στην αυλή απ' την εποχή του Αρταξέρξη του Γ΄και ήταν πιο ηλκιωμένος απ' τον Αλέξανδρο. Συνεπώς δύσκολο να τον ο Αλέξανδρος και να χορεύει σαν Σαλώμη. Απλώς οι μεταγενέστεροι αρχαίοι συγγραφείς μπέρδεψαν τον ευνούχο με τον ερώμενο.
Εγώ ξέρω πως ήταν ευνούχος και πολύ μικρός σε ηλικία. Αλλά έτσι το είχαν τότε.
Εγώ πάλι "ξέρω" πως είναι πολύ περίεργο ένας ερώμενος να είναι ευνούχος και όχι αρτιμελής. Επίσης το ότι του έδωσε φιλί δεν σημαίνει πως είχαν μεταξύ τους ομοφυλοφιλική σχέση. Όλους τους ευνοούμενους τους φιλούσε ο Αλέξανδρος . Θα φιλούσε και τον Καλλισθένη , αλλά όταν του κάρφωσαν πως δεν τον προσκύνησε , δεν του έδωσε φιλάκι. Και τότε ο Καλλισθένης είπε το περίφημο "Φεύγω με ένα φιλί λιγότερο".
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Έτσι ήταν το περσικό έθιμο. Τον Βαγώα τον σούβλιζε ο Δαρείος, κι όταν ο Αλέκος μπήκε στο παλάτι του τον βρήκε εκεί και τον παρέλαβε μαζί με τον θρόνο. Κι αφού ήθελε να παριστάνει στους Πέρσες τον νόμιμο διάδοχο του Μεγάλου Βασιλέα, να δείχνει ότι υιοθέτησε όλο το εθιμοτυπικό της περσικής αυλής, προσκύνηση, περσική ενδυμασία κ.τ.λ. και γενικά πως κάνει ό,τι θα έκανε κι ένας Πέρσης βασιλιάς, ε, σου λέει, αφού ο Δαρείος σούβλιζε τον Βαγώα, ας τον σουβλίζω κι εγώ, να τους δείξω ότι είμαι ακριβώς σαν κι αυτούς. Μετά τον πήραν χαμπάρι και οι στρατιώτες του κι άρχισαν να τον τρολλάορυν ασύστολα. Ο Πλούταρχος λέει πως τον είχε ερωμένο και σε έναν διαγωνισμό χορού που (ο Βαγώας) είχε νικήσει και φορούσε το στεφάνι του νικητή, μόλις κάθισε δίπλα του οι Μακεδόνες άρχισαν να φωνάζουν να τον φιλήσει, κι αυτός δεν τους χάλασε το χατίρι.
Τον ευνούχο τον γούσταρε πιο πολύ απ' τις γυναίκες;
Τις γυναίκες γούσταρε. Εκτός από 3 πηγές ( Αιλιανός , Επίκτητος στον Αρριανό και Ψευδο - Διογένης - 4 αν βάλεις και τον Τατιανό ) που λένε πως φασωνόταν με τα μπούτια του Ηφαιστίωνα δεν υπάρχει κάποια σοβαρή πηγή που να λέει πως ο Αλέξανδρος τον τσούλαγε τον σκαραβαίο. Παιδιά απέκτησε με 2 γυναίκες ( με την Βαρσίνη τον Ηρακλή και με την Ρωξάνη τον Αλέξανδρο Δ΄).
Οι παθητικοί ομοφυλόφιλοι εθεωρούντο κατάπτυστοι. Πάνω απ' όλα όμως σημαντικότατο ιδανικό ήταν η εγκράτεια και ο δίκαιος έρωτας. Αν δεν βαριέσαι δες εδώ : viewtopic.php?t=23264#p1381090
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Ζαποτέκος έγραψε: 22 Ιαν 2021, 22:29
Άλλος ο ευνούχος Βαγώας και άλλος ο ερώμενος Βαγώας. Τον ευνούχο τον είχε σκοτώσει ο Δαρείος και ο Αλέξανδρος είχε δώσει στον Παρμενίωνα το σπίτι του. Δύσκολο ένας ευνούχος να ήταν ερώμενος. Άσε που ο ευνούχος βρισκόταν στην αυλή απ' την εποχή του Αρταξέρξη του Γ΄και ήταν πιο ηλκιωμένος απ' τον Αλέξανδρο. Συνεπώς δύσκολο να τον ο Αλέξανδρος και να χορεύει σαν Σαλώμη. Απλώς οι μεταγενέστεροι αρχαίοι συγγραφείς μπέρδεψαν τον ευνούχο με τον ερώμενο.
Εγώ ξέρω πως ήταν ευνούχος και πολύ μικρός σε ηλικία. Αλλά έτσι το είχαν τότε.
Εγώ πάλι "ξέρω" πως είναι πολύ περίεργο ένας ερώμενος να είναι ευνούχος και όχι αρτιμελής. Επίσης το ότι του έδωσε φιλί δεν σημαίνει πως είχαν μεταξύ τους ομοφυλοφιλική σχέση. Όλους τους ευνοούμενους τους φιλούσε ο Αλέξανδρος . Θα φιλούσε και τον Καλλισθένη , αλλά όταν του κάρφωσαν πως δεν τον προσκύνησε , δεν του έδωσε φιλάκι. Και τότε ο Καλλισθένης είπε το περίφημο "Φεύγω με ένα φιλί λιγότερο".
ναι.
χόρεψε τσιφτετέλι τούρκικο ο Βαγώας , ήταν όλοι λιάρδα, φώναζαν οι άλλοι να τον φιλήσει, αλλά δεν υπήρξε τίποτε το σεξουαλικό κύριοι.
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.
Εγώ ξέρω πως ήταν ευνούχος και πολύ μικρός σε ηλικία. Αλλά έτσι το είχαν τότε.
Εγώ πάλι "ξέρω" πως είναι πολύ περίεργο ένας ερώμενος να είναι ευνούχος και όχι αρτιμελής. Επίσης το ότι του έδωσε φιλί δεν σημαίνει πως είχαν μεταξύ τους ομοφυλοφιλική σχέση. Όλους τους ευνοούμενους τους φιλούσε ο Αλέξανδρος . Θα φιλούσε και τον Καλλισθένη , αλλά όταν του κάρφωσαν πως δεν τον προσκύνησε , δεν του έδωσε φιλάκι. Και τότε ο Καλλισθένης είπε το περίφημο "Φεύγω με ένα φιλί λιγότερο".
ναι.
χόρεψε τσιφτετέλι τούρκικο ο Βαγώας , ήταν όλοι λιάρδα, φώναζαν οι άλλοι να τον φιλήσει, αλλά δεν υπήρξε τίποτε το σεξουαλικό κύριοι.
Αν θέλεις να το φαντασιώνεσαι ως όργιο νο πρόμπλεμ από 'μενα.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Εγώ ξέρω πως ήταν ευνούχος και πολύ μικρός σε ηλικία. Αλλά έτσι το είχαν τότε.
Εγώ πάλι "ξέρω" πως είναι πολύ περίεργο ένας ερώμενος να είναι ευνούχος και όχι αρτιμελής. Επίσης το ότι του έδωσε φιλί δεν σημαίνει πως είχαν μεταξύ τους ομοφυλοφιλική σχέση. Όλους τους ευνοούμενους τους φιλούσε ο Αλέξανδρος . Θα φιλούσε και τον Καλλισθένη , αλλά όταν του κάρφωσαν πως δεν τον προσκύνησε , δεν του έδωσε φιλάκι. Και τότε ο Καλλισθένης είπε το περίφημο "Φεύγω με ένα φιλί λιγότερο".
ναι.
χόρεψε τσιφτετέλι τούρκικο ο Βαγώας , ήταν όλοι λιάρδα, φώναζαν οι άλλοι να τον φιλήσει, αλλά δεν υπήρξε τίποτε το σεξουαλικό κύριοι.
Να τον φιλήσει φώναζαν, όχι να τον σουβλίσει. Έχεις πονηρό μυαλό γιατρέ.
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.
Ζαποτέκος έγραψε: 22 Ιαν 2021, 23:52
Εγώ πάλι "ξέρω" πως είναι πολύ περίεργο ένας ερώμενος να είναι ευνούχος και όχι αρτιμελής. Επίσης το ότι του έδωσε φιλί δεν σημαίνει πως είχαν μεταξύ τους ομοφυλοφιλική σχέση. Όλους τους ευνοούμενους τους φιλούσε ο Αλέξανδρος . Θα φιλούσε και τον Καλλισθένη , αλλά όταν του κάρφωσαν πως δεν τον προσκύνησε , δεν του έδωσε φιλάκι. Και τότε ο Καλλισθένης είπε το περίφημο "Φεύγω με ένα φιλί λιγότερο".
ναι.
χόρεψε τσιφτετέλι τούρκικο ο Βαγώας , ήταν όλοι λιάρδα, φώναζαν οι άλλοι να τον φιλήσει, αλλά δεν υπήρξε τίποτε το σεξουαλικό κύριοι.
Αν θέλεις να το φαντασιώνεσαι ως όργιο νο πρόμπλεμ από 'μενα.
Μια και είπες για όργια, κάτι σχετικό αναφέρει ο Πλούταρχος στο ακριβώς προηγούμενο κεφάλαιο απ' το περιστατικό με τα τσιφτετέλια του Βαγώα. Έπιναν όλοι σαν τρελοί λέει, τα είχαν παρατήσει όλα, σάρισες, ασπίδες, κράνη και έπιασαν τα κρασοβάρελα, κι εν μέσω αυτής της κραιπάλης λέει κάτι και για "βακχεία γυναικών" που "κατείχε πάντα τόπον".
Μοιρίδιοι κλωστῆρες, πανάφυκτον ἀνάγκῃ ζεῦγμ’ ἐπὶ δυστήνοις παισὶ βροτῶν θέμενοι, ἠγάγετο με ποτέ ἱμερτοῦ πρὸς φάος ἠελίου.
Ζαποτέκος έγραψε: 22 Ιαν 2021, 23:52
Εγώ πάλι "ξέρω" πως είναι πολύ περίεργο ένας ερώμενος να είναι ευνούχος και όχι αρτιμελής. Επίσης το ότι του έδωσε φιλί δεν σημαίνει πως είχαν μεταξύ τους ομοφυλοφιλική σχέση. Όλους τους ευνοούμενους τους φιλούσε ο Αλέξανδρος . Θα φιλούσε και τον Καλλισθένη , αλλά όταν του κάρφωσαν πως δεν τον προσκύνησε , δεν του έδωσε φιλάκι. Και τότε ο Καλλισθένης είπε το περίφημο "Φεύγω με ένα φιλί λιγότερο".
ναι.
χόρεψε τσιφτετέλι τούρκικο ο Βαγώας , ήταν όλοι λιάρδα, φώναζαν οι άλλοι να τον φιλήσει, αλλά δεν υπήρξε τίποτε το σεξουαλικό κύριοι.
Να τον φιλήσει φώναζαν, όχι να τον σουβλίσει. Έχεις πονηρό μυαλό γιατρέ.
Σου χει τύχει ποτέ πάνω στα τσίπουρα να καταφιλησεις έναν αλβανό στο καφενείο του χωριου;
Φιλαράκι, αν κάποιος μπει φορουμάκι από μαγκιά ή από αδυναμία κάποιας στιγμής, πάει, τελείωσε.