Σελίδα 6 από 9

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 15:38
από Scouser
John Brown Gun Club έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:37
Scouser έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:33
ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:27 Επίσης ζε σουί τον περ λέει συνεχώς ο μανού στους εθνολαϊκιστές ισλαμιστές
Fixed. Ωραία σειρά θα γινόταν αυτό πάντως, στελέχη της RAID εναντίον ισλαμοπίθηκων εξτρεμιστών a Paris και αλλού. :hebit:
Καλη τυχη στη διανομη ρολων :8) Ελπιζω να εχουν πολυ καλη ασφαλιση οι ηθοποιοι και να μην θελουν να παιζουν με φουλ φεις ολη την ωρα :smt005:
Για τη Γαλλία μιλάμε. Δεν σας φοβούνται.

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 15:40
από Κόκκορας
ας περιμενουμε λιγο να συνεργαστουν οι ελληνες για το κοινο καλο και θα δουμε αριστουργηματα






ακομα; :lol:

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 15:42
από Καραμελίτσα
Εγώ βλέπω τρεις λόγους.

Για τα ιδιωτικά κανάλια, είναι μικρή η διαφημιστική πίτα για να πάρουν ρίσκο. Και αυτή πρέπει να διαιρεθεί δια 7 επειδή κάποια πολιτική παράταξη αγωνίστηκε μέχρι εσχάτων για να έχει κάθε ολιγάρχης το δικό του κανάλι.

Η ΕΡΤ θα μπορούσε να το κάνει, μία ακριβή σειρά για διεθνές κοινό το χρόνο. Γιατί δεν το κάνει διαχρονικά, παθογένεια ή άνωθεν εντολή, δεν έχω ιδέα.

Και βεβαίως μην ξεχνάμε ότι η ηγεσία της τηλεόρασης είναι έλληνες μπούμερ. Τι δημιουργικό σε παγκόσμια κλίμακα έκανε αυτή η γενιά συμπολιτών μας, που να περιμένουμε να το κάνει σε τηλεόραση;

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 15:42
από John Brown Gun Club
Scouser έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:38
John Brown Gun Club έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:37
Scouser έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:33
Fixed. Ωραία σειρά θα γινόταν αυτό πάντως, στελέχη της RAID εναντίον ισλαμοπίθηκων εξτρεμιστών a Paris και αλλού. :hebit:
Καλη τυχη στη διανομη ρολων :8) Ελπιζω να εχουν πολυ καλη ασφαλιση οι ηθοποιοι και να μην θελουν να παιζουν με φουλ φεις ολη την ωρα :smt005:
Για τη Γαλλία μιλάμε. Δεν σας φοβούνται.
Μας; Οχι, αλλα Τους φοβουνται, και καλα κανουν, γιατι εχουν την φωλια τους χεσμενη και το ξερουν. Κι αυτο φαινεται σε ολο το γαλλικο cinema de banlieue.

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 15:43
από Maspoli
Belisarius έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 14:24
Το Νήσι ήταν πολύ καλό και άρεσε πάρα πολύ σε όσους ξένους το συνέστησα. Απλά δεν υπάρχουν τα χρήματα για τέτοιες παραγωγές.
Το Νησί, σαν παραγωγή, κόστισε 4 εκατομμύρια ευρώ. 150.000 ευρώ το επεισόδιο. Είχε ειπωθεί ότι έμπαινε μέσα και το όποιο κέρδος, θα έβγαινε από τυχόν πωλήσεις δικαιωμάτων στο εξωτερικό. Θα πρέπει βέβαια να συνυπολογίσουμε ότι ήταν εποχή βαθειάς ύφεσης.

Αυτή τη περίοδο πάντως η ελληνική τηλεόραση προβάλλει μια εξαιρετική σειρά όπως έχω γράψει σε άλλο νήμα. Παραγωγή του κρατικού καναλιού βέβαια.

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 15:44
από Maspoli
Καραμελίτσα έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:42

Και βεβαίως μην ξεχνάμε ότι η ηγεσία της τηλεόρασης είναι έλληνες μπούμερ. Τι δημιουργικό σε παγκόσμια κλίμακα έκανε αυτή η γενιά συμπολιτών μας, που να περιμένουμε να το κάνει σε τηλεόραση;

Θα αστειεύεσαι βέβαια.

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 15:47
από foscilis
Ένα επεισόδιο του Walking Dead έχει προϋπολογισμό 3.5 εκατομμύρια δολλάρια.

Ένα επεισόδιο του GoT ή του The Witcher έχει 10 εκατομμυρια!

Μιλάμε βέβαια για υπερπαραγωγές αλλά και σε πιο μέτρια κλίμακα δεν είναι πολύ διαφορετικά τα νούμερα. Το Kurulus Osman είχε μπάτζετ περίπου πέντε εκατομμύρια ευρώ ανά σεζόν δηλαδή 150.000 ανά επεισοδιο που αν υπολογίσεις τους τουρκικούς μισθούς είναι τεράστιο ποσό.

Αυτά τα μεγέθη είναι πολυ μεγάλα για την ελληνική αγορά. Οι ακριβότερες παραγωγές είναι 100-200.000 ανά επεισόδιο και σπάνια η σεζόν χωράει πάνω από 1-2 τέτοιες. Επίσης το κοινό είναι πολύ μικρό (ιδιαίτερα στις niche κατηγορίες) και η παράδοση σε συγγραφείς, ηχολήπτες, εφετζηδες, χίλιες δυο ειδικότητες που χρειάζονται αυτά τα ειδη σχεδόν ανύπαρκτη.

Η χώρα έχει προφανώς υλικό για fantasy και ιστορία (για επιστημονική φαντασία θα γελαγε και το παρδαλο κατσίκι, οι Ελ δε μπορούν να οραματιστουν εναλλακτικό όνομα για τον πρώτο τους γιο όχι εναλλακτικό σύμπαν) αλλά αυτό δεν έχει καλλιεργηθεί λογοτεχνικά απευθυνόμενο στους εξω όπως πχ η νορδικη μυθολογία* ή η αγγλική ιστορία κι έτσι δεν υπάρχει διεθνές κοινο ώστε να αξίζει τον κόπο επιχειρηματικά.

Εννοείται δεν υπολογίζω την αρχαία μυθολογία και ιστορία σε όλα αυτά γιατί αυτές θεωρώ πως οι ξένοι τις αντιλαμβάνονται και τις χρησιμοποιούν πολύ αληθινοτερα και καλύτερα από τους κομπλεξικους Ελ.

* Που κι αυτή πιο πολλά οφείλει στον Τόλκιν παρά στους ίδιους τους Σκανδιναβούς

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 16:18
από Scouser
foscilis έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:47 Ένα επεισόδιο του Walking Dead έχει προϋπολογισμό 3.5 εκατομμύρια δολλάρια.

Ένα επεισόδιο του GoT ή του The Witcher έχει 10 εκατομμυρια!

Μιλάμε βέβαια για υπερπαραγωγές αλλά και σε πιο μέτρια κλίμακα δεν είναι πολύ διαφορετικά τα νούμερα. Το Kurulus Osman είχε μπάτζετ περίπου πέντε εκατομμύρια ευρώ ανά σεζόν δηλαδή 150.000 ανά επεισοδιο που αν υπολογίσεις τους τουρκικούς μισθούς είναι τεράστιο ποσό.

Αυτά τα μεγέθη είναι πολυ μεγάλα για την ελληνική αγορά. Οι ακριβότερες παραγωγές είναι 100-200.000 ανά επεισόδιο και σπάνια η σεζόν χωράει πάνω από 1-2 τέτοιες. Επίσης το κοινό είναι πολύ μικρό (ιδιαίτερα στις niche κατηγορίες) και η παράδοση σε συγγραφείς, ηχολήπτες, εφετζηδες, χίλιες δυο ειδικότητες που χρειάζονται αυτά τα ειδη σχεδόν ανύπαρκτη.

Η χώρα έχει προφανώς υλικό για fantasy και ιστορία (για επιστημονική φαντασία θα γελαγε και το παρδαλο κατσίκι, οι Ελ δε μπορούν να οραματιστουν εναλλακτικό όνομα για τον πρώτο τους γιο όχι εναλλακτικό σύμπαν) αλλά αυτό δεν έχει καλλιεργηθεί λογοτεχνικά απευθυνόμενο στους εξω όπως πχ η νορδικη μυθολογία* ή η αγγλική ιστορία κι έτσι δεν υπάρχει διεθνές κοινο ώστε να αξίζει τον κόπο επιχειρηματικά.

Εννοείται δεν υπολογίζω την αρχαία μυθολογία και ιστορία σε όλα αυτά γιατί αυτές θεωρώ πως οι ξένοι τις αντιλαμβάνονται και τις χρησιμοποιούν πολύ αληθινοτερα και καλύτερα από τους κομπλεξικους Ελ.

* Που κι αυτή πιο πολλά οφείλει στον Τόλκιν παρά στους ίδιους τους Σκανδιναβούς
Δεν συγκρίνω με παραγωγές τύπου GoT και Witcher, εκεί μιλάμε όντως για απλησίαστα μεγέθη για την ελληνική αγορά. Όμως μπορώ να συγκρίνω με το Σουλεϊμάν, το οποίο όπως αναφέρθηκε παραπάνω είχε συνολικό κόστος παραγωγής 4 εκατομμύρια λίρες, δηλαδή κοντά στο ενάμιση εκατομμύριο με τιμές 2011. Ακόμα και 200-300 χιλ. δολάρια ανα επεισόδιο που κοστίζει το Fauda δεν είναι απαγορευτικό κόστος: https://www.hollywoodreporter.com/news/ ... ts-1257495

Έχεις φυσικά δίκιο ότι δεν έχει καλλιεργηθεί το υλικό που έχουμε στους ξένους, αλλά νομίζω ο συγκεκριμένος τομέας είναι από αυτούς που το τι έχει γίνει στο παρελθόν δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Αν το plot έχει ενδιαφέρον, οι ερμηνείες είναι καλές και η σειρά είναι γενικώς καλογυρισμένη, ο κόσμος θα τη δει. Αυτό έχει αποδειχτεί με το netflix τα τελευταία χρόνια.

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 16:30
από Stalker
Επίσης λογικά δεν έχουμε ιδιαίτερες υποδομές και know-how για τηλεπαραγωγές της προκοπής. Τριάντα χρόνια κορόιδευε όλη η υφήλιος το τουρκικό σινεμά που ήταν γραμμή παραγωγής για σαπιοκαλτίλες τύπου turkish superman, αλλά βγάλε βγάλε κάτι έμεινε από ότι φαίνεται με αποτέλεσμα πλέον να μην χρειάζεται να ξεκινάει από το μηδέν μια σοβαρή παραγωγή.

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 16:30
από Cavaliere
AlienWay έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:26 Γιατί το τηλεοπτικό κοινό στην χώρα μας αποτελείται από συνταξιούχους.
Παντού το ίδιο; Ποιός θα δει τα παραδοσιακά κανάλια πια, μόνο οι γέροι.

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 21:12
από AlienWay
Cavaliere έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 16:30
AlienWay έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:26 Γιατί το τηλεοπτικό κοινό στην χώρα μας αποτελείται από συνταξιούχους.
Παντού το ίδιο; Ποιός θα δει τα παραδοσιακά κανάλια πια, μόνο οι γέροι.
Αν τυχόν προκύψει κάτι καλό, θα είναι σε πλατφόρμες. π.χ. "Έτερος Εγώ, χαμένες ψυχές" κλπ

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 21:18
από Green Dragon
Cavaliere έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 16:30
AlienWay έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 15:26 Γιατί το τηλεοπτικό κοινό στην χώρα μας αποτελείται από συνταξιούχους.
Παντού το ίδιο; Ποιός θα δει τα παραδοσιακά κανάλια πια, μόνο οι γέροι.
Εγώ πάντως εξακολουθώ να βλέπω ταινίες και στην τηλεόραση.

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 22 Νοέμ 2020, 21:43
από 1451
Από ντοκιμαντέρ πηγαίναμε καλά πάντως, θυμάμαι χαρακτηριστικά τον Εξάντα και τους Λυράρηδες του Αιγαίου.

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2020, 10:23
από perseus
Ρε σεις πως λεγανε ενα ελληνικο σηριαλ με ουφο την δεξαετια του 70? Θυμαται κανεις?

Re: Γιατί δεν βγαίνουν αξιόλογες ελληνικές σειρές δράσης/ιστορίας/φαντασίας;

Δημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2020, 15:38
από Mitharadir
Scouser έγραψε: 22 Νοέμ 2020, 14:06 Που θεωρείτε ότι υστερούμε και αποτυγχάνουμε εντελώς στο να παράγουμε σειρές με τέτοιο περιεχόμενο; Μπαίνεις να χαζέψεις στο Netflix και βλέπεις ένα σωρό αντίστοιχες τουρκικές σειρές, λιγότερο ή περισσότερο καλές. Εμείς γιατί παράγουμε μόνο κωμικές ή κοινωνικές σειρές, και μάλιστα αποκλειστικά για εγχώρια κατανάλωση;
Δεν είναι μόνο Τουρκικές. Αν μπεις στο Αμερικανικό Netflix με VPN ή Proxy(με Tor δεν ξέρω τι θα γίνει) θα δεις ότι υπάρχουν σειρές και ταινίες απο πλήθος τριτοκοσμικων κρατών: viewtopic.php?f=19&t=8114&p=1624089&hil ... ς#p1624089 αλλά καμία απο την Ελλάδα. Αυτό οφείλεται στο ότι η Ελλάδα απο τη δεκαετία του 80 και μετέπειτα έπαψε να επενδύει στον χώρο του θεάματος.